Skämmiga grejer!

Tommy-L

Allt e relativt
Gick med
19 May 2004
Hoj
Ktm 950 SM SvarT!
Miss_Orchidee skrev:
Har gjort nästan samma grej, med lillbrorsan som man ständigt försöker lära att han ska knacka innan han går in...... när jag å min pojkvänn höll på som bäst :hoppa , knackar det 1gg, å sen tittar lillbrollan in...som tur va syntes det nog inte............hoppas jag............ :död
saken va så att jag stog upp mit i rummet något han inte kan ha missat :huvet
finns en hel del tabbar man har gjort tur att man inte kommer ihåg alla :fyllisar

CoSmoZ

Skitskraj MC
Gick med
1 May 2004
Hoj
Suzuki 1000 Gsxr
.
.
- Tur att man aldrig gör bort sej.. :rofl :rofl
- Eller har man bara en jäkla förmåga att förtränga?? :dummer

-[cOz]-

Mechanic_D

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Ja
1. Spytt i min egen sko :fyllisar

2. Glömde hämta ut 2 av mina premiärbiljetter till sagan om ringen :kocko

3. Råkat putta ner en vanlig cykel full med packning i en pool.

4. Är i stan med en polare och ska peka på nånting... Räcker ut handen och sedan vänder jag mig om, handen landar på en brutalt snygg blondins bröst... Hennes kille stod bredvid :4skrika

5. Gjorde ett par ofrivillga kullerbyttor ner för trappan när hela släkten satt runt den i vardagsrummet... Försökte spela lite cool, gick sådär antar jag :cool:

6. Parkerar hojjen utanför ett cafe med uteservering och skojäveln fastnar på fotpinnen samtidigt som hojjen ramlar åt andra hållet. Där blev jag inte långvarig :huvet

7. Lutade mig mot en vägskylt som bara satt fast i en liten betongklump (låg tyngdpunkt) Den damp ner mitt i vägen, ca 5-6 meter framför en snygg merca men som tur var hann snubben nita. :dummer

8. Tappat en 5L färgburk inne på Bauhaus, fick eld i baken å sprang därifrån men fastnade med jobbarbyxorna i en äldre mans kundvagn som for in i en hylla och det hördes ett ljudligt brak... Fortsatte att springa. Långt. :hihi

9. Var ute och joggade men det var så varmt så jag tog en paus. Satte mig på en bänk och på bänken bredvid sitter en ung man i kortbyxor och gympaskor. Såg ganska sportig ut och han säger: Härligt väder att springa i, tycker du inte?. Ja, svarar jag och frågar om han vill vara med på en springtävling till nästa bänk (3-400meter) Han skrattar lite och säger nej... Jag springer ett till varv runt sjön och kvar sitter killen å ler mot mig. Då ser jag att han har en protes från låret och ner... Skämdes rätt så hårt där :(

10. "Råkade" hälla i vanligt diskmedel (handdisk) i min tjejs diskmaskin. Hela eftermiddagen ägnade jag åt att plocka upp alla bubblor som hade runnit ut över hela köksgolvet. Det blev inte bättre för att tjejen låg på golvet och lved av skratt :hihi

Har säkert många fler som jag tyvärr inte kommer på... Är nämnligen ganska bra på att göra bort mig...

:banana

Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Mechanic_D:
"4. Är i stan med en polare och ska peka på nånting... Räcker ut handen och sedan vänder jag mig om, handen landar på en brutalt snygg blondins bröst... Hennes kille stod bredvid :4skrika"

Vad hände sen då ? :D

Josef

Blicken framför allt!
Gick med
20 Dec 2003
Hoj
Kievskiy Mototsikletniy Zavod K750 -59, Enfield Taurus 325 diesel -00
För ett gäng år sedan var Jag på ett finare varuhus i köpenhamn med familjen. Lagom uttråkad och trött i fötterna efter en dags stadsvandring ska Jag luta mig mot en vägg. Helt plötsligt ligger Jag på en upplyst scen med lagom mycket folk framför som ser ganska roade ut: det visar sig att "väggen" var en backdrop av papper som hängde bakom en skyltning vilken Jag ramlade rakt igenom... Ville inte stanna kvar och titta på mer kläder där.

Casca

Numera innehavare av än V-twin
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
RSV 1000 -01
Får se vad man kan bidra med nu då.

Ute på årets premiärtur blir man pissnödig, stannar på närmaste avtagsväg och uträttar behoven. Kör sedan vidare, vägen svänger höger, vägen svänger vänster, satan jag kan inte svänga vänster, glömde stödet nere. Diket nästa hållplats. Kan ju säga att jag monterade dit den där brytaren som föregående ägare satt i ett buntband under hojjen.

darth_igel

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
utbytt mot en Caterham
Mechanic_D skrev:
6. Parkerar hojjen utanför ett cafe med uteservering och skojäveln fastnar på fotpinnen samtidigt som hojjen ramlar åt andra hållet. Där blev jag inte långvarig :huvet

10. "Råkade" hälla i vanligt diskmedel (handdisk) i min tjejs diskmaskin. Hela eftermiddagen ägnade jag åt att plocka upp alla bubblor som hade runnit ut över hela köksgolvet. Det blev inte bättre för att tjejen låg på golvet och lved av skratt :hihi

:lol :rofl :hihi :D :klappar :banana bästa hittils

Shaggy

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
På väg...
På midsommar 1998 var jag på en ganska brutalt hård förfest hos en kompis i ett litet samhälle som heter Gullringen. Festen började som sig bör strax efter lunch och innehöll samtliga sommarfestingredienser såsom beachvolleyboll, grillning osv.

När det väl var dags att bege sig till den egentliga festen (Örsåsa loge) var jag duktigt bra i gasen och enligt mig själv i fin form. Efter mycket stuffande, gruffande och flirtande sov jag över hos en annan kompis i samma samhälle. När den värsta bakfyllan lagt sig på efterföljande dag var det dags att åter bege sig till brottsplatsen, det vill säga platsen för förfesten, för traditionsenligt eftersnack. När vi skulle bege oss hittade jag inte min ena känga (det här utspelade sig under den tiden då Dr Marten-kängor var var mans egendom). Väldigt lustigt tyckte jag och efter mycket letande gav jag tillfälligt upp och lånade ett par sommartofflor.

När vi väl kom fram till "förfest"-platsen fick vi oss alla ett gott skratt - min borttappade känga stod nämligen kvar på dörrmattan. Undertecknad hade alltså haltat omkring på utestället (som bokstavligt talat är ett uteställe) iklädd endast en av två kängor.

Det förklarade att min ena strumpa på morgonen endast utgjorde ett svettarmband, eller i det här fallet ett svettfotband...

Jag kan tillägga att eftersnacket anno 1998 blev mycket lyckat.

/Shag

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
FeeBee skrev:
:lol :lol :lol :lol :lol Shit... Det var det roligaste jag har hört på läääääänge!!!

haha.. ja nu i efterhand var det ganska roligt.. men det kändes lite när vi väl satt där och polarna runt bordet låg dubbelvikta och killen som fick lite pizza på sig bara ville mörda mig..

Men vad gör man inte för att liva upp tillvaron :)

Karin.81

Om man inte vill, så behöver man inte...
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
tt600
Trött

Var med jobbet på en personalfest.... :yoparty Börjar dricka ganska mycket, redan tidigt av kvällen, då jag jobbar på restaurang. Saken hör till att detta var på en julavslutnig (och alla ni som jobbar inom restaurang, vet att det blir rätt många övertidstimmar) och jag var trött, redan innan jag börjader dricka!
Men ju mer man får i sig, ju fortare glömmer man bort att man e lite sömnig....
Jag var inne och "städade" på dan denna dag, blir uppskickad på vinden för att hämta lite saker.... Kommer upp på vinden och ska bara sätta mig ner i några minuter för att "vila", trappan var ju såååå jobbig, och vad händer? Jo jag sommar, och vaknar 2 timmar senare....Går ner till mina undrande kollegor, som e nyfikna på vad jag varit! Talar om vad som hänt, och dom tycker "synd" om mig, och ger mig en drink som jag kan "piggna till" av....då är man igång igen då.... :tungan
Efter några groggar kommer vi på att vi ska basta, sagt och gjort. Bastun låg i en annan byggnad, och vi sitter på övre plan i detta hus....Dom andra går till bastun, men jag som e kvar (av någon anlednig, som jag inte minns) tycker att det e så långt att gå runt hela huset och ner till bastun, kommer på att om man hoppar så går det ju lite fortare....Så vad gör jag? Öppnar fönster och hoppar, med tanken "att det inte är så högt" :dummer (som inlägg: det var 3 meter högt) rakt ner i 1 meter snö....mörbulltad pulsar jag genom snön i ca 1 km (genväger äro senvägar....), och väl framme, blöt och huttrande, blir det mer dricka...Att jag skulle basta var nu glömt och spriten var mer intressant! :fyllisar
Festen fortsätter med taxi in till stan, där det ska bli riktigt party...När man på fyllan åker taxi i ca 1 mil, blir man lätt kissnödig,så det första jag gör när jag kommer in på krogen är att gå på toaletten.... Fan va skönt att få sätta sig ner igen.... Ska bara sitta någon minut och vila tänker jag.... och vad händer, igen? Somnar... Vaknar av ett ryck, och man undrar vart man e....det tar ett tag innan jag hunnit lokalisera mig inne på muggen, och hittar dörren ut.... Fan....vart e allt folk? :confused: Va har dom stängt? :va Kan inte vara sant, måste fråga någon personal.... FAN igen.... dom har gått hem....Jaha... och vad gör jag nu? Bäst är ju att ta sig ut på något sätt... men HUR???? Känner på ALLA dörrar och fönster, alla är låsta....försöker att slå sönder ett, men det e "krossäkra" glas. :huvet (har varit med om att man desperat vill IN på krogen, men aldrig ut....)Ringer till en massa kompisar för att försöka förklara vad som hänt, och INGEN svarar...kl är nu 7 på morgonen och jag vill hem. :trött ... Ända nummer jag inte testat är till SOS, så jag ringer och talar om vad som hänt...Killen på andra sidan får sig ett gott skratt, :hihi och undrar om det finns någon sprit kvar...-ja, det gör det, svarar jag. Och han undrade va fan jag skulle hem och göra.... :tungan

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Jag har gjort saker på regelbunden, tät basis som skulle få de flesta att sluta visa sig bland folk (många av dem innehåller spyor) men eftersom jag är fullkomligt okänslig för fenomenet 'skämma ut sig' finns det inte så mycket för mig att skriva här.

Jag kommer bara på en enda sak som fått mig generad på riktigt. Jag och min pojkvän sitter med ett gäng killkompisar på fest. Min pojkvän utbrister i fylleuppriktighet: "Den kvinnan kan sava!" Är nog enda gången i livet jag blivit röd i nyllet.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Karin.81 skrev:
Var med jobbet på en personalfest.... :yoparty Börjar dricka ganska mycket, redan tidigt av kvällen, då jag jobbar på restaurang. Saken hör till att detta var på en julavslutnig (och alla ni som jobbar inom restaurang, vet att det blir rätt många övertidstimmar) och jag var trött, redan innan jag börjader dricka!
Men ju mer man får i sig, ju fortare glömmer man bort att man e lite sömnig....
Jag var inne och "städade" på dan denna dag, blir uppskickad på vinden för att hämta lite saker.... Kommer upp på vinden och ska bara sätta mig ner i några minuter för att "vila", trappan var ju såååå jobbig, och vad händer? Jo jag sommar, och vaknar 2 timmar senare....Går ner till mina undrande kollegor, som e nyfikna på vad jag varit! Talar om vad som hänt, och dom tycker "synd" om mig, och ger mig en drink som jag kan "piggna till" av....då är man igång igen då.... :tungan
Efter några groggar kommer vi på att vi ska basta, sagt och gjort. Bastun låg i en annan byggnad, och vi sitter på övre plan i detta hus....Dom andra går till bastun, men jag som e kvar (av någon anlednig, som jag inte minns) tycker att det e så långt att gå runt hela huset och ner till bastun, kommer på att om man hoppar så går det ju lite fortare....Så vad gör jag? Öppnar fönster och hoppar, med tanken "att det inte är så högt" :dummer (som inlägg: det var 3 meter högt) rakt ner i 1 meter snö....mörbulltad pulsar jag genom snön i ca 1 km (genväger äro senvägar....), och väl framme, blöt och huttrande, blir det mer dricka...Att jag skulle basta var nu glömt och spriten var mer intressant! :fyllisar
Festen fortsätter med taxi in till stan, där det ska bli riktigt party...När man på fyllan åker taxi i ca 1 mil, blir man lätt kissnödig,så det första jag gör när jag kommer in på krogen är att gå på toaletten.... Fan va skönt att få sätta sig ner igen
Mohahahahahaha fy fan va du e knäpp:)

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Macho Woman skrev:
Jag har gjort saker på regelbunden, tät basis som skulle få de flesta att sluta visa sig bland folk (många av dem innehåller spyor) men eftersom jag är fullkomligt okänslig för fenomenet 'skämma ut sig' finns det inte så mycket för mig att skriva här.

Jag kommer bara på en enda sak som fått mig generad på riktigt. Jag och min pojkvän sitter med ett gäng killkompisar på fest. Min pojkvän utbrister i fylleuppriktighet: "Den kvinnan kan sava!" Är nog enda gången i livet jag blivit röd i nyllet.
vad e sava?

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
bara för att hålla tråden levande kan jag ju dra en till grej..

va ute med en kompis och hans sprillans nya flickvan plus hennes kompisar.
blir fulkomligen jättetankad redan på förfesten och det blir bara värre när vi kommer fram till discot, fyllesluddrar av mistag nåt om polarens förra flickvän till den nya som får henne att tända till nåt fördjävligt, så dom börjar gräla lite smått.. inga roliga blickar från polaren..

jag fortsätter dricka samt ragga på en flicka i sällskapet, hon ursäktar sig och går på toa vilket resulterar i att jag däckar i soffan..
vaknar till utav att hon sitter jättenära och nästan slickar i örat på mig att "piggnar du inte till kastar dom nog ut dig".. mitt svar, en jättepizza rakt i knät på henne.
fortsätter sedan att "måla om" både bord och soffor runtomkring mig, vakterna plockar upp mig och bokstavligen kastar ut mig från stället, grov minneslucka...

vakna dan efter utan att minnas nåt, mådde skitbra, går ut i köket där polarna sitter och asgarvar.. "du va rätt full igr va?!"
tja det va jag kanske, vad vet jag, minns ju inget..
går på toa och medans jag uträttar ett behov får jag syn på min spegelbild i badrumspegeln.. härliga gröna intorkade fläckar över hela tröjan och byxorna och börjar då minnas... :tungan :död

fy fan vilken ågren jag hade sen.. har aldrig gått tilbaka till det stället (eller träffat/snackat med tjejen).. detta var över 2 år sen :tomten :fyllisar

cbr_micke

Mmmgaht
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
MT10
En rätt härlig grej jag lyckades me var när jag reste till cypern me några polers och väl framme nån timme för tidigt för o få våra hotellrum börjar man dricka direkt i solens hetta, varpå vi efter en stund bestämmer oss för o gå in o fråga igen om rummen e redo... nae inte då heller, så vi tänkte att vi kunde låsa in våra mest värdefulla saker i sån safetybox så vi kunde börja cruisa stan utan o bära på allt, när ja då ska fråga efter en sådan så kommer jag inte på det korrekta engelska ordet för just det.. så jag vräker ur mig...
"We need a... fack!" .. och så försöker jag gestikulera med nävarna ..nånting som liknar en fyrkant... [__] .. men när receptionisten börjar kolla konstigt på mig och mina polare står o håller för munnen och nästan gråter av flabb.. inser jag misstaget... :gnissla

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln