SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Detta utspelade sig på faxens tid
Vi använder fortfarande fax på arbetet (inte jag då iofs).
Lite skämmigt är det allt...
Detta utspelade sig på faxens tid
Vi använder fortfarande fax på arbetet (inte jag då iofs).
Lite skämmigt är det allt...
Jag skäms! (så mycket att jag inte vågar skriva i pickup tråden)
Skulle gena över gärdet hemma då en kranbil blockerade vägen.
Såklart gräver sig Chevan fram genom snöhavet utan problem och jag passerar bilkön och kranbilen i truimf!
Dock missade jag påfarten till vägen under all snö och la mej i diket framför kranbilen. Jag kom inte loss, och när kranbilen var klar så kunde den (eller andra bilarna) inte passera för det stack upp en halv cheva på vägen.....
Så jag fick hänga i min 4-tons stropp som jag brukar bärga bilar med i krokarna i nosen på chevan och sedan blev kranbils föraren under ett visst muttrande tvungen att lyfta upp chevan ur diket....
Kändes förnedrande att se henne hänga en meter över vägen med publik dessutom.... :jagärenklant
Faxen är fortfarande nödvändig. E-mail i all ära, men ska man få iväg något gammalt dokument (ja, det går att kopiera till .pdf idag) till en stenåldersgubbe som knappt kan hantera en dator så är det enklast så.
Så värst skämmigt är det alltså inte.
Vi har en ekonomitjej på jobbet som hjälper till ett par dagar i veckan, hon sitter bakom en skärm i kundmottagningen.
Igår ville hon ha hjälp att hitta en hemsida för laptopbatterier, jag böjer mig fram över hennes skrivbord och tar tag i musen, varvid markören far som en skottspole över skärmen.
Säger men hög röst, "men oj vilken känslig mus du har".
Det blev knäpptyst i lokalen
Du bara "råkade" kasta ur dig en sexuell anspelning till den stackars lilla tjejen Ja, undrar vart folk får sina fördomar om bilverkstäder ifrån
Ute kväll, träffade en tjej. Följde me henne hem (bodde med sina föräldrar). Dagen efter satt vi och åt frukost och samtalade, kom in på vilket arbete man hade, och jag började snacka skit om min dåvarande arbetsgivare, efter en stund kommer hennes fader in i köket från vardags rummet som har hört allt..
Gissa vem!
Hahah, tryckt stämning på jobbet på måndagen?
På din arbetsplats berättar ni för chefen om andra kollegors analsex-erfarenheter?Kan man lugnt säga!
Vart inte bättre när han fick höra av en arbetskompis att jag hade tryckt henne i bajan oxå.
På din arbetsplats berättar ni för chefen om andra kollegors analsex-erfarenheter?
Borde inte bruden sagt till dig att det var hennes farsa som hade det företaget när du började snacka skit om det ?
På din arbetsplats berättar ni för chefen om andra kollegors analsex-erfarenheter?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|