Skånevåren-turen 22 april

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
wonderwizard skrev:
2069534 hojen nertagen från lägenheten till garaget, motorn hämtad & står på säcka kärran i garaget.. med lite tur & envishet, så kan jag ju följa med :banana

Trolla då ihop bettan nu!!! Jag behöver en sisteman!! :7peta

---------------------------------------------------------------------

Okej...lägger strax upp lite smakprov från sträckorna. :tummenupp
 
Last edited:

Sniper

Guest
JKay skrev:
2069616 Trolla då ihop bettan nu!!! Jag behöver en sisteman!! :7peta

---------------------------------------------------------------------

Okej...lägger strax upp lite smakprov från sträckorna. :tummenupp

Ja det är hans vanliga plats :D Skoja bara :pannkyss
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Last edited:

SirBarret

Medlem
Gick med
13 Aug 2004
Ort
Ystad
Hoj
BMW R 1250R -21
JKay skrev:


KANON :tummenupp
 

bjorasen

Ride the winds of change
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Utanför Lund typ..
Hoj
GSX-R 750
JKay skrev:

Ser nästan ut som att vägen på bild 4 är den omtalade grusvägen
:tungan :gnissla
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
SirBarret skrev:


Tack, ni skall veta alla att jag är mycket snyggare i verkligheten :hihi Plus att jag kommer mer till rätta på en hoj... Kan bara säga att på bilderna ser det ut som vi är ute o kör på kostigar men så är inte fallet :gnissla Samt att vi har redan kört vilse typ 3-4 gånger :)
 

Solid snake

Guest
PGH skrev:
2069732 Tack, ni skall veta alla att jag är mycket snyggare i verkligheten :hihi Plus att jag kommer mer till rätta på en hoj... Kan bara säga att på bilderna ser det ut som vi är ute o kör på kostigar men så är inte fallet :gnissla Samt att vi har redan kört vilse typ 3-4 gånger :)
Var det mycket grus ute på vägarna då? Vill helst veta i förväg om man ska ta det lugnt eller om man ska köra som fan, jag kommer ligga en bit före er (ska ju filma) så det hade varit fint att veta hur det ser ut.
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Solid snake skrev:
2069759 Var det mycket grus ute på vägarna då? Vill helst veta i förväg om man ska ta det lugnt eller om man ska köra som fan, jag kommer ligga en bit före er (ska ju filma) så det hade varit fint att veta hur det ser ut.

Ja, tyvärr så var det ganska mkt grus på vissa sträckor men hoppas på att mkt av det körs undan fram till den 22.
 

Solid snake

Guest
PGH skrev:
2069764 Ja, tyvärr så var det ganska mkt grus på vissa sträckor men hoppas på att mkt av det körs undan fram till den 22.
Jag och JKay måste ut och reka rundan isf mellan 19-21 denna månaden, jag vill veta var det är grus så jag inte kör av.

Dvs om JKay känner för att bli frånåkt. :rolleyes:
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
wonderwizard skrev:
2069534 hojen nertagen från lägenheten till garaget, motorn hämtad & står på säcka kärran i garaget.. med lite tur & envishet, så kan jag ju följa med :banana

Nu även det lilla problemet med barnpassning löst.
som det ser ut för tillfället är det bara regn som kan stoppa mig.

// Henke
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Solid snake skrev:
2069769 Jag och JKay måste ut och reka rundan isf mellan 19-21 denna månaden, jag vill veta var det är grus så jag inte kör av.

Dvs om JKay känner för att bli frånåkt. :rolleyes:

Jag tänkte be JKay sopa hela rundan innan den 22, säg på fredagen innan. Passar det bra eller?!
 

Maciver

None
Gick med
5 Feb 2004
Ort
Vid ett vattentorn någonstans i Skåne
Hoj
VFR -08
Ni fegade ju, ni körde ju bil runt. vad är det för sport??

jag bara undrar :4skrika :4skrika



Ser ut att bli en trevlig samling och en trevlig runda (som om man kan se det på 4 bilder, yeah right).

Skämt och sido, tack för att ni tar er tid till att fixa en runda :tummenupp Nu är det bara vädret som kan bli fel.
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Maciver skrev:
2070122 Ni fegade ju, ni körde ju bil runt. vad är det för sport??

jag bara undrar :4skrika :4skrika



Ser ut att bli en trevlig samling och en trevlig runda (som om man kan se det på 4 bilder, yeah right).

Skämt och sido, tack för att ni tar er tid till att fixa en runda :tummenupp Nu är det bara vädret som kan bli fel.

Vi körde en Dodge Viper RT10 o rundan gick på mindre än 2 timmar, ingen sport TSSSS "Bara vädret som kan bli fel", allow me HA HA HA HA :rofl :rofl Det är miljoner saker som kan gå fel. Nä, det finns god chans till go runda :)
 

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Ort
I gult tegelhus i Skåne.
Hoj
flyttat hemifrån
Kan man få veta på ett ungefär var rundan ska gå? Jag bor i andra änden av landskapet och skulle dö om jag först ska köra 10 mil, och sen 25 till på det. Jag får kramp och rumpevärk! :kryckor

Är det tänkt att köra mot nordöst så man kanske kan haka på en bit?
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
~Settan~ skrev:
2070459 Kan man få veta på ett ungefär var rundan ska gå? Jag bor i andra änden av landskapet och skulle dö om jag först ska köra 10 mil, och sen 25 till på det. Jag får kramp och rumpevärk! :kryckor

Är det tänkt att köra mot nordöst så man kanske kan haka på en bit?

Jepp, den går mot nordöstra Skåne typ ca etc. Var utgår du ifrån?
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
FallenAngel skrev:
2069570 Hur många blir det (uppskattningsvis) som hänger på i Klippan? Jag har inte bestämt mig än, men det känns kanske inte så kul att stå där HELT själv :arsele
Jag kanske ansluter i Klippan, men vet inte riktigt än. _G_ (nr 19 i listan) ansluter iaf i Klippan. Kanske blir vi 3 st där då :tummenupp Men var i Klippan? Är iofs inte så stort, men ändå
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
lahi skrev:
2070489 Jag kanske ansluter i Klippan, men vet inte riktigt än. _G_ (nr 19 i listan) ansluter iaf i Klippan. Kanske blir vi 3 st där då :tummenupp Men var i Klippan? Är iofs inte så stort, men ändå

JKay kommer med info om Klippan, tid o plats.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top