Twosaint skrev:på golvet ligger det en 2-3 DVD stänkare som jag lånat av en polare.
Nu kopplar det inte riktigt här, vad är DVD stänkare?
Twosaint skrev:på golvet ligger det en 2-3 DVD stänkare som jag lånat av en polare.
blub skrev:Nu kopplar det inte riktigt här, vad är DVD stänkare?
Forsberg skrev:EXAKT det jag menade... Skulle dock vara skillnad om det kom fram några SÄPO-snubbar och sa att Göran Persson skulle sitta där på grund av säkerheten, men risken att GP käkar på donken är kanske inte så stor...
Kongo skrev:Haha, har suttit och läst och är tvungen att dra en grej:
Jobbade förut på en Simhall/Gym med Relaxavdelning, efter ett tag så började man ju känna stammisar som avslutade sina träningspass på fredagar med att gå till Relaxen och ta en bira och "bubbla" lite.
En av dessa stammisar, berättade för mig hur det gick till när han träffade sin flickvän, och jag VET att detta är sant och ingen skröna för hon stod där och garvade när han drog storyn, han hade varit ute och krökat gått hem till henne, som han redan var lite småsugen på, sett på gymet, och tänkt att -äntligen händer det något!, Sex och sånt funkade hur bra som helst och han kände sig kär, problemet kom på morgonen, när hon var ute i köket och skulle fixa frulle. Han kände att han var tvungen att fjärta (dagen efterfisar ) och tänkte:
"Fan om hon kommer in i rummet och det luktar skit!" så han beslöt sig för att "täppa till"täcket så mycket det gick och kröp upp mot väggen och blåste av...
*Smack* så satt det en ljusbrun fläck på hennes vita strukturtapet
Killen fick panik, försökta ta sina kallingar och torka med, men självklart så smetade han bara ut det ännu mer! Då när han håller på med det så kommer HON in!! och frågade"-vad gör du för något" varvid svaret hade blivit:
"-Jag har råkat bajsa på din vägg!"
Slutet på historien är iallafall att hon förlät honom och vad jag hört så har de barn i dag!
När de berättade det här för mig så skrattade jag så att jag BOKSTAVLIGEN grät!
He,he, ja de hade tydligen gått och spanat in varandra ett tag, så hon var väl kär hon med! Gick ju bra till slut iaf, men DEN kommentaren han gav ... den skulle fan ha ramats in och överlämnas om de gifter sig!!Kevorkian skrev:
Men helvete är detta sant alltså!?
Vilken kunglig kille!! och tjej som hade överseende med den minst sagt pinsamma historien!!
hahahaha översvämning?stony skrev:En ganska rolig grej som hände för många år sedan var när en kompis storebror skulle visa sin nyinköppta hagelsprakare på fyllan.
Han kom på den briljanta ide'n att dra av en salva i toastolen (för vattnet skulle visst dämpa farten på skuren)
BLAM!!
Kan ju berätta att teroin inte höll i verkligheten
KalleNorton skrev:hahahaha översvämning?
blub skrev:Nu kopplar det inte riktigt här, vad är DVD stänkare?
Vegas skrev:i min ungdom när man jobba på bar så träffa jag en tjej/kvinna som hadde precis skilt sig & var ute å fira.
hon var sugen på lite ung kött & en annan var inte sen att hänga på.
lekte på som fan (äldre kvinnor ÄR bättre... ) & sen åkte jag hem, sen var det inget mer med det....
helgen efter så träffa jag en snärta på mitt jobb, kul tänkte jag & följde med henne hem.
hon var i lite mer passande ålder så jag stanna efter åt
på morgonen när man vakna så frågade hon snällt om jag ville ha kaffe, gick mer i köket & ska få lite kaffe då hon säger: det här är min mamma, agneta...
mamma vänder sig om, & det är då kvinnan från föregående helg..
vad säger man då???
Kongo skrev:1125830Haha, har suttit och läst och är tvungen att dra en grej:
Jobbade förut på en Simhall/Gym med Relaxavdelning, efter ett tag så började man ju känna stammisar som avslutade sina träningspass på fredagar med att gå till Relaxen och ta en bira och "bubbla" lite.
En av dessa stammisar, berättade för mig hur det gick till när han träffade sin flickvän, och jag VET att detta är sant och ingen skröna för hon stod där och garvade när han drog storyn, han hade varit ute och krökat gått hem till henne, som han redan var lite småsugen på, sett på gymet, och tänkt att -äntligen händer det något!, Sex och sånt funkade hur bra som helst och han kände sig kär, problemet kom på morgonen, när hon var ute i köket och skulle fixa frulle. Han kände att han var tvungen att fjärta (dagenefterfisar ) och tänkte:
"Fan om hon kommer in i rummet och det luktar skit!" så han beslöt sig för att "täppa till"täcket så mycket det gick och kröp upp mot väggen och blåste av...
Killen fick panik, försökta ta sina kallingar och torka med, men självklart så smetade han bara ut det ännu mer! Då när han håller på med det så kommer HON in!! och frågade"-vad gör du för något" varvid svaret hade blivit:
Slutet på historien är iallafall att hon förlät honom och vad jag hört så har de barn i dag!
Kongo skrev:1125830Haha, har suttit och läst och är tvungen att dra en grej:
En av dessa stammisar, berättade för mig hur det gick till när han träffade sin flickvän, och jag VET att detta är sant och ingen skröna för hon stod där och garvade när han drog storyn, han hade varit ute och krökat gått hem till henne, som han redan var lite småsugen på, sett på gymet, och tänkt att -äntligen händer det något!, Sex och sånt funkade hur bra som helst och han kände sig kär, problemet kom på morgonen, när hon var ute i köket och skulle fixa frulle. Han kände att han var tvungen att fjärta (dagenefterfisar ) och tänkte:
WestW skrev:2646359En skröna som hängt med länge
RacerX skrev:1113615
va!? Gör tjejer det!?!, varför märker jag aldrig sånt
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|