Skämmiga grejer!

Ljungqvist

Ute på en åker och åker
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
TL1000R + KTM 250exc
heinz_p skrev:
Brukar göra bort mig en hel del på fyllan. En del saker är så pinsamma så de inte ens kan nämnas här.
Drar nu två grejer som hände när vi var på hultsfred förra veckan.

Alla som varit på ....

Peace and out

HAHA vart det erat tält! Jag var ju där o parta mitt i natten med en massa folk där på onsdagen!

snyggt staket hadde ni också! Världspris på det :tummenupp.

Seriös stereo hadde ni också!

ZejtaN

Fucked for life ^^
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
CBR 1000 RR
PSW skrev:
Jag kan ju bjuda på en jag oxå...

Midsommarafton börjar dricka öl sådär precis när man stigit upp. Vi har bestämt att vi skall vara hemma hos min tjejs föräldrar. Alla som skall vara där anländer vid 14.00 tjejjerna på festen kommer på att vi MÅSTE ha en midsommarstång de lovar att göra en om jag och min polare bara skaffar fram det man behöver dvs björkris och "pinnar" att bygga den av.
Min tjej säger att det finns björkar på baksidan av huset. tar en grog går runt knuten och får se en jättebjörk som står mitt i trädgården....stor tänker jag och min vän. Jag går in igen och säger nått i stil med björken är ju jättestor skall vi ta ner den då måste vi ha en motorsåg.....tjejerna inklusive min flickvän tycker att vi är veka och att en fogsvans räcker gott.

Ordet vek och en del :öl i kroppen gör att vi greppar en flaska vodka går ut igen och sätter igång med fogsvansen. någon eller några timmar senare (Vodka och hårt arbete ÄR en bra kombination) faller äntligen björken som skall bli en jättemidsommarstång med ett brak som får alla att rusa ut. Det är ungefär då min tjej blir :mad:. Vi har fällt familjens favvo björk, den som hängmattan brukar sitta i. Jag muttrar tillbaka om hon kan se nån annan björkjävel som vi kunnat ta ner varpå hon pekar på tomtgränsen där det står massor med björksly av varierande storlek.

Hennes mor förlät mig aldrig.

Jag tror jag dör :rofl

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Mera, mera!! :banana Själv kommer jag inte på nåt just nu... :va

Gabor

Guest
stony skrev:
Kollade med jobbet nyss.. Jo visst finns dom gammla rävarna kvar :hihi

Stephan Stamena Jobbar på tpf comp
Jerry svensson Jobbar på flyg system

Borde vara rätt gubbar eller?

Helt rätt, "jesus Jönsson, är han också kvar ??? "asg"

Gabor

Guest
bjuder på en ny

Ålandstripp med hoj klubben...jag ganska ny i gänget....
står i kön för gående bordet, stoj o stim polare överallt, jag ska precis ta räkor ur en stor skål,, ser en hand komma,,,jag sopar till och säger "JA FÖRST !....stirrar in i en vilt främmande karls ansikte........

Gabor

Guest
samma resa

Träffar trevlig flicka.....hon intresserad.....vi vet inte riktigt vart vi ska gå...
är in och ut i olika hytter, folk överallt. tillslut ett litet lagom undanskymt krypin...kläder åker av och vi fingrar runt......tills kapten och en vakt står bredvid och undrar om det inte vore bättre om vi gick IN i HYTTEN,,,,dörren står på vid gavel precis bredvid...helt tom

Svane

Nu med cykel...
Gick med
12 May 2003
Hoj
På landvägen Columbus Capo, i skogen Scott Scale
oscar skrev:
...

Var i ett badhus i Idre med kompisar för att kolla tjejer. Vi började tävla lite om vem som kunde vara mest våglig, och snart så kastade vi våra badbrallor ett par meter för att sedan snabbt hämta dem. Det hela slutade med att jag ställde mig upp vid vattenbanan för att kasta ner dem o sen åka o hämta dem. När jag kom ner garvade polarna så de inte fick luft o pekade mot taket. Där hängde mina brallor på ett rör...

:rofl :rofl :rofl :rofl

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
tassen skrev:
Helt rätt, "jesus Jönsson, är han också kvar ??? "asg"

Fan du får väll komma ner på ett studiebesök nån gång.. så kan jag kolla när flygningarna är slut så kan vi tjuva lite på banan :hihi
Där kan man åka fort :yoparty

Gabor

Guest
kul...

stony skrev:
Fan du får väll komma ner på ett studiebesök nån gång.. så kan jag kolla när flygningarna är slut så kan vi tjuva lite på banan :hihi
Där kan man åka fort :yoparty

har förmodligen en del gamla bekanta kvar på transporten också, har en vecka semester i mitten påljuli som jag inte planerat för alls, undrar om jag ska ta en hoj tripp i söder under den tiden.... :yoparty

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Miss_Orchidee skrev:
Var en gång i tiden på dejt med pluggets snygging.... skulle gå på bio i Göteborg. Prommenerar förbi centralstationen och längs trottoaren står det STORA lyktstolpar utplacerade. Dom går inte att missa. :tomten
Nervös som man är och med överskottsenrgi ut i tåspetsarna så går ja och han och småpratar lite.... och vad gör man om inte traskar rakt in i stolpen.... :död

Eeh. HUR lyckades du missa dem? De GÅR ju verkligen inte att missa! :yoparty :rofl

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Körde mot rött det första jag gjorde på min senaste uppkörning. :yoparty

Nervspökeri? Nope! :rolleyes:

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
tassen skrev:
har förmodligen en del gamla bekanta kvar på transporten också, har en vecka semester i mitten påljuli som jag inte planerat för alls, undrar om jag ska ta en hoj tripp i söder under den tiden.... :yoparty

Det tycker jag du ska göra.. behöver du guid så skicka ett pm,
eller om du behöver nån stans att slagga, ha det gött :)

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
nu tycker ja nån ska förgylla kvällen lite med något bra som dom har ställt till med.. :D ja har inte gjort nå mer än ja redan skrivit, men vem vet, det kanske kommer nåt snart? :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln