Det skämmigaste jag har varit med om är mitt första och enda erfarenhet av one night stand. Så här gick det till..
Var på krogen 18 år ung. Blev lämnad själv i soffan där jag satt och såg vilsen ut. Då hoppade det fram en chey och satte sig brevid i soffan och började prata. Hon frågade hur gammal jag trodde hon var. 19? Neeej, hon var 23. -Ah! Lammkött! utbrast hon. Sen började vi hångla. Hon var ju inte det snyggaste man sett, men jag tänkte att man måste få erfarenhet nån gång, så jag gick med på att följa henne hem
.
Men hon hade lovat hennes väninna att hon kunde sova över. Okej, bara hon håller sig undan, svarade jag. Problemet var bara det att hon också hade fått ragg som hon tänkte släpa hem. Och problemet blev inte bättre av att hon visade sig bo i en jävligt liten etta med en säng modell jättesmal.
Där stod vi, fyra pers, med en underlig känsla av trängsel och skam.
Det andra paret fick bäddmadrassen från sängen att ligga på.
-Av med byxorna, lammkött.
-Jag tänker inte ta av mig nånting så länge dom är här, och nickar åt det andra paret. Vi kommer då överens om att dom får vara inne på toaletten med bäddmadrassen.
Tack du gode, tänker jag, och börjar avlägsna kläder. Hon verkade extremt blyg. Hon vägrade ta av sig nånting förrän jag låg där i all prakt med masten i vädret. Då lyckades jag övertala henne att ta av sig. Inte en jävla lampa tänd, och under täcket skulle hon vara. Pinsamheten låg så tjock i luften att den gick att äta. Tappade ner kondomen bakom sängen. Fick pressa mig helt näck in bland dammråttorna för att hämta den. Ollade tillräckligt mycket golv för en hel livstid innan jag fick fatt på den. Då kom ännu fler problem, som om det inte räckte med de som redan fanns närvarande. Hon var plaskvåt med det var som att försöka köra in kewken i mynningen på en flaska. Jag tryckte på så kewken böjde sig, och hon försökte hålla emot. Funkade fortfarande inte. Då ursäktade hon sig och skulle på toaletten. Naturligtvis tog hon täcket och svepte om sig, och lämnade mig näck. Den andra killen tvingades att komma ut från dasset mitt i akten, i full mast. Han kom ut och ställde sig brevid sängen, medan toalettdörren stängdes och man kunde höra dämpade röster och fnissandets subtila men alltsägande språk.
Jag, som satt där och försökte skyla mig med händerna, har aldrig förr varit naken tillsammans med en annan man i samma rum på det viset, än mindre i en situation där båda har stånd. Jag försökte artigt starta en konversation.
-Eh.. Hur.. Hur går det?
-Det går skitbra!, svarade han, och gjorde glatt dykarnas berömda ok-tecken.
-Hur går det själv?
-Eh.. Jo, det går väll bra..... Fast hon är så jävla trång.
-Trång! Jaha!, och ser hans blick försöka få en idé om storleken på min lem.
-Ja, nej det löser sig nog, säger han samtidigt som hans ragg kommer ut och ställer sig nära sängen, varpå hon naken snubblar och ramlar över mig.
Nu börjar jag undra vad det är för jävla cirkus jag gett mig in på. Brewden kommer i varje fall ut från toaletten, och de andra beger sig in igen.
Uppenbarligen har hon varit inne och försökt smörja upp musen med handkräm. Nu gick det i alla fall att få in herren i hålet. Men istället var hon så dålig i sängen att jag höll på att smälla av. Maken till ben i vägen har man aldrig varit med om. Och olika ställningar var det inte på tal om. När klockan visade på flera timmars slit och släng med dåligt sex så kom vi överens om att sova istället. Och eftersom sängen var så inåt helsike smal så fick jag ligga med ena benet och ena armen hängandes utanför i den mest obekväma ställningen jag nånsin legat. Vaknar nån gång under natten riktigt, riktigt braknödig. Bestämmer mig för att denna brewd inte är värd att dölja nåt för, utan lägger av en riktig jävel. Fast jag låtsas snarka för att det ska bli lite mer oskuldsfullt. Efter ett par timmars sömn med en fullt påklädd brewd går jag upp, mår som jag förtjänar och sätter mig vid ett typiskt raggligt ÖB-bord för 69:50, för att samla mig och ta in allt elände som drabbat mig det senaste halvdygnet. Tar ett par klunkar avslagen cider som stått där sen dagen innan. Hon frågar då om jag ångrar att jag följde med.
-Neej, nej! Inte alls! Det var.. det var trevligt!, ljuger jag artigt fram.
Kort därefter beger jag mig därifrån och svär att hålla det för mig själv för all framtid. Men nu när man har växt upp lite så kan man dela med sig, det är ju bara roligt