Nej, jag har bara tröttnat.
Fast du har ju fortsatt skriva långt efter att du slutat svara på de mest grundläggande frågorna så något lirar inte med din trötthet heller.
Faktum är att du vill att andra ska skämmas för åsikter du tror att de har, innan du har den blekaste om dina egna åsikter.
Det tycker jag är väldigt konstigt faktiskt.
För övrigt kan jag rekommendera DI Weekend idag, apropå SD, Islamisering, Islam i allmänhet, yttrandefrihet: Ayaan Hirsi Ali porträtteras. För den som inte har DI Weekend kan jag sammanfatta.
Östafrikansk brewd blir utsatt för muslimsk terror, gör motsånd, står för sina åsikter, mordhotas, hennes polare möärdas, flyr landet, hon applåderar SD m.fl. samtidigt som hon kritiserar dem för att de inte har några lösningar men hon tycker det är viktigt att de belyser problemet.
Ungefär min uppfattning alltså, Kalle Anka parti eller inte - moderaterna kör en Shariaförespråkare på sin Riksdagslista och Socialdemokraterna har en misstänkt hedersbrottsling (människorov, grov fridskränkning mm) på sin topp 5 i Stockholm.
Det är dags att någon reagerar, synd att det är ett mestadels ett gäng analfabeter från någon håla bara. I SD är toppen slipad, resten verkar efterblivna.
Last edited: