Skämmiga grejer!

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Ort
Skövde
Hoj
zx10r -08
gjorde bort mig lite i affären idag...

kommer fram till mejerivarorna och där står en lite kille å tittar ner i backen... det enda jag la märke till va hans sjukt stora näsa så jag tittar självklart lite närmare....

helt plötsligt börjar han vifta på armarna precis som han försöker flyga med alldeles för små vingar... ser då samtidigt att han förmodligen inte har alla samer i kåtan....

jag får då en bild i huvet av den där flygande snubben i starwars 1 (ni vet han som har den där affären som de ska handla motorprylarna av) å bryter ihop av skratt på en millisekund å får ett antal arga blickar av bla. hans förmodade mamma... jag går därifrån kvidande och antagligen lite småröd i ansiktet..

(han hade väldigt roliga ljud för sig också bör tilläggas)
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
ok, nu har man jobbat sig igenom hela tråden och nästan dött ett par gånger, fy fan vad folk kan råka ut för!:D
ska väl bidra till tråden med en liten personlig favorit (!?!?) som inträffade för ett par månader sen:

jag och tre tjejkompisar i klassen har kommit fram till att vi har ett gemensamt intresse: galenskaparna och aftershave. för att fira denna trevliga lilla upptäckt beslutar vi oss för att sova över hos den ena av dem och glo igenom alla filmer och sketcher av sagda gäng som det står i vår makt att leta upp där hemma.
sagt och gjort, man letar och hittar väl sammalagt en 15-20 timmar galenskaparna och beger sig hem till tjejen för att invänta de andra.
till kvällsmat serveras det sushi med allt vad det innebär och för att visa hur manlig jag är ska jag tvunget visa upp mina färdigheter i att utstå styrkan hos wasabi (den där gröna smeten som är stark som fan):huvet.
litet råd till allmänheten: man blir kass i kistan av en halv tub wasabi...
iallafall, när vi senare på kvällen kollar igenom de upphittade filmerna så jävlas jag och en av tjejerna (hon som vi sov över hos) lite med varandra, typ petar varandra i sidan och kittlas eller så, och det slutar med att hon brottar ner mig på madrassen, sätter sig på min mage och kittlar ihjäl mig. alla som uppfattade det lilla rådet till allmänheten vet vad som inträffade härnäst:huvet
massor av wasabi = massor av tarmgas, flicka på magen = ökat tryck på sagda gas. summan av kardemumman = världens megabrakare (som inte doftade nådigt) inför tre tjejer i klassen :huvet :huvet :huvet
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
2800405 gjorde bort mig lite i affären idag...

kommer fram till mejerivarorna och där står en lite kille å tittar ner i backen... det enda jag la märke till va hans sjukt stora näsa så jag tittar självklart lite närmare....

helt plötsligt börjar han vifta på armarna precis som han försöker flyga med alldeles för små vingar... ser då samtidigt att han förmodligen inte har alla samer i kåtan....

jag får då en bild i huvet av den där flygande snubben i starwars 1 (ni vet han som har den där affären som de ska handla motorprylarna av) å bryter ihop av skratt på en millisekund å får ett antal arga blickar av bla. hans förmodade mamma... jag går därifrån kvidande och antagligen lite småröd i ansiktet..

(han hade väldigt roliga ljud för sig också bör tilläggas)
:rofl :lol :hihi

ahahaha fan va roligt
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
gjorde bort mig lite i affären idag...

kommer fram till mejerivarorna och där står en lite kille å tittar ner i backen... det enda jag la märke till va hans sjukt stora näsa så jag tittar självklart lite närmare....

helt plötsligt börjar han vifta på armarna precis som han försöker flyga med alldeles för små vingar... ser då samtidigt att han förmodligen inte har alla samer i kåtan....

jag får då en bild i huvet av den där flygande snubben i starwars 1 (ni vet han som har den där affären som de ska handla motorprylarna av) å bryter ihop av skratt på en millisekund å får ett antal arga blickar av bla. hans förmodade mamma... jag går därifrån kvidande och antagligen lite småröd i ansiktet..

(han hade väldigt roliga ljud för sig också bör tilläggas)


Jag gick omrking med öronproppar i vad jag trodde var en tom industribyggnad.
Och spela totalt loss och gav ifrån mig konstiga läten för att öva mig på att driva med polarna.
Synd bara att det gick massa folk bakom mig som hade lika kul som du...:tuttar

Dom tror fortfarande att jag har blåst topplockspackningen...:pannkyss
 

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Ort
Skövde
Hoj
zx10r -08
Jag gick omrking med öronproppar i vad jag trodde var en tom industribyggnad.
Och spela totalt loss och gav ifrån mig konstiga läten för att öva mig på att driva med polarna.
Synd bara att det gick massa folk bakom mig som hade lika kul som du...:tuttar

Dom tror fortfarande att jag har blåst topplockspackningen...:pannkyss

haha!!

ja vet inte hur många gånger jag har pratat för mig själv å folk på jobbet har hört de :huvet ... de e så sjukt pinsamt men man vänjer sig efter ett tag ;)
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Kanske inte så pinsamt, men när jag var på WTAI i Örebro förra året så skulle jag skjutsa iväg en polare till donken när det var paus. Kommer ut till hojen och vrider upp styrlåset och sätter på mig hjälmen(och ger honom reservhjälmen).

Jag gör allt detta lite stiligt och snabbt för på bänkarna bredvid sitter ett ungdomsgäng på ca 14 pers ungeför 50/50 tjejer och killar.
Jag hoppar upp på hojen och han med. Startar upp den och varvar till duktigt, drar in kopplingen och slänger i ettan och varvar på och ut med kopplingen. "PANG!! brööööp". FAn sket sig framgaffeln eller vad fan hände, hoppar av och ser att skivbromslåset sitter i:gnissla

Skrattar åt mig själv och säger lite lagom ljudligt så att dem på bänkarna skulle höra "haha, fan att jag alltid ska glömma det där låset, jag brukar inte ha det på så därför glömmer jag det när det väl sitter där".

Låser upp låset och slänger in under sadeln sen bär det iväg på bakhjulet för att plocka tillbaka de försvunna stilpoängen. Till grejen hör att jag inte är någon klippa på att stegra, så vi vinglar till åt höger, far ner på båda hjulen och kör nästan in i en betongstolpe(som ska hindra bilar att komma in på området).

Hela händelsen blev ju inte bättre utav att man fick ett sms när man satt på donken från flickan där det stod "Du, vi måste prata".:(
 

crall_b

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2005
Ort
kungsbacka
Hoj
DM Brutale -04
Efter att ha garvat mig igenom 29 sidor så får jag väl ta en oxå.


Detta inträffade för ca 6-7 år sedan då jag och några vänner hade överdriven tillgång till sprit (gratis). Efter att ha druckit rätt friskt i 7-8 dagar i sträck så började man tåla rätt stora mängder alkohol, kvällen började med en blöt förfest, utgång på krogen med mer sprit och en efter fest med ännu mer sprit. För mig svartnar det runt 3-4 på morgonen. På morgonen så vaknar jag av att någon petar på mig.
- Va fan låt mig sova förhelvete! blir min kommentar (har inte öppnat ögonen ännu, känner att fyllan fortfarande är i gång) Någon petar på mig igen. Nu börjar jag minnas att jag skulle gå hem från efter festen och om jag är hemma så finns det ingen som skall peta på mig. Någon petar på mig igen och nu hör jag röster också.
- Här kan du fan inte sova, vakna nu!
Slår upp ena ögat motvilligt. Fan också!! Polisen. Känner efter hur jag ligger. Fosterställning i lätt nedförslutning på något hårt. Reser mig upp och ser 2 riktigt sura poliser. Min sov plats är visst min kompis bils motorhuv som står ca 15m från hans lägenhet. Denna bil är en Saab 9000 med körförbud sedan ett år tillbaka i tiden, den är full med inristade kukar och könsord, alla dörrar är buckliga och huv och tak har fungerat som dansgolv på några fester.
Dom sura poliserna hjälper mig lite hårdhänt ner på fast mark igen och börjar förhöra mig. Varför sover du här?
-vet inte.
-vad gjorde du igår?
-vet inte.
-Är det du som har sabbat bilen?
-Ja.....eller nä, inte i dag....vänta lite vad menar du...
Nu börjar jag bli lite orolig för vad dom misstänker mig för så jag försöker logiskt förklara att jag inte har gjort det själv utan med mina kopisar och bliens ägare som är min kusin. Men jag lät nog inte så logisk som jag trodde utan får frågan om jag är full.
-Nädå....bara lite bakis.
Polisen ber mig gå på en rak linje. Det gick inte. polisen ber mig blunda och föra samman mina pekfingertoppar framför näsan. Det gick inte heller.
-Du grabben det blir fyllesällen för dig tills vi fått tag på bilens ägare.
-nä men va fan han bor ju där, ring på och fråga.
-Nä.
Nu kommer min räddande ängel, Kusinens granne, som suttit och käkat frukost och kollat på mig i en timme. Han pratar med polisen och försöker övertala dom att han tar med mig in och att bilen varit så länge men polisen vill inte riktigt gå med på detta. Så grannen tar mig bara i armen och drar i väg med mig mot polisens protester (inte allt för högljuda dock)och bankar på hos polaren. Väl inne hos polarna så undra dom va fan jag gör där så tidigt (kl 9) och jag berättar allt jag minns. Dom berättar att jag gått där ifrån kl halv 4 så jag måste ha sovit på bilen 5,5 timmar.

Mycket text blev det och det låter inte så pinsamt men faan va jag skämdes när polisen började förhöra mig och att grannen var ute och räddade mig. Min nuvarande sambo träffade jag 2 dagar innan denna händelse och hon blev ju också jätteimponerade av min bravad :fakta
 

crall_b

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2005
Ort
kungsbacka
Hoj
DM Brutale -04
Kom på en till.

Jag bytte köksbänksarmaturer i ett lägenhetsområde och hade fått en huvudnyckel av hyresägaren. Alla hyresgäster hade godkänt att jag fick gå in så det var inget problem. Jag brukade ringa på 2 ggr och knacka 1 gång innan jag gick in i lägenheten med nyckel, så även denna gång. Jag öppnade dörren tog mina verktygspänner samt materialet och gick in, slår igen dörren och släpper ner alla grejerna med ett brak, då reser sig någon upp ur sängen som är synllig från hallen och skricker ut av bara helvete. Det var en jätte fin:tuttar som satt med :tuttar helt synligt och bara skrek. Jag fick panik för att hon skrek så jävligt så jag la benen på ryggen och sprang. Vågade inte gå upp igen på en halv timme. Väl där inne igen så skämmdes vi bägge 2 rätt rejält men jobbet blev gjort iallafall.:tummenupp
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
kom igen nu folket, låt inte den här tråden dö ut!

ok, en till. för att hålla tråden vid liv:

är hemma hos en tjej från klassen, kollar film, käkar snacks och har det allmänt gött. plågas dock lite av hennes ettriga femåriga lillebrorsa som formligen klättrar i mitt ansikte. när man då försöker avvisa honom lite försiktigt för att få vara ifred med cheyen :)tuttar ) lyckas man inte bättre än att man råkar knuffa honom med bakhuvudet före in i en jävla sängkant så att han fullständigt bryter ihop, får världens fetebula och ropar på morsan och hela köret:huvet skämdes inte lite när man stod där, försökte trösta ungen och såg ut som "hej-jag-har-just-misshandlat-din-son" när morsan stormar in:huvet
 

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Liseberg

Ok då....

Skolavslutningen i gymnasiet. Alla i sista året åkte till berömda Liseberg :)
Självklart kan man inte åka dit utan sprit så jag smugglade in en liten flaska Nyköpings brännvin :D

Ja man tålde ju inte så mycket så jag blev ganska packad efter bara halva flaskan.

Inne på området så finns det biljettkurer där man kan köpa lösa biljetter osv, dessa små kurer ser ut som små runda hus och har 2 luckor.

Självklart går jag förbi en kur med en klasskamrat och ser värsta :tuttar

Mycket riktigt går jag fram och slår på charmen :D Efter att ha samtalat i några minuter så uppfattade jag inte vad tjejen sa, så vad jag gjorde skulle jag aldrig ha gjort :D

Jag pressar in huvudet i den lilla runda luckan och kunde nästan nafsa på hennes pengar. Både hon och jag började skratta :D

Men det varade tyvärr inte sålänge när jag upptäckte att jag inte kom loss.
Min klasskamrat började dra i mig på utsidan och jag minns att jag skrek som en gris, glaset skar ju in bakom öronen på mig och JA, det gör ont på fyllan också.

Självklart var det ju mycket folk på Liseberg så det blev köbildning bakom mig, detta upptäckte tjejens kollega i kuren. Hon låste upp dörren, gick runt kuren och skrek till alla i kön:

- Killen längst fram har fasnat med huvudet i biljettluckan, så ni får gå runt och ta den andra luckan.

Min polare som fortfarande slet och drog i mig sa att alla skrattade som satan och folk började plocka fram sina kameror...

Den snygga tjejen ville ringa efter vaktmästaren så skulle han få skruva bort glaset....

Nej för tusan, hur skulle det se ut, svarade jag!?

Så den enda sanna lösningen var att hon böjde in mina öron och min klasskamrat ryckte till som aldrig förr, bang! Japp jag kom loss! :mad:

Omtumlad satte jag mig ner med röda svullna öron och en massa folk som tittade på mig. Jag blev nog en kändis för många i deras "semester-fotoalbum"

Fy satan...

Märkligt nog så fick jag faktiskt ett vykort från denna tjej, där hon hoppades på att jag mådde bättre :)

Tog lång tid innan snacket och minnena började lägga sig!

Så jag säger det, Liseberg i all ära, men håll Er borta från biljettluckorna.
 

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Ort
Skövde
Hoj
zx10r -08

hahaha fy faan va klockrent!

kom på en sak jag gjorde på gymnasiet me... många har nog gjort något liknande men detta va nästan i klass med "dum & dummare"....

tjejen som jag va lite småkär går med sin kompis och jag med min polare å kastar lite randomsnöbollar... då kastar Tjejen en snöboll mot mig från ganska långt håll som missar men jag ska ju inte va sämre å laddar på... klockrent i ansiktet så glasögonen flyger åt alla möjliga håll!!

tror nog jag aldrig har skämts så i hela mitt liv efter det... (vi blev senare ett par me men de är en annan historia;) )
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top