Vafan, är det sant?
Ja det stämmer tyvärr..
Vafan, är det sant?
Källa?
Källa, även på alla övriga siffror du använder? Kan säkert stämma, vad vet jag, men folk verkar dra procentsatser ur röven lite hursomhelst i den här diskussionen.
Hur ska de visa att de förstår kulturen? Om nån bad mig definiera Svensk kultur skulle jag se ut såhär:
Danskarna har det väl i stort sett okej,.
Får instämma att det verkar för bra för att vara sant och min erfarenhet är att det som verkar för bra för att vara sant brukar vara för bra för att vara sant, så kan du visa till en referens för detta?!Ja det stämmer tyvärr..
Vafan, är det sant?
Hur ska de visa att de förstår kulturen? Om nån bad mig definiera Svensk kultur skulle jag se ut såhär:
Folk som av religiösa skäl alltid bär en huvudbonad(som inte döljer ansiktet) som turban, kippa eller sjal SKALL bära detta på ID-kort. Däremot har jag aldrig hört talas om att detta skulle gälla de som har burka/niqab eftersom detta döljer ansiktet.
Får instämma att det verkar för bra för att vara sant och min erfarenhet är att det som verkar för bra för att vara sant brukar vara för bra för att vara sant, så kan du visa till en referens för detta?!
det vore väl en bra ide här me...
tyvärr så verkar det ju bara som om "svart man" kan jobba när "vit man" tvingar honom...
ex. skillnaden mellan de afrikanska länderna Eritrea o Somalia..
Eritrea var en fransk koloni förr i tiden... där alltså "vit man" bestämde o byggde... där finns det ordentliga byggnader o t.o.m vatten o avlopp som fungerar.... detta berättade en Eritreansk kille för mig ....
Somalia består ju av krig o svält o kåkstäder... somalierna sitter o ruggar "kat" hela dagarna... en växt som ger amfetaminliknade effekt... därav att somalierna e så "skinny" detta sa även samma kille....
somalier e de värsta packet på svenska anstalter... 1 somalie funkar bra... 2 somalier eller flera då blir det en stam/klan etc. kalla det vad man vill men då blir de "starka" när de e flera o då ska de "kriga" mot andra....
Zigenare e ju likadana... "tattarpacket" e ju flockdjur de me...
bara kolla på "efterlyst" ... citat: mannen pratade svenska me brytning... mannen hade ett utomnordiskt utseende...
jag kan inte se att majoriteten av alla invandrare bidrar till den svenska välfärden så "2 års regeln" skulle nog införas här me...
mvh.T
Nu har jag faktiskt inte läst hela tråden men finns det någon öppning för SD att sitta med i regeringen?Jag tror det vore dåligt för Sverige om SD får ett faktiskt inflytande men det vore bra för Sverige om debatten breddades något.
Edit: HÖGUTBILDADE skånska lundensarjudar, Starstriker.
Folk som av religiösa skäl alltid bär en huvudbonad(som inte döljer ansiktet) som turban, kippa eller sjal SKALL bära detta på ID-kort. Däremot har jag aldrig hört talas om att detta skulle gälla de som har burka/niqab eftersom detta döljer ansiktet.
... Rosengård är som en egen liten stad i Malmö. Dom har byggt ett eget köpcenter, dom har egna sporthallar osv osv. Finns ju ingen anledning för dom som bor i stadsdelen att någonsin lämna den. Det är ju inte det som meningen med att komma till Sverige, att bygga sitt eget lilla "land".
Vilket fint pass. Från vilket land?
Såhär står det om svenska pass:
"En digital ansiktsbild skall lagras i passet
Enligt regeringens förslag skall den som ansöker om
pass vara skyldig att låta passmyndigheten ta en digital bild av sökandens ansikte. Ansiktsbilden lagras sedan
dels som en synlig bild i passet, dels i komprimerad
form på en minnesenhet som finns i passet. På
minnesenheten lagras därutöver samma uppgifter som
finns på passets personsida, dvs. personuppgifterna.
Den digitala ansiktsbilden kan användas för att göra en datorstödd jämförelse i samband med en passkontroll. Vid passkontrollen kan en ny ansiktsbild tas av passinnehavaren."
http://www.regeringen.se/content/1/c6/04/02/02/aa286ad5.pdf
Jag hittade inga undantag för niqab & burka...
Vilket fint pass. Från vilket land?
Ni är bara förbannade för att jag och mina juggepolare tar alla brudar från er.
Jag kan därför leva med att ni vill slänga ut mig .....mohahahahaha
Har du lyckats med Anna och Sanna då
Nä, de gillar inte invandrare...tror faktiskt att de är nassar
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|