Skämmiga grejer!

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
har garvat som f-n och måste bidra med något

Var på semester på nån ö i Grekland, Mykonos var det , tillsammans med min tjej.
Charterresa givetvis och vi bodde på ett litet hotell tillsammans med mestadels svenskar.

Hade observerat tre snygga svenska tjejer på vårt hotell med skapliga :tuttar och en dag på stranden så spelar jag och
min tjej strand-tennis. Vi är precis vid kanten till vattnet och på ena sidan har vi havet och den andra sidan... de tre snygga
svenska brudarna med schyssta :tuttar , givetvis solar de topless... jag passar på att lite lagom ofta slå iväg bollen för att
min tjej ska missa den så att jag kan spana lite på tjejerna... det hela slutar givetvis med att min tjej får syn på det hela
och blir förbannad som f-n (hett temperament) ock skriker: Du kan ju fortsätta spela med de där PATTARNA istället !! Hon slänger racketen
i sanden och går därifrån....

Om jag skämdes ? hehe...

Skitsamma, det var värt det? :D :lol

EmiliosFantomen

Guest
Råkade få in neutralen med påföljande maxvarv längs strandvägen igår, lite pinit inför alla turister.

EmiliosFantomen

Guest
No offense, men det där var nog det mest opinsamma i hela tråden :pannkyss
Har även råkat borra in en 185mm2 kabel (250A) på Rönnskärsverken i Skellefteå.
Detta resulterade i ca 1,5h produktions stopp på hela kopparlinjen (600.000/h).

Skämmdes som en hund.

krypkör

Ny medlem
Gick med
11 May 2008
Hoj
zx9r -96 stolen
Äh vafan, här kommer en historia som jag tycker är lite lätt pinsam.

Sjutton år var man och hade lyckats ta mig in på krogen som ligger mitt i pågående hamnfest. Väl därinne beställs det en massa shots. Vid den här tidpunkten i livet var man inte kung på att supa, men det gör ju inget! Hittar plötsligt min mentor från gymnasiet, tillika polarens tyskalärare, och vi shottar alla tre.
Festen rullar på och jag är full som ett ägg. Kan tilläggas att jag även kvällen till ära har prytt mitt vackra huvud med en keps.

Till sist är vi så präcktigt aspackade att det är dags att bege sig hemmåt. En svarttaxi hittas och in i bilen hoppar jag och polaren. Oklart om det är några fler med i bilen. Jag sitter i baksätet och redan efter några meters fär känner jag hur det är dags att spy.
Ner med rutan och ut med huvudet. Självklart åker kepsen av av fartvinden samtidigt som jag börjar spy. Får killen som kör att stanna så jag kan springa efter min huvudbeklädnad. Färden fortsätter med kepsen på sätet och huvudet utanför forfarande. En och annan skvätt spya lämnar.

När vi kommer fram till polaren kliver vi ur och bilen som vi åk i är täckt med spya från bakdörren och bakåt. Inte en vacker syn. Bilföraren får låna vattenslangen kl 4 på morgonen för en snabbtvätt samtidigt som polarens mamma möter mig med en hink i dörren. Spyr lite mer i hinken samtidigt som jag blir lotsad mot min sovplats. Jag parkerar hinken på golvet och börjar klä av mig. På morgonen efter så vaknar jag och mår inte helt ok. Mina kläder är försvunna sånär som på en strumpa som badar i min vackra hink.

Resten av kläderna som jag under avklädandet så vackert har lagt tillrätta i hinken har polarens mamma tvättat under natten då hon sett vad jag har lyckats med. Så jag får vackert mina kläder och sen blir det till att ta sig hemmåt, något skamsen.

Den här historien brukar komma på tal titt som tätt när jag träffar på nämnda mamma. Dock brukar även en hel del andra strapatser som vi lyckats med under dessa år också komma på tal vid dessa tillfällen.

Så kan det gå. Mer en annan gång

Gabor

Guest
Idag har jag tvingats köra en Renault Kango...fy fan va det kändes skämmigt...

Rille.

Wohooo
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
Ducati ST4s -03
va väl 11 nånting, sett på lite hollywood rullar med biljakter, så jag o min kusin fick en ruskigt bra ide att bygga en egen spikmatta.

Sagt o gjort, vi tog ett paket 6 tums spikar som vi hittade samt en varsin hammare, gick ut på den lokala grusvägen och började hacka gropar som vi sen satte ner spiken i.

Vi hann lagom täcka hela vägen med spikar vinkalde i ca 45 grader åt båda hållen och ca 1 dm mellan varje spik innan bilen kom.

Punka på alla 4 hjulen, vi va dom enda gossarna innom en radie på 2 km så han som körde på spikarna (Från grannbyn) visste vart han skulle gå. Tur va att han kom förs dock, för ca 10 minuter senare kom foder lastbilen till bonden, vilket blivit mycket dyrare för oss, nu klarade vi oss med 100 kr per däck = Inget lördasgodis på ett tag.

Men faktum: Spikmattan va effektiv som fan. :yoparty

Dark_Messenger

Guest
Alla som varit fulla vet att man kan göra helt cp-störda grejer om man är riktigt tankad.

För x antal månader sedan efter en hård kväll på några lokala danshak gick jag förbi en nattöppen pizzeria. En sån där klassisk kvarterspizza där folk brukar hämta fyllemat. Har absolut ingen aning om varför men just då tyckte jag det var en jättebra idé att gå in och ta en pizza. Sagt o gjort jag prommenerar in (stället var överfullt med folk) och grabbar första bästa pizza som står uppe på pizzaugnen och börjar gå mot utgången. Utlänningen som står o bakar ser givetvis allt och skriker åt mig varpå jag börjar springa, vilt kryssandes bland allt folk. :rofl

När jag kommit ut från pizzan ser jag genom glasfasaden att pizzabagaren svingar sig över pizzadisken och börjar vålda sig mot utgången han också. Först då börjar det gå upp vad jag egentligen gjort så jag börjar springa utav bara fan, pizzabagaren är efter vilt skrikandes på arabiska, in på nån gård och svingar mig över ett staket, in på nästa osv.. :D

Efter ett tag ger han upp och jag stannar någon hundra meter senare för att äta "bytet". I flyktförsöket hade givetvis halva pizzan flugit ut från kartongen och ostklägg o skit fanns överallt på kläderna. Fan vad dåligt jag mådde dagen efter. Kommer aldrig så länge jag lever sätta min fot på den pizzan igen. :3freak

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Att tvingas köra en Renault Kangoo är nog värst hittills. Har själv drabbats av samma öde. Enda trösten var att den var splitter ny och vi dränkte den i lera och sand ute vid slottet i Kalmar...

Pips

Guest
Idag har jag tvingats köra en Renault Kango...fy fan va det kändes skämmigt...

Tveksamt om det slår känslan att köra omkring i en knallröd Nissan Kubistar (samma som Kangoo) på Lidingö och samtidigt tycka att bilen känns pigg... :va Det är pinsamt! :)

Dark_Messenger

Guest
En till.

Var på avslutningsfest någon gång under gymnasietiden. Festen hölls i en större kåk i ett litet samhälle. Jag och några andra killar hade köpt en stor bag med öl och var bra pruttiga redan när vi kom dit. Med var även min dåvarande flickvän som jag haft i nått år. En fin tjej jag suktat lite halvt sådär efter, men som inte gick i vår klass var där tillsammans med sina tjejkompisar eftersom hon var vän till tjejen som hade festen.

I princip alla sitter o krökar och äter snacks i vardagsrummet, stämningen är på topp. Min flickvän är någon annanstans men den "andra" sitter några personer bort i soffan. Plötsligt sitter jag i hennes knä och råhånglar med henne (har absolut ingen aning om hur det gick till), vaknar till av ett skrik och världens smäll i skallen. Det visar sig att min flickvän har kommit in i rummet, slitit åt sig någons sko och dragit den i skallen på mig. Jag däckar på golvet, helt väck, och allmänt tumult utbryter. Hångeloffret rusar ut från rummet, flickvännen rusar ut på gården och ligger o skriker på gräsmattan och de andra skäller på mig. Jag går ut till min tjej och sätter mig gränsle över henne för att lugna ner och försöka prata med henne. Bedyrar att jag är en idiot och att jag inte har en aning om hur det blev som det blev osv, vilket förvisso är sanning. :gnissla Hon blir lugn efter ett tag och vi kramas o grejor. Går in igen.

Väl inne kommer jag att tänka på den andra tjejen och vad som hände med henne, hon hade ju också rusat ut ur rummet. Fan jag måste checka till henne tänker jag så jag börjar leta. Går ner i källaren tillslut och hittar en annan kille som ligger o spyr i en bastu (vilken han senare fick göra ren med en massa blöjor), letar i alla skumma rum och tillslut hittar jag henne liggande i vad som förefaller ett förråd med en massa bös i. Hon ligger o grinar såklart. Fakk, jag är svag för sånt så jag måste ju trösta lite.. Ålar mig fram bland allt skit i rummet och lägger mig bredvid tjejen och börjar prata lite, trösta, säger att allt är bra osv.. Sen slår reptilhjärnan in igen! Vi börjar porra loss igen där mitt bland barnvagnar o skidor o annat skit i ett praktiskt taget kolmörkt rum. :huvet Grejen är bara det att nu har jag varit borta så länge så alla har börjat leta efter mig.. hör röster och knakande trappor nånstans i närheten, folk som går och pratar och vips öppnas dörren till förrådet och det stormar in en massa folk, givetvis min tjej bla. Vad gör man i det läget? :näsblod Jag börjar haspla ur mig nått idiotiskt om att jag skulle "trösta" henne lite :huvet Min tjej skriker till (tack o lov ingen sko denna gång) och tvärvänder i dörren. Ny tripp till gräsmattan utanför. Återigen börjar hångeloffret gråta och jag får en ny utskällning av alla tjejer som blev vittnen till eländet. :gnissla

Iaf slutar storyn med att jag lyckas blidka flickvännen igen :yoparty och senare på kvällen när vi ska gå och lägga oss (vi har fått the master bedroom eftersom vi är festens enda par) blir vi lite pilska och börjar köra loss. Jag står o mufflar på henne bakifrån i festvärdens föräldrars säng då mitt under akten reser sig plötsligt en snubbe från golvet som tydligen däckat i det rummet tidigare under kvällen. :död Han mummlar något och försvinner snabbt ut.

Har för mig att nån cykel gick sönder också, den festen blev inte lyckad. :gnissla

Blev långt detta.

robbanh

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
fireblade
För ett par sommrar sedan satt jag bakom ratten i min bil på väg hem från jobbet. På trotaren bredvid mig spatserar nått som skulle kunna vara en görsnygg tjej. Varpå jag vrider på huvudet och spanar in fanskapet medans jag "glider" förbi med kromad armbåge och sexniorna pumpandes discopopmusik. KRASCHOBANG!!! Vad fan hände? Jo, bilen framför stannade vid ett övergångställe men det märkte aldrig jag för mina ögon iaktog damens "lungor". Så jag satte min Volvo gott i röven på Audin framför.

Gubben i Audi undrade varför jag inte hade bromsatt. Jag svarade- Öööhh, neeaaiii, vadåååå, öööhhmm jag slant.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Gubben i Audi undrade varför jag inte hade bromsatt. Jag svarade- Öööhh, neeaaiii, vadåååå, öööhhmm jag slant.

En bekant till mig satt vid rött ljus och tittade på en tjejs "lungspetsar" i godan ro när bilar omkring honom började tuta som fan.

Det visade sig att hans bil tjuvdrog på automaten så att den hade krypkört ut mitt i korsningen.
Hans medbilister hade ju givetvis funderat vad gubbfan sysslade med och noterat vad han tittade på.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
För ett par sommrar sedan satt jag bakom ratten i min bil på väg hem från jobbet. På trotaren bredvid mig spatserar nått som skulle kunna vara en görsnygg tjej. Varpå jag vrider på huvudet och spanar in fanskapet medans jag "glider" förbi med kromad armbåge och sexniorna pumpandes discopopmusik. KRASCHOBANG!!! Vad fan hände? Jo, bilen framför stannade vid ett övergångställe men det märkte aldrig jag för mina ögon iaktog damens "lungor". Så jag satte min Volvo gott i röven på Audin framför.

En bekant till mig satt vid rött ljus och tittade på en tjejs "lungspetsar" i godan ro när bilar omkring honom började tuta som fan.

Det visade sig att hans bil tjuvdrog på automaten så att den hade krypkört ut mitt i korsningen.
Hans medbilister hade ju givetvis funderat vad gubbfan sysslade med och noterat vad han tittade på.

Liknande har nog hänt de flesta, dom är ena jäkliga trafikfaror dom-däringa :tuttar. Har t.ex: gjort liknande tabbe under bilskola, gissa om man fick höra efter det...

Vad det gäller skämmiga grejjor har jag allt för dåligt minne för att komma ihåg allt vad jag ställt till med.

Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
hahahah den här tråden har jag missat:D

2 sidor får räcka för idag. fortsättning följer garanterat:rofl

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...