darth_igel
Ny medlem
mb skrev:Snudd på otäck historia. Frågan är vem morsan trodde att det var
Jo, de undrar jag med
mb skrev:Snudd på otäck historia. Frågan är vem morsan trodde att det var
iM.se skrev:Själv undrar jag vem som fick träffa dottern och om dotra blev lika förvånad som mor efteråt. Hon borde ju undrat lite var du tog vägen annars...
gör massor med våra kroppar och hjärnor..TinaTjejen skrev:Men om ni vart i extas en stund borde hon ju vart jätteglad? eller var det bara du som hann komma i extas?
Gaff skrev:En kväll innan vi gick isäng såg jag en balong ligga i köket. Ofta är sträckan mellan tanke till handling för kort...
Flamma77 skrev:
Det är ju bara att svälja och tänka på annat... eller?
Jag ligger i lä på pinsamhetsrichterskalan. Men...
För några år sedan när jag extraknäckte i min plastpappas ICAbutik i Norberg, hände det både en och två gånger att Helena Bergström kom in och handlade på sommaren. Just denna gång satt jag i kassan och hon hade både man och barn med sig. Ungarna var typ överallt som ungar i den ålder är och familjen handlade rätt mycket grejer.
När alla varorna var dragna så kom jag till rabattkupongerna och eftersom de inte var underskrivna, så bad jag som vanligt kunden om att sätta en kråka på dem... Men då fick jag veta att hon inte alls hade tagit några kuponger (de låg på bandet och barnen hade nog lagt upp dem... *suck* ) och att hon inte tänkte skriva något... varpå Colin Nutley sa till henne att det kunde hon väl göra... och så skedde motvilligt.
Det var uppenbart att båda trodde att jag försökte snika till mig en autograf, utan att fråga rätt ut... och jag är inte det minsta intresserad av att inneha Helena Bergströms namnteckning...
ap ap aptassen skrev:Tina förresten, hade inte du också lite svårt att skillja på ditt och andras någon gång...
tassen skrev:visserligen inte skämmigt men ett riktigt nöt var han.....med flit.
Jobbade i flygvapnet ett antal år, där finns många skyddade objekt....personer.
F7 såtenäs, stor fotbollsplan utanför matsalsområdet.....en av de som inte vill göra saker blir beordrad att under dagen sprida lite gödsel på nämnda plan.
Vad gör man , fyller spridaren till bristninggränsen.....
kör den ca 1 timme innan lunch.....och tömmer allt på denna plan.... :kocko
det hade räckt till hela flottiljområdet hela det året........gick det att vara på området då, eller äta lunch, andra måltider.....nääääää
Nova skrev:Ja det var verkligen nåt i hästväg!
Länge sedan, 1985 borde det varit, kan vara -84 också....tror att han hette Jönsson i efternamn......Jag jobbade på C-130 hercules divisionen då.stony skrev:Hahaha vafan säger du!!
Jag jobbar ju där (50 meter från planen) när hände detta??? Måste jag höra om på jobbet
TinaTjejen skrev:ap ap ap
De var för sjuttsingen TVILLINGAR inte far och son
tassen skrev:Länge sedan, 1985 borde det varit, kan vara -84 också....tror att han hette Jönsson i efternamn......Jag jobbade på C-130 hercules divisionen då.
Jagtror att han var fd tekniker från en av viggen kompanierna....
Vet du om Stamena är kvar, eller Jerry Svensson, borde vara i 45 års åldern båda två..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|