Martein
därför att älg
Äh lika bra man lastar på då!
*sjukt rolig text*...
sista gången dom släppte in "vanligt folk" i deras liv!!!
Äh lika bra man lastar på då!
*sjukt rolig text*...
......Ja ni får väl själva bedöma denna men jag tyckte intte att det va så kul.
Åkte häromveckan in till akuten med jävliga magsmärtor, blir inföst i ett udersökningsrum o efter en stund kommer den kvinnliga läkaren, en gammal klasskompis från gymnasiet som tydligen blivit doktor!! (dessutom mycket söt).
Efter att ha kollat det mesta återstår prostatan!! Till saken hör att jag kom direkt från ett 2dagars-jobb utan att ha duschat.
Kändes så där lagom kul o dra ner brallorna för att bli fistad i röven.
Ja ni får väl själva bedöma denna men jag tyckte intte att det va så kul.
Åkte häromveckan in till akuten med jävliga magsmärtor, blir inföst i ett udersökningsrum o efter en stund kommer den kvinnliga läkaren, en gammal klasskompis från gymnasiet som tydligen blivit doktor!! (dessutom mycket söt).
Efter att ha kollat det mesta återstår prostatan!! Till saken hör att jag kom direkt från ett 2dagars-jobb utan att ha duschat.
det där är humor på högsta nivå!
..faktiskt!
Ja ni får väl själva bedöma denna men jag tyckte intte att det va så kul.
Svälj stoltheten! Blev du bra? om ja, hon är mycket kompetent! Bjud i så fall ut henne och fråga om hon vill göra om det under trevligare former!! Lycka till!
...detta måste vi göra om nån gång när jag mår bättre...
Jag lånade en volvo, och körde med, när jag flyttade.... å dessutom tackade jag för lånet när jag lämnade tillbaka den....
Ok, jag hänger inte med Var det skämmigt för att du spydde i den? Eller skämdes du just för att det var en Volvo? Om det var det sistnämna så skäms jag å dina vägnar just nu, sånt trodde jag man sysslade med när man var typ 12?
Kaptenet trodde jag va dum i huvet men
Jag va på väg hem från en militär övning i oskarshamn, jag körde stridsfordontransport i lumpen.. Efter många mil kom vi fram till jönköpingsbacken och vid det här laget hade det börjat trycka lite på blåsan. Vi var för tillfället lastade med leopard 122 62ton plus bil 34ton så farten upp för backen skönk ganska drastisk, då slog det mig att jag kunde ju passa på och tömma blåsan ut genom dörren det gick ju ändå så satans sakta..
Mkt riktigt jag ställde mig på fotsteget och börjja tömma, mitt i backen så vinglade polaren som körde till med bilen, det slutade med att jag tappade taget och ramlade ner i diket med dicken ute och min bil åker sin väg Det slutade inte bättre med än att jag fick gå upp för backen upp till kolonnen med militär lastbilar som vart tvugna att stanna pga mig. Kaptenen undrade hur i helvete jag kunde ramla ur bilen under färd men det va bara att krypa till korste och erkänna vad man gjort. Kaptenet trodde jag va dum i huvet men han garvade åt mig bara
Det finns hur mkt som helst att berätta om vad som hänt under dom tio mån man gjorde lumpen...
Jag va på väg hem från en militär övning i oskarshamn, jag körde stridsfordontransport i lumpen.. Efter många mil kom vi fram till jönköpingsbacken och vid det här laget hade det börjat trycka lite på blåsan. Vi var för tillfället lastade med leopard 122 62ton plus bil 34ton så farten upp för backen skönk ganska drastisk, då slog det mig att jag kunde ju passa på och tömma blåsan ut genom dörren det gick ju ändå så satans sakta..
Mkt riktigt jag ställde mig på fotsteget och börjja tömma, mitt i backen så vinglade polaren som körde till med bilen, det slutade med att jag tappade taget och ramlade ner i diket med dicken ute och min bil åker sin väg Det slutade inte bättre med än att jag fick gå upp för backen upp till kolonnen med militär lastbilar som vart tvugna att stanna pga mig. Kaptenen undrade hur i helvete jag kunde ramla ur bilen under färd men det va bara att krypa till korste och erkänna vad man gjort. Kaptenet trodde jag va dum i huvet men han garvade åt mig bara
Det finns hur mkt som helst att berätta om vad som hänt under dom tio mån man gjorde lumpen...
Aj funderar på om man egentligen borde skaffa en tatuering på röven...
only EXIT
detva värre att berätta på jobbe...
det finns salva och stolpiller receptfritt på apoteket som tur e.. för att gå till rövdoktorn e nog ingen hit
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|