McMiss: excellent isbrytare
Liknandenär jag vurpade med hojen så blev ambulanspersonalen oroliga för nacke och jag fick nackkrage med en gång. på väg in till sjukan kände jag att blåsan började bli full (blev ju inte direkt bättre utav att man ligger i en vaccummadrass som klämmer åt runt kroppen). in fort som fan i akutmottagningen och 10 läkare runt en. jag kände ju på mig att det inte var någon fara med nacken så jag fick ju bara vänta på att bli "friskförklarad" så jag kan gå på muggen. det verkade ju gå fort så jag kan vara lugn med toabesöket tänker jag.
läkarna känner över nacke och de tycker att allt verkar ok, men vill ändå skicka mig till röntgen. fan tiden börjar gå och man får hålla sig för att det inte skall ske en olycka...
i väntan på röntgen så frågar jag en sjuksköterska (jävligt snygg var hon, sådär som på filmer ni vet? ) om hur lång tid det brukar ta och får svaret att röntgen är klar om ca 45 min och sen skall en läkare se på bilderna. självklart var läkaren ledig just då så han fick åka in till sjukhuset (vilket senare skulle visa sig ta 3 timmar).
-shit, såhär länge klarar jag aldrig av att vänta..
problemet är att jag måste pissa, hur gör vi frågade jag sjuksköterskan?
du får kissa i en sån här, och så tog hon fram en påse med tratt på..
helvete också tänker jag, kommer bli aspinsamt
-jaja, vinkla upp ryggstödet och gå ut då säger jag.
-nej, du måste ligga helt still.
ehh, hur gör vi då?
-jo jag får sköta allt när du ligger kvar
(helvete också, har ju inte rakat mig på några veckor, ser ut som världens buske där nere ).
-jag släcker så du får lite mysbelysning.
-jag behöver ingen jävla mysbelysning för att pissa säger jag.
dra ner kallingarna och kör bara...
känner hur hennes hand tar tag i juvelen och stoppar ner i det kalla plaströret så säger hon att nu kan du kissa.
-tro fan att jag kan pissa nu, tror du jag inte har någon känsel i kuken? (tänkte jag, men sa inte )
då var det bara att släppa ut det, har inte varit så skönt att pissa på väldigt länge!
såhär nu i efterhand vet jag inte om det var tur eller otur att det var en snygg sjuksköterska eller inte. jävligt pinsamt, men hade nog varit ännu värre om det hade vart en ful äckligt kärring
För nån månad sen lyckades jag både spy och bloda ner rumskamratens handduk...
Jag skäms! (så mycket att jag inte vågar skriva i pickup tråden)
Skulle gena över gärdet hemma då en kranbil blockerade vägen.
Såklart gräver sig Chevan fram genom snöhavet utan problem och jag passerar bilkön och kranbilen i truimf!
Dock missade jag påfarten till vägen under all snö och la mej i diket framför kranbilen. Jag kom inte loss, och när kranbilen var klar så kunde den (eller andra bilarna) inte passera för det stack upp en halv cheva på vägen.....
Så jag fick hänga i min 4-tons stropp som jag brukar bärga bilar med i krokarna i nosen på chevan och sedan blev kranbils föraren under ett visst muttrande tvungen att lyfta upp chevan ur diket....
Kändes förnedrande att se henne hänga en meter över vägen med publik dessutom.... :jagärenklant
-I'm a cock in the Swedish Army. Svarade jag.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|