Skämmiga grejer!

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Hösten 98 var det dags att fira farsans 50-årsdag !

Vi var ett stort sällskap som flög till Moskva, han jobbade nämligen där för röda korset just då.

dagen till ära fick jag farsans sekreterare som min bordsdam. Hon var asläcker! Efter att ha fått konsumera fria mängder sprit, imponerat på henne genom att visa hur duktig man är på att svälja starka drycker börjar hon ställa lite svåra frågor. :huvet
Kan tillägga att jag just då låg i lumpen som kokgruppchef, dvs kockjävel som lagar mat ute i skogen på lastbilar.

-"So, what are you Mark doing for living?"
-"I'm doing the military service in sweden as a cock"

var de bästa jag fick ur mig, som tur/otur var så tog de mig gansak lång tid innan jag insåg vad jag hade gjort.

Ingen som har somnat under en polering under täcket? :rolleyes: Det fick ju oxå äta upp :hihi

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Jag har en kompis (A) som stog i kö på mc dunken i Uddevalla då en annan kompis(B) kom bakom honom (B hade varit och pissat) och fick en snillebilxt och kom på att ahn skulle greppa pungen och vrida om ordentligt på, ni vet riktigt jonglera med kulorna (A) problemet var att det var ju inte (A) han greppade om utan en stackars ovetende kille :gnissla som fick sig en liten överaskning :rofl

darth_igel

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
utbytt mot en Caterham
nu har jag skrattat så mycket här så jag blir väl tvungen att dra en jag själv varit med om: Jag och min f.d flickvän åkte hem till henne runt 2 på natten och gick och la oss i hennes säng och satte igång med "ni vet vad". Efter ungefär en kvart stormar hennes mamma in och de blev inge mer göka den kvällen....bara att hoppa upp på cykeln och dra hem i typ 5 +grader och endast shorts å t-shirt. :tungan

Pär

Det var inte jag
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RS250 ,RD350-84
Maxxi skrev:
Från bikt.se
En gång råkade en vikarie spilla kaffe på mig. Hon tog in mig i ett rum brevid och började torka av mina byxor. Självklart fick ja ståfjång och satte den under kalsongliningen mot magen. Jag kan säga att det inte var så kul då hon såg mitt ollon när hon torkade tröjan. Som tur var har hon tystnadsplikt men ja ville berätta det för andra så kallade " kommer vid anblick" personer. som ett moraliskt stöd. För informationens skull så fick hon tvätta sin egna tröja också.
:rofl :rofl

Ha ha ha ha ha fy fan vad roligt :rofl :rofl

Nä nu pallar jag inte läsa mer, gråter så mycket att om någon skulle komma in och se mig skulle jag bli tvungen att skriva en rad här

låDan

nybörjare
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
1100rw-93 "kamphoj"-inlöst Husa FS650-såld :(
Hade en fest hemma en gång ja o några polare o dunken va med.
Det skulle naturligtvis skjutas paintball ut genom fönstret för dem som inte testat,utan kulor iofs men det smattrade som fan i lgh så de sköt ut.
Nån kärring ringer polisen o säger att det är skottlossning i mitt fd lgh,jag va väldigt berusad pga dunken.
Länsman spärrar av hela mitt bostads område med 4-5bilar och kastar grus på rutan så de andra sa att ja skulle gå ut,gick ut och blev bemött av två konstaplar med dragna och osäkrade vapen,ner på backen med handfängsel och en känga på hövvet.
In i polisbilen o in i fyllecell,medans de visiterade min lgh och konstaterade att det bara va ett paintballgevär plus att han hittade dunken med med ca 1.5l sprit och det fick ja böta 7700kr för,men det har man tjänat in :tummenupp
Stod i GP o andra tidningar om detta pådrag så ja sjukskrev mig en vecka,men sen fick ja ta smällen o gå till jobbet,men fan va ja skämdes.
Inte dåligt o bli hämtad hemma o inburad i fyllecell :död

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
Satt med polarna och käka pizza och sen när jag kollar upp sitter en annan kompis (som jag inte sett på över 1 år) några bord ifrån,
Jag blir skitglad och kastar iväg en bit pizza på honnom "tjena kuken" säger jag högt å garvar,

Problemet var ju att han varken blev glad eller var min kompis :rodnar
lite små jobbigt :3freak

Last edited:

Solid snake

Guest
Var med brorsan och hans kompisar och tittade på när dom spelade fotboll en gång.

Då kom där två brudar, och brorsans ena kompis skrek till dom "Hjälp mig! jag är skadad!"

Då sa dom "Var är du skadad?"

Då skrek brorsans kompis "I KUKEN!" :rofl

Det var lite pinsamt.

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
stony skrev:
Satt med polarna och käka pizza och sen när jag kollar upp sitter en annan kompis (som jag inte sett på över 1 år) några bord ifrån,
Jag blir skitglad och kastar iväg en bit pizza på honnom "tjena kuken" säger jag högt å garvar,

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!

Hur fan förklarar man det egentligen? :yoparty haha

_teSSan_

Guest
stony skrev:
Jag blir skitglad och kastar iväg en bit pizza på honnom "tjena kuken" säger jag högt å garvar

:lol :lol :lol :lol :lol Shit... Det var det roligaste jag har hört på läääääänge!!!

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
På en av mina tidiga resor till das Vaterland så skulle jag förklara att vi har många samer högt uppe i norrland....Im northen schweden habt wir viele same sa jag glad ihågen till alla mina tyska kollegor under en middag dom nickade något förundrat och sa -zmimlich intressant Herr Andersson(ganska intressant Herr Andersson)

.
Same betyder sädesvätska på Tyska...

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
stony skrev:

hahahaha :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Skrattar så ja viker mig! vikken klassiker och ändå lika rolig....hahaha :D :D

Tommy-L

Allt e relativt
Gick med
19 May 2004
Hoj
Ktm 950 SM SvarT!
nogot pinsamt som hände i gammalt förhållande va när vi va inne
på hennes rum så börjar vi ha lite trevligt :)
så när man står upp, hon börjar göra det trevligt för en öppnas hennes dörr
utav hennes 10 åriga lillebror och går in och ser allt.
:huvet

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Wassup skrev:
nogot pinsamt som hände i gammalt förhållande va när vi va inne
på hennes rum så börjar vi ha lite trevligt :)
så när man står upp, hon börjar göra det trevligt för en öppnas hennes dörr
utav hennes 10 åriga lillebror och går in och ser allt.
:huvet

Har gjort nästan samma grej, med lillbrorsan som man ständigt försöker lära att han ska knacka innan han går in...... när jag å min pojkvänn höll på som bäst :hoppa , knackar det 1gg, å sen tittar lillbrollan in...som tur va syntes det nog inte............hoppas jag............ :död

Solid snake

Guest
Miss_Orchidee skrev:
Har gjort nästan samma grej, med lillbrorsan som man ständigt försöker lära att han ska knacka innan han går in...... när jag å min pojkvänn höll på som bäst :hoppa , knackar det 1gg, å sen tittar lillbrollan in...som tur va syntes det nog inte............hoppas jag............ :död

Om det syntes så blev väl han glad. :rofl :lol :rofl :lol :rofl

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
På en fest så drack jag hembränt, sen vaknade jag upp dagen efter med terrängspår på skor och kläder. Vet inte vad som hände alls den kvällen, vet iaf att det började hos nån tjejs lägenhet inne i stan och där serverades hembränt.

/nykterist :rolleyes:

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
Lightning skrev:
Under ett visst bröllop så var jag full och glad tills en svart flaska strå-rom tydligen dök upp (80% alc :yoparty ), jag kan bara förtydliga att man blir wacko i skallen :3freak ! Iaf så slutade kvällen med att jag försvann in i skogen och blev sedan upptäckt utan varken skor eller kvajj... Sittandes på ett hus tak hos någon som inte bodde allt för långt ifrån bröllopsfirandet. De visste inte vem jag var och det enda som de fick ur mig var nått mummlande om "spotta". De ville sedan ha ersättning för ett par glasögon och hävdade att jag hade pajat gångjärnet på deras grind. Pinsamt och ångestfyllt! Därmed vågar jag inte speckulera om vad som har hänt och kommer att hädanefter att gömma mig så fort jag får syn på dem...

Efter ett X-antal sådana fall nu så har jag slutat totalt med alkohol av renare form och håller mig nu endast till lättare drycker :tummenupp !

Hahha så satans flummigt :yoparty :D

3mut

Kött å brö´ e korv!
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
XR600
Jag å ett gäng polare beslutade oss i sista sekund för att åka på en kryssning. Alla va i stort sett panka så efter att ha betalat biljetterna så hade vi ca 200 kr kvar var.. När vi kommer ombord så visar det sig att taxfree´n e stängd!! :huvet kul att åka på kryssning å ha råd med 4 öl.. molokna traskar vi iväg å upptäcker att det ju serveras buffé.. Ät å DRICK så mkt du vill för 195kr!! :banana Sagt å gjort så går vi lös på öl å vin och efter att någon lyckats på tag på en serveringsbricka så ökar tempot ytterligare och bordet fylls snabbt med tomma glas. Det hela spårar givetvis ur med bl a ett kilo mögelost på väggen å jag kör ståendes en vinprovningsskola med borden runtomkring. "Rulla, lukta å sveeep!" :rofl Nu börjar det pratas förfest på rummet men vi har ju fortfarande inget att dricka.. Efter mkt klurande hittar "någon" tomma vodkaflaskor som används till dekoration och dessa fylls genast på med vin ur kranarna. 5 flaskor står nu under vårat bord å vi börjar klura på hur vi ska få ut dom förbi vakterna.. Jag e helt övertygad om att jag kan få ner en flaska innanför strumpan och medan jag trasslar med det så ser jag i ögonvrån hur en tant å 2 vakter kommer gåendes med raska steg mot mig! När jag tittar upp och ser mig omkring e jag helt plötsligt ensam vid bordet (justa polare) och "tanten" väser till mig med finsk dialekt: "Vaad haar du under borrdet?" -Ehh.. jag?? Blev sedan eskorterad av vakterna ut ur den fullsatta matsalen på väg till fyllecellen.. hua!! DET va pinsamt! Kom ut efter nån timme för att gå ner till hytten å däcka. :) Fick dagen efter höra att polarna planerat ett fritagningsförsök! :rofl

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024