Skäms på er

Phogelbice

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2008
Ort
telyeah
Hoj
Husabürg, Scott
Jag tror att det bland högutbildade finns ett större intresse att engagera sig i viktiga frågor och att grunda sina beslut på fakta mer än på känsla.

Låt mig gissa, herr Högutbildad studerade själv? Jag gissar på humanekologi eller biblioteksvetenskap.

Allmänbildning skaffar man sig inte på universitet.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
...du kommer aldrig höra någon fördöma hot mot funktionärer/tränare/domare eller det våld som utövas på läktare och gator i fotbollens bara för att denna någon alltid är först med och skriker mest högljutt när hot eller våld är ideologiskt betingat.

Kanske därför att varje gång det händer så tar majoriteten av klubbar och supportrar kraftigt avstånd, till skillnad från det du jämför med.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Allmänbildning skaffar man sig inte på universitet.

Precis, det skaffar man sig i verkligheten där verklighetens folk bor. Det har en som känner verkligheten berättat. Eller så var det hans kompis som berättade det men det är åtminstone sant för det stod inte i nån djävla bok!:mad::mad:
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
PM är inte min grej. Törs stå för det jag skriver.

Men vi kan släppa det här:tummenupp

Starta en ny tråd om ämnet då. :tummenupp

Nu ska jag gå och träna efter en hård dag på SH :) men jag lovar att svara sen när jag kommer hem. Vare sig det är ett Pm eller en tråd om hur fel mitt påstående var. Ok?

Varför det? Skäms han över Sverige eller vad?:va

Det vet jag inte men han tyckte inte man skulle vara stolt för vad man var iaf.
 
Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Låt mig gissa, herr Högutbildad studerade själv? Jag gissar på humanekologi eller biblioteksvetenskap.

Allmänbildning skaffar man sig inte på universitet.

Tack och lov att folk bara inte går omkring och är allmänbildade utan faktiskt i flera fall även har en riktig utbildning. Med bara en massa allmänbildade (som du tex) skulle det här landet fortfarande befinna sig på stenåldern.

Nån har ju spammat pollen, kanske enda sättet för SD are att få det se bra ut.

Det slog mig faktiskt. Det finns en del folk som har inflytande över sidan som upprepade gånger bekräftat att de är lite halvrassar.
 
Last edited:

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Ort
där det luktar
Hoj
no focking bike
Jag tror personligen att alla svenskar är avundsjuka på Pizzabagarn för att han är så snygg och bra i sängen.
Det snackas rätt mycket skit om honom att han kommer efter bara ett par drag men det är inte sant, får jag hoppas.
Nåja, jag tycker vi behåller invandrarna ett tag till för jag måste bara få testa den där Pizzabagarn innan vi slänger ut honom ur landet.
Enligt rykten på stan så är han också kroat och de har jag hört är de mest fantastiska älskarna som finns.

SÅ DET SÅ :yoparty

Åhhh, tack Anna......det var väldigt fint skrivet :krama
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Det slog mig faktiskt. Det finns en del folk som har inflytande över sidan som upprepade gånger bekräftat att de är lite halvrassar.

Jo och speciellt en vet jag som har stor inflytande. Pinsamt! SchÄms på er!!! SchÄms.
 
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
:D :D :D

[YOUTUBE-ID]0bukl4VqwjA[/YOUTUBE-ID]
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Tack och lov att folk bara inte går omkring och är allmänbildade utan faktiskt i flera fall även har en riktig utbildning. Med bara en massa allmänbildade (som du tex) skulle det här landet fortfarande befinna sig på stenåldern.



Det slog mig faktiskt. Det finns en del folk som har inflytande över sidan som upprepade gånger bekräftat att de är lite halvrassar.

Var ett jävla snack om utbildning efter att du släppte invandrarfrågan. Har du gått någon ABF-kurs nyligen LR? :D
 

Mats911

Ny medlem
Gick med
2 May 2010
Ort
-
Hoj
KTM
Fan va fint om detta resultat kunde avspegla sig i riksdagsvalet.:tummenupp

4 år med ett leende på läpparna för min del som icke kriminell icke invandrare.:kulspruta
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Jo och speciellt en vet jag som har stor inflytande. Pinsamt! SchÄms på er!!! SchÄms.

"ehskäms på er" heter det väl?

Förövrigt röstade jag på Satan idag, trött på mesar och nördar i riksdagen. Och inte är jag sugen på rassenördar heller.
 
Last edited:

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Varför ska vi skämas?
Kan du inte respektera demokrati? :va

klart vi ska respektera demokrati men det är svårt att respektera ett parti där det fd nassar och puckade bondrasister med. hade det varit ett vettigt parti som tagit upp invandings- och integrationspolitiken på ett ödmjukare/bättre/smartare och mer genomtänkt sätt och med lite bättre koll på vilka som representerade eller var med i partiet så kanske man kunde respektera dem mer. men som det ser ut nu så åker SD direkt ner i soptunnan.

Rösta på den här killen, snälla! :banana

[YOUTUBE-ID]g9dJtGUvtcE&p=E51F0F71D0B4B1BD&playnext=1&index=5[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki RMZ 450
Jag tror dig inte av den enkla anledningen att det strider mot svensk lag (se inlägg 236) och jag ser det därför som mindre troligt att en svensk mydighet skulle ge ut ett sådant ID än att du ljuger. Mig veterligt är i alla fall svenska mydigheter bundna att följa svensk lag.

Möjligt att jag har fel men det kan jag i så fall leva med och det hjälper inte om du refererar till kompisar och eftersom du redan dragit ett par siffror "ur röven" så är ju din trovärdighet inte på topp hur som helst!

Jag ska fixa en scanner i helgen så jag kan trycka igen brödinkastet på dig.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
klart vi ska respektera demokrati men det är svårt att respektera ett parti där det fd nassar och puckade bondrasister med. hade det varit ett vettigt parti som tagit upp invandings- och integrationspolitiken på ett ödmjukare/bättre/smartare och mer genomtänkt sätt och med lite bättre koll på vilka som representerade eller var med i partiet så kanske man kunde respektera dem mer. men som det ser ut nu så åker SD direkt ner i soptunnan.

Rösta på den här killen, snälla! :banana

[YOUTUBE-ID]g9dJtGUvtcE&p=E51F0F71D0B4B1BD&playnext=1&index=5[/YOUTUBE-ID]

Tyck gärna att SD är dumma men lär dig då lite om de andra partiernas skitiga förflutna. Det finns så många vedervärdiga övertramp, riktiga kränkningar alltså, av de etablerade partierna att vi kan väl ägna dem åtminstone en liten stund.

Moderaterna:
  • 1904-1918 Nej till allmän rösträtt..
  • 1919 Nej till kvinnlig rösträtt
  • 1960-talet Partiet tog avstånd från alla sanktioner mot apartheidregimen i Sydafrika och var emot det svenska stödet till ANC..

Källa: www.arbetaren.se :)zpy)

Centerpartiet:
  • Bondeförbundet var på 30-talet det mest rasistiskt färgade partiet i riksdagen.

Källa: Per Ankersjö, Centerpartiets toppnamn i Stockholm

Kristdemokraterna
  • Säkert en kass människosyn, om man inte är kristen, genom sin historia. Vet dock ej, dåligt sällskap i alla fall.

Folkpartiet
  • Nördar, säkert fånigt förflutet men oskyldigt

Vänsterpartiet:
  • Listan vore för lång för att rymmas på denna server, för att sammanfatta: stöd till alla kommunistregimer som existerat, inkl övergreppen i Östeuropa, Sydostasien och Sydamerika m.fl.

Socialdemokraterna:
  • Samma sak här, listan blir får lång. Baltutlämningen någon? Fy fan.
    Robert Mugabe? End of discussion, tack och hej. (Apropå v/vpk/spk: SKP ville gå längre och även skicka tillbaka de 30 000 civila flyktingarna från Baltikum.)

Miljöpartiet:
  • Exemplariskt förflutet så vitt jag vet, lite nördiga och stolliga dock

Så visst har det säkert funnits fån i SD, och garanterat fortfarande, men de har fan inte skickat Balter till Sovjet eller stött Apartheid, och det är de regeringsalternativ vi har. Tänk på det. :mattias
 

MadKat

Luktar gummi?
Gick med
9 Aug 2010
Ort
Än så länge
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -93
Vågar man skriva i denna tråd:va Kanske bäst att inte lägga sig i..

Eller jo, lite kan jag väll skriva..

Håller inte med om allt SD vill göra, men våran invandringspolitik är helt åt skogen.. Vi tar helt enkelt in mer än vad vi kan hantera..

Nu får man väll en stämpel för detta:huvet
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Vågar man skriva i denna tråd:va Kanske bäst att inte lägga sig i..

Eller jo, lite kan jag väll skriva..

Håller inte med om allt SD vill göra, men våran invandringspolitik är helt åt skogen.. Vi tar helt enkelt in mer än vad vi kan hantera..

Nu får man väll en stämpel för detta:huvet

nej, tyvärr har du rätt, lite så är det faktiskt och det vågar jag tyvärr säga som andra generationens invandrare själv. men kan man inte integrera dessa stora mängder invandrare vi släpper in så är det väl rätt självklart att det inte kommer båda gott. detta är långt ifrån rasism, det är bara logiskt, sanning och ofrånkomligt.

Tyck gärna att SD är dumma men lär dig då lite om de andra partiernas skitiga förflutna. Det finns så många vedervärdiga övertramp, riktiga kränkningar alltså, av de etablerade partierna att vi kan väl ägna dem åtminstone en liten stund.

Moderaterna:
  • 1904-1918 Nej till allmän rösträtt..
  • 1919 Nej till kvinnlig rösträtt
  • 1960-talet Partiet tog avstånd från alla sanktioner mot apartheidregimen i Sydafrika och var emot det svenska stödet till ANC..

Källa: www.arbetaren.se :)zpy)

Centerpartiet:
  • Bondeförbundet var på 30-talet det mest rasistiskt färgade partiet i riksdagen.

Källa: Per Ankersjö, Centerpartiets toppnamn i Stockholm

Kristdemokraterna
  • Säkert en kass människosyn, om man inte är kristen, genom sin historia. Vet dock ej, dåligt sällskap i alla fall.

Folkpartiet
  • Nördar, säkert fånigt förflutet men oskyldigt

Vänsterpartiet:
  • Listan vore för lång för att rymmas på denna server, för att sammanfatta: stöd till alla kommunistregimer som existerat, inkl övergreppen i Östeuropa, Sydostasien och Sydamerika m.fl.

Socialdemokraterna:
  • Samma sak här, listan blir får lång. Baltutlämningen någon? Fy fan.
    Robert Mugabe? End of discussion, tack och hej. (Apropå v/vpk/spk: SKP ville gå längre och även skicka tillbaka de 30 000 civila flyktingarna från Baltikum.)

Miljöpartiet:
  • Exemplariskt förflutet så vitt jag vet, lite nördiga och stolliga dock

Så visst har det säkert funnits fån i SD, och garanterat fortfarande, men de har fan inte skickat Balter till Sovjet eller stött Apartheid, och det är de regeringsalternativ vi har. Tänk på det. :mattias

intressant information! jag har och kommer aldrig att påstå att de andra partierna är så jävla bra heller. de flesta politiker och partier är bara en massa nördar och idioter med självhävdningsbehov. blir bara förbannad när jag kollar på alla dessa partidebatter. sverige saknar verkligen stabila, vettiga och bra politiker.
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top