FallenAngel skrev:2074379Nuså kluddar jag liiite, för tråden har hamnat för långt ner
PGH skrev:2074395Mycket bra initiativ Vi är inne i en mkt avgörande och krävande del i planeringen nu, uj uj, kan jag berätta. Dessutom ligger vi i förhandling med väderguden samtidigt, mycket står på spel.
FallenAngel skrev:2074403Va säger han då? Fan om han lååååvar nåt han inte kan hålla. Då drämmer ja kettingen i tacket på billen
PGH skrev:2074408Det e en hårdkokt jäkel. Men jag ett ess i ärmen, med 2 pipor Skall bringa honom i brygga snart. Men vill ju inte det skall pissregna resten av året...Han har ju börjar året på sämsta tänkbara sätt, så helgen den 22 verkar falla i VÅR smak.
FallenAngel skrev:2074428Ja, han e skyldig oss det OCH en sjuhelvetes fin sommar
Det dar blir inga problem, MCK Vilse roddar och vi fixar.GSXR1100R skrev:2072658Försök att skaffa flera reseledare så att ni inte blir så många i varje grupp, det blir både roligare & säkrare då, jag är dessvärre upptagen denna dag annars hade jag ställt upp.
20 ar inga problem alls.Solid snake skrev:2072756Jag tycker max 15, 20 stycken blir ett jävligt långt led motorcyklar.
Maverick_ou812 skrev:2075894Det dar blir inga problem, MCK Vilse roddar och vi fixar.
Ska reka rundan och forbereda mig mentalt pa mandag och ser till att slapa med mig nagra tankbara reisleiters o sisteman.
Varmer upp med en liten runda har nere i Malaga sa lange, vi hamtar 2 st XT660 kl 18:00 idag och drar en citytour genom Benalmadena och Furngirola i nice posorstil. Imorgon blir det bergsklattring upp till Ronda och lite glass i Puerto Banus. Bilder kommer, jag lovar
@GSXR1100R, du ar alldeles for rutinerad for att kora med sana har blabar, tank pa allt du sagt om att inte vilja ta ansvar for rookies pa vagarna o sant. Ta du o kor med dina rutinerade kompisar sa loser vi orutinerade detta.
Regn stoppar oss alla lilla gubben!wonderwizard skrev:2069772Nu även det lilla problemet med barnpassning löst.
som det ser ut för tillfället är det bara regn som kan stoppa mig.
// Henke
Sierra Nevada med bil pa fredag da?PGH skrev:2075898Hey du Packo, skall du klättra i berg kan jag rekommendera El Chorro. Dock en liten bit från Malaga, men vill man så... Där kan man leka av sig rejält. En hissnande tur är The Kings way där. 120 m upp på väggen går en "hyfsat" dålig stig/led ca 1 m bred, som har passerat bäst före datum med råge. Inget för blåbär
Oj va stingslig man kan vara då, jag ville bara ge lite tips för allas säkerhet, RR har ju trots allt flera års erfarenhet av gruppkörning och det skadar inte att vara lite lyhörd ibland, det är bättre att lära sig av andras misstag än att lära sig av sina egna.Maverick_ou812 skrev:2075894Det dar blir inga problem, MCK Vilse roddar och vi fixar.
Ska reka rundan och forbereda mig mentalt pa mandag och ser till att slapa med mig nagra tankbara reisleiters o sisteman.
@GSXR1100R, du ar alldeles for rutinerad for att kora med sana har blabar, tank pa allt du sagt om att inte vilja ta ansvar for rookies pa vagarna o sant. Ta du o kor med dina rutinerade kompisar sa loser vi orutinerade detta.
20 ar inga problem alls.
Tack det tar jag gärna en annan gång när jag är hemma, vi tar en längre runda nästa gång.JKay skrev:2076119GSXR1100R...synd att du inte är himma den 22:a.
Jag hade bjudit dej på frukost för en plats som reisleiter.
GSXR1100R skrev:2076221Tack det tar jag gärna en annan gång när jag är hemma, vi tar en längre runda nästa gång.
[- sNaIjK -] skrev:2075641-2 grader och dimma tjock som gammal mjölk i Helsingborg.... det lär bli kanonväder nästa helg för nu finns snart inte mer skitväder att hämta
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|