Skämmiga grejer!

Westfield

Gubbe
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
VT-750, NV-11
Ja ni får väl själva bedöma denna men jag tyckte intte att det va så kul.

Åkte häromveckan in till akuten med jävliga magsmärtor, blir inföst i ett udersökningsrum o efter en stund kommer den kvinnliga läkaren, en gammal klasskompis från gymnasiet som tydligen blivit doktor!! (dessutom mycket söt).
Efter att ha kollat det mesta återstår prostatan!! Till saken hör att jag kom direkt från ett 2dagars-jobb utan att ha duschat.
Kändes så där lagom kul o dra ner brallorna för att bli fistad i röven.
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Ja ni får väl själva bedöma denna men jag tyckte intte att det va så kul.

Åkte häromveckan in till akuten med jävliga magsmärtor, blir inföst i ett udersökningsrum o efter en stund kommer den kvinnliga läkaren, en gammal klasskompis från gymnasiet som tydligen blivit doktor!! (dessutom mycket söt).
Efter att ha kollat det mesta återstår prostatan!! Till saken hör att jag kom direkt från ett 2dagars-jobb utan att ha duschat.
Kändes så där lagom kul o dra ner brallorna för att bli fistad i röven.
:D ......
 

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
Ja ni får väl själva bedöma denna men jag tyckte intte att det va så kul.

Åkte häromveckan in till akuten med jävliga magsmärtor, blir inföst i ett udersökningsrum o efter en stund kommer den kvinnliga läkaren, en gammal klasskompis från gymnasiet som tydligen blivit doktor!! (dessutom mycket söt).
Efter att ha kollat det mesta återstår prostatan!! Till saken hör att jag kom direkt från ett 2dagars-jobb utan att ha duschat.
Kändes så där lagom kul o dra ner brallorna för att bli fistad i röven.


:rofl
det där är humor på högsta nivå!


..faktiskt!
 

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Trollywood
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Ja ni får väl själva bedöma denna men jag tyckte intte att det va så kul.

Åkte häromveckan in till akuten med jävliga magsmärtor, blir inföst i ett udersökningsrum o efter en stund kommer den kvinnliga läkaren, en gammal klasskompis från gymnasiet som tydligen blivit doktor!! (dessutom mycket söt).
Efter att ha kollat det mesta återstår prostatan!! Till saken hör att jag kom direkt från ett 2dagars-jobb utan att ha duschat.
Kändes så där lagom kul o dra ner brallorna för att bli fistad i röven.


Svälj stoltheten! Blev du bra? om ja, hon är mycket kompetent! Bjud i så fall ut henne och fråga om hon vill göra om det under trevligare former!! ;) Lycka till!
 

Westfield

Gubbe
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
VT-750, NV-11
Svälj stoltheten! Blev du bra? om ja, hon är mycket kompetent! Bjud i så fall ut henne och fråga om hon vill göra om det under trevligare former!! ;) Lycka till!

Va ju tvungen att rädda situationen på nåt sätt så jag sa att detta måste vi göra om nån gång när jag mår bättre.
Jo jag blev bra, men inte av att hon pilla mig i rövva, det visade sig tillslut att det var ett mycket fult magsår och så långt in va hon aldrig.
 

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Trollywood
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
...detta måste vi göra om nån gång när jag mår bättre...

:yoparty :D :tuttar :arsele :rofl :kär :lol :brynad

Nååå..... Hur blir det då???

Magsår är inget skoj, lycka till med Omeprazolen... mvh "klar cardioinsufisiens" eller vad det jag har nu heter.
 
Last edited:

Kia

Guest
Nu skäms jag nästan aldrig för något jag gör.... å om jag nångång skulle göra det så skulle jag inte erkänna det här där alla kan läsa om det.

Men jag kan ändå dela med mig av en otroligt skämmig upplevelse som jag har haft, som jag aldrig pratar om. Det är fortfarande för känsligt.

Jag lånade en volvo, och körde med, när jag flyttade.... å dessutom tackade jag för lånet när jag lämnade tillbaka den.... :rodnar :zpy
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning

Jag lånade en volvo, och körde med, när jag flyttade.... å dessutom tackade jag för lånet när jag lämnade tillbaka den.... :rodnar :zpy

Ok, jag hänger inte med :va Var det skämmigt för att du spydde i den? Eller skämdes du just för att det var en Volvo? Om det var det sistnämna så skäms jag å dina vägnar just nu, sånt trodde jag man sysslade med när man var typ 12?
 

Gabor

Guest
Ok, jag hänger inte med :va Var det skämmigt för att du spydde i den? Eller skämdes du just för att det var en Volvo? Om det var det sistnämna så skäms jag å dina vägnar just nu, sånt trodde jag man sysslade med när man var typ 12?

Det hon inte vet är att jag ollade i hennes SAAB samma dag som hon lånade Volvon...:D
 

Afa

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2007
Ort
tibro
Hoj
Triumph 800xc -14
Jag va på väg hem från en militär övning i oskarshamn, jag körde stridsfordontransport i lumpen.. Efter många mil kom vi fram till jönköpingsbacken och vid det här laget hade det börjat trycka lite på blåsan. Vi var för tillfället lastade med leopard 122 62ton plus bil 34ton så farten upp för backen skönk ganska drastisk, då slog det mig att jag kunde ju passa på och tömma blåsan ut genom dörren det gick ju ändå så satans sakta..

Mkt riktigt jag ställde mig på fotsteget och börjja tömma, mitt i backen så vinglade polaren som körde till med bilen, det slutade med att jag tappade taget och ramlade ner i diket med dicken ute och min bil åker sin väg :huvet Det slutade inte bättre med än att jag fick gå upp för backen upp till kolonnen med militär lastbilar som vart tvugna att stanna pga mig. Kaptenen undrade hur i helvete jag kunde ramla ur bilen under färd men det va bara att krypa till korste och erkänna vad man gjort. Kaptenet trodde jag va dum i huvet men han garvade åt mig bara :yoparty

Det finns hur mkt som helst att berätta om vad som hänt under dom tio mån man gjorde lumpen...
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Jag va på väg hem från en militär övning i oskarshamn, jag körde stridsfordontransport i lumpen.. Efter många mil kom vi fram till jönköpingsbacken och vid det här laget hade det börjat trycka lite på blåsan. Vi var för tillfället lastade med leopard 122 62ton plus bil 34ton så farten upp för backen skönk ganska drastisk, då slog det mig att jag kunde ju passa på och tömma blåsan ut genom dörren det gick ju ändå så satans sakta..

Mkt riktigt jag ställde mig på fotsteget och börjja tömma, mitt i backen så vinglade polaren som körde till med bilen, det slutade med att jag tappade taget och ramlade ner i diket med dicken ute och min bil åker sin väg :huvet Det slutade inte bättre med än att jag fick gå upp för backen upp till kolonnen med militär lastbilar som vart tvugna att stanna pga mig. Kaptenen undrade hur i helvete jag kunde ramla ur bilen under färd men det va bara att krypa till korste och erkänna vad man gjort. Kaptenet trodde jag va dum i huvet men han garvade åt mig bara :yoparty

Det finns hur mkt som helst att berätta om vad som hänt under dom tio mån man gjorde lumpen...




:skrattaåt
 

NakenBandit

Mot dumheten kämpar gudarna förgäves...
Gick med
26 Jul 2004
Ort
Östersund
Hoj
TL1000S -97, Bandit 600 N -97 o XS 650 SE -81
Ja, en liten historia från ungdomen kanske man kan bjuda på.

Fest med en massa känt och okänt folk och se, där är en dam som verkar tycka att man är inte helt äcklig och eventuellt kan hjälpa till att laga frukost.

MEN man har ju i dessa unga år lite brist på erfarenhet kring hur man beter sig i dessa tillfällen... ska du eller jag köpa äggen? :va

Så för att bota den inneboende blygheten hos en ungdom var man ju tvungen att dricka så att man blev charmig :fyllisar men kvinnan i fråga verkade enbart tycka det var trevligt, hon kanske drack lika mycket?

När slutet av kvällen närmade sig tog vi varandra i hand (romantiskt va?) men allt drickande gjorde sig helt plötsligt påmint i en trängande lust att lätta på blåsan.

Tyvärr hade denna jakt på charm gjort att promillehalten hos undertecknad var alldeles för hög så, med ett lagomt piss-stånd och ett stadigt tvåhandsgrepp kring kewken förlorades plötsligt balansen, och fallet var givetvis framåt :tummenupp vilket ledde till ett högt skrik och efter ett tag ett ynkligt kvidande som lät ungefär som: Jag tror jag har stukat den :rodnar inför en balkong full med personer som tyckte detta var värt att skratta åt

Kvällen slutade med att tjejen i fråga gick hem med min kompis och jag vaknade upp dagen efter men en p*ng som matchade regnbågens alla färger, iaf lila-svart, och en kewk som jag inte ville använda i någon månad efteråt :)

Tja, det kanske förde tråden framåt iaf :tungan
 

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Båstad
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Jag va på väg hem från en militär övning i oskarshamn, jag körde stridsfordontransport i lumpen.. Efter många mil kom vi fram till jönköpingsbacken och vid det här laget hade det börjat trycka lite på blåsan. Vi var för tillfället lastade med leopard 122 62ton plus bil 34ton så farten upp för backen skönk ganska drastisk, då slog det mig att jag kunde ju passa på och tömma blåsan ut genom dörren det gick ju ändå så satans sakta..

Mkt riktigt jag ställde mig på fotsteget och börjja tömma, mitt i backen så vinglade polaren som körde till med bilen, det slutade med att jag tappade taget och ramlade ner i diket med dicken ute och min bil åker sin väg :huvet Det slutade inte bättre med än att jag fick gå upp för backen upp till kolonnen med militär lastbilar som vart tvugna att stanna pga mig. Kaptenen undrade hur i helvete jag kunde ramla ur bilen under färd men det va bara att krypa till korste och erkänna vad man gjort. Kaptenet trodde jag va dum i huvet men han garvade åt mig bara :yoparty

Det finns hur mkt som helst att berätta om vad som hänt under dom tio mån man gjorde lumpen...

Sedär, inte bara jag som har gjort det alltså!
Jag passade på under en lång högerkurva på E4an utanför Värnamo, hade jag ramlat av bilen så hade det blivit köttmos för vi körde i full fart!

Vår kapten måste garanterat haft pisseflaska i sin bil för han pissade aldrig!
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
litet lyft

mera mera, fyll på nu alla pinsamma människor!:yoparty
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top