Skämmiga grejer!

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Jo förresten, kom på en till grej. Gick tredje året på gymnasiet och satte mig på bussen, somnade direkt och då jag vaknar av att nån råkat putta till mig så trodde jag att det var en tjej som jag känner så då sa jag: Var du tvungen att väcka mig fetjävel på ett sånt där "otrevligt" sätt som man pratar med kompisar med. Självfallet så var det ju nån helt annan som jag aldrig sett...
Kändes lite dumt.
 

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Ort
Å
Hoj
Khggy
Vegas skrev:
i min ungdom när man jobba på bar så träffa jag en tjej/kvinna som hadde precis skilt sig & var ute å fira.
hon var sugen på lite ung kött & en annan var inte sen att hänga på.
lekte på som fa (äldre kvinnor ÄR bättre... :Bugar ) & sen åkte jag hem, sen var det inget mer med det....

helgen efter så träffa jag en snärta :tuttar på mitt jobb, kul tänkte jag & följde med henne hem.
hon var i lite mer passande ålder så jag stanna efter åt
på morgonen när man vakna så frågade hon snällt om jag ville ha kaffe, gick mer i köket & ska få lite kaffe då hon säger: det här är min mamma, agneta...
mamma vänder sig om, & det är då kvinnan från föregående helg.. :rodnar
vad säger man då???


DU ÄR MIN GUD

:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar

edit: så nu har man läst hela tråden, Mer MEEEEEEEEEEEEEER
 
Last edited:

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Ort
Å
Hoj
Khggy
Bara för att ni är så jävla tråkiga å inte fyller på den här tråden så ska jag väll plocka fram en av de mindre skojjiga sakerna ur arkivet!


För ungefär ½år sedan när man fortfarande gick i skolan och precis köpt en bakhjulsdriven snurro bil (200SX S13).

Slö som jag är så tog jag bilen till skolan, sladdade lite här å där i svängarna och hade skit kul, duggade lite så det gled lite extra kul =). Men det är inte saken.

Under dagen när jag var i skolan så hade det tydligen spöregnat och börjat klarna upp när jag skulle hem.
Av nån dum anledning så fanns det en större rondell på min hemväg, tänkte äh vafan den där driftar jag lätt igenom, gått så jävla bra alla gånger innan jag är ju KUNG! Sagt och gjort, kommer in i rondellen och spinner på, bilen går upp i ett mega snyggt ställ men efter halva rondellen så märker jag att bakdelen tydligen ska tävla mot fronten av bilen i vem som är snabbast.
1 sekund senare så gör bilen en total omvändning och åker baklänges! genom rondellen och sen blir jag stående där.

Det var inte så kul, alla de andra traffikanterna som kom in en stund efter gapskrattade åt mig, själv så försökte man få igång bilen för kung och fosterland, när den väl startade så lämnade jag den plattsen med 2 svarta streck och körde alldrig den vägen igen.


Kanske inte särskillt roligt, eller smart men nog fan skämdes man.
 

Moonflower

Liten blå terrorist
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Sthlm norr
Hoj
KTM 640 LC4
För rätt bra många år sen (var väl runt 12) var jag ute och cyklade och skjutsade brorsan på pakethållaren. Vi kom fram till en lång nedförsbacke som slutade med en järnvägskorsning med nedfällda bommar och en rätt lång bilkö. Jag svängde ut mitt i vägen och trampade på, skitballt att köra om alla bilar! :yoparty Sen var det dags att dra i bromsen, varpå absolut ingenting hände. HELVETE!!! :3freak Hinner jag tänka innan vi brakar in i bommarna i full kareta! Vågade inte titta efter, men kan bara gissa hur hela bilkön apgarvade........
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
The-PatriX skrev:
kommer in i rondellen och spinner på, bilen går upp i ett mega snyggt ställ men efter halva rondellen så märker jag att bakdelen tydligen ska tävla mot fronten av bilen i vem som är snabbast.
1 sekund senare så gör bilen en total omvändning och åker baklänges! genom rondellen och sen blir jag stående där.

Det där är bland det pinsammaste man kan göra. för de är skitjobbigt att vända i en rondell.

Jag har gjort det två gånger.

En gång med en färdtjänstbuss (sån där cp-buss man kan köra rullstolar i). Kopplade ur antispinn för att leka lite i kurvorna i ett industriområde och glömde sen att aktivera detta igen när jag fort som tusan skulle genom en rondell. Att stå huv mot huv med en annan bil som oxå är på väg ut ur rondellen känns inte bara tufft :rolleyes:

Andra gången hade jag med mig en tjejpolare. Denna gång hade jag fått tag i en taxi och ung. samma sak upprepar sig. får sladd på skiten (har även där kopplat ur antispinn) och biljävlen bara vrider sig utochin (känns de som). Rätt var det är så är man i samma läge som ungefär 6 mån. tidigare. huv mot huv. I bilen mittemot sitter skitarg gubbe. Rondeller kan bli jävligt små när man ska vända 180 grader i dom :(
Kompisen som var med i bilen hade bara 2 veckor tidigare krashat och voltat med sin egna bil. :tummenupp

Alla andra grejjer man har gjort i trafiken tar vi nån dag när solen inte lyser mer.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag upprörde ett gäng munkar nere i taize' för många år sedan :)
Vi var på konfirmationsresa (jepp, man fick ju presenter så det var bara att konfirmera sig) och varje morgon runt klockan 6-7 nån gång skulle man gå på morgonbön och då var hela området (stoooort område) samlat i samma sal. Sagt och gjort, kommer in där, jag och några kompisar tar plats högst upp i salen och sätter oss på golvet mot en sån där racklig skjutvägg i plåt. Så tidigt på morgonen vill man gärna somna om rätt fort och tro mig, man somnar när man lyssnar på en massa munkar som sitter och mumlar lite böner.
Rätt som det är vaknar jag till av att det smäller högt som fan i hela salen varpå jag får väääldigt många blickar på mig. Jag hade somnat och sov med huvudet hängandes mot bröstet varpå en av mina "kompisar" knäppte till mig hårt som fan på näsan och jag kastar upp huvudet som givetvis slår rätt in i skjutväggen :huvet
Ekar rätt bra i deras församlingssal kan jag medge. Och en rejäl utskällning fick man också av prällen som var med oss dit, ingen humor alls stackaren, kanske därför han valde den smala vägen.

På samma resa lyckades vi även med att få klostrets "polis" till att sammankalla till krismöte mellan två olika konfirmationsgrupper. Det var några dårar från skåne som hade snott massa pengar av en tjej från våran grupp varpå vi letade upp dem och läxade upp dem litegrann och hotade dem tydligen. Det var pinsamt att sitta inför en stor grupp och erkänna och sen be om ursäkt :(

Och är man 14 år och i frankrike så ska man inte springa nakna genom korridorerna på vandrarhem tillsammans med fulla flickor, speciellt den delen gillade inte prästen, då får man skämmas och be morgonbön. Som tur är så "försov" man sig morgonen efter :)
 

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Ort
Å
Hoj
Khggy
Kom på en till sak..


Skrev ett inlägg i en tråd här som handlade om ett visst ouppskattat skämt!

Fan vad det där spred sig snabbt då!


edit: Må den tråden vila ifrid och alldrig grävas fram!
 
Last edited:

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
M1100S
Den här tråden var inte dum alls! :D

Har också gjort en hel del dumt.
En av de "bästa" var nog på bussen till skolan, dagen efter lucia. (Andra eller tredje året på gymnasiet om jag minns rätt)
Mådde lite illa på grund av alldeles för mycket alkohol kvällen innan, och på tok för lite sömn.

Hursomhelst så fick jag ett sånt där anfall man kan få, då man plötsligt inser att man kommer att spy inom 10 sekunder.
Så jag springer fram till busschauffören för att få honom att stanna bussen fort som fan...
Dock så bromsar han just i detta ögonblick vilket gör att man får lite extra fart fram i bussen.
Jag har ju vissa svaga minnen från den här händelsen, även om jag försökt förtränga det mesta.
Som jag minns det så spyr jag precis innan jag kommer fram, vilket gör att jag sprejar ner hela biljettautomaten, golvet, insidan på framrutan.... Ja, ni fattar! :4skrika

Han öppnar dörren fort som satan och jag går ut, in i en busskur och spyr färdigt inne i den.
Fråga mig inte varför, jag va fortfarande lite full.

Men den dumme jävla busschauffören åker inte sin väg, utan står och väntar på mig.
Det var ju trots allt en bit kvar till skolan, och en mil hem att knalla, så jag går på igen och sätter mig längst fram.
Där va det ganska ensamt, för resten av passagerarna hade förflyttat sig längst bak i bussen med ljusets hastighet.
Konstigt va?!

Kom slutligen till skolan, och kläderna hade klarat sig bra.... :)
Då fick jag reda på att min bästa polare hade spytt ner hela sin trappuppgång hemma.
Och så vart man på bra humör igen. Nästan. :fyllisar
 

slippy

med lem
Gick med
2 Feb 2004
Ort
Västerort
Hoj
såld
För nåra veckorsen vaknade jag tokpigg astidigt och tänkte skjutsa tjejen till jobbet. Glad som en lärka blir ju hon så vi sätter oss i bilen påväg mot centrala sthlm i rusningstrafik.
Då vi börja närma sig kom tröttheten som en bomb och jag blev skittrött.

Efter att ha dumpat henne vid östermalm kommer jag ut mot en T korsning och ser att det är en sån "påbjuds skylt höger" raktfram, men gatan är ju dubbelfilig jag ska ut på så jag får för mig att
"Dom ska fan inte kunna lura mig, bara för att dom vill att folk ska köra runt kvarteret. "

Så jag drar vänster ut på den dubbelfiliga vägen.
Efter 20m ser jag till min förskräckelse att det är dubbefilig enkelriktad gata. Bilar står ju parkerade i samma körriktning på båda sidorna av gatan.
Och precis då kommer mängder med bilar i båda mötande filerna då dom precis fått grönt runt hörnet.

Så jag kastar mig vänster upp på trottoaren (hög), mosar nästan en gående farbror med hund mot husväggen och står ändå och blockerar ena filen med baken.
Sthlmare i rusningstrafik har inget sinne för humor märkte jag då.

De var rätt skämmit, om ändå lite vardagsmat.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Solid snake skrev:
Om det syntes så blev väl han glad. :rofl :lol :rofl :lol :rofl


Nejdå, det är bara du som drömmer om sånt :7peta :hihi

Gjorde en annan sak som jag nog inte berättat... (uch, jag gör så mycket pinsamt...)

Stod härromdagen utanför guldfynd och tittade in genom skyltfönstret... innanför skyltfönstret står glasmontrar med olika silversmycken i. Detta resulterar i en synvilla och man tror att man kan luta sig längre fram än man kan och helt plötsligt försvinner den "närmsta" rutan ur verkligheten...

jag drar huvet rätt i skyltfönstret när jag hamnat i denna synvilla... :död och hela personalen vänder sig om och alla som går runt omkring stirrar.... :brinnerup :(
 

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
Miss_Orchidee skrev:
Nejdå, det är bara du som drömmer om sånt :7peta :hihi

Gjorde en annan sak som jag nog inte berättat... (uch, jag gör så mycket pinsamt...)

Stod härromdagen utanför guldfynd och tittade in genom skyltfönstret... innanför skyltfönstret står glasmontrar med olika silversmycken i. Detta resulterar i en synvilla och man tror att man kan luta sig längre fram än man kan och helt plötsligt försvinner den "närmsta" rutan ur verkligheten...

jag drar huvet rätt i skyltfönstret när jag hamnat i denna synvilla... :död och hela personalen vänder sig om och alla som går runt omkring stirrar.... :brinnerup :(


:lol :lol :lol
 

Solid snake

Guest
Miss_Orchidee skrev:
Nejdå, det är bara du som drömmer om sånt :7peta :hihi

Gjorde en annan sak som jag nog inte berättat... (uch, jag gör så mycket pinsamt...)

Stod härromdagen utanför guldfynd och tittade in genom skyltfönstret... innanför skyltfönstret står glasmontrar med olika silversmycken i. Detta resulterar i en synvilla och man tror att man kan luta sig längre fram än man kan och helt plötsligt försvinner den "närmsta" rutan ur verkligheten...

jag drar huvet rätt i skyltfönstret när jag hamnat i denna synvilla... :död och hela personalen vänder sig om och alla som går runt omkring stirrar.... :brinnerup :(


:lol :lol :skrattaåt :lol :lol
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Padde skrev:


har gjort diverse pinsammheter....

En gång när jag var på bio med pluggets snyggaste kille... då i 7 el 8an eller nått.... gick jag in i en GIGANTISK cement stolpe.....

fattar inte själv hur jag lyckas

en annan gång skulle jag springa till bussen, som så skulle jag ha min STORA bildmapp ( 70x90 cm). Hade tagit på mig ett par svarta finare byxor eftersom vi skulle ha vernisage på skolan, och man skulle vara lite finklädd då, så ställer jag mappen innanför dörren, lyckas glömma den och upptäcker det halvägs till bussen.
Bara att kuta hem igen då :4skrika
Så tar jag mappen och springer över gräsmattan... helt plötsligt fastnar jag med ena foten i det andra byxbenet, lyckas få in foten innanför byxbenet på något mysko sätt och faller handlöst i den blöta gräsmattan...... hade lera från topp till tå sen.. bara att in och ducha igen.... :3freak
 

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Ort
Å
Hoj
Khggy
Miss_Orchidee skrev:
jag drar huvet rätt i skyltfönstret när jag hamnat i denna synvilla... :död och hela personalen vänder sig om och alla som går runt omkring stirrar.... :brinnerup :(



:rofl :rofl :rofl
 

Solid snake

Guest
Miss_Orchidee skrev:
har gjort diverse pinsammheter....

En gång när jag var på bio med pluggets snyggaste kille... då i 7 el 8an eller nått.... gick jag in i en GIGANTISK cement stolpe.....

fattar inte själv hur jag lyckas


Så tar jag mappen och springer över gräsmattan... helt plötsligt fastnar jag med ena foten i det andra byxbenet, lyckas få in foten innanför byxbenet på något mysko sätt och faller handlöst i den blöta gräsmattan...... hade lera från topp till tå sen.. bara att in och ducha igen.... :3freak

:rofl :rofl :rofl
 

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
XR600R SM -94
Miss_Orchidee skrev:
Nejdå, det är bara du som drömmer om sånt :7peta :hihi

Gjorde en annan sak som jag nog inte berättat... (uch, jag gör så mycket pinsamt...)

Stod härromdagen utanför guldfynd och tittade in genom skyltfönstret... innanför skyltfönstret står glasmontrar med olika silversmycken i. Detta resulterar i en synvilla och man tror att man kan luta sig längre fram än man kan och helt plötsligt försvinner den "närmsta" rutan ur verkligheten...

jag drar huvet rätt i skyltfönstret när jag hamnat i denna synvilla... :död och hela personalen vänder sig om och alla som går runt omkring stirrar.... :brinnerup :(

Haha, lätt gjort. :näsblod

Jag + 2 kompisar gjorde nästan samma sak. Vi hade köpt börjare på burger king i nordstan och skulle sätta oss i den inhängnade glasgården, eftersom dom blir klara en efter en så går vi inte i samlad trupp till bordet.
Det hade tydligen varit varit framme en på tok för duktig fönsterputsare för alla går rätt in i rutan som är framför bordet... :hihi :gnissla
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top