~Settan~ skrev:2070496Kristianstadskrokarna eller nåt.. Kan givetvis köra en sväng isf för att sluta upp. Tänkte kolla läget så kanske vi (ev 4 pers) kan haka på en bit.
Pm skickat, om typ JKay eller annat löst folk undrar.
~Settan~ skrev:2070496Kristianstadskrokarna eller nåt.. Kan givetvis köra en sväng isf för att sluta upp. Tänkte kolla läget så kanske vi (ev 4 pers) kan haka på en bit.
Första posten skrev:Upphämtningsplats 1: Klippan! För rutten är ändrad. Exakt plats blir vid KIOSKEN som ligger vid PREEM om man kommer från väg 21 från Kvidingehållet. TID: 10.30-10.45
FallenAngel skrev:2069570Hur många blir det (uppskattningsvis) som hänger på i Klippan? Jag har inte bestämt mig än, men det känns kanske inte så kul att stå där HELT själv
Tackar! Fyrkanten då va? Den som ligger mittemot den obemannade Preem-macken? Där är ju en bemannad Preemmack också, och där ligger också en kiosk som man kan komma till om man kör av 21:an. Från Kvidingehållet det också men bara om man kör för långt... Är jag dryg nu? Menmen, lika bra att fråga så jag inte står och väntar vid fel kiosk...första posten skrev:Exakt plats blir vid KIOSKEN som ligger vid PREEM om man kommer från väg 21 från Kvidingehållet
lahi skrev:2071270Tackar! Fyrkanten då va? Den som ligger mittemot den obemannade Preem-macken? Där är ju en bemannad Preemmack också, och där ligger också en kiosk som man kan komma till om man kör av 21:an. Från Kvidingehållet det också men bara om man kör för långt... Är jag dryg nu? Menmen, lika bra att fråga så jag inte står och väntar vid fel kiosk...
Hehe, tackar! Ja, jag har nog hört om era bravader i MCK VilseJKay skrev:2071274Nu fick man däng....jaja...skyller på att det är MCK VIlse som drar i det!
JA, den obemannade i utkanten av Klippan som ligger vid Fyrkanten.
Solid snake skrev:2072617Som det ser ut nu så är jag sisteman i JKays grupp, så ni som vill vara sistemän i de andra 2 grupperna får väl slåss om platsen, först till kvarn är det som gäller förmodar jag.
GSXR1100R skrev:2072658Försök att skaffa flera reseledare så att ni inte blir så många i varje grupp, det blir både roligare & säkrare då, jag är dessvärre upptagen denna dag annars hade jag ställt upp.
Jag tycker max 15, 20 stycken blir ett jävligt långt led motorcyklar.PGH skrev:2072666Nog en bra idé, hade tänkt på max 20 i varje grupp. Eller nått ditåt.
Solid snake skrev:2072756Jag tycker max 15, 20 stycken blir ett jävligt långt led motorcyklar.
Jo det hänger ju på det, men 15 pers per grupp är väl det ultimata med gruppkörning, fler så blir det ju bara lite väl sådär.PGH skrev:2072780Håller med till 100 men det blir lite mer meck med det hela. Allt hänger på det som är ovan oss, 15 pers per grupp då solen skiner med 15+ ger mååånga grupper. inget mig emot, men det skall funka också. Försteman måste nog ha kört runda innan. Men kan vi rodda det, so fine
Solid snake skrev:2072905Jo det hänger ju på det, men 15 pers per grupp är väl det ultimata med gruppkörning, fler så blir det ju bara lite väl sådär.
Med tanke på att man håller ungefär 30-50 meter till framförvarande hoj så kan du tänka dig avståndet mellan första och sista hojen.
Ljunghusen skrev:2073164Jag kan vara sisteman i nån grupp...
PS ingen körning utan bromsljus hoppas jag gäller
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |