Skånevåren-turen 22 april

Willow

vinterhatare
Gick med
9 Dec 2005
Ort
NV Skåne
Hoj
Kawa - äntligen hemma igen
PGH skrev:
2068230 Håll i dina hästar nu va, det är min post o ingen annans. Jag är expert på abc80, vic 20, commmodore 64 OCH 128. Försök göra en flashhemsida på abc80:n :tungan


Jamen gubben lilla, ni kan väl DELA på dina 30´, det blir väl pedagogiskt sett ganska rättvist. För övrigt fattade jag inte ett dugg av det du skrev :tomten
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
FallenAngel skrev:
2068240 Jamen gubben lilla, ni kan väl DELA på dina 30´, det blir väl pedagogiskt sett ganska rättvist. För övrigt fattade jag inte ett dugg av det du skrev :tomten

Här tilldelas poster på meriter o spetskunskaper. För att bli IT-chaf krävs ju sådana, jag bara radade upp mina. JKay har bevisligen inte det :) Men han är väl bra på annat, tror jag :va
 

Willow

vinterhatare
Gick med
9 Dec 2005
Ort
NV Skåne
Hoj
Kawa - äntligen hemma igen
PGH skrev:
2068252 Här tilldelas poster på meriter o spetskunskaper. För att bli IT-chaf krävs ju sådana, jag bara radade upp mina. JKay har bevisligen inte det :) Men han är väl bra på annat, tror jag :va

Okej okej, du e väl duktig då. Ville väl bara berömma bedriften av att få mig tillbaka på listan igen. :pannkyss
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
FallenAngel skrev:
2068261 Okej okej, du e väl duktig då. Ville väl bara berömma bedriften av att få mig tillbaka på listan igen. :pannkyss

Tack, det värmde. Som sagt, det här med listor skämtar man inte med. Komplicerade saker uj uj :)
 

Willow

vinterhatare
Gick med
9 Dec 2005
Ort
NV Skåne
Hoj
Kawa - äntligen hemma igen
PGH skrev:
2068269 Tack, det värmde. Som sagt, det här med listor skämtar man inte med. Komplicerade saker uj uj :)
Mmm, jo, det har jag förstått, det är inget att leka med. Tur att det finns såna som du, så vi inte ALLTID är vilse... :yoparty
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
FallenAngel skrev:
2068277 Mmm, jo, det har jag förstått, det är inget att leka med. Tur att det finns såna som du, så vi inte ALLTID är vilse... :yoparty

Hörrödudu!! :fatta!
Påstår du att jag kör Vilse i och med det?? :7peta
 

Vinduca

stargaZer
Gick med
3 Feb 2006
Ort
Trollhättan
Hoj
Ducati 750
Maverick_ou812 skrev:
2066027 Tala för dig själv.... :7peta Jag och PGH är helt normala.

Tänkte reka lite vägar i helgen. Hoppas på fint väder och jag tror faktiskt jag får rätt denna gången. Kollade in väderleksprognosen nyss. :hihi Jaja, ni får ha det så bra, jag är tillbaka den 17:e och då ska jag åka Skånevårenturen solo inför den 22:e.

Ha de gott! :tummenupp
BTW, slänger upp väderleksprognosen..... :banana


Malaga, förort till Malmö??? Finns inte mä på eniro! Visste inte att det var så varmt där nere i byhålan, 25 grader låter helt ok! Då jag är på väg att flytta till Malmö vore det ju bra att hitta the right spot! Please send me a map! För övrigt tycker jag att nästa Skånevårentour kan förläggas till Malaga i Spanien, vi kan chartra ett plan o flyga ner alla hojar! Ja just de, förarna kan oxå få följa mä!

Här i uppsamlingsmetropolen Klippan har det varit gött väder i em o flera hojar som var ute o luftade sina förare! Pga massiv trötthet blev denna förare dock inte luftad idag, men vänta bara! Shit, verkar som om ja ändå måste gå ut o starta den lite lite

Men nåja, i brist på ljuvligt ducceljud så kan jag bara tillägga att Coldplays White shadows i hörlurarna e rätt så gött de mä!

För övrigt inget mer irrelevant att tillägga...
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Vinduca skrev:
2068512 Malaga, förort till Malmö??? Finns inte mä på eniro! Visste inte att det var så varmt där nere i byhålan, 25 grader låter helt ok! Då jag är på väg att flytta till Malmö vore det ju bra att hitta the right spot! Please send me a map! För övrigt tycker jag att nästa Skånevårentour kan förläggas till Malaga i Spanien, vi kan chartra ett plan o flyga ner alla hojar! Ja just de, förarna kan oxå få följa mä!

Här i uppsamlingsmetropolen Klippan har det varit gött väder i em o flera hojar som var ute o luftade sina förare! Pga massiv trötthet blev denna förare dock inte luftad idag, men vänta bara! Shit, verkar som om ja ändå måste gå ut o starta den lite lite

Men nåja, i brist på ljuvligt ducceljud så kan jag bara tillägga att Coldplays White shadows i hörlurarna e rätt så gött de mä!

För övrigt inget mer irrelevant att tillägga...

Kan meddela att startCity Kefflaby har haft underbart hojväder idag! :7peta

Det körs förbi Klippan imorgon (REKA)...förhoppningsvis på hoj.....om inte vädergudarna ställer till det för oss.
 

bjorasen

Ride the winds of change
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Utanför Lund typ..
Hoj
GSX-R 750
Såja, då har man äntligen läst igenom alla 34 sidor inlägg :galen

Jag har inhandlat en st GSX-R 750 idag så jag tänkte att jag skulle följa med på er lilla tur om d går bra :yoparty
 

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Ort
Scania-land
Hoj
Kardansporttourer
Du är så välkommen så.....säg till JKAY så fixar han de. Om han inte ser det.

Ser mulet ut just nu. Får väl se om det blir en MC-tur idag. :)
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
bjorasen skrev:
2068694 Såja, då har man äntligen läst igenom alla 34 sidor inlägg :galen

Jag har inhandlat en st GSX-R 750 idag så jag tänkte att jag skulle följa med på er lilla tur om d går bra :yoparty

Du är inlagd! :tummenupp
Välkommen!
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
bjorasen skrev:
2068988 Tack för d!! Jag känner inte en kotte så ni får ta väl hand om mig :pannkyss

Utav alla som kommer känner jag (jaja..känner o känner) ca 4.
Jag/vi kommer att ta hand om alla!

Ljunghusen skrev:
2069491 jkay sätt upp mig på frukost om det inte är för sent :tummenupp
kan ju va skoj med lite peptalk

Fixat!! :tummenupp

FallenAngel skrev:
2069462 Men det var ju PGH som slarvade bort mej o du som satte tebax mej. Tolka själv... :pannkyss

:hihi :tummenupp
 

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
jag känner mig själv det räcker :hihi och då känner jag ju han som kör fräckast och e vackrast :D älskar mig själv och älskar med mig själv :va
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
hojen nertagen från lägenheten till garaget, motorn hämtad & står på säcka kärran i garaget.. med lite tur & envishet, så kan jag ju följa med :banana
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
wonderwizard skrev:
2069534 hojen nertagen från lägenheten till garaget, motorn hämtad & står på säcka kärran i garaget.. med lite tur & envishet, så kan jag ju följa med :banana
Klart du ska! Vi behöver Wizards som kan trolla fram solen ifall att det behövs ;)
 

Willow

vinterhatare
Gick med
9 Dec 2005
Ort
NV Skåne
Hoj
Kawa - äntligen hemma igen
Hur många blir det (uppskattningsvis) som hänger på i Klippan? Jag har inte bestämt mig än, men det känns kanske inte så kul att stå där HELT själv :arsele
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top