TheDude skrev:Att gå runt och fråga folk var startnycklarna är medans man håller dem i handen är ju en klassiker
sven666 skrev:...
dagen efter raglar vi ut ur rummet, till vår förvånging står vi mitt i värsta överklass lägenheten, stort som fan å 3m till tak.. inte nog med det.. hennes tvillingsyrra samt hennes päron sitter å käkar frukost mitt i rummet... kan säga att dom såg jävligt paffa ut när deras dotter kom ut i bara trosor följd av 2 halvdräggiga punkare..
Joshi skrev:Detta slår ni fan aldrig. När man gör lumpen får man höra många skumma historier men detta tar fan priset. En kompis kompis (helt sant)
Hade varit ute på krogen och träffade en fin liten pingla och båda rätt glada i hågen bestämmer sig för att krypa till kojs hemma hos henne. Av någon konstig anledning har hon våningssäng och de både klättrar upp och har lite skoj. Nästa morgon vaknar killen av att hon står och fönar håret ute i hallen.
Han känner att han e lite risig i kistan efter fyllan och vill lägga av en liten brakare. Det e bara det att den "lilla " brakaren eskalerar och blir till en jävligt våt en..fruktansvärt våt en och han skiter helt enkelt ner lakanet rätt ordentligt. Paniken kommer krypande..vad fan ska han göra. Han sammlar snabbt ihop lakanet och ska fortfarande, lite småfull klättra ner för stegen. Han tappar fotvästet och faller med lakanet i famnen mot golvet och ramlar på hennes Hund!! En golden retriver i sina bästa år! Den intet ont anande hunden avlider direkt av skadorna när killen drasar ner. Så där ligger han ovanpå en död hund med ett ner skitet lakan. Nu tar han till flykten och hoppar ut genom fönstret på andra våningen. Givetvis så hade tjejen fått hans nummer tidigare på kvällen så att spåra honom var inget problem. Allt hamnar till slut i rätten. Vad straffet blev framkom dock inte av historien...
Ibland kan man ha otur hehe
Räcerman skrev:En bekants bekant hade fått med sig ragg hem, in i sovrummet och släckte lampan och körde igång. Efter ett kort tags pustande och stånkande i missionären undrar tjejen vad i helvete han höll på med. Det visade sig att karln hade lyckats stoppa in den mellan tjejens stjärthalvor och lakanet
Duktigt!!tassen skrev:vakna med ett rykk.....f-n försovit mig...
Bråttom som .....
Fram med hoj ur garage efter allt strul uppe...frukostmackor, inte hitta llta på engång ..mm.. nbi känner kanske igen det...
snabbt iväg...
Kör genom stan ....fort...
Äntligen framme...vad lite folk som ska in på området...
Kollar klockan ...jo lite lagom i tid...
klart det ...Lördag morgon.!!!!!
Bara åka hem igen...
Tjejen märkte inte ens att jag varit borta när jag en timme senare kröp ner igen.....
tassen skrev:vakna med ett ryck.....f-n försovit mig...
Bråttom som .....
Fram med hoj ur garage efter allt strul uppe...frukostmackor, inte hitta allt på engång ..mm.. ni känner kanske igen det...
snabbt iväg...
Kör genom stan ....fort...
Äntligen framme...vad lite folk som ska in på området...
Kollar klockan ...jo lite lagom i tid...
klart det ...Lördag morgon.!!!!!
Bara åka hem igen...
Tjejen märkte inte ens att jag varit borta när jag en timme senare kröp ner igen.....
va styr ni med för vettiga saker på lördagskvällarna?Fluxir skrev:har ja gjort 3ggr, fast ja har bara kommit te bussen..
har tänkt åka te skolan..
Det var fredagkväll, brukar vara det före lördag.....MostWanted_NKPG skrev:va styr ni med för vettiga saker på lördagskvällarna?
tassen skrev:Det var fredagkväll, brukar vara det före lördag.....
Annars inget mer än jordgubbar ,champagne och massor av sex.
Lilla_damen skrev:Jag skrattar ju så jag nästan kissar på mig!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|