Trubbis
En Lyttbacka
Sökt i flera år nu... VAD HETER LÅTEN!!!?![]()
Shazam är din vän
EDIT: och vet vad låten heter, Major Tom - Shiny toy guns
Sökt i flera år nu... VAD HETER LÅTEN!!!?![]()
Till att börja med anser jag att 125cc ska vara låsta till sin forumdel. Var det inte så förr?
Äh, låt lillgrabben tycka att det är kul/coolt/whatever. I slutändan har Darwin ändå rätt, vi får helt enkelt hoppas på att han mognar/omkommer snabbt innan han hinner åsamka skada på tredjepart![]()
Kortar ner det lite.
Shazam är din vän
EDIT: och vet vad låten heter, Major Tom - Shiny toy guns
Alltså... nu hängde inte jag på SH "back in the days" så jag vet inte hur det var då, men måste säga att jag blir lite trött över den här moraltävlingen som verkar pågå på sajten. Jag tycker att alla brassahelvetpåmotorvägsrullar blir tråkiga efter första omkörningen men måste alla gnälla så satans mycket?.
TS har i många av sina inlägg visat att han är en smått otålig 16-åring som inget hellre vill än att slänga sig på valfri literhoj och brassa så mycket det går. Men folk som han måste väl också få finnas på sajten? Han går väl knappast till personangrepp? Tycker ni filmen är dålig så skriv det då. Men sluta spela över så förbannat! Jag trodde inte SH skulle vara så pk som det har visat sig på senare tid. Man blir trött...![]()
Massa bra text...
Och med tanke på att SH fångar säkert 75-80% av rikets sporthojspiloter så tror du inte att jargongen här inne påverkar beteendet på vägarna?
![]()
MEN BARA FÖR JA GILLAR ATT SE NÄR FOLK KÖR SÅ HÄR BETYDER INTE DET ATT JAG KÖR SÅ!![]()
Men i min enfald trodde jag SH var lite som en fristad där man skulle kunna snacka om både laglig och olaglig körning utan att det utvecklas till en samhällsdebatt och moralpredikan efter tre inlägg. Men antagligen är det en naturlig utveckling av den högre medelåldern jämfört med ex. 2002.
Med tanke på att 75-80% av dom sporthojspiloter jag träffar i verkliga livet utanför sh.com påstår att dom har konto men aldrig är inne längre antar jag att de inte känner sig representerade.
Här är poängen.
Normala människor kör inte så som dom sett i en film, men däremot är roligare att se en sån här film än valfri banfilm.
Eller en demonstration av reflexvästar från SMC.
Svensson skiter nog i dessa filmer, dom har redan läst att HA kör mc så vi är redan hatade.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |