Skämmiga grejer!

Gabor

Guest
undran

iM.se skrev:
Själv undrar jag vem som fick träffa dottern och om dotra blev lika förvånad som mor efteråt. Hon borde ju undrat lite var du tog vägen annars... :tungan

Jag blev utslängd....

Gabor

Guest
alkohol...

TinaTjejen skrev:
Men om ni vart i extas en stund borde hon ju vart jätteglad? eller var det bara du som hann komma i extas? :7peta
gör massor med våra kroppar och hjärnor.. :va :kär
morsan var nog nöjd först...men det gick över när hon insåg vem som inte var där...måste i alla fall ha gjort något rätt eftersom knapptryckningarna var rätt kod för att få igång henne.. :7peta
det blev ett jävla liv på henne och dottern med för den delen.... :mad:
jag blev bara brutalt utslängd.....snubben såg jag i alla fall inte till...tur tror jag... :Bugar
Morsan och dotter var i alla fall otroligt lika.....vad jag kommer ihåg.
Gick i plugget i Halmstad när det hände, preskiberat brott altså...
Tina förresten, hade inte du också lite svårt att skillja på ditt och andras någon gång... :lol

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Gaff skrev:
En kväll innan vi gick isäng såg jag en balong ligga i köket. Ofta är sträckan mellan tanke till handling för kort...

Nu har jag hittat min favourit! :tummenupp
Jag kunde nätt och jämt sitta kvar på stolen... men det var inte långt ifrån att man skulle störta ner i golvet. :rofl :rofl :rofl

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Kawasaki ZX9R-00 med Gianelli
Flamma77 skrev:
:rofl

Det är ju bara att svälja och tänka på annat... eller? ;)

Jag ligger i lä på pinsamhetsrichterskalan. Men...

För några år sedan när jag extraknäckte i min plastpappas ICAbutik i Norberg, hände det både en och två gånger att Helena Bergström kom in och handlade på sommaren. Just denna gång satt jag i kassan och hon hade både man och barn med sig. Ungarna var typ överallt som ungar i den ålder är och familjen handlade rätt mycket grejer.
När alla varorna var dragna så kom jag till rabattkupongerna och eftersom de inte var underskrivna, så bad jag som vanligt kunden om att sätta en kråka på dem... Men då fick jag veta att hon inte alls hade tagit några kuponger (de låg på bandet och barnen hade nog lagt upp dem... *suck* ) och att hon inte tänkte skriva något... varpå Colin Nutley sa till henne att det kunde hon väl göra... och så skedde motvilligt.
Det var uppenbart att båda trodde att jag försökte snika till mig en autograf, utan att fråga rätt ut... och jag är inte det minsta intresserad av att inneha Helena Bergströms namnteckning... :huvet :död

Ja det var verkligen nåt i hästväg! :huvet

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Det pinsammaste jag gjort va när ja å tjejen gjorde det på köksbordet som man ser jätte bra från yterdörren..håller på för fullt när hennes morsa öppnar dörren varpå jag med brallorna nere vid föttera gör världens längsta jämfota hopp rakt in i vardags rummet..3 meter ur sikt från dörren...hehe det va fan inge kul

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Lite naturbruksgymnasiums historys

Mycket händer när man går i gymnasiet, ( mer än man kanske gärna förtäljer.. :rolleyes: )

*Det är vinter. Alltså isgata överallt. Jag håller på å städar ur lite olika förråd på skolan och kastar en hel del grejer. Mellan container och förråd kör man med traktor och en kärra.
Mitt i en kurva som jag kört i femtielva gånger den dagen, så ska jag skojsa till de lite å ska sladda. Och sladda gjorde jag! Traktorn gjorde helt om och plocka en lyktstolpe och kärran for in i ett träd :gnissla

* En kompis lastar spån en blåsig dag med öppet fönster. Rätt som de är får hon spån i ögat och ska givetvis gnugga i ögat då. Att inte se något när man sitter å kör hjullastare är inget bra, man bör stanna innan man ska gnugga :hihi Detta kom hon underfund med då det bara sa *PANG* och hon satt med skopan på L70:n rätt i ändan på mjölkbilens släp :D

*L70 lastaren igen, dock en annan kompis. Har parkerat lastaren utanför matsalen. Efter lunchen har någon ställt en helt vanlig kaffekopp framför lastaren, (varför vet vi ej), kompis bestämmer sig för att backa från sin p-plats för att inte köra på muggen. Sagt och gjort.
Enda problemet var att bakom lastaren stod visst en av skolans Ford Transit bussar :hihi
Kompis enda försvar: "Den stod inte där när vi gick in på lunch jue" :va

*En ettagluttare talar högt och gärna om för alla hur himlans bra han e på traktorkörning.
Någon månad senare stjälper han ett helt ekiopage med spannmålslass. Hytten på traktorn var bara mos. Och i traktorn satt den nu inte så kaxige och illskrek. Sen hörde vi inte mer av den sortens skryt från honom.

And the show goes on...

Gabor

Guest
allvarlig sak...

det där med traktorer....
Var tillsammans med en stuteriägares dotter ett tag i västmanland. :kär
en väldans snygg traktor med 4 hjulsdrift och dubbelmontage bak stod o skräpade på tomten och vi skulle flytta den till garage området. :yoparty
Hon i ,jag slänger mig upp bakom förar stolen och vi drar iväg längs allen från boningshuset....
......1:a trädet på vänster sida träffas av dubbelmontaget........ :huvet
fan vilken röra DET blev..... :(
växellådan framför hytten går av och hela traktorn viker sig och tanken som är full av diesel sprayar ut över allt....... :4skrika , det va en spritt ny BM vOLVO.......fan va dyrt det blev... :huvet

tob

Just nu på vägarna!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R -01, KTM exc 450 -08
Traktorer

Första dan på sommarjobbet som fastighetsskötare. Köra traktor. Aldrig gjort det tidigare. Backa. Svänga. Glömma bort att skopan sticker ut 2 meter. Rundpall helt utan kontroll. Resultat: Fyra cyklar skrotade och ett stort hål i fasaden på en hyreskåk. DET var pinsmat, speciellt som dom ordinarie grabbarna skrattade så att dom kiknade, och lät meddela att dom såg fram emot en skojig sommar! :3freak
/T

spaceman

Medlem
Gick med
28 Apr 2004
Hoj
-01,Monster med 916cc
En kort en:
Jag har ett sugmärke på halsen och är 23 bast och det är för varmt för polo.
Need i say more...

Gabor

Guest
tokfan var lös.....

visserligen inte skämmigt men ett riktigt nöt var han.....med flit.
Jobbade i flygvapnet ett antal år, där finns många skyddade objekt....personer.
F7 såtenäs, stor fotbollsplan utanför matsalsområdet.....en av de som inte vill göra saker blir beordrad att under dagen sprida lite gödsel på nämnda plan.
Vad gör man , fyller spridaren till bristninggränsen.....
kör den ca 1 timme innan lunch.....och tömmer allt på denna plan.... :kocko
det hade räckt till hela flottiljområdet hela det året........gick det att vara på området då, eller äta lunch, andra måltider.....nääääää

nikke

tror ibland inte sina öron :o)
Gick med
5 Dec 2003
Hoj
fd vmax98 160 kusar, nu honda cbr 600f (99a)
var ute i smögen och skulle tälta med en kompis, problemet startade i att vi ängnade mer tid till att dricka öl än att sätta upp tältet, och när kvällen led mot sitt slut så hade vi ingen sovplats, varav mina 2 överlevade hjärceller fick en ide, runt 2 snåret så knackade jag på hos en tjej som jag då kände väldigt knappt, frågade om vi kunde slagga hos henne, visst, inga problem.

min kompis skulle ta soffan o jag dela säng med fröken, stog och klädde av mig samtidigt som jag gratulerar mig själv, då FLYGER dörren upp och hennes mamma står i natlinne o skriker att här e det fan i helvete inget horhus och här skall inte knullas i natt....jag står i boxershors och säger nähä..det var la synd....vi fick 2 min och lämna huset på...

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
tassen skrev:
visserligen inte skämmigt men ett riktigt nöt var han.....med flit.
Jobbade i flygvapnet ett antal år, där finns många skyddade objekt....personer.
F7 såtenäs, stor fotbollsplan utanför matsalsområdet.....en av de som inte vill göra saker blir beordrad att under dagen sprida lite gödsel på nämnda plan.
Vad gör man , fyller spridaren till bristninggränsen.....
kör den ca 1 timme innan lunch.....och tömmer allt på denna plan.... :kocko
det hade räckt till hela flottiljområdet hela det året........gick det att vara på området då, eller äta lunch, andra måltider.....nääääää

Hahaha vafan säger du!!
Jag jobbar ju där (50 meter från planen) när hände detta??? Måste jag höra om på jobbet :lol

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Nova skrev:
Ja det var verkligen nåt i hästväg! :huvet

Det hände när jag var ung. :) :gnissla

Fast jag har ännu inte lyckats reda ut om det är pinsamt för mig eller för henne... :huvet

Gabor

Guest
stony skrev:
Hahaha vafan säger du!!
Jag jobbar ju där (50 meter från planen) när hände detta??? Måste jag höra om på jobbet :lol
Länge sedan, 1985 borde det varit, kan vara -84 också....tror att han hette Jönsson i efternamn......Jag jobbade på C-130 hercules divisionen då.
Jagtror att han var fd tekniker från en av viggen kompanierna....
Vet du om Stamena är kvar, eller Jerry Svensson, borde vara i 45 års åldern båda två..

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
När jag blir stor så..
Brukar göra bort mig en hel del på fyllan. En del saker är så pinsamma så de inte ens kan nämnas här.
Drar nu två grejer som hände när vi var på hultsfred förra veckan.

Alla som varit på hultsfred vet att det kretsar en hel del vakter runt campingen. Just vårt tält låg precis i en hörna av en korsning (brandvägarna) => att vakter passerade oss ideligen.
(bakgrundsfakta)
Första natten (natten mellan tisdagen och onsdagen) så blåste det en hel del. För alla som hade partytält uppsatta innebar detta att de i bästa fall blåste omkull, med lite småskador i lederna som resultat, eller i värsta fall blåste sönder helt. Vårt partytält tillhörde det förstnämnda. Så vi fick för oss o laga det, gick ut på campingen och fick ihop en hel del bråte från gamla partytält. När vi sedan satt ihop vårt snyggt och fint så blev det ganska mycket över => att vi byggde ett staket.
(nu börjar den riktiga historien)
På torsdagen (eller fredagen) gick jag ut och skulle rätta till pinnarna, som mycket människor underhöll sig med att sparka ner. Klockan var närmare tio och det var fortfarande ljust. Att tilläggas bör är att jag inte var speciellt full just den kvällen. Just när jag är ute och rättar till pinnarna (med en bira i handen) kommer 3 stycken vakter. Dom stannar till och beundrar staketet för en stund och frågar sedan:
-Står allt lugnt till ikväll?
Varpå jag svarar:
-Jadå, det är ingen fara med mig.
Just när dom kom så var jag färdig med staketet och skulle precis avlägsna mig från platsen. Brandgångarna är utgrävda små diken, vilka det lätt samlas blöta substanser i. Precis efter att jag sagt min mening så ska jag ta ett steg ut, snubblar i brandgången, försöker rädda situationen med andra benet, halkar till med andra benet och gör en halv bakåtvolt och landar på ryggen => att min nyöppnade öl hälls ut över hela mig.
Vakterna stod frågande o tittade en stund när jag försökte ta mig upp ur gyttjan innan dom fnissade till och gick.
Ganska pinsamt.

En kompis till mig lyckades halka precis vid å-kanten (där ALLA människor pissar) och kanade ner för hela sluttningen (fylld med avföring av alla slag), rev upp byxorna och hamnade i djup chock :tungan
Han, och hans näsa lär aldrig återhämta sig :hihi

Peace and out

Last edited:

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
tassen skrev:
Länge sedan, 1985 borde det varit, kan vara -84 också....tror att han hette Jönsson i efternamn......Jag jobbade på C-130 hercules divisionen då.
Jagtror att han var fd tekniker från en av viggen kompanierna....
Vet du om Stamena är kvar, eller Jerry Svensson, borde vara i 45 års åldern båda två..

Kollade med jobbet nyss.. Jo visst finns dom gammla rävarna kvar :hihi

Stephan Stamena Jobbar på tpf comp
Jerry svensson Jobbar på flyg system

Borde vara rätt gubbar eller?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024