Skämmiga grejer!

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
OLDEN skrev:
hon var i lite mer passande ålder så jag stanna efter åt
på morgonen när man vakna så frågade hon snällt om jag ville ha kaffe, gick mer i köket & ska få lite kaffe då hon säger: det här är min mamma, agneta...
mamma vänder sig om, & det är då kvinnan från föregående helg.. :rodnar
vad säger man då??? :crash :ajjabajja :klappar

När någon slår det skall jag banne mig äta upp mitt skinnställ!
Och mannen i fråga var, Tadaa! Dalmas :tummenupp

masar gör det ordentligt!!!!!

Joshi

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2004
Hoj
Nada at the moment
Detta slår ni fan aldrig. När man gör lumpen får man höra många skumma historier men detta tar fan priset. En kompis kompis:) (helt sant)
Hade varit ute på krogen och träffade en fin liten pingla och båda rätt glada i hågen bestämmer sig för att krypa till kojs hemma hos henne. Av någon konstig anledning har hon våningssäng och de både klättrar upp och har lite skoj. Nästa morgon vaknar killen av att hon står och fönar håret ute i hallen.
Han känner att han e lite risig i kistan efter fyllan och vill lägga av en liten brakare. Det e bara det att den "lilla " brakaren eskalerar och blir till en jävligt våt en..fruktansvärt våt en och han skiter helt enkelt ner lakanet rätt ordentligt. Paniken kommer krypande..vad fan ska han göra. Han sammlar snabbt ihop lakanet och ska fortfarande, lite småfull klättra ner för stegen. Han tappar fotvästet och faller med lakanet i famnen mot golvet och ramlar på hennes Hund!! En golden retriver i sina bästa år! Den intet ont anande hunden avlider direkt av skadorna när killen drasar ner. Så där ligger han ovanpå en död hund med ett ner skitet lakan. Nu tar han till flykten och hoppar ut genom fönstret på andra våningen. Givetvis så hade tjejen fått hans nummer tidigare på kvällen så att spåra honom var inget problem. Allt hamnar till slut i rätten. Vad straffet blev framkom dock inte av historien...
Ibland kan man ha otur hehe :rofl

Räcerman

Ställer dumma frågor
Gick med
23 Apr 2003
Hoj
KTM 660 SMC
En bekants bekant hade fått med sig ragg hem, in i sovrummet och släckte lampan och körde igång. Efter ett kort tags pustande och stånkande i missionären undrar tjejen vad i helvete han höll på med. Det visade sig att karln hade lyckats stoppa in den mellan tjejens stjärthalvor och lakanet :banana

The Svånk

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2004
Hoj
Highland sm *såld*. Gsxr1000
Hade träffat en ny tjej och va hemma hos henne för första gången.
Hennes familj var inte hemma så vi tänkte ta en snabbis.
Vi gick till hennes rum och jag la henne på sängen ,kröp neråt och började lapa.
Efter ett tag så rasslade till som fan utanför , jag kollade upp och där stod resten av familjen och kollade in genom hennes fönster (panorama). :slicka
Dom hade sitt cyckelställ precis utanför och hade varit och cycklat.
Undrar hur hennes päron förklarade det för småsyskonen för jag gick aldrig tilllbaka. :rodnar

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
konstigt att det är väldigt många historier om kompisars kompisar å sex tabbar...

bissmark

Same Shit, different Day...
Gick med
9 Aug 2003
Hoj
Ärr6 räjjs, 2x minikina
En blöt kväll, ett ragg, hemgång till henne. Jukka och allt vad det innebär. Vaknar på morgonen, törstig som satan. Frågar efter något att dricka. Blir hänvisad till köket en trappa ner. Går ner, öppnar kylskåpsdörren, hittar juicepaketet, dricker ur paketet och får onda aningar. Sneglar åt vänster och ser hennes föräldrar sitta och käka frukorst.... Där står man i all sin prakt... :rodnar

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
för några år sen när jag å en polare va ute i gbg, fulla och odrägliga behövde vi nånstans å sova... eftersom jag är så jättesöt :rolleyes: så fick jag agera bete.. lyckades ragga upp en brud och drog hem till henne, övertalade henne att polaren skulle med också..

litet rum med våningsäng hade hon.. va ju ganska tankad så jag tänkte inte mer på det, polaren sussade så gott på övervåningen medans jag snuskade med tjejen under (förövrigt hennes födelsedag samt att hon va oskuld :3freak :tuttar )..

dagen efter raglar vi ut ur rummet, till vår förvånging står vi mitt i värsta överklass lägenheten, stort som fan å 3m till tak.. inte nog med det.. hennes tvillingsyrra samt hennes päron sitter å käkar frukost mitt i rummet... kan säga att dom såg jävligt paffa ut när deras dotter kom ut i bara trosor följd av 2 halvdräggiga punkare.. :hihi :tungan

jinxed

Jinxed
Gick med
21 May 2004
Hoj
TL1000R
Räcerman skrev:
En bekants bekant hade fått med sig ragg hem, in i sovrummet och släckte lampan och körde igång. Efter ett kort tags pustande och stånkande i missionären undrar tjejen vad i helvete han höll på med. Det visade sig att karln hade lyckats stoppa in den mellan tjejens stjärthalvor och lakanet :banana

det är fan i mig humor.....

MikkE

Guest
detta är då inngen JÄTTE grej, men det var i alla fall när jag åkte till Zakynthos för inte så länge sen. Jag skulle sätta i mina linser på flygplanet ca en timme innan vi skulle landa. Jag står på den trånga WCn och försöker att sätta i linserna, men det tar lite extra lång tid för att det guppar och har sig hela tiden. När jag väl har fått i dom så måste jag lägga en riktig rackare innan vi landar. Jag gör det och fy fan va det luktade. Äh, skit samma tänker jag och går ut från toan. Då har jag bildat en kö på typ 4-5 pers som ska in på toaletten.. Och det luktade då inte så gott :rolleyes: Lite pinsamt tycker jag

starre68

Starre
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
2017 Suzuki Hayabusa
Skulle klättra in via ett fönster hos en tjej jag hade varit tillsammans med tidigare. men när jag fick upp fönstret blev hon förbannad och slängde igen det rakt på näsan, så jag ramlade baklänges ner i snön......synd om mig

starre68

Starre
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
2017 Suzuki Hayabusa
Okej en till.
När min tjejs dotter inte kunde sova för att grannarna övanför förde ett jävla liv kl 01 på natten gick jag upp för att säga till.
Med följden att jag blev kvar hos dom och drack whiskey en timme eller nåt.
Jobbigt att träffa dom dagen efter........eftersom jag blev sketfull och hade ingen aning om vad jag hade sagt.....men vi hejar på varann i allefall

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
pinsamt

Kanske har dragit den här förut men drar den iaf..

Hade varit ute med lumpenpolarna o krökat som jag aldrig krökat varken förr eller senare.. När kvällen började lida mot sitt slut beslutar jag mig för att åka hem till min inte ont anande flickvän och sova. Hon bodde vid denna tidpunkt fortfarande hemma hos föräldrarna. ragglar in o lägger mig bredvid henne. Efter en liten stund vaknar jag av att jag lägger en kaskadspya i hennes säng varpå tjejen får panik o börjar slå mig för att få upp mig u sängen o mot toan. Sätter fart mot toan! Tjejens rum låg i slutet på en lång korridor, i ett av tvärrummen sover mamman. Direkt när jag kommer ut i korridoren snubblar jag samtidigt som jag fortfarande spyr. Vilket gör att jag glider på magen i mina egna spyor nerför korridoren rakt in i en spegelvägg som gör att hela huset skakar till av ljudet. Ljuset tänds, ser ett par fötter. Hej svärmor!

Mingves

Guest
starre68 skrev:
Okej en till.
När min tjejs dotter inte kunde sova för att grannarna övanför förde ett jävla liv kl 01 på natten gick jag upp för att säga till.
Med följden att jag blev kvar hos dom och drack whiskey en timme eller nåt.
Jobbigt att träffa dom dagen efter........eftersom jag blev sketfull och hade ingen aning om vad jag hade sagt.....men vi hejar på varann i allefall
vad sa tjejen när du kom tebax aspackad?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024