Skämmiga grejer!

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Ort
I Sverige!
Hoj
Suzuki GSXR 1000
Jahapp.. i högstadiet, softboll match på gympan man alltid avskydde.

Skulle slå och nåra stycken går närmare mig som att "ah, det e bara Per som ska slå", typ...

Så nu jävlar tänkte jag och laddade allt jag hade och då menar jag ALLT med det fetaste Slagträet skolan erbjöd och naturligtvis, lyckades träffa bollen och även fast det inte blev en ren träff så träffade jag en tjej RAKT i magen.
Tja va säger man... homerun ??!
Det påminner mig om en lite pinsam sak. Det var på gympan i tvåan i gymnasiet. Vi körde något som jag tror kallades spökboll. Det var två lag på varsin sida av en linje som man inte fick gå över. Man skulle kasta en boll på motståndarna och träffa något annat än händerna så var den ute ut leken. Jag som hade kastat sten under hela min barndom och var distriktsmästare i "kast med liten boll" kastade ganska hårt. När jag fick tag på bollen skulle jag vara häftig så jag kastade så hårt jag kunde förmå mig att göra, mot en kille. Tyvärr siktar man inte så bra när man tar i så hårt så jag träffade en tjej mitt i ansiktet. Det small jättehögt när den träffade och hon fick ett stort rött märke som täckte halva ansiktet. Jag kom inte på något bättre att säga än "oj".
 

Dominator-Rocks

Guest
Jag och en polare fick för oss att vi skulle spela in en film, vi hade groggat rätt så friskt innan därav ide´n !

Den skulle handla om aliens. (jag var innehavare av en alienmask)

När polarn har klättrat upp i ett litet träd och håller på och gör alienljud samt ruskar i grenarna så dyker det upp ett tjejgäng på 5-7kvinns i typ samma ålder som oss...

:rodnar :lol
 
Last edited:

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Jag och en polare fick för oss att vi skulle spela in en film, vi hade groggat rätt så friskt innan därav ide´n !

Den skulle handla om aliens. (jag var innehavare av en alienmask)

När polarn har klättrat upp i ett litet träd och håller på och gör alienljud samt ruskar i grenarna så dyker det upp ett tjejgäng på 5-7kvinns i typ samma ålder som oss...

:rodnar :lol

Varpå ni sa som ovanstående= Hauvju doin!!?
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Du upp med något skämmigt, för vad är en tack? :va ;)

har redan dragit en historia i den här tråden (eller var det två?:va ) :7peta och något värre än dem kommer jag inte på att jag gjort så:D
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Herregud jag har bort mej så jäkla många ggr att det inte ens går att räkna de!
Men jag bjuder på de flesta iaf =)
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Jag och en polare fick för oss att vi skulle spela in en film, vi hade groggat rätt så friskt innan därav ide´n !

Den skulle handla om aliens. (jag var innehavare av en alienmask)

När polarn har klättrat upp i ett litet träd och håller på och gör alienljud samt ruskar i grenarna så dyker det upp ett tjejgäng på 5-7kvinns i typ samma ålder som oss...

:rodnar :lol


:rofl
 

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Ort
Linköping
Hoj
2*Yamaha
Jag kan bjuda på en liten en.

Jag och en kompis skulle lämna tillbaka en videofilm (några år sedan…) så jag stannar till på gatan utanför butiken. Vi hade lite bråttom så jag hoppar ur bilen medan kompisen sitter kvar och väntar, kilar in i butiken, lämnar filmen och kommer ut på trottoaren igen. Ser bilen, hoppar in i den och plockar fram nycklarna för att starta den.

Märkligt, nycklarna passar inte riktigt så jag fipplar några sekunder och vänder sedan på huvudet till kompisen. Men han är inte där utan det sitter en riktigt :tuttar -brud där istället. En aning förvirrad kollar jag i backspegeln och ser min kompis i bilen bakom. Eller rättare sagt, han sitter i min bil och jag har satt mig i någon annans….:tungan

Till mitt försvar så såg båda bilarna likadana ut, samma märke, färg, årsmodell m.m.
 

Air100

Även dom som inte lever dör någongång
Gick med
16 Apr 2007
Ort
Huddinge
Hoj
Yamaha Tracer - 15. Kxf250 -09
Vi borde skapa ett bluff konto med känt namn och lösenord som vem som helst av oss får utnyttja.....
Då kan man gå in med det kontot och skriva anonymt å utan att göra bort sej IGEN !!!!

Vore ju jobbigt om nån man skriver om läser det!
 

rough_boy

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2008
Ort
Hemse
Hoj
Kawazaki GPZ 400
Åkte med polaren bak på hans cykel i en backe ramlade av utanför en resturang smack i backen:D haha


Firade midsommar hemma hos farsans kompis + en massa andra spelade kubb och ett klantarsel böjde sigg ner framför mig när jag skulle kasta... han fick den i pannan
 

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Ort
Löddeköpinge
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Detta hände för många år sedan. Hade en polare som var fullständigt oduglig med allt som har med kök att göra.
Vid det här tillfället så fyllde polaren år och alla grabbarna var där för att fira. När vi kommer in i köket så visar det sig att polaren ska bjuda på käk, nån typ av köttfärspaj som står i ugnen. När maten slevas upp så frågar vi om det är han som lagat pajen, lite misstroende, men polarn hävdar bestämt att det är han som kockat. Pajen smakade i princip avföring, men det var ju inget oväntat om det nu var han som tillagat eländet.

Nu kommer det roliga. Nåt år senare sitter vi i polarens låtsasfarsas sommarstuga, hela grabbgänget och polarens morsa med flera. Av nån anledning kommer polarens födelsedag på tal och jag utbrister:
"Ja vafan var det för jävla dynga du hade kokat ihop i ugnen? Det smakade ju för helvete gammalt ruttet lik!"

Det blir tyst i säkert 1 minut i stugen, tills hans morsa stirrar på mig och säger:
"Det var ju jag som hade lagat köttfärspajen?"

:D :D :D
 

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Ort
Löddeköpinge
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Räkkryssning med Kenogubben

Jag, gumman, grannen och hans tjej och lite andra polare åkte på räkkryssning i sthlm skärgård, 92-93 var det väl.
Grundade med 8 hg räkor och 2,5 flaska Lagaronne på utresan. Sen var vi iland på Badholmen nån timme och söp lite innan båten plockade upp oss för hemfärd. På vägen hem ville grannen slå på stort och köpte ett helrör Absolut som vi smuttade i oss på 4 man. Nu var Blåskägg riktigt salongskanon kan jag säga. När vi ska raggla tbx till vårat bord får jag syn på Tommy Wahlgren(tror han heter så) som kör spader o keno i tv. Spaderspelet finns väl inte kvar, men för er som inte vet så skulle man pricka in 4 spelkort som han sen drog i tv. Han sitter med sin fru och ett annat par och läppjar på nån avec när jag får tag i hans stol.
"Vad vill du?" säger han.
Det enda min vodkamarinerade hjärna kommer på att säga är "Reeuuoooteer sjeeuuoo" på riktig dålig gotländska. :kocko
"Skulle du kunna gå härifrån" fortsätter han.
"Spaadeer fyyyjjrreeee"
"Vi tycker inte detta är kul" säger hans fru.
Precis när jag ska "dra" klöver knekt så får jag jävligt ont i örat. Det är min gumma(fru) som påbörjar en bortbogsering i örat. :mad:
Grannen ligger dubbelvikt bakom och garvar sig harmynt.

:D :D :D :D
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Det small jättehögt när den träffade och hon fick ett stort rött märke som täckte halva ansiktet. Jag kom inte på något bättre att säga än "oj".

Gjorde något liknande i 6an. Innan gympalektionerna så hade vi ca 5 min med fri aktivitet, jag och polarna brukade sparka lite boll, till slut så kallar läraren till samling, då får jag den ljusa idén att skjuta bollen tvärs över hela hallen så att någon som stod nära bollförrådet kunde lägga in bollen:rolleyes:
Problemet var dock att en tjej stod i vägen (satan va ouppmärksam jag var:huvet ) och hon får bollen i ansiktet, och till råga på allt så har hon glasögon:gnissla ingen fara skedd dock, förrutom att hon fick ont och jag fick mig en rejäl utskällning av läraren inför hela klassen:rodnar

1an på gymnasiet, så ska vi spela innebandy på gympan, står o skjuter lite och råkar träffa en kille i ögat, som tur var så var det en av dem killarna som man hängde med, så det var ju ingen större fara va det gällde egot, han såg dock lite groggy ut efteråt:tungan
 
Last edited:

Okej

Folkilsk
Gick med
30 Jul 2007
Ort
Södra Halland
Hoj
Moddad XJ600s
Var i Val 'D'Isaire i mars detta året med 6 polare.

Bestämmer oss för att ta liftarna så högt upp i berget som vi kan komma. Sista liften är en sk ankarlift. Jag och en polarens tjej kommer sist fram så vi delar lift. Jag på snowboard och hon på skidor. De andra väntade på oss på toppen.

Hon hoppar av först och precis när jag ska hoppa av så fastnar axelbandet från ryggsäcken i liften och drar iväg mig uppåt (liften går alltså upp ca 4 meter innan den går nerför berget igen).
De andra står nedanför och asgarvar medans jag hänger 2 m upp, knappt panikslagen.

Rycker och sliter som en idiot för att loss ryggsäcken, för nu börjar det bli farligt. Lyckas slita mig loss och faller handlöst rakt ner i backen.

Brevid mig nu står mina 6 polare samt ytterligare ungefär 100 personer och glor på mig och garvar.

Jag gjorde det enda rätta och låg kvar i backen, drog fram min plunta med jäger och svepte den.


Sista dagen åkte vi förövrigt "stjärtlapp" nedför alperna, efter after-skiin. Rolig som fan.
 
Last edited:

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Ort
Löddeköpinge
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Kom på en grejj jag gjorde mot min fru som jag tyckte var lyckad.
Vi väntade barn och jag började vänja mig med att hon hela tiden rände på muggen för att pissa. En kväll innan vi gick isäng såg jag en balong ligga i köket. Ofta är sträckan mellan tanke till handling för kort...
När hon klev upp första gången för att gå på muggen blåste jag upp balongen och höll den mellan benen med "utblåset" bakåt. (behöver kanske inte nämna att jag sover naken)
När hon lägger sig säger jag med fullt allvarlig röst, "lägg dig bakom mig jag fryser så, nä under samma täcke!"
När hon krypit riktigt nära låtsas jag klämma fram en rökare samtidigt som jag släper ut luft ur balongen.
Skrikande rusar hon upp ur sängen (kanske inte så smart drag med tanke på att hon var höggravid) och vrålar "det kom blött!!!!! Du sket på mig!"
Tänk att lite saliv och komprimerad luft kan ge illusionen av en riktigt blöt rökare....

Den ska jag nog prova på tjejens födelsedag eller något :lol :lol :1pajas
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top