Skämmiga grejer!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Låter i min värld som byggare. Ja jag vet jag har fördommar.
Men det är ingen annan arbetsplats en 45 åring kan rita en snopp på väggen och garva varje gång han går förbi samt att alla hans kollegor gör lika.
Vi andra skulle inte ens komma på tanken.

Låter helt normalt på mitt jobb faktiskt.

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Jag och polaren var ute i Götlaborg. En våt kväll träffar vi var sin tös, den han träffar kännar han sedan tidigare och de har varit på varandra från och till. Jag hittar en färsking, åker hem till henne och han åker hem till sitt skadade gods.
Träffas morgonen efter (läs eftermiddag) på ospecifierat café i centrum där han berättar vilken bedrift han lyckats med.

Hans brud fick tydligen hoppa in på jobbet denna söndag, vilket resulterar i att han får en nyckel som skall slängas i brevlådan.

Han, ensam hemma hos henne, kass i kistan och saken är ett faktum. Här ska det lackeras om porslin,ja jävlar.

Drar ner en rejäl present som fastnar och stoppar upp, han får panik, river hennes lägenhet efter något att få upp skiten med då den VÄGRAR att ge med sig neråt. Han får tag i ett par gummihandskar och plastpåsar och fiskar upp skiten. Lägger skiten i en påse i en påse i en påse och förseglar.
Gör sig i ordning, går ut i köket med påsen i handen och ska skriva en lapp som lyder "Tack för igår, det får vi göra om!" för att lägga på bordet. När han skriver lappen lägger han även påsen med denna groteska present på bordet.

Lägger lappen på bordet.
Vänder sig om och går ut, stänger dörren och slänger ner nyckeln i brevlådan..

Han har inte hört av henne sen dess. :D

Last edited:

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Crescent citybike
Kanske inte så skämmigt för mig med kände mig lite skyldig.

Var på väg ut från banken med motorcykeln och så fanns det en bil framför mig och jag stod rätt nära (varvade med motorn lite normalt) bakom bilen, så han i bilen fick lite panik och glömde svänga vänster och körde istället rakt fram ut på gräsmattan framför och en bil höll på att köra in i honom från gatan han körde förbi (gubben hade väjningsplikt och glömde nog det också).

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Jag och polaren var ute i Götlaborg. En våt kväll träffar vi var sin tös, den han träffar kännar han sedan tidigare och de har varit på varandra från och till. Jag hittar en färsking, åker hem till henne och han åker hem till sitt skadade gods.
Träffas morgonen efter (läs eftermiddag) på ospecifierat café i centrum där han berättar vilken bedrift han lyckats med.

Hans brud fick tydligen hoppa in på jobbet denna söndag, vilket resulterar i att han får en nyckel som skall slängas i brevlådan.

Han, ensam hemma hos henne, kass i kistan och saken är ett faktum. Här ska det lackeras om porslin,ja jävlar.

Drar ner en rejäl present som fastnar och stoppar upp, han får panik, river hennes lägenhet efter något att få upp skiten med då den VÄGRAR att ge med sig neråt. Han får tag i ett par gummihandskar och plastpåsar och fiskar upp skiten. Lägger skiten i en påse i en påse i en påse och förseglar.
Gör sig i ordning, går ut i köket med påsen i handen och ska skriva en lapp som lyder "Tack för igår, det får vi göra om!" för att lägga på bordet. När han skriver lappen lägger han även påsen med denna groteska present på bordet.

Lägger lappen på bordet.
Vänder sig om och går ut, stänger dörren och slänger ner nyckeln i brevlådan..

Han har inte hört av henne sen dess. :D

Var ju en här som skrev en liknande historia.

Han hade fått bråttom upp ur keliga soffan för o skita men inte hunnit o dratt skiten i fillingarna i badrummet.

Iaf var det panik så han tog nån av hennes handukar och rulla in kalsongerna i , kasta ut dom från fönstret men dom landa på en grannes balkong.

Det gick nån vecka så fick han ett sms från:tuttar

"Jo det är en sak jag funderat på , varför skiter du i mina lakan och kastar ned dom till grannen" :va

Det var nog rätt kört för han sen:hihi

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Har en annan från när vi var i Sunny Beach. Jag och min polare spatserar runt på stan och glor på vackra damer och dricker oss måttligt berusade medan solen steker oss vackert gyllenbruna.

Tanken att vi var utomlands tog väl över då vi hamnar bakom några tjejer som var av modell större. Väldigt mycket större.. Efter att ha gått bakom dem ett tag börjar vi högljutt diskutera större tjejer varpå jag lite högt råkar utbrista:

- Ja men för helvete, det är ju helt löjligt vad feta kossor det finns. (jag tänker fortfarande att jag är turist och ingen förstår vad jag säger)

Döm av min förvåning när de vänder sig om och är svenskar, varpå den ena av dem börjar gråta och mer eller mindre springer därifrån. Det var lagom skämmigt. :hoppa

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Har en annan från när vi var i Sunny Beach. Jag och min polare spatserar runt på stan och glor på vackra damer och dricker oss måttligt berusade medan solen steker oss vackert gyllenbruna.

Tanken att vi var utomlands tog väl över då vi hamnar bakom några tjejer som var av modell större. Väldigt mycket större.. Efter att ha gått bakom dem ett tag börjar vi högljutt diskutera större tjejer varpå jag lite högt råkar utbrista:

- Ja men för helvete, det är ju helt löjligt vad feta kossor det finns. (jag tänker fortfarande att jag är turist och ingen förstår vad jag säger)

Döm av min förvåning när de vänder sig om och är svenskar, varpå den ena av dem börjar gråta och mer eller mindre springer därifrån. Det var lagom skämmigt. :hoppa

Jobbigt, men det var ju bra att hon sprang iaf!

sportbike

Guest
Det här kan vara skämmigt (hypotetiskt sett alltså):
Stå i porten och vänta på en kompis, headset spelandes musik på hög volym, släppa en rökare och en sekund senare se i ögonvrån hur en granne just går ut genom porten.

:rodnar

calle.th

Medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
CB 1300
När jag precis hade träffat min nuvarande brewd (lyckligt förlovad och ett barn ihop), skulle jag mecka bil hemma hos mina föräldrar, tjejen var inne och snackade skit med morsan min och jag höll på att grejja med nåt under instrumentbrädan, och alla som gjort det liggandes krampaktigt i en jobbig ställning med knäna i backen och överkroppen halvt vriden för att kunna se något upp mellan pedalerna och ratten på en bil vet att det kan bli vissa spänningar när denna kroppssituation uppstår. i min tro att hon fortfarande var inne i huset lättade jag lite granna på det tryck som gärna uppstår under såna här bravader. det lät som åska.. och lagom tills jag lättat färdigt ser jag hur hon står dubbelvikt i skratt precis i vis bildörren. hons skulle bara kolla läget och hade smugit sig på mig som en ninja..

denna fadäs diskuteras ganska ofta fortfarande...

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Vaddårå? Det är manligt att fisa högt.

http://www.youtube.com/watch?v=wXL6KZJnRtg

När jag precis hade träffat min nuvarande brewd (lyckligt förlovad och ett barn ihop), skulle jag mecka bil hemma hos mina föräldrar, tjejen var inne och snackade skit med morsan min och jag höll på att grejja med nåt under instrumentbrädan, och alla som gjort det liggandes krampaktigt i en jobbig ställning med knäna i backen och överkroppen halvt vriden för att kunna se något upp mellan pedalerna och ratten på en bil vet att det kan bli vissa spänningar när denna kroppssituation uppstår. i min tro att hon fortfarande var inne i huset lättade jag lite granna på det tryck som gärna uppstår under såna här bravader. det lät som åska.. och lagom tills jag lättat färdigt ser jag hur hon står dubbelvikt i skratt precis i vis bildörren. hons skulle bara kolla läget och hade smugit sig på mig som en ninja..

denna fadäs diskuteras ganska ofta fortfarande...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Lyckades göra en lite snygg grejj idag.

Kom in en brud (förståss) till jobbet idag, beställde grejjor, och självklart skulle jag plocka fram prylarna åt henne. Plockar ner en låda från hylla, tappar den, lägger lådan ovanpå staplarna av grejjor på hyllan under, ett helvete att öppna fanskapet och det blir en del fumlande, slinter med kniven, bestämmer mig för att riva ist, varpå jag lyckas välta hela jävla hyllan med grejjor, sisådär en 80-100 lådor med skruv och diverse småskit ut på golvet. Självklart lyckas jag snubbla över trappan när jag vänder mig om efter att ha kastat upp allt igen. :)
Tusan vad tafatt det måste verkat! :hihi

Tur fan att man växt ur det där med att skämmas för länge sen, mest skojj att tänka på hur dummt det måste sett ut. :):dummer

Last edited:

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
Lyckades göra en lite snygg grejj idag.

Kom in en brud (förståss) till jobbet idag, beställde grejjor, och självklart skulle jag plocka fram prylarna åt henne. Plockar ner en låda från hylla, tappar den, lägger lådan ovanpå staplarna av grejjor på hyllan under, ett helvete att öppna fanskapet och det blir en del fumlande, slinter med kniven, bestämmer mig för att riva ist, varpå jag lyckas välta hela jävla hyllan med grejjor, sisådär en 80-100 lådor med skruv och diverse småskit ut på golvet. Självklart lyckas jag snubbla över trappan när jag vänder mig om efter att ha kastat upp allt igen. :)
Tusan vad tafatt det måste verkat! :hihi

Tur fan att man växt ur det där med att skämmas för länge sen, mest skojj att tänka på hur dummt det måste sett ut. :):dummer

Hahaha ursäkta men jan fan inte hålla mig:)

POLECAT

Ny medlem
Gick med
26 May 2008
Hoj
HD Sportster 48 2012
Grymt rolig tråd!!:rofl får väl dra mitt strå till stacken:
Var ute med brorsan på stan igår och letade present till mor som snart fyller år. Går ut ur en butik och jag har ögonen fixerade mot ett stort mörkt moln på himmelen. Säger till brorsan: Fan vad svart det är ute! Vad möter vi på gatan utanför, jo en man av afrikansk härkomst. Han stirrade rätt så rejält. Så det var snabba steg därifrån.....

axelsson_vpg

Guest
Jag körde doggy på ett ex när hennes morsa helt plötsligt stod utanför fönstret och hängde tvätt. Hon hade balkong som gick utanför hela ena sidan av huset, vilket jag inte gillade efter det.
Samma tjejs morsa klev in i hennes rum när jag satt näck i sängen som stod precis framför dörren. Hon spelade dum och stängde inte dörren utan frågade om jag skulle stanna på käk. Ehhh, nej tack var det enda jag fick ur mig. Och en annan gång med samma människor inblandade så var det oväsen i duschen intet ont anades om att hennes mor hade kommit hem. Bara att springa med handduken runt midjan in i tjejens rum.
Men innerst inne så tror jag hon var lite sugen på mig, det var nog därför hon tog alla till vara på alla tillfällen.....
Som tur är så har jag skött mig hyffsat inför mina nya svärföräldrar :D

Men något så fruktansvärt roligt!! hahahaha

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag