-=MaCCan=- skrev:2650433en rolig heldag på fjället
Det här är ju inte möjligt.....det är ju värre än första stället han stod på. Vi började släpa och dra men det hjälpte inte mycket.
Efter ett litet tags slit så hörde vi åter en snöskoter närma sig. Se på f¤n om det inte var samma snubbe som kom tillbaka. Hans min var inte att leka med.
Miss_Orchidee skrev:1046398har gjort diverse pinsammheter....
En gång när jag var på bio med pluggets snyggaste kille... då i 7 el 8an eller nått.... gick jag in i en GIGANTISK cement stolpe.....
fattar inte själv hur jag lyckas
en annan gång skulle jag springa till bussen, som så skulle jag ha min STORA bildmapp ( 70x90 cm). Hade tagit på mig ett par svarta finare byxor eftersom vi skulle ha vernisage på skolan, och man skulle vara lite finklädd då, så ställer jag mappen innanför dörren, lyckas glömma den och upptäcker det halvägs till bussen.
Bara att kuta hem igen då
Så tar jag mappen och springer över gräsmattan... helt plötsligt fastnar jag med ena foten i det andra byxbenet, lyckas få in foten innanför byxbenet på något mysko sätt och faller handlöst i den blöta gräsmattan...... hade lera från topp till tå sen.. bara att in och ducha igen....
A_o_D skrev:2658933sjukt kul tråd måste man ju säga å ja måste ju bjuda på något... problemet e att jag har lite kass minne så jag glömmer lätt de gångerna man gjort bort sig rejält....
hade haft en ganska blöt kväll ute med dåvarande flickvännen (hade väl vart ihop nån månad), kom hem som vanligt å slukade massa vatten å gick till sängs......
vaknade efter ett tag av att jag va pissnödig men jag va ju så trött så jag orkade inte gå till toan (som ligger typ 3 steg bort), så jag bestämde mig att pinka vid datorn eftersom jag inte va speciellt pinkelinkenödig.....
så jag började urinera på tangentbordet å efter en stund började jag känna hur det började skvätta på smalbenen... -"oj! ja va visst ganska pissnödig, som man brukar vara när man vaknar av de"...
vaknar upp dagen efter med henne brevid å har nått vagt minne av att jag gjort just detta men de kan ju inte vara så..... men jag måste ju kolla å hon ligger i vägen... har hon märkt nått? så jag kramar om henne å kollar, jupp där står databordet indränkt
hon hoppar in i duschen å jag torkar men vet ej än idag om hon märkte nått... inget man frågar om direkt.. kan ju faktiskt vara så att hon varken märkt eller sett något för det va ju typ 99% vatten det som kom ut
pinsamt a det iaf..
Sporthojarn skrev:2659148Orkade du inte gå till toaletten så du pissade på ett tangentbord istället? Det var nog i särklass en av dom... konstigaste saker jag har läst på SH isåfall.
Pinky skrev:2660358Jag försöker komma på mer pinsamheter men lyckas inte så bra så det blir ett litet trådlyft bara.
Snälla ni fulla odrägliga personer som gör bort er hela tiden, fortsätt skriva .
A_o_D skrev:2659482
du kanske missade att jag va full som ett ägg.... då kan man tänka lite konstigt ibland... polaren gjorde en liknande sak men han pissade hälften bakom sin stereo, nöp av å pissade resten på hans flickväns busstidtabell..
Sporthojarn skrev:2660675Aha. Förstod aldrig att du var full. Fortfarande otroligt.
A_o_D skrev:2658933sjukt kul tråd måste man ju säga å ja måste ju bjuda på något... problemet e att jag har lite kass minne så jag glömmer lätt de gångerna man gjort bort sig rejält....
...polaren gjorde en liknande sak...
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |