Mattias skrev:Min avatar är en skämmig grej.
Vegas skrev:i min ungdom när man jobba på bar så träffa jag en tjej/kvinna som hadde precis skilt sig & var ute å fira.
hon var sugen på lite ung kött & en annan var inte sen att hänga på.
lekte på som fa (äldre kvinnor ÄR bättre... ) & sen åkte jag hem, sen var det inget mer med det....
helgen efter så träffa jag en snärta på mitt jobb, kul tänkte jag & följde med henne hem.
hon var i lite mer passande ålder så jag stanna efter åt
på morgonen när man vakna så frågade hon snällt om jag ville ha kaffe, gick mer i köket & ska få lite kaffe då hon säger: det här är min mamma, agneta...
mamma vänder sig om, & det är då kvinnan från föregående helg..
vad säger man då???
The-PatriX skrev:kommer in i rondellen och spinner på, bilen går upp i ett mega snyggt ställ men efter halva rondellen så märker jag att bakdelen tydligen ska tävla mot fronten av bilen i vem som är snabbast.
1 sekund senare så gör bilen en total omvändning och åker baklänges! genom rondellen och sen blir jag stående där.
Solid snake skrev:Om det syntes så blev väl han glad.
Miss_Orchidee skrev:Nejdå, det är bara du som drömmer om sånt
Gjorde en annan sak som jag nog inte berättat... (uch, jag gör så mycket pinsamt...)
Stod härromdagen utanför guldfynd och tittade in genom skyltfönstret... innanför skyltfönstret står glasmontrar med olika silversmycken i. Detta resulterar i en synvilla och man tror att man kan luta sig längre fram än man kan och helt plötsligt försvinner den "närmsta" rutan ur verkligheten...
jag drar huvet rätt i skyltfönstret när jag hamnat i denna synvilla... och hela personalen vänder sig om och alla som går runt omkring stirrar....
Gjorde en annan sak som jag nog inte berättat... (uch, jag gör så mycket pinsamt...)
Stod härromdagen utanför guldfynd och tittade in genom skyltfönstret... innanför skyltfönstret står glasmontrar med olika silversmycken i. Detta resulterar i en synvilla och man tror att man kan luta sig längre fram än man kan och helt plötsligt försvinner den "närmsta" rutan ur verkligheten...
jag drar huvet rätt i skyltfönstret när jag hamnat i denna synvilla... och hela personalen vänder sig om och alla som går runt omkring stirrar....
Padde skrev:
Miss_Orchidee skrev:jag drar huvet rätt i skyltfönstret när jag hamnat i denna synvilla... och hela personalen vänder sig om och alla som går runt omkring stirrar....
Miss_Orchidee skrev:har gjort diverse pinsammheter....
En gång när jag var på bio med pluggets snyggaste kille... då i 7 el 8an eller nått.... gick jag in i en GIGANTISK cement stolpe.....
fattar inte själv hur jag lyckas
Så tar jag mappen och springer över gräsmattan... helt plötsligt fastnar jag med ena foten i det andra byxbenet, lyckas få in foten innanför byxbenet på något mysko sätt och faller handlöst i den blöta gräsmattan...... hade lera från topp till tå sen.. bara att in och ducha igen....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|