Skämmiga grejer!

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Texas
Hoj
King of the road
Att gå runt och fråga folk var startnycklarna är medans man håller dem i handen är ju en klassiker :D
 

Micke O

"osynlige mannen"
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Yamaha FZS1000S
TheDude skrev:
Att gå runt och fråga folk var startnycklarna är medans man håller dem i handen är ju en klassiker :D

Eller leta efter brillorna man har på näsan. Been there, done that...
 

spaceman

Medlem
Gick med
28 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
-01,Monster med 916cc
sven666 skrev:
...
dagen efter raglar vi ut ur rummet, till vår förvånging står vi mitt i värsta överklass lägenheten, stort som fan å 3m till tak.. inte nog med det.. hennes tvillingsyrra samt hennes päron sitter å käkar frukost mitt i rummet... kan säga att dom såg jävligt paffa ut när deras dotter kom ut i bara trosor följd av 2 halvdräggiga punkare.. :hihi :tungan

Haha, fan va skönt!
Där lyckades ni allt förolämpa överklassen!
Hoppas de var riktigt fina i kanten!! :yoparty
 

Maxxi

********
Gick med
23 Apr 2004
Ort
GBG
Hoj
Aprilia & Minikina
Från bikt.se
En gång råkade en vikarie spilla kaffe på mig. Hon tog in mig i ett rum brevid och började torka av mina byxor. Självklart fick ja ståfjång och satte den under kalsongliningen mot magen. Jag kan säga att det inte var så kul då hon såg mitt ollon när hon torkade tröjan. Som tur var har hon tystnadsplikt men ja ville berätta det för andra så kallade " kommer vid anblick" personer. som ett moraliskt stöd. För informationens skull så fick hon tvätta sin egna tröja också.
:rofl :rofl
 

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Ort
Skåne
Hoj
Hojlös :(
Alla är så sjukt roliga men dom som ligger på topp nu är den med snubben som dödade hunden och han som såg ut som en kassler:hihi
 

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Joshi skrev:
Detta slår ni fan aldrig. När man gör lumpen får man höra många skumma historier men detta tar fan priset. En kompis kompis:) (helt sant)
Hade varit ute på krogen och träffade en fin liten pingla och båda rätt glada i hågen bestämmer sig för att krypa till kojs hemma hos henne. Av någon konstig anledning har hon våningssäng och de både klättrar upp och har lite skoj. Nästa morgon vaknar killen av att hon står och fönar håret ute i hallen.
Han känner att han e lite risig i kistan efter fyllan och vill lägga av en liten brakare. Det e bara det att den "lilla " brakaren eskalerar och blir till en jävligt våt en..fruktansvärt våt en och han skiter helt enkelt ner lakanet rätt ordentligt. Paniken kommer krypande..vad fan ska han göra. Han sammlar snabbt ihop lakanet och ska fortfarande, lite småfull klättra ner för stegen. Han tappar fotvästet och faller med lakanet i famnen mot golvet och ramlar på hennes Hund!! En golden retriver i sina bästa år! Den intet ont anande hunden avlider direkt av skadorna när killen drasar ner. Så där ligger han ovanpå en död hund med ett ner skitet lakan. Nu tar han till flykten och hoppar ut genom fönstret på andra våningen. Givetvis så hade tjejen fått hans nummer tidigare på kvällen så att spåra honom var inget problem. Allt hamnar till slut i rätten. Vad straffet blev framkom dock inte av historien...
Ibland kan man ha otur hehe :rofl

Hmm, jag har hört den där fast utan den döda hunden. Kan det vara så att den har förskönats lite...? :rolleyes:
 

th

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2003
Ort
hallsta
Hoj
Suzuki Gsxr 750 -93
Räcerman skrev:
En bekants bekant hade fått med sig ragg hem, in i sovrummet och släckte lampan och körde igång. Efter ett kort tags pustande och stånkande i missionären undrar tjejen vad i helvete han höll på med. Det visade sig att karln hade lyckats stoppa in den mellan tjejens stjärthalvor och lakanet :banana


ASGARVAR :tummenupp
 

*ERIXON*

"Med Lem"
Gick med
14 Feb 2004
Ort
Hällefors
Hoj
TT600E.......
sov i sängen hos en flickvän efter jobbet (med kläder på). Efter en stund börjar det stonka o frusta, och jag känner nått som är på mig. tittar upp och ser deras jädra hund (tax) dra över mig (jag sov på mage) + att tjejen kommer in inte så jädra skoj......
 

Gabor

Guest
tidig morgon

vakna med ett ryck.....f-n försovit mig...
Bråttom som .....
Fram med hoj ur garage efter allt strul uppe...frukostmackor, inte hitta allt på engång ..mm.. ni känner kanske igen det...
snabbt iväg...
Kör genom stan ....fort...
Äntligen framme...vad lite folk som ska in på området...
Kollar klockan ...jo lite lagom i tid...
klart det ...Lördag morgon.!!!!!
Bara åka hem igen...
Tjejen märkte inte ens att jag varit borta när jag en timme senare kröp ner igen.....
 

Aee

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2003
Ort
Upplands Väsby / Stockholm
Hoj
Letar sf-projekt eller motard
tassen skrev:
vakna med ett rykk.....f-n försovit mig...
Bråttom som .....
Fram med hoj ur garage efter allt strul uppe...frukostmackor, inte hitta llta på engång ..mm.. nbi känner kanske igen det...
snabbt iväg...
Kör genom stan ....fort...
Äntligen framme...vad lite folk som ska in på området...
Kollar klockan ...jo lite lagom i tid...
klart det ...Lördag morgon.!!!!!
Bara åka hem igen...
Tjejen märkte inte ens att jag varit borta när jag en timme senare kröp ner igen.....
Duktigt!! :tummenupp
 

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Ort
Mullhyttan
Hoj
FZR 600R
tassen skrev:
vakna med ett ryck.....f-n försovit mig...
Bråttom som .....
Fram med hoj ur garage efter allt strul uppe...frukostmackor, inte hitta allt på engång ..mm.. ni känner kanske igen det...
snabbt iväg...
Kör genom stan ....fort...
Äntligen framme...vad lite folk som ska in på området...
Kollar klockan ...jo lite lagom i tid...
klart det ...Lördag morgon.!!!!!
Bara åka hem igen...
Tjejen märkte inte ens att jag varit borta när jag en timme senare kröp ner igen.....


har ja gjort 3ggr, fast ja har bara kommit te bussen.. :D
har tänkt åka te skolan.. :rolleyes:
 

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Ort
timrå
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
nja,inge allvarliga grejer,glömt skivbromslåset en gång :kocko hejjat på fel folk på stan :huvet gjort bort sig för det kvinnliga könet fler gånger än man kan räkna å gör det fortfarande :lol såna småsaker bara som gör livet värt att leva :banana
 

Gabor

Guest
MostWanted_NKPG skrev:
va styr ni med för vettiga saker på lördagskvällarna?
Det var fredagkväll, brukar vara det före lördag.....
Annars inget mer än jordgubbar ,champagne och massor av sex.
 

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Ort
Mullhyttan
Hoj
FZR 600R
tassen skrev:
Det var fredagkväll, brukar vara det före lördag.....
Annars inget mer än jordgubbar ,champagne och massor av sex.


haha, ja hade helt enkelt glömt att det va helg... samt att ja hade haft lite trevligt på kvällen... :tummenupp
 

Henken

Guest
Min värsta intreäffade på nyårsafton för några år sedan...full & glad såklart. Raggade på en brud som inte alls vinner nån modelltävling & det gick bra för jag skulle hem till henne. Problemen börjar när hennes hem ligger några mil utanför i nån liten by samt att hon bor hemma hos föräldrarna som dessutom kommer & hämtar oss...Tänkte inte så mkt på det just då utan hånglade lite diskret i baksätet. Genomför knappt nåt alls sen när vi är uppe på rummet pga grov fylla men däckar iaf för att vakna upp i en by med världens bakfylla & ångest. Kommer inte därifrån heller pga av polare som skulle fixa skjuts men är seg som satan, blir erbjuden frukost av hennes föräldrar men tackar nej & tackar för gästfriheten & dottern genom att ofrivillig ta sönder deras soffa medan jag ser på konståkning på tv som självklart var det enda som visades. Klockan börjar närma sig 16 och panik över att inte komma därifrån infinner sig. Polarens bil går sönder & än en gång går färden med hennes föräldrar till stan...

Nästan allt gick fel den kvällen!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top