Skämmiga grejer!

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
FeeBee skrev:
Synd att jag inte var som en lillasyster till den snubbens flickvän.. Hon blev INTE glad..... :rodnar

Jo, men ett fel kan ju alla göra.. Troligen fick ju grabben skit för det sen också... Undrar just hur man försvara sig mot det. Det går ju inte.

Man får väll bjuda på sig själv också..

Jag sov över hos min flickvän när hon och jag arbetade i Stockholm (innan man bosatte sig här). För att spara på pengar så snarkade jag normalt på golvet hemma hos brorsan och hon bodde tillsammans med en klasskamrat. Vi letade eget, men hittade inget just då.

Vi hade varit ute kvällen innan och åkt hem tidigare än hennes klasskompis för att.. ja ni förstår.. På morgonen vaknade man av att tjejen går upp och går på toaletten. När hon kommer tillbaka var hon också lite sugen och drar av mig hela täcket för att inspektera och ge godmorgon pussen. Dock inte på min mun.

Precis då vänder sig hennes polare om och säger God morgon...
Då var man liiiiite generad. :)

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Ozzian skrev:
Fylletabbarna går jag inte ens in på, det är på tok för många och sjuka.
Å andra sidan är jag rätt bra på att tabba mej i nyktert tillstånd också.

Var inne på det nybyggda badhuset för andra gången och efter ett simpass knallar jag tillbaka till omklädningsrummet, ett sånt där man först kommer in i duschrummet.

Jag börjar ta av mej badbyxorna när jag ser att det står två donnor "av utländsk härkomst" i duscharna, jag är inte så petig med nakenhet så jag vänder mej om och börjar säga:
-"Tjejer, nu har ni nog gått in i fel omklädningsru.....".

Det är i just det ögonblicket jag inser att det är JAG som har gått in i fel omklädningsrum... Gissa om det blev bråttom!!

Asgarvade såg de på när jag hoppande försökte ta på mej badbrallorna samtidigt som jag försökte avlägsna mej... SNABBT och Mycket röd i nyllet :)

Haha .. påminner mig om en kompis .. han gick ut till basängen och innan han hoppar i så stannas han av att han märker att alla stirrar på honom. kollar ner på sigsjälv och märker att han inte tagit på sig några badkläder.. :rofl sprang in rätt fort igen. :rofl gissa om de va kul!!

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
har själv jobbat på kampingen här i stan och så var jag nere vid butiken där med några kompisar och ska köpa glass.
Vi beställer kulglass och jag tycker då att hon lyckas bra med att göra glasskulorna (som jag hade varit mindre bra på att göra när ja jobbade där).
så när jag är på väg utgenom dörren, vänder mig om och jag slänger ut en kommenter : Snygga kulor föresten.
Råkade vara så att bruden som serverade glass hade fetingpattar men jag kopplade först inte varför dom började skratta.. blev nåt å minnas.

Var iväg på skidresa med några kompisar. jag blev extremt pissignödig och vi drar in till en mindre skogsväg för jag ska rasta boan.
Det händer att det är närmare metern med snö och så står man där och pissar. väl klar så har jag glömt att det är så djup snö så jag försöker vända mig om men ramlar istället i mitt eget piss ! :död

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Ja, nu har det hänt igen....

Avtarsbilden som visades igår.... den där en tjej suger av en kille (animerad bild)
Jag la ju den som bakgrundbild på min fars dator.... hans jobbdata :hihi
Han jobbar på Stena line och i morse ringde han mig vid 11 och va SKITSUR....

fattade först inte varför, för han brukar fatta den typen av skämt, men så visade det sig att dom hade haft "möte" eller nått och visat saker på hans data, och när han stängde ner alla andra program fick alla på teknikavdelingen se mitt lilla skämt..... hehehe :hihi :rofl :hihi

hehehehe :3freak :hihi :rofl :lol

Jäklar vad jag garvade..... shit, jag garvar fortafande.... :hihi

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Markus skrev:
Nu blir det nog ingen veckopeng på ett tag.

hehe, ne det blir nog inte det.... :hihi Men vi brukar skoja om sådanna saker, men attans att han skulle ha datorn till att visa andra med idag... TYPISKT :hihi :hihi

ne, jag får sluta garva nu...hehehe :rofl

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
Vi var på gotland o semestrade för ett pa år sedan o då passade min kompis på att bada i en liten damm inne i visby. Mitt i natten plaskade muppen runt o skrålade på fyllan på svenskt vanligt vis. Då passerade ett gäng grabbar som började asgarva så in i helvete! de kunde inte sluta utan garvade hysteriskt.. varpå jag lacka till o frågade vad som va såå roolit..? då svarade de att de kompanipissat i denna pöl varenda kväll även denna kväll..hepp! Det tyckte damsällskapet vi hade va extra roligt :D och min kompis fick en plötslig lust att sluta bada.... :hihi

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Såld :(
Miss_Orchidee skrev:
Ja, nu har det hänt igen....

Avtarsbilden som visades igår.... den där en tjej suger av en kille (animerad bild)
Jag la ju den som bakgrundbild på min fars dator.... hans jobbdata :hihi
Han jobbar på Stena line och i morse ringde han mig vid 11 och va SKITSUR....

fattade först inte varför, för han brukar fatta den typen av skämt, men så visade det sig att dom hade haft "möte" eller nått och visat saker på hans data, och när han stängde ner alla andra program fick alla på teknikavdelingen se mitt lilla skämt..... hehehe :hihi :rofl :hihi

hehehehe :3freak :hihi

Jäklar vad jag garvade..... shit, jag garvar fortafande.... :hihi

:hihi :rofl

Ingen trodde ju på att de va ditt påhitt bergis.
Fan så kul!

Jag får ont i magen för jag garvar så.

RQ

Scott Sexpump

Ballistic
Gick med
27 Feb 2004
Hoj
[SÅLD] Yamaha R6 [SÅLD]
Jag som hela tiden undrat varför i hela friden de plockat ned lampan... :hihi

Emmi skrev:
Jodå, göra bort sej har man lyckats med ett par gånger.

Precis när jag hade träffat Zeb Macahan och fortfarande bodde hemma hade vi sex i min säng. Sängen stod lite nära väggen vilket resulterade i ett bankande av sänggavel mot väggen.
Efter ett tag kom min far upp, knackade några gånger i snabb följd och öppnar sen dörren (varför knacka om man ändå tänker öppna direkt :confused: ). Han traskar rakt in i rummet, frågar vad vi gör och säger att det låter en massa i hela huset.
Ärliga jag svarar: Vi har sex, kan du gå ut?
Svaret från honom blir: Ok, men var lite tystare då.
Lagom kul att träffa på honom i köket sen. :rolleyes:

Annars har jag fasnat med skorna på scen när jag har haft visningar, låst framhjulet ett antal gånger vid stoppies vid nåt rödljus i stan och hållit på att ramla och gjort massa dumma saker på fyllan... :fyllisar

Senaste gången var nog när jag var i Örnsköldsvik och jobbade på Platinom där. Stod i bikini och gogodansade på baren, slår i handen i en glaslampa som flyger ner på baren och går i tusen bitar... :3freak Bilden e tagen innan glaslampan gick mot ett hårt öde...

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Lyfter tråden lite :)

Inget jag gjort själv, däremot pappsen.

Var på lokala Statoil-macken. Jag har för mig att pappsen tankar upp bilen samtidigt som jag går in i butiken och köper något samt betalar soppan till bilen. När jag sedan kommer ut står farsan och asflabbar. Efter att han tankat klart hade han tydligen satt sig i baksätet på vår bil och undrat varför det var så jäkla lågt i tak helt plötsligt. Tilläggas bör att det var pappsen som körde till macken. Tankspridd snubbe det där. Han reagerade alltså inte på avsaknaden av ratt/pedaler eller liknande, bara att det var lågt i tak. Så småningom kom han på att han satt i baksätet...

Undra hur många som fick sig ett gott skratt på den macken :D

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
philsson skrev:
har själv jobbat på kampingen här i stan och så var jag nere vid butiken där med några kompisar och ska köpa glass.
Vi beställer kulglass och jag tycker då att hon lyckas bra med att göra glasskulorna (som jag hade varit mindre bra på att göra när ja jobbade där).
så när jag är på väg utgenom dörren, vänder mig om och jag slänger ut en kommenter : Snygga kulor föresten.
Råkade vara så att bruden som serverade glass hade fetingpattar men jag kopplade först inte varför dom började skratta.. blev nåt å minnas.

Jo tjena snyggve. För två år sedan stod jag bakfull i en kiosk dagen efter midsommar, jag hade kraschat hos en polare så det var jag, min polare och våra mammor(som för övrigt också var bakis)... När jag skall beställa min glass så säger jag: Har du någon kula att rekommendera? :3freak :lol

Dom andra garvade fett åt mig! :crash

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Trådlyft...denna trådarnas konung måste ju leva vidare :banana

Gubben i hissen
Gumman och jag ska ta hissen och en gubbe som bor högre upp frågar om han får åka med. Självklart säger vi. När hissen just startat så frågar gubben om vi vet vem som spelade så högt på stereon igår kväll. Ingen aning men det bor ju en jävla zigenarkärring på sjuan så fråga henne, svarar jag. Gubben blir helt stel och säger inte ett ord till under hissfärden, jävla surgubbe tänker jag.
När vi klivit av och kommit in i våran lägenhet drar gumman igång den värsta, högsta och argaste monolog jag hört. När jag sorterat de 2000 orden hon sagt på 60 sek så inser jag att gubben var gift med tanten jag syftade på.

Nu har man ju slutat i försvaret så nu kan man väl dra Fittan och Natogeneralen
Hade precis gått på hundvakten(0000-0600) och tagit över på bryggan på ett av flottans fartyg under en internationell övning i Skagerak. På bryggan var jag, min andreman och ett gäng mycket dugliga sjömän(värnpliktiga). Min andreman hade, endast för att vuxenskola sjömännen, klippt ur 2 st små bilder ur tidningar. Den ena var ur en serietidning och den var avsedd för värnpliktiga, den andra var en mutta ur en porrtidning och den var avsedd för oss lite mer erfarna kvinnotjusare vilket han klargjorde tydligt. Nu snackar vi inte om nån välansadd jagvilljobbamedmediamutta ur slitz, nu snackar vi fan östtysk kulstötarmutta. :hihi
Alla skrattade gott och vi beslöt oss för att trycka fast skäggbiffen på en av dataskärmarna så att juniorpåsarna kunde få en glimt av det vuxna livet.
Jag tänkte väl inte mer på det utan vi gick av vakten kl 06.

När jag kommer upp på bryggan strax före 12 för att gå på nästa vakt ser jag att min kollega på den avgående vakten håller på att visa bryggan för en Natogeneral som kommit ombord under förmiddagen. Allt han har kvar att visa är skärmen för navigeringsdatorn. HELVETE, :huvet jag blir helt stel, skäggbiffen sitter kvar. Tränger mig fram lite oskyldigt och förpassar muttan ner i fickan och hoppas att han inte hunnit se den :kocko

Generalen återvänder till bryggan efter lunch och nu gäller det att förvissa sig om att han inte sett den. "So, how was your lunch Sir" inleder jag lite trevande. "The lunch was perfect but the animal you had on the screen was rather ugly" får han ur sig.
:huvet :kocko :huvet :kocko Med ansiktet rödare än ett nyrunkat hundollon känner jag hur världen rasar ihop. "Eeeh.....Sir.....it was not my intension to......eeeh...it was a joke Sir....eeeh" är allt jag får fram.
Han avbryter mig med "Relax sailor, I have been in the navy too fore some years"
Resten av vakten förlöper avspänt medans Generalen drar den ena rövarstoryn efter den andra varav de flesta handlar om :tuttar o :fyllisar

Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Räkkryssning med Kenogubben

Jag, gumman, grannen och hans tjej och lite andra polare åkte på räkkryssning i sthlm skärgård, 92-93 var det väl.
Grundade med 8 hg räkor och 2,5 flaska Lagaronne på utresan. Sen var vi iland på Badholmen nån timme och söp lite innan båten plockade upp oss för hemfärd. På vägen hem ville grannen slå på stort och köpte ett helrör Absolut som vi smuttade i oss på 4 man. Nu var Blåskägg riktigt salongskanon kan jag säga. När vi ska raggla tbx till vårat bord får jag syn på Tommy Wahlgren(tror han heter så) som kör spader o keno i tv. Spaderspelet finns väl inte kvar, men för er som inte vet så skulle man pricka in 4 spelkort som han sen drog i tv. Han sitter med sin fru och ett annat par och läppjar på nån avec när jag får tag i hans stol.
"Vad vill du?" säger han.
Det enda min vodkamarinerade hjärna kommer på att säga är "Reeuuoooteer sjeeuuoo" på riktig dålig gotländska. :kocko
"Skulle du kunna gå härifrån" fortsätter han.
"Spaadeer fyyyjjrreeee"
"Vi tycker inte detta är kul" säger hans fru.
Precis när jag ska "dra" klöver knekt så får jag jävligt ont i örat. Det är min gumma(fru) som påbörjar en bortbogsering i örat. :mad:
Grannen ligger dubbelvikt bakom och garvar sig harmynt.

MilleR

Member of Team Manwhore
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Trek 4400Alpha, Nitro Icon59w,
Detta hände nu under julhelgen och jag fick det berättat för mig på en fest jag var på.

Han jag pratade med hade hjälp sin kompis hem på annandagen eftersom han var supen bortom allt vett.
När han placerat honom i sängen så gick han och släppte nycklarna i brevlådan.
På morgonen vart han väckt på telefon av en mycket bakfull herre som rosslade nåt om "Ja det där var ju jävligt kul!!!"
Vadå säger han? "Ja ni hade ju blött ner hela sovrummet"
Vi har inte blött ner nåt sa han, JAG hjälpte dig hem din otacksamme faen..... :3freak
Varpå den rosslige la på och säkerligen började fundera....... :D
Senare på kvällen när dom träffades så berättade han i stort förstoende för honom att han nog hade "stökat" till lite själv......
Han sov ju som en baby och dömde att han stod i hissen och var så förbannat pissnödig att dolmen höll på att spricka. När han "vaknade" så reste han sig upp, rättade till vattenglaset på nattduksbordet och halade fram SlemHelge ur sin grotta och pissade över hela bordet, tapeten, golvet och vatten glaset.
Och detta berättar han alltså för sin räddare från gårdagen som i sin tur var tvungen att berika världen med denna händelse....... :tummenupp
Han sa sedan något nedstämd......"hoppas jag inte drog en stadig klunk ur det glaset på morrn när jag vaknade".
Det får man väl hoppas för hans egen skull...... :D

fart freak

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
VTR Firestorm
Alla har ju varit med om när man nyser, så händer det ibland att man råkar fisa samtidigt... På jobbfest fick jag ragg på en brud och vi hamnade i sängen såklart tillsammans. Vi befann oss i en intim ställning där vi ger varandra oral sex. Helt plötsligt behöver jag nysa - snabbt som fan - jag nyser henne i underlivet samtidigt (helt oförväntat för både mig .. och henne) släpper jag en riktig elak fis i ansiktet på henne. Den låter JÄVLIGT mycket och luktar minst 90% bajs. Varpå hon hoppar ur sängen och stirrar skitförbannad på mig. Jag kan inte hjälpa än att börja garva, hon skäller ut mig och jag måste lämna hennes lägenhet och gå hem... Det var jävligt pinsamt att behöva se henne varje dag på jobbet efter det kan jag lova, fast hon ville inte snacka med mig mer efter det, och jag tror inte att hon vågade berätta det för nån annan heller..

Simp

King of the hill
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
KTM 950 sm
fart freak skrev:
Alla har ju varit med om när man nyser, så händer det ibland att man råkar fisa samtidigt... På jobbfest fick jag ragg på en brud och vi hamnade i sängen såklart tillsammans. .

Det bästa är att du kallar dig själv fart freak efter den insidenten.... :kocko

Beanise

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Vit plastraket
fart freak skrev:
Alla har ju varit med om när man nyser, så händer det ibland att man råkar fisa samtidigt... På jobbfest fick jag ragg på en brud och vi hamnade i sängen såklart tillsammans. Vi befann oss i en intim ställning där vi ger varandra oral sex. Helt plötsligt behöver jag nysa - snabbt som fan - jag nyser henne i underlivet samtidigt (helt oförväntat för både mig .. och henne) släpper jag en riktig elak fis i ansiktet på henne. Den låter JÄVLIGT mycket och luktar minst 90% bajs. Varpå hon hoppar ur sängen och stirrar skitförbannad på mig. Jag kan inte hjälpa än att börja garva, hon skäller ut mig och jag måste lämna hennes lägenhet och gå hem... Det var jävligt pinsamt att behöva se henne varje dag på jobbet efter det kan jag lova, fast hon ville inte snacka med mig mer efter det, och jag tror inte att hon vågade berätta det för nån annan heller..

Haha klockren :rofl :hihi

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Kapten Blåskägg skrev:
...får jag syn på Tommy Wahlgren...

Det enda min vodkamarinerade hjärna kommer på att säga är "Reeuuoooteer sjeeuuoo" på riktig dålig gotländska. :kocko
"Spaadeer fyyyjjrreeee"
Precis när jag ska "dra" klöver knekt så får jag jävligt ont i örat. Det är min gumma(fru) som påbörjar en bortbogsering i örat. :mad:

Weltklasse!!! :tummenupp :rofl

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Kapten Blåskägg skrev:
Räkkryssning med Kenogubben

Jag, gumman, grannen och hans tjej och lite andra polare åkte på räkkryssning i sthlm skärgård, 92-93 var det väl.
Grundade med 8 hg räkor och 2,5 flaska Lagaronne på utresan. Sen var vi iland på Badholmen nån timme och söp lite innan båten plockade upp oss för hemfärd. På vägen hem ville grannen slå på stort och köpte ett helrör Absolut som vi smuttade i oss på 4 man. Nu var Blåskägg riktigt salongskanon kan jag säga. När vi ska raggla tbx till vårat bord får jag syn på Tommy Wahlgren(tror han heter så) som kör spader o keno i tv. Spaderspelet finns väl inte kvar, men för er som inte vet så skulle man pricka in 4 spelkort som han sen drog i tv. Han sitter med sin fru och ett annat par och läppjar på nån avec när jag får tag i hans stol.
"Spaadeer fyyyjjrreeee"
Ha hahha,fy fan va klockrent,asgarvar.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...