Skämmiga grejer!

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Henken skrev:
Min värsta intreäffade på nyårsafton för några år sedan...full & glad såklart. Raggade på en brud som inte alls vinner nån modelltävling & det gick bra för jag skulle hem till henne. Problemen börjar när hennes hem ligger några mil utanför i nån liten by samt att hon bor hemma hos föräldrarna som dessutom kommer & hämtar oss...Tänkte inte så mkt på det just då utan hånglade lite diskret i baksätet. Genomför knappt nåt alls sen när vi är uppe på rummet pga grov fylla men däckar iaf för att vakna upp i en by med världens bakfylla & ångest. Kommer inte därifrån heller pga av polare som skulle fixa skjuts men är seg som satan, blir erbjuden frukost av hennes föräldrar men tackar nej & tackar för gästfriheten & dottern genom att ofrivillig ta sönder deras soffa medan jag ser på konståkning på tv som självklart var det enda som visades. Klockan börjar närma sig 16 och panik över att inte komma därifrån infinner sig. Polarens bil går sönder & än en gång går färden med hennes föräldrar till stan...

Nästan allt gick fel den kvällen!
haha hur va stämningen mellan bruden å dig dagen efter? :D om du kunde se hur hon såg ut då mena ja...

Henken

Guest
MostWanted_NKPG skrev:
haha hur va stämningen mellan bruden å dig dagen efter? :D om du kunde se hur hon såg ut då mena ja...

Sa kanske 3-4 meningar till henne på hela dagen...Har via omväg hört att hon blir arg när nån påminner henne om den helgen. :D

Usch. Det "komiska" var att jag innan hade hört att hon var intresserad av mig & jag då sa nåt i stil med att jag aldrig i livet skulle göra nåt med henne så länge jag levde. :rolleyes: Blev en sån där grejj man gör för att man inte vill det. Inte för att jag själv är högsta vinsten men så var det iaf :tomten :)

Last edited:

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Suzuki Bandit 1200 -02, Monark 1256
fylla...

Jag fattar inte hur ni kan vara så jäkla fulla o ändå komma ihåg allt... :confused: När jag festar till brukar alltid "herr minneslucka" komma på besök. Så mina genanta stunder blir inte så genanta eftersom jag inte kommer ihåg dom. Det är bara när kompisarna berättar vad man gjort :D . Eller som när man vaknar upp på midsommardagen i ett tält med dåvarande tjejen, ett stort sår på vardera knä (såna man får när man trillar på gympagolv) samt en kondom i tvåhundra delar. Då funderdade jag på vad som kunde ha hänt, men tjejen berättade att jag hade haft en jävla frekvens på juckandet :hihi när vi körde doggystyle på en luftmadrass :arsele .

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Henken skrev:
Sa kanske 3-4 meningar till henne på hela dagen...Har via omväg hört att hon blir arg när nån påminner henne om den helgen. :D

Usch. Det "komiska" var att jag innan hade hört att hon var intresserad av mig & jag då sa nåt i stil med att jag aldrig i livet skulle göra nåt med henne så länge jag levde. :rolleyes: Blev en sån där grejj man gör för att man inte vill det. Inte för att jag själv är högsta vinsten men så var det iaf :tomten :)

Jag hade fan övervägt att gå hem alltså....uhh va pinsamt

Lightning

Använd omvänd psykologi...
Gick med
9 Apr 2004
Hoj
Honda CR450F Motardo
Under ett visst bröllop så var jag full och glad tills en svart flaska strå-rom tydligen dök upp (80% alc :yoparty ), jag kan bara förtydliga att man blir wacko i skallen :3freak ! Iaf så slutade kvällen med att jag försvann in i skogen och blev sedan upptäckt utan varken skor eller kvajj... Sittandes på ett hus tak hos någon som inte bodde allt för långt ifrån bröllopsfirandet. De visste inte vem jag var och det enda som de fick ur mig var nått mummlande om "spotta". De ville sedan ha ersättning för ett par glasögon och hävdade att jag hade pajat gångjärnet på deras grind. Pinsamt och ångestfyllt! Därmed vågar jag inte speckulera om vad som har hänt och kommer att hädanefter att gömma mig så fort jag får syn på dem...

Efter ett X-antal sådana fall nu så har jag slutat totalt med alkohol av renare form och håller mig nu endast till lättare drycker :tummenupp !

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Jag och flickvännen har varit på fest, jag stupfull, hon nykter. Kommer hem till henne, allt går hyffsat i sängen med tanke på hur full jag är.
Mitt i natten vaknar jag och mår illa som fan (fortfarande full), går ner och spyr på toalettstolen och toalettgolvet... full som jag är så glömmer jag torka upp det utan går bara glatt därifrån och somnar igen.
Detta hade ju bara varit lite småpinsamt om det inte var så att när jag vaknade på morgonen sedan och skulle lägga en morgonskit så satt där en lapp från hennes mamma på dörren som uppmanade den "skyldige" att städa toaletten genast!

:zpy

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Lightning skrev:
.....strå-rom tydligen dök upp (80% alc :yoparty ).... !

Jag har en sån stående på hyllan här, men det låter som jag ska hålla mig ifrån den :D !

EDIT: Eller kanske ännu hellre dricka upp den, göra bort mig å sen skriva om det här :gnissla .

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
PacMan skrev:
Jag har en sån stående på hyllan här, men det låter som jag ska hålla mig ifrån den :D !

EDIT: Eller kanske ännu hellre dricka upp den, göra bort mig å sen skriva om det här :gnissla .

Halsa hela flaskan och återkom med eventuella berättelser eller minnesluckor :tummenupp

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Hade fest en helg för snart 4 år sen i dåvarande Mitthögskolans dåvarande lokaler på Frösön. Det hela gick rätt vilt till med DJ, svartpub och okynnesdrickande. Fram mot småtimmarna började jag bli väl packad och däckade i en korridor framför våra föreläsningssalar. En kille i fadderklassen drog fram ett tomt akvarium åt mig när han såg att jag höll på att spy ner mig själv och golvet (används i vanliga fall för att odla alger i). Vaknade upp nån timma senare och gick in på en toalett för att torka av de fasta fraktionerna av spyorna som runnit från skjortan och ända ner längs byxbenen. Sen var det dansgolvet som gällde ett bra tag till :yoparty

Det roliga inträffade kommande måndag när lektorn i miljökemi höll på att snubbla över mitt akvarium fullt av spyor, som fortfarande stod kvar på golvet :näsblod

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
För ett antal år sedan med dåvarande flickvän under nyårsfirande så blev både jag och hon ganska runda under fötterna och den vanliga fyllekåtheten hade slagit till....
eftersom lägenheten vi festade i var ganska full med folk så blir det att hitta annat ställe.... och vad är då inte bättre än trapphuset? :rofl
Ute i trapphuset åker saker o ting ner o andra upp...
När man står där o tar henne bakifrån stående mot väggen öppnas en dörr precis bredvid och ut kommer en liten unge i kanske 10 års åldern... ganska paff blir han ... och vi hör att resten av familjen är på väg ut också för att se på fyrverkerier....
Kanske inte så pinsamt direkt... men den lille grabben fick nåt att fundera på och föräldrarna med när han berättade vad han sett

:fyllisar är bra ....

en klassiker... på den tiden man gick i skolan, sista veckan är det ju lite fest...
Sista torsdagen är det fysiktenta (tror det var i 2:an gymnasiet, vem faaan lägger en tenta där???)...
Tanken var från början att inte gå ut o festa på onsdagen meeeen planerna gick i stöpet, ut o festa som fasen... all fysik man pluggat in försvann lika fort som jag drack sprit... på vägen hem från utestället somnar jag i en park (varmt o sköönt ju!) ... blir bryskt väckt av dumma poliser, hamnar i fyllecell... fan va äckliga de är! (fyllecellerna alltså...)
kommer ut ur fyllecellen vid 7 på morgonen....
kommer faktiskt i tid till tentan trots att cykeln går sönder på vägen dit... skriver faktiskt 7poäng av 30(!, behöver jag säga att det blev omtenta...?)

Min enda vistelse i fyllecell och det är inget ställe jag tänkt besöka igen!

sen är det säkert miljoner andra saker....

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
TinaTjejen skrev:
Men vadå.. var du i samma hus två gånger utan att känna igen dig? :confused:

okej, kanske skulle påpeka att det var på hotell med mamman....

Ljungqvist

Ute på en åker och åker
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
TL1000R + KTM 250exc
Tog fel på dag för min uppkörning! Trodde det var den 11/5 men det var den 12/5.

Shit happens :näsblod

Kanske inte så pinsamt men men, kan ju lyfta tråden lite.

Man kan ju skratta åt det nu efteråt men för dagen var det lite halvjobbigt :
huvet

Tappade framhjulet på moppen när man var i den åldern. Vet ni hur snabbt man kan stanna när man inte har något framhjul :) det är snabbt. tror att moppen blev lika förvånad som jag :rofl

Anthrax

Medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
To be continued...
En gång när jag hade justerat frambromsen på min FiS1:a, så tänkte jag att jag kunde ju prova på min första stoppie. Kör in på en tom smågata i Håkanstorp i Malmö, och märker inte att det är lite nerförs-lut på vägen..
Tar fart, lutar mig lite framåt och tar i bromshandaget för kung o fosterland.

Behöver jag säga att jag slog över?. :crash

När jag lite väl vimmelkantig lyckas resa på mig hör jag att någon gapflabbar.
Så jag vänder mig om, och där står förstås två kalaspinglor :tuttar o pekar finger på mig.. :rodnar

Har nog aldrig avlägsnat mig så fort i hela mitt liv.

Barba

Med lem
Gick med
12 May 2004
Hoj
Noll
Jo, både alkohol och sex är farliga grejer.

Det är därför jag har slutat med båda ... ;)

mamartin

Mamartin
Gick med
28 Mar 2004
Hoj
Suzuki GSXR 1000 -02
Varken sex eller alkohol i denna. Blir dock inte heller lika bra som med de ingredienserna i.

Var i Norge med min flickvan da vi gick ut och at pa en restaurang en kvall. Mycket folk som var ute och at och nar vi atit upp skulle jag ga pa toa. Jag reste mig upp och skulle ta forsta steget da jag markte att fotterna hade fastnat pa nagot skumt satt, tappade genast balansen och valte sakta men sakert mot ett annat bord. Hann tanka en del genom fallet, jag visste inte riktigt hur jag skulle ta emot. Slutade med att jag valde att ta emot en stol med en herre i, gubben blev nog lite radd nar jag kom over han sa han hoppade till, stolen valte jag och pa golvet lag jag med stolen med 50 ogon pa mig. Tur att det var i Norge. Tror flickan min blev mer rod i ansiktet an mig, om det var mojligt.
:fyllisar

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jodå, göra bort sej har man lyckats med ett par gånger.

Precis när jag hade träffat Zeb Macahan och fortfarande bodde hemma hade vi sex i min säng. Sängen stod lite nära väggen vilket resulterade i ett bankande av sänggavel mot väggen.
Efter ett tag kom min far upp, knackade några gånger i snabb följd och öppnar sen dörren (varför knacka om man ändå tänker öppna direkt :confused: ). Han traskar rakt in i rummet, frågar vad vi gör och säger att det låter en massa i hela huset.
Ärliga jag svarar: Vi har sex, kan du gå ut?
Svaret från honom blir: Ok, men var lite tystare då.
Lagom kul att träffa på honom i köket sen. :rolleyes:

Annars har jag fasnat med skorna på scen när jag har haft visningar, låst framhjulet ett antal gånger vid stoppies vid nåt rödljus i stan och hållit på att ramla och gjort massa dumma saker på fyllan... :fyllisar

Senaste gången var nog när jag var i Örnsköldsvik och jobbade på Platinom där. Stod i bikini och gogodansade på baren, slår i handen i en glaslampa som flyger ner på baren och går i tusen bitar... :3freak Bilden e tagen innan glaslampan gick mot ett hårt öde...

Bifogat

• 15.jpg
    15.jpg
    21.2 KB · Visningar: 2,023
Last edited:

PMR

Med Sport R1:a igen.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Påklädd R1:a
Nytt bakdäck - rondell modell blomkruka - lite för mycket gas, ja resten får ni räkna ut själva. Att det inte ska mycket till för att vrida en framgaffel axiellt lärde jag mig i alla fall (totalt onödigt vetande).

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Emmi skrev:
Jodå, göra bort sej har man lyckats med ett par gånger.

Precis när jag hade träffat Zeb Macahan och fortfarande bodde hemma hade vi sex i min säng. Sängen stod lite nära väggen vilket resulterade i ett bankande av sänggavel mot väggen.
Efter ett tag kom min far upp, knackade några gånger i snabb följd och öppnar sen dörren (varför knacka om man ändå tänker öppna direkt :confused: ). Han traskar rakt in i rummet, frågar vad vi gör och säger att det låter en massa i hela huset.
Ärliga jag svarar: Vi har sex, kan du gå ut?
Svaret från honom blir: Ok, men var lite tystare då.
Lagom kul att träffa på honom i köket sen. :rolleyes:

Annars har jag fasnat med skorna på scen när jag har haft visningar, låst framhjulet ett antal gånger vid stoppies vid nåt rödljus i stan och hållit på att ramla och gjort massa dumma saker på fyllan... :fyllisar

Senaste gången var nog när jag var i Örnsköldsvik och jobbade på Platinom där. Stod i bikini och gogodansade på baren, slår i handen i en glaslampa som flyger ner på baren och går i tusen bitar... :3freak Bilden e tagen innan glaslampan gick mot ett hårt öde...
hehe jobbigt... äre ingen som har fler??

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024