Skämmiga grejer!

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
lollepop skrev:
Blev anlitad som tomte åt en bekants bekant.....
Kliver in glad i hågen och kör värsta tomte-showen för barnen, sen när jag skulle börja dela ut klappar så upptäcker jag att inga att namn på paketen stämmer.... hade knackat på fel hus.

haha, duktigt!! :tomten :tummenupp
 

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Mr Z skrev:
Nja han skulle va snäll o :slicka efter att han var klar, fick nog smaka på sej själv tror jag.


:rofl

Det är ju bara att svälja och tänka på annat... eller? ;)


Jag ligger i lä på pinsamhetsrichterskalan. Men...

För några år sedan när jag extraknäckte i min plastpappas ICAbutik i Norberg, hände det både en och två gånger att Helena Bergström kom in och handlade på sommaren. Just denna gång satt jag i kassan och hon hade både man och barn med sig. Ungarna var typ överallt som ungar i den ålder är och familjen handlade rätt mycket grejer.
När alla varorna var dragna så kom jag till rabattkupongerna och eftersom de inte var underskrivna, så bad jag som vanligt kunden om att sätta en kråka på dem... Men då fick jag veta att hon inte alls hade tagit några kuponger (de låg på bandet och barnen hade nog lagt upp dem... *suck* ) och att hon inte tänkte skriva något... varpå Colin Nutley sa till henne att det kunde hon väl göra... och så skedde motvilligt.
Det var uppenbart att båda trodde att jag försökte snika till mig en autograf, utan att fråga rätt ut... och jag är inte det minsta intresserad av att inneha Helena Bergströms namnteckning... :huvet :död
 
Last edited:

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Bästerås
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Mr Z skrev:
Jo jag tror nog att du ville ha den....
va då svälja kan inte va gott????
Svälja Helena Bergströms namnteckning? :va
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag körde doggy på ett ex när hennes morsa helt plötsligt stod utanför fönstret och hängde tvätt. Hon hade balkong som gick utanför hela ena sidan av huset, vilket jag inte gillade efter det.
Samma tjejs morsa klev in i hennes rum när jag satt näck i sängen som stod precis framför dörren. Hon spelade dum och stängde inte dörren utan frågade om jag skulle stanna på käk. Ehhh, nej tack var det enda jag fick ur mig. Och en annan gång med samma människor inblandade så var det oväsen i duschen intet ont anades om att hennes mor hade kommit hem. Bara att springa med handduken runt midjan in i tjejens rum.
Men innerst inne så tror jag hon var lite sugen på mig, det var nog därför hon tog alla till vara på alla tillfällen.....
Som tur är så har jag skött mig hyffsat inför mina nya svärföräldrar :D
 

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Jkpg
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
För några år sedan hade jag sex med dåvarande flickvännen :tuttar mot diskbänken, då hennes mor knackar på altandörren. Ingen fara med det då köket inte syns från dörren.
Men när hon kommer tillbaka efter att ha öppnat, ser jag en svart visp som hänger och dinglar i hennes långa blonda hårsvall. :tummenupp


En värre är historia gäller en kompis till mig. Han skulle ha sex med en dam, i onyktert tillstånd :fyllisar , givetvis. I fyllan och villan skall han göra en balansakt, ståendes på huk på sängkarmen och köra bakifrån.
Tro det eller ej! men han tappar balansen, slår huvudet i jalusiskåpet bakom och tuppar av på mattan på golvet. Hon försöker förgäves väcka honom :död .
När han vaknar efter natten så märker han att han legat på en kraftig "bastmatta". Ena halvan av kroppen inklusive ansiktet såg ut som kassler ett par timmar efteråt. :rofl Det hade vi riktigt roligt åt
 

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Bästerås
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
worthless.gif
 

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Jag hörde om en kille som hängde med ett ragg hem, de var så ivriga att de hoppade på varandra på diskbänken. Katten kommer in och ser killens påse hoppa fram och tillbaka varpå han hoppar upp och sätter klorna i nötterna...

ouch
 

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Falun
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
i min ungdom när man jobba på bar så träffa jag en tjej/kvinna som hadde precis skilt sig & var ute å fira.
hon var sugen på lite ung kött & en annan var inte sen att hänga på.
lekte på som fan :krama :slicka :hoppa :kiss (äldre kvinnor ÄR bättre... :Bugar ) & sen åkte jag hem, sen var det inget mer med det....

helgen efter så träffa jag en snärta :tuttar på mitt jobb, kul tänkte jag & följde med henne hem.
hon var i lite mer passande ålder så jag stanna efter åt
på morgonen när man vakna så frågade hon snällt om jag ville ha kaffe, gick mer i köket & ska få lite kaffe då hon säger: det här är min mamma, agneta...
mamma vänder sig om, & det är då kvinnan från föregående helg.. :rodnar
vad säger man då??? :crash :ajjabajja :klappar
 

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Ort
Skåne
Hoj
Hojlös :(
lollepop skrev:
Blev anlitad som tomte åt en bekants bekant.....
Kliver in glad i hågen och kör värsta tomte-showen för barnen, sen när jag skulle börja dela ut klappar så upptäcker jag att inga att namn på paketen stämmer.... hade knackat på fel hus.




Själv hade jag fått panik där.....
 

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Ort
gbg
Hoj
r1 -00
Vegas skrev:
i min ungdom när man jobba på bar så träffa jag en tjej/kvinna som hadde precis skilt sig & var ute å fira.
hon var sugen på lite ung kött & en annan var inte sen att hänga på.
lekte på som fan :krama :slicka :hoppa :kiss (äldre kvinnor ÄR bättre... :Bugar ) & sen åkte jag hem, sen var det inget mer med det....

helgen efter så träffa jag en snärta :tuttar på mitt jobb, kul tänkte jag & följde med henne hem.
hon var i lite mer passande ålder så jag stanna efter åt
på morgonen när man vakna så frågade hon snällt om jag ville ha kaffe, gick mer i köket & ska få lite kaffe då hon säger: det här är min mamma, agneta...
mamma vänder sig om, & det är då kvinnan från föregående helg.. :rodnar
vad säger man då??? :crash :ajjabajja :klappar


Vilket sammanträffande! Fyfan va pinsamt!!
 

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Ort
Skåne
Hoj
Hojlös :(
OLDEN skrev:
För några år sedan hade jag sex med dåvarande flickvännen :tuttar mot diskbänken, då hennes mor knackar på altandörren. Ingen fara med det då köket inte syns från dörren.
Men när hon kommer tillbaka efter att ha öppnat, ser jag en svart visp som hänger och dinglar i hennes långa blonda hårsvall. :tummenupp


En värre är historia gäller en kompis till mig. Han skulle ha sex med en dam, i onyktert tillstånd :fyllisar , givetvis. I fyllan och villan skall han göra en balansakt, ståendes på huk på sängkarmen och köra bakifrån.
Tro det eller ej! men han tappar balansen, slår huvudet i jalusiskåpet bakom och tuppar av på mattan på golvet. Hon försöker förgäves väcka honom :död .
När han vaknar efter natten så märker han att han legat på en kraftig "bastmatta". Ena halvan av kroppen inklusive ansiktet såg ut som kassler ett par timmar efteråt. :rofl Det hade vi riktigt roligt åt



Den där med kassler var rolig :hihi eller så är det jag som är trött :va
 

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Jkpg
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Alex.J skrev:
Den där med kassler var rolig :hihi eller så är det jag som är trött :va

Du är säkert trött. Men det såg bra vridet ut kan jag lova. Fast att se honom slå en halv volt baklänges helt näck hade varit bra kul det med.
 

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Jkpg
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
hon var i lite mer passande ålder så jag stanna efter åt
på morgonen när man vakna så frågade hon snällt om jag ville ha kaffe, gick mer i köket & ska få lite kaffe då hon säger: det här är min mamma, agneta...
mamma vänder sig om, & det är då kvinnan från föregående helg.. :rodnar
vad säger man då??? :crash :ajjabajja :klappar[/QUOTE]

När någon slår det skall jag banne mig äta upp mitt skinnställ!
Och mannen i fråga var, Tadaa! Dalmas :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top