Skämmiga grejer!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
En annan gång klev jag på tåget frånm kållered till kungsbacka, sent på kvällen efter jobbet typ vid 21 nån gång.

Där sitter en polare till mig som går i parallel klassen, dom har samma lärare i Naturkunskap A som vi har, och hon är inte rolig. iallfall.... Vi b´örjar prata om konstigt folk och kommer in på denna lärare och båda två sitter och berättar "puckade" grejer hon gjort, och hur dålig hon är osv.. och skrattade friskt.

en hålplats innan vi ska gå av kliver våran lilla mattelärare på tåget ( han ser förövrigt ut som en liten tomte nisse :tomten ) och han börjar vinka glatt åt vårat håll..... så går han fram till oss, fast han stannar ovanligt sent halvägs förbi oss nästan, och börjar prata med någon...... :3freak

Hur länge hon hade suttit där och lyssnat hjar jag ingen aning om, men fan va pinsamt när allihopa skulle gå av i kungsbacka sen :död :brinnerup

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Jag o polaren hade varit på koncer i ElStockholmo och på vägen hem skulle polarens grymt läckra syrra :slicka med hem, motorvägen gick väl hyfsat med tanke på att jag dreglade så de vart översvämning i bilen o immigt modell bastu. :)

Så när man då skulle släppa av polarns syster skulle jag bara få upp bilen på lite ställ in på parkeringen men jag kom inte riktigt så långt som jag hade tänkt. SÅ jag skulle bara köra fram lite för att bilen skulle stå rakt o får motorstopp (hade lite för hög växel i :huvet ) då kändes de ganska pinsamt.

MEN jag fick iaf en kram o den räddade dagen :D
//D

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Slappa skrev:
Jag o polaren hade varit på koncer i ElStockholmo och på vägen hem skulle polarens grymt läckra syrra :slicka med hem, motorvägen gick väl hyfsat med tanke på att jag dreglade så de vart översvämning i bilen o immigt modell bastu. :)

Så när man då skulle släppa av polarns syster skulle jag bara få upp bilen på lite ställ in på parkeringen men jag kom inte riktigt så långt som jag hade tänkt. SÅ jag skulle bara köra fram lite för att bilen skulle stå rakt o får motorstopp (hade lite för hög växel i :huvet ) då kändes de ganska pinsamt.

MEN jag fick iaf en kram o den räddade dagen :D
//D

Menar du att du inte fick nå ligg för den manövern :rofl

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Här är en till ju.... (herregud vad klantig jag är.... :arsele )

fast det här va mäst pinsamt för min polare iof....hehe

är inte sådär finkänslig i språket som alla andra tjejer är när det gäller sex. varför krongla med fina ord när folk fattar vad man menar med dom ord som finns??

aja, hon hade iallfall träffat en kille på en fest och dom hade strulat och blibit tillsammans då. grejen är att han går i våran klass...men så lånt tänkte ju inte jag, så när ja kom in i klassrummet nästa dag och nyfiket och ironiskt slängde ur mig frågan "har du sugit av honom än?" Höll alla på att kikna av skratt.. utom min polare och hennes kille... som såg ut som att dom skulle mörda mig vilken sekund som hälst :brinnerup

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
oj, attbropå pinsammheter.... så kom jag på en till :D

en gång i plugget, så lutade jag mig mot en hylla, en TUNGT belastad hylla med diverse böcker mm på bibloteket i skolan....
Hyllan höll inte riktit för det.. och trillade ner på nästa hylla... som trillade på nästa hylla.... :brinnerup

Tur att det bara va ca 50 böcker på varje hylla..... :)

och ca 6 hyllor som ramla.... :död

303

Twin Wanker
Gick med
22 May 2003
Hoj
748R -02
I de äldre tonåren 18-19 var jag och några polare förbi en lekplats för betydligt mindre barn. Där fanns bland annat en linbana med bildäck som såg väldigt inbjudande ut. :va
Självklart så hoppar jag upp i den och börjar åka och efter några meter börjar jag gunga den upp och ner. Linan som hela kalaset hänger i är inte så grov så det svajar på rätt bra och plötsligt så säger det *SMACK*, linan går av och jag får 3kg stål-talja rätt i skallen och blodet bokstavligen sprutar ut. :4skrika
Som om detta inte är pinsamt nog så får jag för mig att jag ska GÅ hem ca 2km vilket jag också gör. Jag ser nu ut som Ash i Evil Dead filmerna med blod i hela ansiktet som rinner längs händer och tröja, halvvägs hem så möter jag stackars gammal dam som när hon ser mig nästan dör på fläcken. DET var ruskigt pinsamt, hon trodde ju jag blivit överfallen och skulle dö framför henne..

Väl hemma så kliver man in i huset och ropar ut:
- Hallå är det nån hemma?
Varpå min mamma svarar:
- Ja, jag är uppe (på övervåningen)
Jag svarar:
- Ok, jag behöver lite hjälp :hihi

Bifogat

• ash.jpg
    ash.jpg
    7.3 KB · Visningar: 282

Solid snake

Guest
303 skrev:
halvvägs hem så möter jag stackars gammal dam som när hon ser mig nästan dör på fläcken. DET var ruskigt pinsamt, hon trodde ju jag blivit överfallen och skulle dö framför henne..

:rofl :rofl :rofl

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Okej, dags att bidra lite till den här sanslöst roliga tråden. :)

Under min gymnasietid, tror det var 96, så gick jag i samma klass med en kille som inte kunde sluta fjäska för läraren. Det var så uppenbart att jag tillslut inte kunde hålla mig :)
När jag sitter och äter i matsalen så står han före våran lärare i matkön och fjäskar på som aldrig förr, jag börjar få lustiga ideér och när han kommer och ska sätta sig mitt emot mig så frågar jag hur han kan slicka lärarens röv så grundligt när han står _framför_ honom.

Sen sätter sig min lärare sig bredvid mig, han skulle visst inte sitta med de andra lärarna den dagen, han har stått bredvid mig och hört det jag sa :(

En annan sak som hände under den tiden. Jag var 18 och skulle på fest en bit utanför stan. När jag kommer dit blir jag instängd i ett rum med en tjej som ska byta om, det var mina kompisars ihop-parnings-taktik det.

Det var ju inte så skämmigt, jag var ju van vid deras något oförfinade metoder. Kvällen fortsätter och jag får i mig mer och mer sprit, jag hånglar på med flickan och allt är fint. En kompis blandar ett ölglas med grogg åt mig, 20% sprite-extrakt (som man blandar med vatten och får sprite) och 80% HB, vilket inte smakar ett piss sprit då, vettefan om det berodde på att jag var rätt packad eller om det var för att det var extrakt han blandade med.

Precis efter jag får 4dl glaset så ska vi visst in till stan, och inte får man ta med sig glaset i bilen, så jag dricker upp det på några minuter. Allting blir suddigt efter bilresan, men jag kommer ihåg att jag är påväg in på krogen och ser tjejen från festen, jag lägger armen runt henne och vi ska gå in, men blir självklart nekade för att jag är för full.
Så jag lessnar på vakterna och säger till tjejen: "kom så går vi" och vi går iväg.

Nu till det något pinsamma, jag vaknar upp bredvid henne i sängen, men jag tycker inte hon ser särskilt bekant ut. Jag kommer på att jag inte har nån aning alls vem fasiken jag har gått hem med! :fatta!

Dessutom så försöker jag packa ihop mina kläder så gott det går och ska ta mig därifrån. Jag hittar tyvärr inte jackan min och ena skon. Jag springer iväg och kommer med sista nattbussen (eller första morgonbussen) hem och märker när jag går hem från bussen att jag håller både jackan och skon i handen, det var därför jag inte hittade dem! :)

Tyvärr så bevittnade ju en av mina kompisar mig när jag blev nekad till krogen och går iväg med en fritt främmande tjej. :(

Gissa om jag var less på att mina kompisar sa "kom så går vi kristoffer" till mig hela tiden? :huvet

Mc Carlsson

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2004
Hoj
Såld.
Har ej läst hela tråden, men hoppas jag kan tillföra något nytt ändå...vill tillägga att historien inte är påhittad!

Det var på finlandsfärjan för drygt 10 år sen, som en kompis till min farbrors frus bror ( invecklad historia ) fick tag på en villig :tuttar . Bägge var rätt fulla men kåta som de var så skulle de fullborda akten på en toalett iaf. Bakifrån var ställningen och medans de höll på så kände tjejen att hon blev rätt "orolig" i magen, skulle väl bara släppa en smygare, blev dock rena chokladpuddingen på killens mage.....killen blev RÄTT äcklad och la i sin tur en :zpy på tjejens rygg.

Det blev ingen ANDRA dejt :D

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
kanske inte riktigt så pinsamt.
Var på IKEA och då på kö till toaletten. Grymt lång kö.
Väl framme, går in på toan så ser jag den är full med skit mm. i toastolen då (såg lite extra högt ut). Eh! tänker jag. gör det jag ska och spolar.
Det som händer är att de är en propp eller nåt så vattnet rinner över kanten med massa piss å skit å papper .. ja ni kan tänka er.
Jag öppnar dörren och då står där en kö på ca 10 pers som ser när jag går ut och efter mig en svärm av ja ni vet vad.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Haha.. kom på några få saker till jag gjort facktiskt.:

Var iväg på skidresa med några polare å så var det jag och en kompis i liften (trysil). det börjar närma sig avstigning och det är ett brant krön så man ser inte slutet. nåväl så ser jag till min förtvivlan att det står 5 pers precis vid avstigningen (ankarlift) så jag ber min polare hoppa av så snabbt han kan, självklart så dröjer han och jag får slänga mig av från liften.
Det som i nästa sekund intreffar är att den ankarliften jag just slängde iväg slår till käften på en normann :4skrika som får 2 tänder utslagna.
Hans vänner står där helt slagna av händelsen medans han fortfarande inte fattat att det var tänder som åkte omkring lösa i hans mun. Så han spottar ut dem.
När han ser blodet och sina kompisars ansiktsutryck förstår han snart att det är tänderna så han lägger sig ner på huk och letar i snön efter sina tänder santidigt som alla fortfarande står vid avtigningen.
Min vän vill såklart kolla hur allt går medans jag försiktigt försöker ursäckta mig och dra därifrån. Dom bara säger nåt i stil med "jag fick den på käften" på norska som jag självklart itne förstår :D .
Jag vill bara dra men min vän är orolig och vill kolla läget. Jag förstår fortfarande inte vad han säger nu utan tänder och på norska så hans tjejkompisar försöker säga det på svenska. Togg ett bra tag innan vi kom iväg.

Nästa dag stog det som första sida i den lokala tidningen! :4skrika

Har fler :p

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
ulle_8 skrev:
:kocko
lyckades få slut på soppan ute på stora vägen...tänkta bara vrida om kranen och fixa detta.... :dummer hittar inte den... lyckas ta mig till kanten och då hittar jag den, men den hann "dö" innan...... :huvet vilken knas man e

misstag e till för att inte upprepas...
Jag gjorde samma sak.. men kom på att jag redan hade reserven i.. :hihi fick ringa morsan som vägrade komma

Lucifer

fd Crash test doll
Gick med
28 Apr 2004
Hoj
R6 (såld) 206 cc (såld)
Miss_Orchidee skrev:
Nejdå, det är bara du som drömmer om sånt :7peta :hihi

Gjorde en annan sak som jag nog inte berättat... (uch, jag gör så mycket pinsamt...)

Stod härromdagen utanför guldfynd och tittade in genom skyltfönstret... innanför skyltfönstret står glasmontrar med olika silversmycken i. Detta resulterar i en synvilla och man tror att man kan luta sig längre fram än man kan och helt plötsligt försvinner den "närmsta" rutan ur verkligheten...

jag drar huvet rätt i skyltfönstret när jag hamnat i denna synvilla... :död och hela personalen vänder sig om och alla som går runt omkring stirrar.... :brinnerup :(
Har gjort samma sak...! :kocko
Har även åkt iväg med skivbromslåset kvar.... några gånger...! :näsblod

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Zana skrev:
Fan, kom på den här... Trodde jag hade förträngt den men here it is....

Jag hade gått ettan ett par veckor, och man får ju lära sig att man måste fråga läraren om man ska gå på toaletten...

Sitter och försöker hålla mig tills det inte går längre, för framme vid katedern är det köbildning. Typ så att man skulle lämna in nåt man ritat eller nåt i den stilen och diskutera det med fröken... Så jag ställer mig sist i kön och börjar vänta å vänta. Efter ett tag så är det bara en unge framföri kön, men lilla jag känner att jag inte kan hålla emot längre så kisset börjar flöda ner för byxorna. Och jag börjar så klart böla, och resten av klassen skratta... Fyyyyyy faaaaaan!

Blev nerskickad till syster som hjälpte mig att duscha av kisset, å så fick jag kolla i bortglömdakläderlådan efter lämpliga ersättningsbrallor...

Sen typ 7 år efteråt gick jag i en annan skola, och får reda på att en tjej i klassen kände en från min "kissklass" och dom hade tydligen kommit in på just mig som samtalsämne, och då hade han sagt nåt i stil med "Zana???? Ja, var det inte han som pissade på sig inför hela klassen när vi gick i ettan" Och sen fick min nya klass reda på det också... Men vid det laget var det inte särskilt pinsamt längre... Men då, tänk er att stå i klassrummet och känna att det blir varmt mellan benen ------------ PANIK!!!!

Hehe... :kocko

Ahhh, satan i gatan...nu kommer jag ta mig faan ihåg lådan som fanns på skolan med "reservkläder", där var man ju nåra gånger och letade när man var en liten kladd :död

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Såg en hel del människor gjort tabbar i trafiken så jag får väll bekänna min största också :näsblod

Detta var ett drygt halv år sen.. hade haft mitt B-kort i tre månader och farsan hade nyss köpt en ny sportbil modell snabb och dyr(ni fattar redan nu att detta inte är en bra kombination).
Jag var ute o gasade lite med denna, och kom till en stooor rondell och tänkte att det borde gå att köra på lite ställ igenom denna.. kopplar ur anti-spinnet och kommer i kanske 50-60 in i rondellen och släpper snabbt på gasen och trycker sen plattan i mattan, baken flyger ut och det ryker ala driftingtävling!! kände mig som en kung, men så ska man ut ur rondellen också! När jag kommer till min utgång(tvärsöver rondellen från där jag körde in) så släpper jag gasen och försöker rätta ut, men då byter baken sida i en väldig fart och jag glider in i filen med röven före och ser bara ett stort vitt moln framför rutan.. nu tänkte jag att "nu smäller det" och han tänka igenom hur diskutionen skulle föras när jag kom hem. Utgången var rätt smal med höga murar på båda sidorna så att jag skulle smälla var självklart, men denna dag hade jag änglavakt! Dock var det inte kul att se en kö av bilar när röken började skingra sig... som dessutom fick flytta sig så jag kunde köra in i rondellen igen :brinnerup

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
gjorde en rätt brutal trafiktabbe för nån månad sen jag med.. va ute å åkte i farsans gamla PV med matchande skit-däck från 60talet :gnissla

iallafall.. precis i svängarna innan tingstadstunneln (vi snackar jöttebååårjj här) får jag sladd med skiten (fullt med trafik givetvis), hade nyss regnat så greppet va väl inte det bästa, lyckas parera sladden två gånger men sen är det sån jävla schwung i bilen att det är omöjligt...

.. gör en 720 mellan alla förskräckta bilar och lyckas hamna i rätt riktning (!!!) utan att träffa en enda bil (igen!!!) :skrämd

försöker verka cool och kör vidare, men det är svårt när ALLA stirrar och tutar på en hehe... ibland har man flyt...

_teSSan_

Guest
Får väl bidra lite till denna underbara tråden jag också..

Förra sommaren var jag och ett par killkompisar på stranden, och jag och Mattias blev utsedda till glassköpare, och vandrade snällt iväg mot kiosken. Halvvägs dit började en av kompisarna som låg kvar ropa på mig, så jag sprang tillbaka för att höra vad han ville. När jag skulle gå tillbaks till Mattias såg jag honom ganska långt fram i kön. Vilken tur att han hann ställa sig i kön innan den blev så lång tänkte jag, gick fram till honom och nöp honom i skinkan. Medan jag stod där med en skinka i ett fast grepp såg jag Mattias stå betydligt längre bak i kön.... :rodnar :rodnar Han som jag nöp i baken hade ingen flickvän med humor.......

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Härligt hojlös
:rofl
FeeBee skrev:

Förra sommaren var jag och ett par killkompisar på stranden, och jag och Mattias blev utsedda till glassköpare, och vandrade snällt iväg mot kiosken. Halvvägs dit började en av kompisarna som låg kvar ropa på mig, så jag sprang tillbaka för att höra vad han ville. När jag skulle gå tillbaks till Mattias såg jag honom ganska långt fram i kön. Vilken tur att han hann ställa sig i kön innan den blev så lång tänkte jag, gick fram till honom och nöp honom i skinkan. Medan jag stod där med en skinka i ett fast grepp såg jag Mattias stå betydligt längre bak i kön.... :rodnar :rodnar Han som jag nöp i baken hade ingen flickvän med humor.......
:hihi

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
FeeBee skrev:

*asgarv*
Har en variant på det.

Jag var och handlade tillsamman med brorsan och hans dåvarande flickvän sen 1.5 år tillbaka.
I kön till kassan så känner jag att någon nyper och smeker mig i rumpan.. Brorsans tjej står och tittar åt ett annat håll och tror att det är brorsan.. hon märkte inte att vi bytt plats.

Jag stirrar ihärdigt på henne och tänker "nu blir det roligt". Vilken min jag fick när hon märkte att det var jag och inte brorsan.
Här pratar vi 0 till högröd på ca. 1.5 röda. Tur att hon var som är som en lillasyster för mig.

_teSSan_

Guest
amullo skrev:
Här pratar vi 0 till högröd på ca. 1.5 röda. Tur att hon var som är som en lillasyster för mig.

Synd att jag inte var som en lillasyster till den snubbens flickvän.. Hon blev INTE glad..... :rodnar

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln