Jag förstår varför folk vill ha 950 istället för 990. Så mycket mysigare gång med förgasare. Men själv föredrar jag sprut trots att det är "sämre" för körbarheten.
Tar man hand om en 950 kommer man ha en kär vän resten av livet. Jag har en av de sista 990 innan abs och tycker mig själv passat in den perfekt mellan förgasare och tönt-elektronik som kom senare.
Priserna kanske fortsätter upp eller inte. Spelar ingen roll för mig. Sånna här hojar görs inte längre och de är bra.
En 890 adventure med minimum av elektronik hade kanske också funkat men tror inte en sån kommer att komma.
Är inte ktm fanboy. Men ännu inte hittat ett annat märke som bygger roligare hojar.
Men angående priser. Det är helt enkelt många gubbar med gott om pengar och utrymme i garaget som har dessa. Jag har suttit och hållt på en BMW E30 också om jag hade haft platsen. Men motorcyklar tar mindre plats.
Tar man hand om en 950 kommer man ha en kär vän resten av livet. Jag har en av de sista 990 innan abs och tycker mig själv passat in den perfekt mellan förgasare och tönt-elektronik som kom senare.
Priserna kanske fortsätter upp eller inte. Spelar ingen roll för mig. Sånna här hojar görs inte längre och de är bra.
En 890 adventure med minimum av elektronik hade kanske också funkat men tror inte en sån kommer att komma.
Är inte ktm fanboy. Men ännu inte hittat ett annat märke som bygger roligare hojar.
Men angående priser. Det är helt enkelt många gubbar med gott om pengar och utrymme i garaget som har dessa. Jag har suttit och hållt på en BMW E30 också om jag hade haft platsen. Men motorcyklar tar mindre plats.