Skämmiga grejer!

Aee

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
Letar sf-projekt eller motard
Hmm...jag har redan skrivit vad det skämmiga jag har gjort. Om du tittar tillbaka några sidor. Men mina skämmiga saker är inte lika skämmiga som alla andras. :p

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
tassen skrev:
Den som vände sig om var MAMMAN.......uj vilklet liv det blev.....

Att du inte märkte nån skillnad mellan dottern och mammsen efter lite :öl, men att mammsen inte märkte nåt under akten verkar lite skumt :)

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Yasha skrev:
FYI, så gick den minst 20 timmar till helt felfritt i min ägo efter oljefadäsen och såldes sedan till ett MYCKET lågt pris, just för att den VAR i renoveringsbehov! :kocko

Ja vet, men det är kul ändå. En sån där grej du aldrig kommer att slippa... :tungan ungefär som jag å rakan på Åsen... :gnissla

Gabor

Guest
Forsberg skrev:
Att du inte märkte nån skillnad mellan dottern och mammsen efter lite :öl, men att mammsen inte märkte nåt under akten verkar lite skumt :)

...hon var inte riktigt nykter heller... :tuttar

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Nu har jka suttit å funderat lite över mina livs misstag.... shit, ja kan inte räkna dom på ena handen ju.... gör sisådär ca 1 grej om dagen, ialla fall under skolterminerna....... vem ska alla andra annars skratta hejdlöst åt...

Första pinsamheten:

Eftersom jag går linjen bild och form så har vi ganska ofta i hemläxa att måla olika bilder så glad i hågen tar jag hem bildmappen såm är ca 60x80 Cm, alltså "ganska" stor.......
Följande dag tar jag ju bussen eftersom den inte går å få med på hojen ( testade detta en annan gång och fick oönskad flygplans efekt :död )
Ställer mappen precis innanför dörren så ja inte ska glömma den, tar på mig skorna å tar nycklarna å går till bussen, försenad sóm jag är så har jag lite brottom och halvägs till bussen kommer jag på den satans mappjäveln som ja så "SMART" ställde innanför dörren, som ja total glömde i alla fall :arsele
Springer allt vad jag kan tillbax til huset för att hämta mappen och försöka hinna med bussen i alla fall. Snappar åt mig mappen och springer.... några meter in på gräsmattan finns vid detta tillfälle en "lite" blötare fläck efter regnet, genar lite smidigt, samtidigt som jag gör detta fastnar min ena sko i mitt andra byxben, å ja trillar och glider igenom hela pölen, lerig från topp till tå............... missade bussen..... :3freak

Andra Pinsamheten:

Ibland är det jobbigt att vara en överenergisk å ständigt pigg person, alla som lider av detta vet hur det är..... :rolleyes:
Sprallig i benen efter en hel dag i skolan så får i äntligen kila hem.....gött!
Vid skolans alla ytter dörrar ligger sånna där stora mattor som man ska torka skorna på, ni vet. Dessa är ju i princip omöjliga att snubbla på eftersom gummikanterna ligger slickade mot klinkersgolvet, som alla vet...............
Tar satts å springer glatt mot dörren med otrolig "kontroll" över min kropp..hehe.... lyckas på något underliggt sätt fastna med foten under mattkanten och drullar in i en kille framför....

Tredje Pinsamheten:

Var en gång i tiden på dejt med pluggets snygging.... skulle gå på bio i Göteborg. Prommenerar förbi centralstationen och längs trottoaren står det STORA lyktstolpar utplacerade. Dom går inte att missa. :tomten
Nervös som man är och med överskottsenrgi ut i tåspetsarna så går ja och han och småpratar lite.... och vad gör man om inte traskar rakt in i stolpen.... :död sen va den Dejten förstörd..... alla runt omkring skrattade garanterat

ne nu får det la räcka, återkommer med fler när det behövs...

darth_igel

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
utbytt mot en Caterham
tassen skrev:
Lägger mig bakom och börjar leka med henne..
vi kommer igång rätt snart, hon på mage jag bakom.....
efetr en sanslös extas liggervi och vilar ....hon vänder sig om å ska till att säga något..Å...MAMMAN stirrar på mig........jag rasar ur sängen....
hon skit förbannad, jag blir utslängd........kommer än idag inte ihåg dotterns namn :3freak
fick alldrig syn på henne någe mer.....synd

:lol :lol satte du på morsan å trodde det var dottern, pinsammare grej får man leta efter

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 me lite godis
lyckades me en fin sak i tisdags
jobbade som vanligt har lastat upp ett lass me pino/jord/lera på dumpern drar iväg ner i stan svänger vid rondellen bort mot brandstationen de lasset ja hade på hade lite högre tyngdpunkt än vanligt tänkte ja på de ne direkt efter brandstation är de en håla där brukar ja håla ute lite så sitter man inte i taket jaha va händer jo boggien på dumpern lättar på ena sidan dumpern börjar svänga mot trottoaren ser i spegeln att de flyger av last direkt efter trottoaren är de en slänt på ca 10 m ner mot hjoån hinner tänka ja ska inte ner i ån börjar ratta tillbaka får ner boggien på marken igen nu lutar de å andra hållet
skit också där flög hela lasten av vilka alltså innebär att ja har lyckats välta en dumper på en raksträcka de e jätteskoj å försöka förklara hur ja bar mej åt
har i efterhand fått vetta att en detalj i hjulupphängningen brukar ge sej då får man de betendet att skiten blir jävligt ostabilt kollade de visst på den sidan ja välte så e hjulupphängningen skrot
blir skitskoj å gå ut å träffa folk ikväll ja tror ja vet va samtalsämnet blir

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
pini skrev:
lyckades me en fin sak i tisdags
jobbade som vanligt har lastat upp ett lass me pino/jord/lera på dumpern drar iväg ner i stan svänger vid rondellen bort mot brandstationen de lasset ja hade på hade lite högre tyngdpunkt än vanligt tänkte ja på de ne direkt efter brandstation är de en håla där brukar ja håla ute lite så sitter man inte i taket jaha va händer jo boggien på dumpern lättar på ena sidan dumpern börjar svänga mot trottoaren ser i spegeln att de flyger av last direkt efter trottoaren är de en slänt på ca 10 m ner mot hjoån hinner tänka ja ska inte ner i ån börjar ratta tillbaka får ner boggien på marken igen nu lutar de å andra hållet
skit också där flög hela lasten av vilka alltså innebär att ja har lyckats välta en dumper på en raksträcka de e jätteskoj å försöka förklara hur ja bar mej åt
har i efterhand fått vetta att en detalj i hjulupphängningen brukar ge sej då får man de betendet att skiten blir jävligt ostabilt kollade de visst på den sidan ja välte så e hjulupphängningen skrot
blir skitskoj å gå ut å träffa folk ikväll ja tror ja vet va samtalsämnet blir

Lång mening? :)

Förlåt, jag är en :spammer just nu, är trött och ensam så jag har inget bättre för mig.

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 me lite godis
jaja har aldrig varit bra på de kommer aldrig bli.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
darth_igel skrev:
:lol :lol satte du på morsan å trodde det var dottern, pinsammare grej får man leta efter
Snudd på otäck historia. Frågan är vem morsan trodde att det var :brinnerup

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ebbe skrev:
Ja vet, men det är kul ändå. En sån där grej du aldrig kommer att slippa... :tungan ungefär som jag å rakan på Åsen... :gnissla
Jag brukar föredra att berätta om oljefadäsen själv dock, så att jag slipper bli trackad utan min egen vetskap... :rolleyes:

Och Åsen är det bara du själv som inte glömmer ju... :D Ny hoj, nya hästkrafter, nytt rejs... :tummenupp

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Ska bara glo på en film och käka lite glass. Sammtidigt som jag höjer tråden.

Sen ska jag bjuda på mig själv. Inget speciellt...mest klantigt... :rolleyes:

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Somna inte nu då (som jag...hehe):

Tjänstgorde uppe i boden som ingenjör nyligen. Huvuduppgiften var nåt i stil med att såga upp isvakar, antingen för brobyggen på vatten eller för dykare som inte kunde låta bli att ta sig vatten över huvudet. En dag får man höra att man ska såga lite i Luleälven, "några vakar bara". På plats med utrustning som behövs får man reda på att det är 14 vakar man ska såga upp. De flesta är ifs bara på 1,5 x 1,5 meter och isen 40-60 cm tjock (utan snöslask under). Men efter några vakar var man ganska så j*vla less på lumpenhelvetet. Att dra den där issågen, som vibrerade, tills armarna var spagetti och ryggen som en banan var inte så upphetsande, men när man gick runt i plaskvåta 90-kängor fyllda med iskallt vatten vart det nästan för mkt.

På väg till nån sjö efter punkt 49 så tänker jag inte på något annat än att få torra fötter och sova. Stridsfolkan framför, som leder vägen, svänger höger och jag slänger på blinkersen jag också. Drömmer vidare och hör plötsligt "Nu kör du ner i diket!!". Känner hur lastbilen sakta glider jenom plogkanten och nerför dikeskanten. Stannar med schysst lutning på ekipaget i ett stort snömoln! Efter lite trafik som stannat längs vägen, bland anant en del militärer, så får man höra att det skall finnas hjälp i närheten.

Det hela slutar med att ett stridsfordon 90 ombyggt för att dra upp stridsvagnar ur lerpölar kommer, polisen kommer med saftblandarna och spärrar av vägen, en forddonskolonn på xx fordon stoppas och får vänta, man måste ta hjälp av en hjullastare som håller i lastbilen med en stropp så den inte välter. Det hela tog några timmar.

Mina kompisar sover i stridsfolkan tillsammans med lite isokärl saft och makaroner sammtidigt som jag sitter i lastbilen och lyssnar på musik, allt under tiden som febril akrivitet pågår utanför med att få upp lastbilen. Skönt att det inte blev fler isvakar den natten. Och när man kom tillbaks i tältet (var även tältlagschef på denna slutövning) var alla för trötta för att kommentera och jag för trött för att skämmas...

Lyckades även riva en vägg till spolhallen med ett båtsläp. Genade lite mkt pga snövallarna utanför. :D

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Härligt hojlös
under min CBR-era i början alltså så var det BARA hoj som gällde. Inte bil. Polarn och jag skulle hämta pizza och givetvis med hojarna.

Det var ju alltid fullt spjäll och hjärnan hade ju inte fattat att man borde ta det lungt med pizzakartongen på tanken (ej fastsatt alls). Hade ju funkat bra förut.

Den här gången hade jag tyvärr vänt öppningen framåt......och nånstans mellan 50 & 100 så uppstår fenomenet "Flying pizza" som lämnar både hojen OCH kartongen.

Grusig pizza smakar också gott................för nog fan landar det alltid uppochner på gatan :4skrika

YamahaJojje

Hojlös
Gick med
9 Sep 2003
Hoj
- SÅLD -
Min tur då... Kanske inte skämmiga saker direkt men klantiga.

Höll på att lasta ved i logen har problem att få upp skiten tar sats trycker ut väggen, min polares kommentar "Tror du dom upptäcker det om vi inte säger nåt" jag svarade inte på det...

Senare samma år när vi skulle ta in höet körde jag traktorn såg en polare som hoppade upp längst bak på ballavagnen, tänker inte mer på det. Sen springer det ut en "kattunge" :rolleyes: och jag nitar bromsen han slår pungen i stolpen som bockar sig. Inte ett ord sa han på 2-3 timmar :D

Var ute och lekte med atvn så sa en polare "Jag slår vad om att du inte kommer upp där." pga. allt folket som stod och tittade så hade man mer våga än vett i huvudet, börjar köra uppför sen efter jag kommit en bit känner jag framhkulen lätta han inte tänka mer så voltade jag baklänges fick den 3 ggr på mig, ont som fan gjorde det också.

Under moppetiden hittade man ju på en del skit hade kappkörning nerför en backe inne i Örkelljunga när vi är nästan nere kommer polisen och jag bromsar, det gjorde inte min polare som kraschade in i polisbilens sida

Har ni pissat på ett el-stänge någon gång? DET gör ont....

Detta hände också en polare :rolleyes:
Han var inne i bjuv och lyckades hitta en tjej så dom gick bakom allivs och hade lite kul sen visar det sig att där sitter en kamera :D Killen som var ihop med tjejen jagade han ifrån Bjuv.

kommer på fler sen kanske...

Last edited:

Hajen

Önskade vår i hjulklapp....
Gick med
27 Nov 2003
Hoj
Gixxer1000, Ninja Streetfighter
YamahaJojje skrev:
Sen springer det ut en "kattunge" :rolleyes: och jag nitar bromsen han slår pungen i stolpen så den bockar sig. Inte ett ord sa han på 2-3 timmar :D

Aj faan!! Bocka pungen måste göra förbannat ont!!! :crash

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
Kom på en annan grej jag råkade göra en gång,

Jag och polarn :fyllisar och missade sjutsen hem, Vaknar upp i en mång miljon kåk och har ingen aning om vart jag är, väcker polarn bredvid och utbyter lite info, Tydligen har vi hängt på nån tjej som kompisen kände lite flyktigt.
Sen går vi ut och sätter oss i deras utomhusmöbler (var hemma hos hennes päron och det var skämmit nog att träffa dom dagen efter)

Sen kommer tjejen ut och vi sitter och snackar lite och hon går bort mot en lite damm med fontän, Men vad har hänt med mina fiskar säger hon,
och polarn börjar fnissa,
Tydligen har nått svin både spytt och spottat snus i den :rodnar
och massa fiskar ligger där och flyter,(var tydligen fina fiskar)

Fy fan vad jag skämdes,
Men den skyldige lyckades undkomma och gör nog aldrig om en sån grej igen :gnissla

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...