De står ju för ca 1% av den totala invandringen så de är verkligen inget problem.
Nej, men problemet är vem som är invandrare och vem som inte är det.
Ska man släppa in de politiska flyktingarna men inte de som svälter tex?
Och även om du hade haft en relevant fråga, så vänder vi på det - hur många svältande afrikaner och nordkoreaner tycker du vi skall ta hit, vad skall de göra, var skall de bo och hur mycket får det kosta?
Stämmer pollen så känns det som läge för mig att lämna den här siten. Satan, hur många egocentrerade, rädda och osäkra människor hänger egentligen här? Jag har noterat tendenserna tidigare men att det skulle vara så illa trodde jag inte.
Hade man svaret på den frågan vore man förmodligen politiker.
Du vet inte hur stor invandring vi har, vad den består utav eller hur du vill ha det. Men du vet att andra minsann har fel.
Jag tror du ser vart det här barkar.
Det jag hävdat från sida 1 i denna tråd är att SD är ett illaluktande parti som klätt sitt bruna budskap i populistiskt skimmer för att vinna över lättledda väljare. Vi har sett det tidigare i både Österrike och Frankrike, och där ser vi ju hur det går nu. Sakta men säkert.
Det är lite äckligt.
Jag är, ärligt talat, fullständigt frågande inför detta. Så antingen är jag lättledd, dum eller bara ung och snygg.
Jag är, ärligt talat, fullständigt frågande inför detta. Så antingen är jag lättledd, dum eller bara ung och snygg.
Bara för att media upprepar att de är "bruna" så blir de inte det automatiskt.
Vad har jag missat?
... sett det tidigare i både Österrike....
Det jag hävdat från sida 1 i denna tråd är att SD är ett illaluktande parti som klätt sitt bruna budskap i populistiskt skimmer för att vinna över lättledda väljare. Vi har sett det tidigare i både Österrike och Frankrike, och där ser vi ju hur det går nu. Sakta men säkert.
Det är lite äckligt.
Nej, men problemet är vem som är invandrare och vem som inte är det.
Ska man släppa in de politiska flyktingarna men inte de som svälter tex?
1990, det är alltså fem år senare än när SD senast hade samröre med en skinheadsförenign alltså? Är vi överens om det?
"Finns säkert dom"... Herregud, deras folkvalda kastar stolar på polisen udner Reclaim-kravaller. De är allt utom ofarliga. De ville att vi skulle närma oss Sovjet och avskaffa demokratin samma år jag föddes, det här är fan inget hjärnspöke. Jag är helt säker på att Ohly skulle avskaffa demokrati så fort han bara kunde om han fick chansen.
De flesta som kommer är ju vanliga anhöriginvandrare, vad har det med fristad att göra?
Har du verkligen torrt på fötterna i den här diskussionen? Tycker det känns lite "Metrofierat", är edt någon propagandaskur du hamnat mitt i?
Fan, ska DU OCKSÅ rösta SD? Kamphund också?
Bara för att media upprepar att de är "bruna" så blir de inte det automatiskt.
Vad har jag missat?
Vi har sett det tidigare i både Österrike och Frankrike, och där ser vi ju hur det går nu. Sakta men säkert.
Det är lite äckligt.
Kollar man andelen som verkligen är "flyktingar" så är det nog mindre än 5% av dom som kommer hit.
<massa vettig fakta>
Fan, ska DU OCKSÅ rösta SD? Kamphund också?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|