Skämmiga grejer!

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Missade att tråden redan fanns, men här har ni en till:
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=172266

Det från länken är inklistrat nedan:

Jaja, man skulle kunna tro att jag skulle tycka det pinsammaste ögonblicket skulle ha varit när morsan och farsan kom på mej och min första flickvän kopulera i tidiga tonåren. Men nej, det rycker jag på axlarna åt idag.

Mitt bidrag och tillika mest pinsamma minne är också från tidiga tonåren. Jag och en polare åkte fast för inbrottsförsök (jaja, värsta huliganen) i en cykel/moped butik i vårt närområde. Visst, jobbigt att behöva komma hem med konstapeln till mamma och pappa men... Det slutade med att vi skulle besöka cykel/mopedhandlaren och be om ursäkt och ersätta rutan vi pajat. Det jobbigaste av allt var att killen som hade butiken var superbussig och ställde upp för oss kids jämt. Att sedan förklara för honom att:

1. Vi trodde han var så dum att han lagt nyklarna till butiken i skyltfönstret, det var därför vi pajade fönstret. :huvet :huvet

2. Vi var inte ute efter något av värde, cykel moppe eller så utan lite smällare och raketer. :huvet :huvet

Ja ni förstår, så mogen är var jag i tidiga tonåren. Fy fan, jag ryser när jag tänker på det än idag. Det var verkligen risigt gjort och jag tycker än idag att det var otroligt dåligt och direkt pinsamt. Hoppas han läser det här, känner igen det och förlåter mej….

SLUT

=====

EDIT: :D :) :D Har läst massa i tråden nu... skattat ordentligt, bra tråd!

Bara därför tänker jag bjuda på en till. Inte pinsam nu mera, men då var den det. Jag var väl dryga 20 bast och på väg hem på tuben (tunnelbana) efter en REJÄL fylla på stan. I vanlig ordning somnar jag på tuben, inget ovanligt alls. Vaknar dock med huvudet djupt försjunket mot bröstet av att någon tappar mej på axeln och tycker det är dags att vakna!

Jag vaknar och tittar på mitt bröst... Jepp världens största pizza har jag lagt på mej själv i sömnen, över hela bröstet och på byxorna! Tittar nu upp, givetvis två kvinnliga poliser har väcket mej och tycker det är dags att kliva av. Instinktivt kastar jag mej av tuben, kutar över perrongen in i andra tunnelbanan som lyckligtvis åker. Då upptäcker jag att klocka är ungefär 8 på morgonen och det är vardag. Jag ska alltså åka från ändhållplats genom city i rusningstrafik iklädd min spya. :) Det var lite lätt pinsamt vid tillfället!

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Jahapp.. i högstadiet, softboll match på gympan man alltid avskydde.

Skulle slå och nåra stycken går närmare mig som att "ah, det e bara Per som ska slå", typ...

Så nu jävlar tänkte jag och laddade allt jag hade och då menar jag ALLT med det fetaste Slagträet skolan erbjöd och naturligtvis, lyckades träffa bollen och även fast det inte blev en ren träff så träffade jag en tjej RAKT i magen.
Tja va säger man... homerun ??!

Dark_Messenger

Guest

Skulle slå och nåra stycken går närmare mig som att "ah, det e bara Per som ska slå", typ...

Så nu jävlar tänkte jag och laddade allt jag hade och då menar jag ALLT med det fetaste Slagträet skolan erbjöd och naturligtvis, lyckades träffa bollen och även fast det inte blev en ren träff så träffade jag en tjej RAKT i magen.

:banana

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
kunde du inte bara ha klippt ut och klistrat in ditt inlägg från början av tråden (istället för att länka till hela tråden) eftersom det enda den innehöll (utom gnäll över att en sån här tråd redan finns) var din egen story?:D

Ja min egen, fixat, klistrat å klart!

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Fick i sommras lite nya arbetskamrater som tidigare jobbat på storbygge i Danmark, efter ett tag kom vi fram till att dom hade arbetat med en gammal klasskamrat till mig vi kan kalla honom MR X.
Eftersom dom bara var där i veckorna så bodde dom i ett sk containerhotell så alla får ett litet rum var.

En morgon nere i Danmark så skulle gänget åka iväg till bygget men min gamla klasskamrat kom aldrig ut till bilen så dom bestämde sig för att gå upp och hämta honom.

1. Dom knackar på dörren men får inget svar
2. Dörren var olåst så dom öppnar och kliver på in i MR X rum, där på golvet sitter MR X på knä spritt språngande naken med dasen i högsta hugg runkandes till nån skrikig musik i mp3:en:D

Det hade tydligen tagit en stund för MR X att upptäcka att det stog 5 pers och kollade på iom att han inte hade ögonen öppna!

jimmie_91

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2007
Hoj
dt125r -svart och röd
jag var för första gången hos en kompis och så blev jag till put på skoj och snubbla på hunden och rakt in i ett porslin skåp och skiten fall i backen och såg splitter över allt

snacka pinsamt

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Detta hände för många år sedan. Hade en polare som var fullständigt oduglig med allt som har med kök att göra.
Vid det här tillfället så fyllde polaren år och alla grabbarna var där för att fira. När vi kommer in i köket så visar det sig att polaren ska bjuda på käk, nån typ av köttfärspaj som står i ugnen. När maten slevas upp så frågar vi om det är han som lagat pajen, lite misstroende, men polarn hävdar bestämt att det är han som kockat. Pajen smakade i princip avföring, men det var ju inget oväntat om det nu var han som tillagat eländet.

Nu kommer det roliga. Nåt år senare sitter vi i polarens låtsasfarsas sommarstuga, hela grabbgänget och polarens morsa med flera. Av nån anledning kommer polarens födelsedag på tal och jag utbrister:
"Ja vafan var det för jävla dynga du hade kokat ihop i ugnen? Det smakade ju för helvete gammalt ruttet lik!"

Det blir tyst i säkert 1 minut i stugen, tills hans morsa stirrar på mig och säger:
"Det var ju jag som hade lagat köttfärspajen?"

Dominator-Rocks

Guest
Detta hände för många år sedan. Hade en polare som var fullständigt oduglig med allt som har med kök att göra.
Vid det här tillfället så fyllde polaren år och alla grabbarna var där för att fira. När vi kommer in i köket så visar det sig att polaren ska bjuda på käk, nån typ av köttfärspaj som står i ugnen. När maten slevas upp så frågar vi om det är han som lagat pajen, lite misstroende, men polarn hävdar bestämt att det är han som kockat. Pajen smakade i princip avföring, men det var ju inget oväntat om det nu var han som tillagat eländet.

Nu kommer det roliga. Nåt år senare sitter vi i polarens låtsasfarsas sommarstuga, hela grabbgänget och polarens morsa med flera. Av nån anledning kommer polarens födelsedag på tal och jag utbrister:
"Ja vafan var det för jävla dynga du hade kokat ihop i ugnen? Det smakade ju för helvete gammalt ruttet lik!"

Det blir tyst i säkert 1 minut i stugen, tills hans morsa stirrar på mig och säger:
"Det var ju jag som hade lagat köttfärspajen?"

Dra åt helvete... :rofl

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Haha fan va folk lyckas... har inga dunderhistorier tyvär

En natt (rätt fuller) kväll dansade jag "damsugarn" (bara låtsas damsuga) igenom hela dansgolvet (knökfullt) för en kebab. Värt de.

Väl på kebabbaren så ställde de sig en snygg brutta i kassan brevid, jag sneglar lite på henna, rycker till med huvet lite o säger "how you doin?" .. hon tittar på mig i 2 sek, sen utbrister i gapskratt.. sen satt alla hennes kompisar o skrattade åt mig :va

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750

En liknande fast det hände en kompis till mig...

Tror det var 2:a dagen i ettan (gymnasiet) och vi hade idrott..
Eftersom detta var 2:a dagen så kände inte alla sig så bekväma och det var lite torr stämmning. Hursomhelst skulle vi lira softboll ute på planen.
Anton,en kompis ställer sig på slagplatsen och vår lärare står och ska kasta bollen. Ni som kan er softboll vet att bollarna ser ut som liiite större basebollar och är rätt hårda.
Läraren kastar iväg bollen och Anton tar i för fulla muggar, träffar "klockrent" och bollen går säkert i 590.... ...och träffar läraren rakt på halsen, han ramlar ihop och gnyr. Det var Rätt läskigt. Efter ett tag kvicknar han iaf till och allt var realtivt okej. Anton skämdes rätt mycket! :D

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Kom på en grej som jag gjorde för några veckor sen...

Satt i cafeterian på plugget och snackade med mitt ex och hennes klasskompisar, Frisörklass så det var väl 12 tjejer ungefär...
En tjej som berättar nåt stammar en del och jag som vid detta tillfälle inte tänker så långt avbryter henne och de andra och säger:" Aahh du st- st- stammar inte s- s- så mycket då? "

Hon gjorde tydligen det på riktgt och skämdes rätt rejält för det.

Det blev helt tyst och jag fick onda ögat av i princip alla. Sen gick jag tyst därifrån... :gnissla

Dominator-Rocks

Guest
Sånt där är hemskt...

Var ute o julhandlade idag, bla var jag inne på en klädaffär. En tjejkompis var med också. Hon kände tydligen expiditen så de stod o gaggade ett tag o jag hängde bredvid o småpratade lite också. Lite senare skulle vi in på pressbyrån i nått ärende, vi står i kön o småpratar, jag kläcker ur mig något dumt om halvblod eller halvras eller så o givetvis står expiditkvinnan framför i kön utan att jag lägger märke till det. Hon var inte svensk kan jag säga..:huvet

Menade inget nedsättande eller otrevligt utan det hela var bara något jag sa till kamraten som frågade mig om jag kände igen hennes bekant. Vet ej om hon hörde det men man känner sig rätt rutten ändå.:rolleyes:

http://say.expressivo.com/zT7koJl7

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...