Skämmiga grejer!

Henken

Guest
Jag & några polare skulle iväg & hyra film, svänger in på parkeringen utanför videostället & ska gå in. Plötsligt ser jag en liten hund sitta i framsätet på en parkerad bil, går fram till den & gör några grimaser samt utstöter några ...ljud rätt högt för att...reta den eller nåt. Hunden ser lite ointresserad ut. Jag tittar sen några centimeter till vänster & ser att hunden sitter i knät på en tjej som kollar på mig väldigt underligt. :brinnerup

Kompisarna skrattade gott & jag med...sen.

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
Henken skrev:
Jag & några polare skulle iväg & hyra film, svänger in på parkeringen utanför videostället & ska gå in. Plötsligt ser jag en liten hund sitta i framsätet på en parkerad bil, går fram till den & gör några grimaser samt utstöter några ...ljud rätt högt för att...reta den eller nåt. Hunden ser lite ointresserad ut. Jag tittar sen några centimeter till vänster & ser att hunden sitter i knät på en tjej som kollar på mig väldigt underligt. :brinnerup

va hon snygg??

Gaff

Skaffat både motor och chassi
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
ZX6 636
Måste instämma att denna tråd var helt enkel lysande!!!

Känner att jag måste berätta om en grej min bror gjorde.
Han pluggade i Luleå och var tillsammans med en söt och trevlig tjej. Hon älskade att gå i affärer och shoppa vilket min bror inte tyckte var lika kul. Men snäll som han var lufsade han efter henne i en massa affärer. När de sprungit runt på Lindex i en eveighet flög faan i honom och han lufsade fram till den största bytta trosor han kunde hitta. Där tittade han sig sig förstulet kring innan han tog upp en trosa vek fram grenen och luktade. Sedan tog han nästa trosa och nästa och nästa. Efter en lång stund då merparten av alla i butiken sett vad han gjorde upptäckte hon vad han höll på med...

Efter det så var det där med att ränna i affärer avklarat!

Gaff

Gick med
26 Apr 2004
Hoj
ZX6 636
Kom på en grejj jag gjorde mot min fru som jag tyckte var lyckad.
Vi väntade barn och jag började vänja mig med att hon hela tiden rände på muggen för att pissa. En kväll innan vi gick isäng såg jag en balong ligga i köket. Ofta är sträckan mellan tanke till handling för kort...
När hon klev upp första gången för att gå på muggen blåste jag upp balongen och höll den mellan benen med "utblåset" bakåt. (behöver kanske inte nämna att jag sover naken)
När hon lägger sig säger jag med fullt allvarlig röst, "lägg dig bakom mig jag fryser så, nä under samma täcke!"
När hon krypit riktigt nära låtsas jag klämma fram en rökare samtidigt som jag släper ut luft ur balongen.
Skrikande rusar hon upp ur sängen (kanske inte så smart drag med tanke på att hon var höggravid) och vrålar "det kom blött!!!!! Du sket på mig!"
Tänk att lite saliv och komprimerad luft kan ge illusionen av en riktigt blöt rökare....

Vanish

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Gaff skrev:
Skrikande rusar hon upp ur sängen (kanske inte så smart drag med tanke på att hon var höggravid) och vrålar "det kom blött!!!!! Du sket på mig!"
Tänk att lite saliv och komprimerad luft kan ge illusionen av en riktigt blöt rökare....

:rofl :rofl :rofl

Gaff

Gick med
26 Apr 2004
Hoj
ZX6 636
Bikerbitch skrev:
:rofl Hur fasen kom du på den iden?

Ehh måste jag svara på det?
När vi var yngre var det ganska roligt att släppa en rökare och kasta täcker över min andra hälft. (resulterar alltid i en brottningsmatch ;-)

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Gaff skrev:
Ehh måste jag svara på det?
När vi var yngre var det ganska roligt att släppa en rökare och kasta täcker över min andra hälft. (resulterar alltid i en brottningsmatch ;-)

Kasta täcket? Nä, man vädrar ut lukten istället, snabbt snabbt skall man vifta med täcket mot offret. Mer sport över det hela.

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Fishistorien påminner om en lumpengrej. Vi låg på fält och jag tog en brakare i handen (Ni vet så som alla gjort nån gång, kupat handen och fångat fisen) så drog jag den över näsan på grabben som sov brevid mig, lite hämnd från att han brukar fisa i tältet så det luktar kadaver. Han vaknade och fick nästan ett astma-anfall. En veckas ätande av bönor gör sig fint i röven.

Therudeboy

Guest
Kay skrev:
Fishistorien påminner om en lumpengrej. Vi låg på fält och jag tog en brakare i handen (Ni vet så som alla gjort nån gång, kupat handen och fångat fisen) så drog jag den över näsan på grabben som sov brevid mig, lite hämnd från att han brukar fisa i tältet så det luktar kadaver. Han vaknade och fick nästan ett astma-anfall. En veckas ätande av bönor gör sig fint i röven.

Haha, skopar kompisar gör man jämt :D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag lyckades med en pinsam grej igår när jag och polaren var på drottninggatan och hade hämtat ut en telefon. Då gick jag på trottoaren och han nedanför när han plötsligt trampar snett i en gatubrunn och håller på och rasar omkull. Då utbrister jag rätt högt till honom, -vafan är det med dig, kan du inte gå ordentligt? Den pinsamma saken är den att bredvid mig passerar jag just en mamma och hennes son i 7-8årsåldern varpå sonen sitter i rullstol och har nån form av cp-skada :( Jag kom på det efter någon meter och då ville jag inte vända mig om och förklara mig utan vi gick bara på i väldigt rask takt. Men jag kände mig väääääldigt rutten just då.
Sen missade jag nästan att det var grönt ljus när jag stod i en korsning och kollade på en flicka vid sidan av vägen. Tur att det finns så snälla medtrafikanter i sthlm som gärna tutar snällt för att uppmärksamma ens misstag....... Farligt med alla flickor så här års, jag förstår hur folk lyckas krocka i trafiken när de glor på sånt.

Prinsessan Leia

Fan vad livet e härligt
Gick med
25 May 2004
Hoj
Suzuki GSX750F
Aee skrev:
Alla har någon gång råkat ut för eller gjort något som har varit extremt skämmigt. Här vill jag ni delar med er av era livs mest pinsamma stunder.
Du då? Vad e det mest skämmiga du gjort? E nyfiken eftersom du tog upp tråden.

Prinsessan Leia

Fan vad livet e härligt
Gick med
25 May 2004
Hoj
Suzuki GSX750F
Henken skrev:

Den var bra :D

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Kay skrev:

Här kallar vi de bävernäve :D

Gabor

Guest
Gaff skrev:
Kom på en grejj jag gjorde mot min fru som jag tyckte var lyckad.
Vi väntade barn och jag började vänja mig med att hon hela tiden rände på muggen för att pissa. En kväll innan vi gick isäng såg jag en balong ligga i köket. Ofta är sträckan mellan tanke till handling för kort...
När hon klev upp första gången för att gå på muggen blåste jag upp balongen och höll den mellan benen med "utblåset" bakåt. (behöver kanske inte nämna att jag sover naken)
När hon lägger sig säger jag med fullt allvarlig röst, "lägg dig bakom mig jag fryser så, nä under samma täcke!"
När hon krypit riktigt nära låtsas jag klämma fram en rökare samtidigt som jag släper ut luft ur balongen.
:rofl :rofl :lol :arsele :lol :rofl :rofl

Gabor

Guest
inte bra...

ungdomens bästa....och värsta.
träffade på en ritig fotomodell snygging på ett bad i sällsakp emd ett par kompisar, ojojoj. :kär :kär :kär :kär
Vi bestämde träff för kvällen, hämta hos föräldrar, mamman minst lika snygg, .
Iväg på party, kommer hem sent, lika pilska båda två.
In i badrummet och fixa lite... :tummenupp
Sov rummet nästa, bauta säng, hon ligger redan där.
Lägger mig bakom och börjar leka med henne..
vi kommer igång rätt snart, hon på mage jag bakom.....
efetr en sanslös extas liggervi och vilar ....hon vänder sig om å ska till att säga något..Å...MAMMAN stirrar på mig........jag rasar ur sängen....
hon skit förbannad, jag blir utslängd........kommer än idag inte ihåg dotterns namn :3freak
fick alldrig syn på henne någe mer.....synd

Last edited:

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
tassen skrev:
efetr en sanslös extas liggervi och vilar ....hon vänder sig om å ska till att säga något.....MAMMA.........jag rasar ur sängen....
hon skit förbannad, jag blir utslängd........kommer än idag inte ihåg dotterns namn :3freak

öh.. var du med hennes morsa i extas alltså? :va
Eller kom mamma in? :3freak

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ebbe skrev:
Jo, å sen sålde dom den! :lol
FYI, så gick den minst 20 timmar till helt felfritt i min ägo efter oljefadäsen och såldes sedan till ett MYCKET lågt pris, just för att den VAR i renoveringsbehov! :kocko

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha