Skäms på er

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Andra tror tydligen att Skånepartiet är ett islamiskt parti. Läser man inte på om partiet man röstar på?

http://www.sydsvenskan.se/val2010/article1241721/Manga-tror-att-Sd-ar-ett-muslimskt-parti.html

(för folk från norr så är skånepartiet betydligt mer kritisk till invandring/islam än sverigedemokraterna)

Inte för att jag symaptiserar med Skånepartiet men jag tycker nästan man förtjänar en riven moske ifall man röstar pga bilder. Kan man inte läsa för att bilda sig en uppfattning så tycker jag man ska avstå från att rösta.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Demokratin ligger dock inte i vågskålen

Jag förstår att du inte tycker det, och du har nog förstått att jag tycker motsatsen.

Det är ett faktum att en del muslimer i Sverige kräver särbehandling, det kan gälla undervisning, fritid, skolor, normalt beteende på arbetsplatser, egna lokaler att vistas i osv

Om du tror det stannar vid Sharia-skolor och Saudiarabiskt finansierade Moskéer få stå för dig, men försök åtminstone motivera varför det skulle vara så.

Jag är istället övertygad att de likt alla intressegrupper driver sina krav in absurdum tills någon säger nej, och nu är det dags.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Two stroke man skrev:
SD? Partiet som har störst andel dömda brottslingar ska kämpa för en minskad kriminalitet? Vem vet det kanske funkar för dom kanske kommer kämpa väl för att minska konkurensen.

Gammal myt, men om det fortfarande är viktigt för dig - rösta in på:

  • MP - flertalet dömda pedofiler
  • S - listan blir för lång, men deras Hedersmedlem som nyligen satt anhållen för medhjälp till människorov i hederssyfte är en bra representant
  • M - Hur många fick avgå hösten 2006? :lol Littorin går på Bordell! :rofl
  • C - Ingen aning
  • V - kommentar överflödig, alla är kriminella
  • KD - Ingen aning
  • FP - Varför avgick Leijonborg nu igen? :D


Lite kul blir det, när "Tomtarna" i SD ska synas av media efter valet :D

Så, SD röstarna tycker jag sen ska köra med samma förklaring som de gör nu, när de motivera sitt röstande ... det skulle bli riktigt underhållande :)

Men, det där kommer nog inte ske...av det flesta ... pga det blir pinsamt att skylta med att ha röstat på nötter ...

Du behöver inte vänta, SvD kör granskning idag i pappersupplagan. Fläckfritt på topp30 namn, förutom en som dömts för förtal av en politisk motståndare (vilket jag tycker låter festligt faktiskt :))
 

Jeppe

Västra MK
Gick med
12 May 2005
Ort
Järfälla
Hoj
Kxf 250-08, Husaberg fx 470-01. FXDB -11
Har inte läst tråden. Men jag röstar på SD för att M ska få upp ögonen lite.

//Jeppe
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Mer detaljerad artikel... http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1242135/Lakare-von-Arnold-skar-sig-sjalv.html

Känns lite Robbinson-Robban över det hela...

Robinson-David von Arnold Antoni....?


Det har ingen.... riktig klang över sig.


Nåväl, bilden av ett parti av fårskallar för fårskallar är ju än tydligare. Foliehatten har han på sig med, som sig bör.

Har inte läst tråden...

Ingen fara, sd har ingen politik, ingen trovärdighet och inget att säga till om, så att 'inte ha läst tråden' passar in rakt av :yoparty
 
Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Kan man inte läsa för att bilda sig en uppfattning så tycker jag man ska avstå från att rösta.

Eller så bör man kanske inte få rösta alls?

SD? Partiet som har störst andel dömda brottslingar ska kämpa för en minskad kriminalitet? Vem vet det kanske funkar för dom kanske kommer kämpa väl för att minska konkurensen. :va

Men är du allvarlig? Inget parti har blivit granskat som dem, det vet du. Man kan hitta samma grejer hos alla partier, det är jag övertygad om. Sen är det väl oftast inte de värsta brotten direkt. Och nu kommer nån googla upp nån länk till en SD-pedofil förstås. :rolleyes:
 
Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Dessutom tycker jag Björklund är den partiledare som kan ge rakast svar och framstår som ärligast. Hade gärna sett honom som statsminister istället.

Det vore väl höjden av humor om du skulle springa och rösta spå samma parti som den där Wienersnubben med tanke på att han, med största sannolikhet, kommer rösta på reservofficeren som vill införa morgonvisitation i skolorna igen!
 

Panzaa

Bättre att verka än att förverkas
Gick med
16 Aug 2007
Ort
Tullinge
Hoj
2010 Chubby Betty Fukkobygge, 2011 Triumph HH-Special, 1988 FZ 750, YZF 426
Låt folk rösta som de vill, jag skiter i vilket.
I sann Svensson anda har jag redan förhandsröstat.

Om alla nu har tid att sitta här och gnabbas om vad som är rätt och fel, anslut er till ngt parti och propagera för er sak istället. Smutskastningen är dock rolig att följa, oavsett vilken "sida" man står på.
 

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Ort
Byhåla
Hoj
Black editions
Du behöver inte vänta, SvD kör granskning idag i pappersupplagan. Fläckfritt på topp30 namn

Efter valet, kommer det naturligtvis visa sig att brunskjortorna ha, som de brukar, diverse perversa böjelser.
Ett mediadrev som kan vara i fyra år :banana
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Det vore väl höjden av humor om du skulle springa och rösta spå samma parti som den där Wienersnubben med tanke på att han, med största sannolikhet, kommer rösta på reservofficeren som vill införa morgonvisitation i skolorna igen!

:D Ja det hade det verkligen, men som jag skrev så vill jag inte rösta på dem. Mycket pga att jag vet hur mycket PK:ism som finns i deras led. Men Björklund gillar jag, som person.

hur ska du göra det om de inte tar emot invandrare?:lol

:fattartil
 
Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Efter valet, kommer det naturligtvis visa sig att brunskjortorna ha, som de brukar, diverse perversa böjelser.
Ett mediadrev som kan vara i fyra år :banana

Vilka är dom dära brunskjortorna du pratar om?

Brukar dom ha mer perversa böjelser än till exempel polischefer eller politiker ur alla andra läger?
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
:D Ja det hade det verkligen, men som jag skrev så vill jag inte rösta på dem. Mycket pga att jag vet hur mycket PK:ism som finns i deras led.

Ja, fy fasiken. Tronårsrevolten och trotset vill man ju lixom inte ge upp bara för att man passerat 25. Det vore ju sjukt många vuxenpoäng att rösta med hjärnan istället för med det som ger mest highfives å ryggdunkar.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top