Skämmiga grejer!

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Roligaste tråden någonsin alla kategorier på sporthoj.com! Borde vara sticky nu på vintern!
 

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Ort
Borlänge
Hoj
är såld..
Vill bara ge mitt djupaste tack till den (Paradoxy tror jag det var :confused: ) som grävde fram denna tråd! :Bugar
 

Joockey

Med lem
Gick med
11 Aug 2006
Ort
Ängelholm
Hoj
Honda NSR 125 R -91
TheDude skrev:
720771 Att gå runt och fråga folk var startnycklarna är medans man håller dem i handen är ju en klassiker :D

Eller när man är på fest och morsan plötsligt ringer. Svarar och efter ett tag skriker i telefonen: var fan är min mobiiil??? :tungan
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Joockey skrev:
2647185 Eller när man är på fest och morsan plötsligt ringer. Svarar och efter ett tag skriker i telefonen: var fan är min mobiiil??? :tungan

inte pinsamt i den bemärkelsen,
va på fest o körde suparlek :rolleyes: va massa snygga lesbianer där men de är en annan historia :D

iaf så börja må illa så slet på mig jackan o skulle ut o spy..
ut fort som fan o lägger ett par st.
efter ett tag tänker jag att jag måste fan hem..
men jag har fan mobilen på festen,, måste ha den så jag kan ringa taxi. går till dörrn o sliter tag i den o den jäveln är låst! :näsblod va fan ska jag göra.. börjar rota i fickorna efter en mobil o hittar en o ska ringa polarn på festen,, efter ca 4 signaler kommer jag på mig själv..
tar bort den från örat o bara stirrar på den.. sen börja man le lite...
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Mest pinsamma sak jag gjort hittills var att kvadda en fd svärmors bil...

Vid tillfället så gjorde jag lumpen. Hade inte varit hemma på tre veckor, så hormonerna var på topp :D Åkte direkt hem till tjejen från regementet. Självklat skulle vi ner på stan och hyra film och köpa godis...:huvet

Vi fick låna hennes mammas bil och jag körde (hon hade inget körkort då). På en liten 30 sträcka i en skarp kurva (så jag körde kanske i 10-15 km/h) så dök det helt plötsligt upp två tjejer på trottoaren som också hade fina kurvor...:tuttar :gnissla Självklart måste man försöka kolla så mycket det går utan att tjejen som sitter bredvid märker något, dvs att bara ögonen rör sig, inte huvudet. Man tittar och tittar och sen tittar lite till...PANG! Hela bilen studsar till och står på högkant med ena sidans hjul i marken endast. Känns som en bra stund innan den seglar ner och ställer sig på alla fyra igen... Jag hade kört upp på trottoaren och sen upp på en stor rund stenbumling som låg där :näsblod Naiv som man va så försökte jag skylla på att det blev fel på styrningen :D :D :gnissla :näsblod Ni skulle sett hennes mammas min när jag sa att det blev fel på styrningen :huvet

Det hela slutade med att bilen fick skrotas då den inte var värd att reparera. Främre axeln av, ramsne och hela fadderullan... Jag pröjsade självrisken på tre lakan (vilket är sjukt mycket pengar när man gör lumpen) och sen var det "glömt".

Kanske var tur att det tog slut ett par månader efter det, annars hade man blivit mobbad hela livet :tungan

Håll ögonen på vägen gott folk!!! Det kan gå illa även i låga hastigheter :gråta
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Läst alla 27 sidor nu, har skrattat riktigt mycket. Dom roligaste sakerna stod i början men det var några roliga i slutet också.

Fortsätt, riktigt roligt:tummenupp
 

FreddaGädda

Guest
Det skämmigaste jag har varit med om är mitt första och enda erfarenhet av one night stand. Så här gick det till..

Var på krogen 18 år ung. Blev lämnad själv i soffan där jag satt och såg vilsen ut. Då hoppade det fram en chey och satte sig brevid i soffan och började prata. Hon frågade hur gammal jag trodde hon var. 19? Neeej, hon var 23. -Ah! Lammkött! utbrast hon. Sen började vi hångla. Hon var ju inte det snyggaste man sett, men jag tänkte att man måste få erfarenhet nån gång, så jag gick med på att följa henne hem :D .
Men hon hade lovat hennes väninna att hon kunde sova över. Okej, bara hon håller sig undan, svarade jag. Problemet var bara det att hon också hade fått ragg som hon tänkte släpa hem. Och problemet blev inte bättre av att hon visade sig bo i en jävligt liten etta med en säng modell jättesmal.
Där stod vi, fyra pers, med en underlig känsla av trängsel och skam.
Det andra paret fick bäddmadrassen från sängen att ligga på.

-Av med byxorna, lammkött.
-Jag tänker inte ta av mig nånting så länge dom är här, och nickar åt det andra paret. Vi kommer då överens om att dom får vara inne på toaletten med bäddmadrassen.
Tack du gode, tänker jag, och börjar avlägsna kläder. Hon verkade extremt blyg. Hon vägrade ta av sig nånting förrän jag låg där i all prakt med masten i vädret. Då lyckades jag övertala henne att ta av sig. Inte en jävla lampa tänd, och under täcket skulle hon vara. Pinsamheten låg så tjock i luften att den gick att äta. Tappade ner kondomen bakom sängen. Fick pressa mig helt näck in bland dammråttorna för att hämta den. Ollade tillräckligt mycket golv för en hel livstid innan jag fick fatt på den. Då kom ännu fler problem, som om det inte räckte med de som redan fanns närvarande. Hon var plaskvåt med det var som att försöka köra in kewken i mynningen på en flaska. Jag tryckte på så kewken böjde sig, och hon försökte hålla emot. Funkade fortfarande inte. Då ursäktade hon sig och skulle på toaletten. Naturligtvis tog hon täcket och svepte om sig, och lämnade mig näck. Den andra killen tvingades att komma ut från dasset mitt i akten, i full mast. Han kom ut och ställde sig brevid sängen, medan toalettdörren stängdes och man kunde höra dämpade röster och fnissandets subtila men alltsägande språk.
Jag, som satt där och försökte skyla mig med händerna, har aldrig förr varit naken tillsammans med en annan man i samma rum på det viset, än mindre i en situation där båda har stånd. Jag försökte artigt starta en konversation.
-Eh.. Hur.. Hur går det?
-Det går skitbra!, svarade han, och gjorde glatt dykarnas berömda ok-tecken.
-Hur går det själv?
-Eh.. Jo, det går väll bra..... Fast hon är så jävla trång.
-Trång! Jaha!, och ser hans blick försöka få en idé om storleken på min lem.
-Ja, nej det löser sig nog, säger han samtidigt som hans ragg kommer ut och ställer sig nära sängen, varpå hon naken snubblar och ramlar över mig.

Nu börjar jag undra vad det är för jävla cirkus jag gett mig in på. Brewden kommer i varje fall ut från toaletten, och de andra beger sig in igen.
Uppenbarligen har hon varit inne och försökt smörja upp musen med handkräm. Nu gick det i alla fall att få in herren i hålet. Men istället var hon så dålig i sängen att jag höll på att smälla av. Maken till ben i vägen har man aldrig varit med om. Och olika ställningar var det inte på tal om. När klockan visade på flera timmars slit och släng med dåligt sex så kom vi överens om att sova istället. Och eftersom sängen var så inåt helsike smal så fick jag ligga med ena benet och ena armen hängandes utanför i den mest obekväma ställningen jag nånsin legat. Vaknar nån gång under natten riktigt, riktigt braknödig. Bestämmer mig för att denna brewd inte är värd att dölja nåt för, utan lägger av en riktig jävel. Fast jag låtsas snarka för att det ska bli lite mer oskuldsfullt. Efter ett par timmars sömn med en fullt påklädd brewd går jag upp, mår som jag förtjänar och sätter mig vid ett typiskt raggligt ÖB-bord för 69:50, för att samla mig och ta in allt elände som drabbat mig det senaste halvdygnet. Tar ett par klunkar avslagen cider som stått där sen dagen innan. Hon frågar då om jag ångrar att jag följde med.
-Neej, nej! Inte alls! Det var.. det var trevligt!, ljuger jag artigt fram.

Kort därefter beger jag mig därifrån och svär att hålla det för mig själv för all framtid. Men nu när man har växt upp lite så kan man dela med sig, det är ju bara roligt ;)
 
Last edited:

M@tte

Medlem
Gick med
29 Nov 2005
Ort
Vänersborg
Hoj
Trampcykel med skuret styrlager
Blev så där brakfull på en gymnasiefest en gång och sov sedan över i polarens lägenhet. Alla andra började väl nyktra till lite smått på fm. utom jag som inte lyckades ta mig upp utan att spy framåt tre tiden på em. Bodde inte på studieorten och ingen skjuts hade man heller så det var bara till att ta sig i kragen och gå till busshållplatsen. Kände mig hyffsad tyckte jag då men såg ju inte framemot en 5 mila tur med kollektivtrafik. Aja för fan, betalade och satt mig långt bak där det inte satt så många. Gick bra någon mil men sedan så började man bli grön i ansiktet igen och tänkte neeej, inte här!! Skulle precis till att gräva i ryggan efter handuken för att åtminstone hålla för lite. Men hann inte mer än tänka tanken förrän spyan kom upp. Spydde ner sätet totalt bredvid mig och plockade sedan upp handuken för att torka upp skiten efter mig. Tittade mig försiktigt omkring och bredvid mig sitter en dam i sina bästa år och tokstirrar stelt rakt fram som ingeting hade hänt :gnissla Försökte låtsas som om jag hostat eller nåt :tungan Resten av resan var man inte så styv i korken men man mådde ju något bättre iallaf :tummenupp
 

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Ort
Skåne
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Får klämma iväg några anektoter jag med!

En jobbrelaterad historia, vi hade precis fått gps i firmabilarna, enkelt som det var så knappade jag in adressen dit jag skulle och körde iväg. Efter en stunds bilfärd så var jag framme på stället där jag skulle göra jobbet, börjar lasta av bilen och tar på mig all utrustning, ringer på dörren, ingen öppnar. Men vafan. Bilen är ju hemma, ringer igen ett par ggr. Springer runt huset hittar någon dörr på baksidan som jag står och bankar på en stund. Helv..e också, har inte tid med sånt här.
Letar fram telefonnr till kunden och ringer, och de svarar(?!) frågar jag lite försynt om adressen, så visar det sig att jag har tryckt fel på gps:en och står i fel by :huvet Samtidigt kommer det ut en yrvaken gubbe ur huset, minst sagt argt undrar vad jag vill? Fick dra till något i stil med
- är inte detta hus nr14? (stod stora siffror på väggen 110)
-Nä finns inget 14 på vår gata, samtidigt som han pekade på husnr. på väggen.
Sen så skyllde jag på att det stod fel i mina papper och körde raskt där ifrån.

Ok. en till
Jag och tre polare var på en kryssningstur till Norge. Efter en hård natt och tidig morgon så bestämmde tre av oss att vi halvfulla skulle gå och ta en liten eftermiddagslur inför kvällens aktiviteter. Medans polare nr3 ska gå och leta upp en brud som han träffat kvällen innan. Efter en timmes snarkande så vaknar vi av att polare nr3 som varit på brudjakt öppnar dörren till hytten. Varpå han som hade överschlafen åvanför mig utbrister yrvaket och halvskrikandes -FICK DU NÅGON FI**A?
Gissa vem som stod bakom polare3(som blev illröd i huvudet)?! Jo bruden :)
Vi andra låg dubbelvikta i garv! :D
 
Last edited:

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
C.Barrow skrev:
2647333 Mest pinsamma sak jag gjort hittills var att kvadda en fd svärmors bil...


vinter,, nytt körkort ute med polarna i morsan 240 o raggar o sladdar..
kommer till en busshållsplats. 2 snygga brewdar o vi grabbar som va blöjraggare ska ju kolla så vi följde dom med blicken tills jag känner att bilen åker upp på ena sidan..kör på en stenhård snövall mellan väg o trottoar så bilen står fan nästan på 2 hjul :näsblod fy fan vad dom glodde sen..vi fick oss ett skratt för allt gick bra.. :)
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
inte så farligt skämmigt... men ont och korkat...

vid en ålder runt 10 var jag och några kompisar och badade i ett badhus vi aldrig varit i tidigare (låg i Mullsjö eller någon kilometer utanför) - när vi väl tagit oss igenom receptionen, bytt om i omklädningsrummet och duschat så står vi där precis utanför dörren mellan omklädningsrummet och "alla" (två, kanske tre) bassänger...

ena polaren ropar "sisten i är en rutten fis" och alla börjar springa för att inte bli sist i plurret. jag siktar in mig på bassängen till höger (mitt kl 2, typ 30 grader till höger) och ser i ögonvrån hur alla andra polare springer mot vänster.

HAHA SUCKERS! tänker jag, jag har tre meter till bassängen medan dom har minst sju meter till en annan...

så (självklart) dyker jag fort i med huvudet först rakt ner i... barnpoolen...

resultat:
1. ont, men väldigt lite med tanke på att jag slog i botten. (pulserade lite smärta men inte värre än vad ett litet blåmärke skulle ja gett)
2. en gäng polare som skrattar åt en.
3. en utslagen framtand samt senare besök hos tandläkaren.
 
Last edited:

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Jkpg
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Det här utspelar sig på en mc träff för ett par år sedan.

Efter en styva litern dalkarlssprit så fick jag tag i en mc-brud modell större (för stor egentligen men de har ju en tendens att smalna av ju mer sprit man tankar i).
Hursomhelst efter lite turer hit och dit så hamnar vi i vårat tält (4st grabbar) Tältet är ett stort 7 manna tält och i ena innertältet ligger 1 av killarna och snarkar, men det andra är tomt så de andra två är fortfarande ute på jakt. (En var ute i vattnet och klättrade omkring naken och drängfull på stenarna i sällskap med en dam, och försökte prestera.)

Vi rasar in i tältet och börjar fixa och greja och efter en stund kommer killen som rummlade runt i vatten instormande i tältet och gastar för full hals till kille nr2 som ligger i andra innertältet "HAR OLDEN SATT PÅ DEN DÄR JÄVLA LUNSEN ÄN!!!?"
Sedan blev det knäpptyst, och hon drog. Höj!
 

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Min allra första otroligt skämmiga grej:
Jag satt på kontoret och hade smugit ut en riktigt illaluktande rökare.
"Fy fan, den var inte snäll!" tänkte jag lite smått belåtet för mig själv då jag hör städerskan (skitsnygg till på köpet) bakom min rygg:
"Ursäkta, jag ska bara tömma papperskorgen!"
Hon böjer sig ned och stoppar in huvudet under skrivbordet för att hämta papperskorgen...
Inte ett ord sa hon när hon gick ut! Scarred for life.:tungan
 

.mac

Hajjper Spårts
Gick med
14 Sep 2005
Ort
Norra Sthlm
Hoj
Gixxer 750 -98
Var uppe i fjällen med familj och respektive. Skulle som vanligt dra iväg och hyra skoter för en rolig heldag på fjället :yoparty
Vi bestämde att jag och min systers kille skulle hämta skotrarna från uthyraren som låg i nästa dal ett par mil bort och köra tillbaka dom över fjället. Sagt och gjort.
Vi hämtar skotrarna (som för övrigt var helt sprillans, dom hade gått ~15mil) och påbörjar vår resa över fjället och det ska tilläggas att det är sen vinter och början på vår, så vissa isar över bäckar mm börjar gå upp.
Vi följer leden och kommer efter någon mil ner under trädgräns, och ska passera en bäck där isen börjat släppa. Jag har kört en del skoter tidigare och drar bara på över vattnet över till andra sidan. No problems.
Jag vänder mig om och kollar in min kompanjon som kör för första gången och är rätt försiktig av sig. Han smyger ut i vattnet och trycker på gasen...
Inte speciellt smart eftersom en skoter är rätt duktig på att gräva lodrätt i lösa underlag :fatta!
Så där står han med sin nya skoter nergrävd i bäcken.
Jag går dit och blöter ner mig och vi försöker få loss skotern för handkraft. Inte en chans...
Jag går tillbaka till min skoter för att använda den som draghjälp. Stoppar ner nyckeln i tädningslåset och ska vrida om.....KLICK...nyckeljä#eln går av i låset :huvet
Vi står där och svär över situationen och hör plötsligt en annan skoter på avtstånd. Han kommer närmare och frågar på klingande norrländska om vi behöver hjälp......Ja Tack.....
Vi börjar slita allihopa med skotern och får till sist upp den ur bäcken och baxar den till sidan vi kom ifrån. Tack Tack så jä#la mycket men eeehh vi har ett till problem och det är min nyckel som gått av i tändningslåset på den andra skotern.
Man ser hur vår kära norrlänning tänker...jä#vla 08:eek:r, dom har inget i skogen att göra :D
Vi går i vilket fall bort till min skoter och får igång den med halva nyckeln :banana Jag tackar än en gång och norrläningen drar därifrån.
Vi har nu iallafall båda skotrarna fungerade men den som stod i bäcken måste fortfarande över...
Min kompanjon börjar köra bredvid bäcken där det lutar rätt kraftigt för att ta sig till ett bättre överfartsställe. Helt plötsligt så ser jag att han fegar ur och börjar glida sidledes på nåt konstigt sätt och hamnar med halva skotern lutande på sidan ner i bäcken och en stor jä#la björk mitt emellan medarna och dessutom så är skotern nergrävd i lössnön :eek: :eek: :eek:
Det här är ju inte möjligt.....det är ju värre än första stället han stod på. Vi började släpa och dra men det hjälpte inte mycket.
Efter ett litet tags slit så hörde vi åter en snöskoter närma sig. Se på f¤n om det inte var samma snubbe som kom tillbaka. Hans min var inte att leka med. Önskar jag hade haft kameran med mig :D
Vi lyckades till slut med förenade krafter få upp skotern igen och lyckades till slut fortsätta vår tur tillbaka till stugan.
Min kompanjon körde inte mera den dagen. Han fick sig en knäck i självförtroendet när det gällde skoterkörning...

Det blev långt, men kul om ni orkade läsa hela vägen.
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
C.Barrow skrev:
2650478 Kommer ihåg första gången man själv körde skoter. Problemet var att man fegade för mycket. Gäller att gasa sig ur "situationer" :D
sant...
brorsan mötte nåra "noll8or" på fjället...verkade lite skumt så dom stannar o frågar hur de går..
ja vi sitter fast, detta var på led :D
dom ska hjälpa till o putta o grabben på skotn ska gasa..wruummm,,gasa inget, va fan skriker en,, GASA! han gasa wruuummm, men GASA!!!! o han gasa på som fan så var han därifrån..hade ju för fan inte ens kommt över tillslagsvarvet på den jäveln..
 

Gabor

Guest
Skidsäsong...

..så jag bjuder på en goding..

Gänget från jobbet är i åre, bra party redan 1a kvällen.. mycket snyggt att se på.

Dagen gryr å dags för lite åka... när vi kommer upp till en av avstigningarna för 3-4 e gången står det fortfarande ett par ruskigt söta tjejer kvar. Ny utrustning, nya kläder , osv..polaren svamlar lite med dom , " står ni bara å beundrar utsikten." sen drar han ner....

Går ju jättebra, ca 20 meter, sen ligger han som ett stök när snömolnet lagt sig..:D :D

DÅ kommer brudarna, stoppsladdar framför honom,, varvid den ena enkelt väser..
" å här ligger du å bara beundar utsikten"

.....fan va dom åkte bra dessutom....:yoparty :yoparty :gnissla
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Gabor skrev:
...text om n00bs på skidor...

påminner mig om en polare som berättade att han varit med sin farsa och hans jobbarkompisar i franska alperna. alla hyr skidor och beger sig mot liften, hoppar in i en sån där lift man kan stå och sitta i (som en stor hiss typ) och så åker dom upp till toppen (hur lång tid det tar med lift upp dit?... halvtimme säkerligen)

FÖRST där uppe kläcker ena nissen ur sig att han aldrig åkt skidor tidigare i sitt liv... och där står dom och har en 1-2 timmars skidfärd ner (om inte mer)... han försökte i 15 minuter, sedan fick han åka med på ryggen på "biffen" i gänget och sedan vart det inte mer än after ski som gällde för honom :rolleyes: :yoparty
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top