Skämmiga grejer!

Gabor

Guest
trucktrix på arlanda eller hur man gör bort en väktare ...

jobbade på linjeflyg, på 80talet. bogsertruck modell 25 ton, med vändbarhytt på mitten. man kör lika fort framåt som bakåt. ratten hamner dock antingen åp höger eller vänster sida.
vi får utryckning, snabbt som fan gasar man över plattan , absolut förbjudet.
Väktar bil efter, skiter i det, det får vi ta sen. kollega sitter på vänster sida, jag kör högerstyrt nu....

Vi blir stoppade, väktaren skriker något om körtillstånd ,högröd i ansiktet.
Körkort, --Det blir rapport på det här, ..och han börjar skriva...
min försynte kompis undrar vad det blir av det här osv....
väktaren skriver och yrar något om ..indraget körtillstånd osv...
Efter en stund beklagar sig min kollega....

_ursäkta men jag kan inte köra....Jag Har Ju Ingen Ratt...!! :lol :rofl :hihi

När väktaren stirra in i förar hytten ser han ut så här.... :3freak

Truckens komradio tjuter av min förman som undrar varför vi inte kommer med flygplanet som vi skulle hämta.....

snabbt svarar jag vad som hänt...
ur högtalaren dånar min chefs röst bestämmande.....

---KÖR ÖVER FANSTYGET, DET DÄR FÅR VI TA RÄTT PÅ SEN, DET DRÖSAR AV GRÖNMÖSSOR......

Då såg väktaren ut så här... :galen

Då drar jag med trucken....vilken aktivitet det blev sen ska vi inte ta här och nu...
Men vilken intressant dag det blev.....

Gabor

Guest
hur man gör bort en snygg flygvärdinna...

Står i hangaren och har visning av flygplanet för nya flygisar...
En del ser inte bara bra ut.....
när vi var klara ombord så är det en som stannar kvar lite och frågar om olika saker och vi snackar en stund.
törstiga dricker vi var sin dricka och hon vänder sig om och börjar gå nerför trappan, ser att hon stryker sig om munnen efter att ha spillt lite...sådär som det kan bli lite... :tungan ..ser att en del tittar uppåt där vi är på väg ut.
Jag är inte sen att göra en gyllf-snabb-uppdragnings-rörelse..... :yoparty

fan vilket garv det blev från dom som stod där nere..... :banana

Gabor

Guest
Hur man blir bortgjord av en ännu snyggare och vass flygvärdinna själv...

Jobbar ombord starx inna passagerarna kommer , kollega och jag bråkar med nå skit i främre köket, ligger halvvägs in under et mesta just då...

Hör hur en flygvärdinna svär som en ....
Tittar upp och ser ...bar hud ända upp i grenen på snyggingen....

-Va, f-n, jag har ju glömt trosorna......

Kollegan blir stum, jag bara stirrar....

-ÄHH , förresten väser hon, dom skulle i alla fall åkt av snart...å så ler hon mot oss......

G-Force

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2004
Hoj
VFR800 -02
.....vaknade en söndag förmiddag av att någon petar på mej och frågar hur det e....tittar upp...då e det grannen....har då somnat utanför min egen lägenhet i trapphuset....varpå grannen frågar om jag tappat nycklarna....inte då dom låg i fickan, så det var ju bara öppna å gå in....det va lite pinsamt.

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
G-Force skrev:
.....vaknade en söndag förmiddag av att någon petar på mej och frågar hur det e....tittar upp...då e det grannen....har då somnat utanför min egen lägenhet i trapphuset....varpå grannen frågar om jag tappat nycklarna....inte då dom låg i fickan, så det var ju bara öppna å gå in....det va lite pinsamt.

:rofl
Vad trött du måste ha varit! :hihi

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Gjorde ett gogojobb på Huset, ett ställe här i stan.
Stod uppe på ett podie och dansade i en UVlysande chockrosa bikini & fluffar till nåt house/tranceaktigt under ett UVrör. Syntes rätt bra och folk stod och kollade som vanligt.
Hela bikinitoppen åker åt sidan utan att jag märker det, och jag står och dansar näst intill topless. :tuttar Lagom pinsamt när man såg en & annan mobilkamera riktad mot en och man insåg vad som hade hänt... :rofl Whatthefuck, tur att man inte är blyg. Rättade till bikinin stående på podiet och fortsatte dansa. :tungan

Sen var jag ute & körde hoj häromdagen med crossdäck på. Kallt och halvblött, åkte in på macken för att tanka, fick en massa blickar av två snygga killar i 25årsåldern som stod och meckade med sin bil.
Åker ut från macken, gasar och bakhjulet släpper. Spinner till som fan och glider åt sidan, vilket resulterar i en flygande vante vid namn Emmi. :3freak Bilar överallt, var 10 m från en rondell och hojen ligger mitt i vägen.
Har nog aldrig ställt mig upp så fort innan. :brinnerup Gick till hojen, lyfte upp den och var iväg inom 10 sekunder kändes det som... :D

Bifogat

• test.jpg
    test.jpg
    12.2 KB · Visningar: 1,339
Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Emmi skrev:
Gjorde ett gogojobb på Huset, ett ställe här i stan.

Du satte tyvärr in fel bild, där satt ju kläderna som dom skulle :hihi

Jag gjorde en liknande grej när jag skulle "skojstrippa" på en fest..
Jag skulle egentligen bara byta byxor innan vi skulle gå, men körde lite improviserad dans, när hela paketet halkar ur kallingarna, givetvis utan att jag märker det, så jag dansar glatt vidare med pendylen i full svängning...

Som tur var var det här före kameramobilernas intåg, på den tiden när man kunde göra bort sig utan att bilbevis mailades runt i månader efteråt...

Henken

Guest
fart freak skrev:
Alla har ju varit med om när man nyser, så händer det ibland att man råkar fisa samtidigt... QUOTE]

Haha!!! :lol
Snyggt att börja skratta efter att ha nyst & fisit på henne :D

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Inget som bräcker era saker här i tråden men iaf:

Var ute en sväng på stan med polarna igår. Förvärmde med karaoke o grejer såsmåningom kom man igång hyffsat och vi begav oss. Efter en mycket trevlig kväll ute :tuttar var det sedan dags för obligatorisk Mc Donalds. Jag och en polare tog ett bord, som var på en förhöjd plattform så att säga, medan min andra polare gick och handlade föda.

Medan vi sitter o diskuterar kvällens bravader kommer in en kille som ser väldigt bekant ut. Han ser ut som Fredrik Ljungberg...men va f-n skulle han göra här på McD i halmstad kl 4:a på natten :kocko (Dessutom var killen ganska kort) Min polare blir lite till sig... -"Kolla, Fredde Ljungberg". Jag håller inte med honom...det är f-n inte fredde ljungberg säger jag tyst tillbaka. Diskussion tar fart och det tillståndet man befann sig i gjorde att rösten blev högre o högre. Det slutar med att jag pekar mer än tydligt samtidigt som jag säger (läs:skriker) . -"Ge dig nu! Det där är f-n inte Fredrik Ljungberg! Till och med jag skulle vinna en nick-duell mot honom där!"

Minuten senare kommer en kille fram till mig...och säger -"Fredrik Ljungberg skulle gärna vilja sitta vid det här bordet, kan ni tänka er att byta bord!" Jajaj inga problem säger jag...GIVETVIS kräver jag legitimation, på denna fredrik ljungberg look-a-like:en, varpå han tar fram sitt guldkort där det minsann stod "F Ljungberg". Kändes lite sådär lagom snopet. Tror allt jag fick ur mig var ett krystat "Äsch!" eller ngt sånt :hihi ...men skit samma vi snackades vid ett tag sedan tackade jag för mig och gick...fanns ju annat som lockade mera så att säga.. :tuttar

Nu har jag lärt mig att det är fult att peka. :7peta

/KaliZ

Last edited:

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
KaliZ skrev:
Minuten senare kommer en kille fram till mig...och säger -"Fredrik Ljungberg skulle gärna vilja sitta vid det här bordet, kan ni tänka er att byta bord!" Jajaj inga problem säger jag...GIVETVIS kräver jag legitimation, på denna fredrik ljungberg look-a-like:en, varpå han tar fram sitt guldkort där det minsann stod "F Ljungberg". Kändes lite sådär lagom snopet. Tror allt jag fick ur mig var ett krystat "Äsch!" eller ngt sånt :hihi ...men skit samma vi snackades vid ett tag sedan tackade jag för mig och gick...fanns ju annat som lockade mera så att säga.. :tuttar

/KaliZ

Vad var det för speciellt med den platsen då? Hade varit rätt skönt att kontra med: -"Ser du inte att jag sitter här? Han får väl hitta en egen plats som alla andra människor..."

Stolten

Team Starköl Racing
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
Husaberg 570
KaliZ skrev:

Var ute en sväng på stan med polarna igår. Förvärmde med karaoke o grejer såsmåningom kom man igång hyffsat och vi begav oss. Efter en mycket trevlig kväll ute :tuttar var det sedan dags för obligatorisk Mc Donalds. Jag och en polare tog ett bord, som var på en förhöjd plattform så att säga, medan min andra polare gick och handlade föda.

Medan vi sitter o diskuterar kvällens bravader kommer in en kille som ser väldigt bekant ut. Han ser ut som Fredrik Ljungberg...men va f-n skulle han göra här på McD i halmstad kl 4:a på natten :kocko (Dessutom var killen ganska kort) Min polare blir lite till sig... -"Kolla, Fredde Ljungberg". Jag håller inte med honom...det är f-n inte fredde ljungberg säger jag tyst tillbaka. Diskussion tar fart och det tillståndet man befann sig i gjorde att rösten blev högre o högre. Det slutar med att jag pekar mer än tydligt samtidigt som jag säger (läs:skriker) . -"Ge dig nu! Det där är f-n inte Fredrik Ljungberg! Till och med jag skulle vinna en nick-duell mot honom där!"

/KaliZ

Skulle utan tvivel aldrig flytta på mig.. Det är väl inget speciellt med kändisar, tycker jag iaf..

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Stolten skrev:
Skulle utan tvivel aldrig flytta på mig.. Det är väl inget speciellt med kändisar, tycker jag iaf..

EXAKT det jag menade... Skulle dock vara skillnad om det kom fram några SÄPO-snubbar och sa att Göran Persson skulle sitta där på grund av säkerheten, men risken att GP käkar på donken är kanske inte så stor...

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
KaliZ skrev:

/KaliZ
What, vem bryr sig.. Jag hade då aldrig ens kollat åt "kändisen" än mindra gett han mitt bord...

Gode gud..

(inget illa åt postskaparen)

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Forsberg skrev:
Vad var det för speciellt med den platsen då? Hade varit rätt skönt att kontra med: -"Ser du inte att jag sitter här? Han får väl hitta en egen plats som alla andra människor..."

Exakt!
Eller man kunde sagt "han får också plats här".
Sen är det ju bara att fortsätta med tex "förlåt att jag pekade förut men jag trodde du var Fredde Ljungberg, nu ser jag ju att du inte alls är lik honom. Vilken tur, för hans fotbollspel suger elefantballe"

Stolten

Team Starköl Racing
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
Husaberg 570
Kapten Blåskägg skrev:
Exakt!
Sen är det ju bara att fortsätta med tex "förlåt att jag pekade förut men jag trodde du var Fredde Ljungberg, nu ser jag ju att du inte alls är lik honom. Vilken tur, för hans fotbollspel suger elefantballe"

:rofl :rofl :rofl

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Forsberg skrev:
EXAKT det jag menade... Skulle dock vara skillnad om det kom fram några SÄPO-snubbar och sa att Göran Persson skulle sitta där på grund av säkerheten, men risken att GP käkar på donken är kanske inte så stor...

GP kunde nog dra en 7-8 happy meal redan som femåring :hihi

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Kapten Blåskägg skrev:
Exakt!

Hahah! retar mig på att jag aldrig har sinnesnärvaro att säga något sådant. Det hade varit klockrent.

Till vårt försvar varför vi släppte bordet...kan jag säga att...det fanns annat som lockade mera än att sitta kvar vid bordet. :tuttar :tuttar :tuttar

/KaliZ

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Jag hade nyligen flyttat in i min bostadsrätt och lagt ner en hel del pengar på att renovera. Hade vid flertalet tillfällen träffat en brud i hissen som bodde några våningar ner. En dag hade jag massa verktyg och grejor så hon frågade hur det gick för mig och så, "ja det är väl bara att kika förbi nån dag" tyckte jag. Hade kommit hem från jobbet gjort lite käk och slummrat en stund då det ringer på dörren. Yrvaken öppnar jag dörren och ser henne utanför, bjuder in henne och börjar babbla och peka pratar tapeter osv...när vi står i vardagsrumemt kan jag fan nästan inte hålla mig för skratt, på golvet ligger det en 2-3 DVD stänkare som jag lånat av en polare. Börjar mummla om att jag nog ska iväg och ska duscha eller något liknande, polarna fick ju sig ett gott skratt iaf när jag berättade om händelsen.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha