Aee
Ny medlem
Hmm...jag har redan skrivit vad det skämmiga jag har gjort. Om du tittar tillbaka några sidor. Men mina skämmiga saker är inte lika skämmiga som alla andras.
TinaTjejen skrev:öh.. var du med hennes morsa i extas alltså?
Eller kom mamma in?
tassen skrev:Den som vände sig om var MAMMAN.......uj vilklet liv det blev.....
Yasha skrev:FYI, så gick den minst 20 timmar till helt felfritt i min ägo efter oljefadäsen och såldes sedan till ett MYCKET lågt pris, just för att den VAR i renoveringsbehov! :kocko
Forsberg skrev:Att du inte märkte nån skillnad mellan dottern och mammsen efter lite , men att mammsen inte märkte nåt under akten verkar lite skumt
tassen skrev:Lägger mig bakom och börjar leka med henne..
vi kommer igång rätt snart, hon på mage jag bakom.....
efetr en sanslös extas liggervi och vilar ....hon vänder sig om å ska till att säga något..Å...MAMMAN stirrar på mig........jag rasar ur sängen....
hon skit förbannad, jag blir utslängd........kommer än idag inte ihåg dotterns namn
fick alldrig syn på henne någe mer.....synd
pini skrev:lyckades me en fin sak i tisdags
jobbade som vanligt har lastat upp ett lass me pino/jord/lera på dumpern drar iväg ner i stan svänger vid rondellen bort mot brandstationen de lasset ja hade på hade lite högre tyngdpunkt än vanligt tänkte ja på de ne direkt efter brandstation är de en håla där brukar ja håla ute lite så sitter man inte i taket jaha va händer jo boggien på dumpern lättar på ena sidan dumpern börjar svänga mot trottoaren ser i spegeln att de flyger av last direkt efter trottoaren är de en slänt på ca 10 m ner mot hjoån hinner tänka ja ska inte ner i ån börjar ratta tillbaka får ner boggien på marken igen nu lutar de å andra hållet
skit också där flög hela lasten av vilka alltså innebär att ja har lyckats välta en dumper på en raksträcka de e jätteskoj å försöka förklara hur ja bar mej åt
har i efterhand fått vetta att en detalj i hjulupphängningen brukar ge sej då får man de betendet att skiten blir jävligt ostabilt kollade de visst på den sidan ja välte så e hjulupphängningen skrot
blir skitskoj å gå ut å träffa folk ikväll ja tror ja vet va samtalsämnet blir
Snudd på otäck historia. Frågan är vem morsan trodde att det vardarth_igel skrev:satte du på morsan å trodde det var dottern, pinsammare grej får man leta efter
Jag brukar föredra att berätta om oljefadäsen själv dock, så att jag slipper bli trackad utan min egen vetskap...Ebbe skrev:Ja vet, men det är kul ändå. En sån där grej du aldrig kommer att slippa... ungefär som jag å rakan på Åsen...
mb skrev:Snudd på otäck historia. Frågan är vem morsan trodde att det var
YamahaJojje skrev:Sen springer det ut en "kattunge" och jag nitar bromsen han slår pungen i stolpen så den bockar sig. Inte ett ord sa han på 2-3 timmar
Men om ni vart i extas en stund borde hon ju vart jätteglad? eller var det bara du som hann komma i extas?tassen skrev:Den som vände sig om var MAMMAN.......uj vilklet liv det blev.....
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|