Skämmiga grejer!

Stortryne

Ful gubbe.
Gick med
11 Jul 2005
Ort
I västkustens största stad: Jätteborg :)
Hoj
Ducati 916 - Dunderklumpen. Ducati Multistrada - Ior
Liknande har nog hänt de flesta, dom är ena jäkliga trafikfaror dom-däringa :tuttar. Har t.ex: gjort liknande tabbe under bilskola, gissa om man fick höra efter det...

Vad det gäller skämmiga grejjor har jag allt för dåligt minne för att komma ihåg allt vad jag ställt till med.

Vilket osökt påminner mig om en story som min bilskollärare berättade på den tiden.
Han hade sutt i en bil med en manlig elev längst fram vid ett rödljus. I filen bredvid hade det stannat en bil med en ung dam vid ratten. Naturligtvis ville den unge herren (eleven) impa på den unga damen och varvade och blinkade åt hennes håll. När det blir grönt så kan naturligtvis inte farbror lärare hålla sig, utan petar lite lätt på bromsen och genererar därmed ett praktigt kärringstopp, följt av "Men vad fan, kan du inte starta ordentligt?"
En mycket generad elev fick se damen försvinna i fjärran, men lärde förhoppningsvis något. :D
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

DrT

Drömmande tänkare....
Gick med
22 Oct 2004
Ort
Höglandets djupa skogar
Hoj
SF 750 -72,900 Darmah -82, skurhink blåfemtio -92, TRX 850 -97, TT600-94, Ett par Mzór...och numera Desmoquattro Touring Millenie-edition. XL 1000 Varadero 2004 brukis
skämmigt....

Den här historien tilldrar sig på den svartvita tiden....strax efter krita.......och måste egentligen vara preskriberad för länge sedan. Huvudrollsinnehavarna är jag själv 20 år gammal cirkus, dåvarande flickvännen - 18 år och hennes ensamstående mor - ca 35 år gammal.

Till historien hör liksom att mor&dotter bor ensamma i ett hus med- i vart fall i vissa stycken lite märkliga lösningar...kan man säga.....vi kommer att beröra en av dem senare.....

..iaf....en kväll vart det någon slags festlighet hos en av grannarna och vi var alla inbjudna till kalaset.....det åts under stoj och glam....glasen höjdes och tömdes i en ständig ström och så småningom när maten var avklarad så dukades det undan och man öppnade upp en provisorisk bar och röjde fram ett dansgolv och slog igång musiken....

...och det stojades och det dracks och det dansades och så där...väldigt trevligt och roligt var det...

....tjejens mor vart väl ganska rund under fötterna ( jag med kanske....fast jag höll mig ganska lugn) och väldigt glad och sådär.....hur det var så ville hon dansa med mig när det blev en lugn låt och så fick det bli.....hon var faktiskt väldigt snygg och härlig och så......och hon var för dagen ganska raffigt klädd med en ganska kort kjol, nylonstrumpor och någon blus - alltihop framhävde hennes figur på ett...eh..."retsamt" vis och hon dansade nära...nära.....och hur lite jag än ville det så uppstod en reaktion på situationen....om man säger....som liksom tryckte mot hennes ena ben.....och hon tryckte tillbaka mot den i takt med att jag började rodna en smula.....efter dansen viskade hon till mig att det var vår hemlighet och att hon inte skulle "antasta" mig......fast att hon skulle velat smaka mig om jag inte varit tillsammans med hennes dotter.....

...efter detta fortsatte festen och så småningom gick jag och tjejen tillbaka hem till dem för att gotta oss.....

vi hamnade på hennes rum från vilket det fanns en dörr in till badrummet - man kunde även komma in i badrummet från ett annat håll - alltså fanns det två dörrar till detta badrum......och på något vis blev troligen den dörren som gick från andra hållet ( inte från tjejens rum alltså) låst.....

.....hur det nu var så hände det saker..och behovet av kläder ansåg vi inte vara så stort.....så vi aktiverade oss precis så vår herre skapade oss och vi hamnade så småning om i närheten av dörren som leder in i tjejens rum...jag liksom lutad mot en garderob och tjejen på knä på golvet framför mig....där hon använder munnen på ett förtjänstfullt sätt..om man säger......

...just när det är som allra allra bäst rycks dörren upp och in kliver hennes mor...hon är klädd i enbart nylonstrumpbyxor.... inget annat och i handen har hon en dildo...... hon står då i princip mellan oss två och var väl antagligen på väg till badrummet i tron att vi inte var hemma.....

...eftersom hon tajmade det så pass...." när det var som allra allra bäst".....så....eh..om man säger..alltså....ja alltså satsen var ju i princip redn på väg när hon klev in....och en hel av det landade på hennes mage och ben......

Det kändes ganska konstigt efter det här....
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Den här historien tilldrar sig på den svartvita tiden....strax efter krita.......och måste egentligen vara preskriberad för länge sedan. Huvudrollsinnehavarna är jag själv 20 år gammal cirkus, dåvarande flickvännen - 18 år och hennes ensamstående mor - ca 35 år gammal.

Till historien hör liksom att mor&dotter bor ensamma i ett hus med- i vart fall i vissa stycken lite märkliga lösningar...kan man säga.....vi kommer att beröra en av dem senare.....

..iaf....en kväll vart det någon slags festlighet hos en av grannarna och vi var alla inbjudna till kalaset.....det åts under stoj och glam....glasen höjdes och tömdes i en ständig ström och så småningom när maten var avklarad så dukades det undan och man öppnade upp en provisorisk bar och röjde fram ett dansgolv och slog igång musiken....

...och det stojades och det dracks och det dansades och så där...väldigt trevligt och roligt var det...

....tjejens mor vart väl ganska rund under fötterna ( jag med kanske....fast jag höll mig ganska lugn) och väldigt glad och sådär.....hur det var så ville hon dansa med mig när det blev en lugn låt och så fick det bli.....hon var faktiskt väldigt snygg och härlig och så......och hon var för dagen ganska raffigt klädd med en ganska kort kjol, nylonstrumpor och någon blus - alltihop framhävde hennes figur på ett...eh..."retsamt" vis och hon dansade nära...nära.....och hur lite jag än ville det så uppstod en reaktion på situationen....om man säger....som liksom tryckte mot hennes ena ben.....och hon tryckte tillbaka mot den i takt med att jag började rodna en smula.....efter dansen viskade hon till mig att det var vår hemlighet och att hon inte skulle "antasta" mig......fast att hon skulle velat smaka mig om jag inte varit tillsammans med hennes dotter.....

...efter detta fortsatte festen och så småningom gick jag och tjejen tillbaka hem till dem för att gotta oss.....

vi hamnade på hennes rum från vilket det fanns en dörr in till badrummet - man kunde även komma in i badrummet från ett annat håll - alltså fanns det två dörrar till detta badrum......och på något vis blev troligen den dörren som gick från andra hållet ( inte från tjejens rum alltså) låst.....

.....hur det nu var så hände det saker..och behovet av kläder ansåg vi inte vara så stort.....så vi aktiverade oss precis så vår herre skapade oss och vi hamnade så småning om i närheten av dörren som leder in i tjejens rum...jag liksom lutad mot en garderob och tjejen på knä på golvet framför mig....där hon använder munnen på ett förtjänstfullt sätt..om man säger......

...just när det är som allra allra bäst rycks dörren upp och in kliver hennes mor...hon är klädd i enbart nylonstrumpbyxor.... inget annat och i handen har hon en dildo...... hon står då i princip mellan oss två och var väl antagligen på väg till badrummet i tron att vi inte var hemma.....

...eftersom hon tajmade det så pass...." när det var som allra allra bäst".....så....eh..om man säger..alltså....ja alltså satsen var ju i princip redn på väg när hon klev in....och en hel av det landade på hennes mage och ben......

Det kändes ganska konstigt efter det här....

Låter som ett upplägg ur en dålig porrnovell:gnissla
 

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
när jag vurpade med hojen så blev ambulanspersonalen oroliga för nacke och jag fick nackkrage med en gång. på väg in till sjukan kände jag att blåsan började bli full (blev ju inte direkt bättre utav att man ligger i en vaccummadrass som klämmer åt runt kroppen). in fort som fan i akutmottagningen och 10 läkare runt en. jag kände ju på mig att det inte var någon fara med nacken så jag fick ju bara vänta på att bli "friskförklarad" så jag kan gå på muggen. det verkade ju gå fort så jag kan vara lugn med toabesöket tänker jag.

läkarna känner över nacke och de tycker att allt verkar ok, men vill ändå skicka mig till röntgen. fan tiden börjar gå och man får hålla sig för att det inte skall ske en olycka...
i väntan på röntgen så frågar jag en sjuksköterska (jävligt snygg var hon, sådär som på filmer ni vet? :tuttar) om hur lång tid det brukar ta och får svaret att röntgen är klar om ca 45 min och sen skall en läkare se på bilderna. självklart var läkaren ledig just då så han fick åka in till sjukhuset (vilket senare skulle visa sig ta 3 timmar).

-shit, såhär länge klarar jag aldrig av att vänta..
problemet är att jag måste pissa, hur gör vi frågade jag sjuksköterskan?
du får kissa i en sån här, och så tog hon fram en påse med tratt på..
helvete också tänker jag, kommer bli aspinsamt :rodnar
-jaja, vinkla upp ryggstödet och gå ut då säger jag.
-nej, du måste ligga helt still.

ehh, hur gör vi då?
-jo jag får sköta allt när du ligger kvar
(helvete också, har ju inte rakat mig på några veckor, ser ut som världens buske där nere :huvet).

-jag släcker så du får lite mysbelysning.
-jag behöver ingen jävla mysbelysning för att pissa säger jag:mad:.
dra ner kallingarna och kör bara... :rodnar

känner hur hennes hand tar tag i juvelen och stoppar ner i det kalla plaströret så säger hon att nu kan du kissa.
-tro fan att jag kan pissa nu, tror du jag inte har någon känsel i kuken? (tänkte jag, men sa inte :D)

då var det bara att släppa ut det, har inte varit så skönt att pissa på väldigt länge!

såhär nu i efterhand vet jag inte om det var tur eller otur att det var en snygg sjuksköterska eller inte. jävligt pinsamt, men hade nog varit ännu värre om det hade vart en ful äckligt kärring :rolleyes:
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
HAHAHHAAHHAHAH! Har bara hunnit läsa dom två senaste historierna!! HAHAHAHHAHAHAHHAHAHA!
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Jag tror att du hade haft värre trauman idag om det varit en gammaul ful kärring som varit väldans ivrig att hala fram petterniklas och hjälpa till...:gnissla :D
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Polaren skulle köpa ett smycke till draken för att de hade klängt fast i varann under en period, inte riktigt hans grej sånt här så vi var lite vilse inne på en uppsnoffsad smyckesaffär.

Han kilar väl omkring där och spanar medans jag och en tredje håller oss på vårat håll, jag står o språkas lite med den smakfulla expediten i affären. Toffeln hittar tillslut ett smycke som matchar kriterierna och hon låser upp och plockar ut det. Medans hon slår in smycket har jag blivit varm i kläderna o får till något humoristiskt av rang så hon håller på att trilla omkull bakom disken av skratt och jag kan inte hålla mig själv (för kul var det) och lägger samtidigt av en sån j-vla rökare så att klockorna stannar... Jag tror jag ska dö men kan inte sluta skratta, fast skrattet har övergått till ett mer eller mindre panikslaget chippande efter luft medans polaren med smycket häver ut sig med gäll röst:

-Va fan gör du!?

Jag som fortfarande tränar magmusklerna i snabb takt bokstavligen stapplar dubbelvikt ut ur butiken, polare nummer tre flyr fältet i rasande fart medans toffeln får stå kvar då han inte betalat ännu.

Fan va skäll jag fick sen, lukta tydligen inte hallontårta där inne... Där låg man på +10 hos henne och sjönk väl till -200 i ett ögonblick. Satan va ont i magen jag hade efteråt...
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
:rofl :hihi :rofl :haha :D:D:D:D kommer du och underhåller lite på sh puben i december? HAHAHAHAHAHA


Polaren skulle köpa ett smycke till draken för att de hade klängt fast i varann under en period, inte riktigt hans grej sånt här så vi var lite vilse inne på en uppsnoffsad smyckesaffär.

Han kilar väl omkring där och spanar medans jag och en tredje håller oss på vårat håll, jag står o språkas lite med den smakfulla expediten i affären. Toffeln hittar tillslut ett smycke som matchar kriterierna och hon låser upp och plockar ut det. Medans hon slår in smycket har jag blivit varm i kläderna o får till något humoristiskt av rang så hon håller på att trilla omkull bakom disken av skratt och jag kan inte hålla mig själv (för kul var det) och lägger samtidigt av en sån j-vla rökare så att klockorna stannar... Jag tror jag ska dö men kan inte sluta skratta, fast skrattet har övergått till ett mer eller mindre panikslaget chippande efter luft medans polaren med smycket häver ut sig med gäll röst:

-Va fan gör du!?

Jag som fortfarande tränar magmusklerna i snabb takt bokstavligen stapplar dubbelvikt ut ur butiken, polare nummer tre flyr fältet i rasande fart medans toffeln får stå kvar då han inte betalat ännu.

Fan va skäll jag fick sen, lukta tydligen inte hallontårta där inne... Där låg man på +10 hos henne och sjönk väl till -200 i ett ögonblick. Satan va ont i magen jag hade efteråt...
 

dahlgren

#4982
Gick med
9 Jun 2008
Ort
Enskede
Hoj
ZX7R
Det small jättehögt när den träffade och hon fick ett stort rött märke som täckte halva ansiktet. Jag kom inte på något bättre att säga än "oj".

hade varje vår i gymnasiet fotbolls turné, jag spelar back och ska slå upp bollen. Framför mig står en tjej ur andra laget och täcker mig, jag tar i utav kung och fosterland och tänker förmoligen nåt i stil med "ähh ja träffar inte henne" jora det gjorde jag och hon föll ihop som en trasdocka på marken. tog i rätt bra...

Polare vart utslängd från ett ställe på kungsgatan. han frågar vakten varför han blir utslängd aoch vakten svarar "för att du är för full" markus svarar med "jag är inte alls f...." och spyr rakt över vakten. han vart arg

har hur mycket som helst
 

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Ort
Kristianstad
Hoj
En sån grön.
Så nu har man súttit o läst igenom hela tråden.
Satan vad jag har garvat. tyvärr så kommer jag inte på några egna bravader man har varit med om. ska försöka klura lite till.
 

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Ort
hemma
Hoj
BMW F800R
Gjort det klassiska...smsat fel.
hade fått upp ögonen för en ny kille i gänget på en av många fester med kompisgänget. Min bästa vän & jag fyllesnackade en del om killen ifråga & vi kom in på huruvida han var oskuld eller ej. Och så slog vi vad.
Jag la 200kr för att han inte var det, hon betta emot.
Några dagar senare fick jag reda på svaret & messade min vän. "ha,ha X är inte oskuld. Du förlorade vadet! hit med pengarna!" :yoparty
problemet är att jag skickade smset till killen i fråga... Kändes sådär att träffa honom på förfesten senare den kvällen.:huvet
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top