Skånevåren-turen 22 april

HbgQ

Guest
PGH skrev:
2082067 Håller med, nu är vi verkligen ÅFF TÅPIKK :backontop Men håll med om att det är bra fart i tråden nu. Jag sa att nästa fredag passerar vi 1550 inlägg, kepp it up.

Det ska vi väl kunna klara av tycker jag...
Nu får ni klara er utan mig.....
Mat och sen hockey och lite Whiskey väntar på mig..
Glad Påsk på er alla... :kiss

Briljanto

Yamaha - Touching Your Heart
Gick med
26 Oct 2005
Hoj
*Såld...
PGH skrev:
2082067 Håller med, nu är vi verkligen ÅFF TÅPIKK :backontop Men håll med om att det är bra fart i tråden nu. Jag sa att nästa fredag passerar vi 1550 inlägg, kepp it up.

oj jävlar, då har vi lite att göra...

här kommer ett till inlägg som hjälp!

Mvh Mattias

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
HbgQ skrev:
2082070 Det ska vi väl kunna klara av tycker jag...
Nu får ni klara er utan mig.....
Mat och sen hockey och lite Whiskey väntar på mig..
Glad Påsk på er alla... :kiss

Glad påsk tbx, men vänd på ordningen. Börja med wiskeyn... så blir det roligare.

Willow

vinterhatare
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Kawa - äntligen hemma igen
PGH skrev:

Jag jobbar stenhårt på lååångt förbi 1550, men risken e väl att det blir sånt bludder så ingen pallar läsa/skriva....

Kanske e dags att uppdatera listan med kön, ålder o hoj? (Å civilstånd, längd, hemadress å yrke, samt ekonomisk status, osv...) :yoparty :fyllisar

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
FallenAngel skrev:
2082151 Jag jobbar stenhårt på lååångt förbi 1550, men risken e väl att det blir sånt bludder så ingen pallar läsa/skriva....

Kanske e dags att uppdatera listan med kön, ålder o hoj? (Å civilstånd, längd, hemadress å yrke, samt ekonomisk status, osv...) :yoparty :fyllisar

Bara till att fortsätta med all typ av bludder, jag läser allt. Ni skall se min samling hemma, SVenska Damtidning, Allers, Hänt i veckan, Vänt i häcken osv osv. Återigen, imorgon kommer första glimten av LÖRDAGSVÄDRET, sitter som på nålar här...

Valinsky

Där makt finnes, finnes ingen frihet!
Gick med
22 Feb 2006
Hoj
Yamaha FZX 750
Inte för att det har något med den 22:a att göra, men......

vill på detta sättet passa på att önska alla, än så länge, omötta kamrater en riktigt glad påsk. :banana

Briljanto

Gick med
26 Oct 2005
Hoj
*Såld...
Inte för att detta heller har med den 22a att göra.

Är det ingen som ska köra hit mot Österlen i helgen? Är konstrunda, inte för man behöver va så intresserad av konst, kan ju njuta av det fina vädret på Påskafton och de fina vägarna vi har här på Österlen.

Mvh mattias

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Briljanto skrev:
2082382 Inte för att detta heller har med den 22a att göra.

Är det ingen som ska köra hit mot Österlen i helgen? är förbövelen konstrunda. och fin fina vägar... ?

Mvh mattias

Jo, speciellt lämpligt är det att komma per hoj när man skall köpa en tavla till vardagsrummer :hihi

Willow

vinterhatare
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Jag hakar på å önska alla en glad påsk...synd man e för gammal för att va påskkärring å tigga godis :huvet

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Briljanto skrev:
2082382 Inte för att detta heller har med den 22a att göra.

Är det ingen som ska köra hit mot Österlen i helgen? Är konstrunda, inte för man behöver va så intresserad av konst, kan ju njuta av det fina vädret på Påskafton och de fina vägarna vi har här på Österlen.

Mvh mattias

Tjenare. Om vi blir ett gäng (Ingen fyller ju på i listan!!!) åker åtminstonde JAG gärna neråt Österlen
Det ska ju bli pangväder på lördag. Varför vill ingen köra?

Briljanto

Gick med
26 Oct 2005
Hoj
*Såld...
PGH skrev:
2082394 Jo, speciellt lämpligt är det att komma per hoj när man skall köpa en tavla till vardagsrummer :hihi

:fatta!

kan väl försöka locka ut er i aprilvärmen utan att ni måste köpa tavlor? man kan faktiskt titta utan att köpa? (eller vad fan vet jag)

:D OM det är någon som ska hitåt i helgen, så se för helvete upp för stockholmare.
Kännetecken:
* Dyr (ofta STOR) bil.
* Kör som de är just störst, bäst och vackrast
* Stannar lite varstans längs vägen, där dom tycker det passar, ofta utan att blinka.
* Har alltid skyglappar när de kör bil.
* Har aldrig blinkers på bilen tydligen.
* Som rådjur, ser man en, kommer det garanterat minst en till runt hörnet.
:tungan

Ha de fint!

Willow

vinterhatare
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Ljunghusen skrev:
2082424 Tjenare. Om vi blir ett gäng (Ingen fyller ju på i listan!!!) åker åtminstonde JAG gärna neråt Österlen
Det ska ju bli pangväder på lördag. Varför vill ingen köra?

För mej är det för kort varsel o för mkt som måste pulas med...tyvärr

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Första prognos för vädret den 22 ser ligyoui ygiugygvhgvhkgvkjhvb#¤¤%¤¤####%% :huvet :huvet Tur att det är många dagar kvar, allt kan ju hända... Solhelvetet kan ju ramla ner i huet på en :mad:

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
PGH skrev:
2084368 Första prognos för vädret den 22 ser ligyoui ygiugygvhgvhkgvkjhvb#¤¤%¤¤####%% :huvet :huvet Tur att det är många dagar kvar, allt kan ju hända... Solhelvetet kan ju ramla ner i huet på en :mad:

menar du detta?

Bifogat

• ee.JPG
    ee.JPG
    9.6 KB · Visningar: 136

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
För tusan i mig! Ett par steg närmre att vara med. Hojen startar och verkar må ganska bra, dock så måste jag fixa koppling och bromsar vilket jag inte är expert på... :hihi
Gasrullegummi måste fixas också, inte så roligt att sitta och rulla plasten 25 mil och även mina bakblinkersar som av nån outgrundlig anledning inte funkar, scheisse. Men jag har ju faktiskt en vecka på mig, det borde jag fixa... Jag är med från Kävlinge i så fall...

Willow

vinterhatare
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
imaster skrev:
2085156 För tusan i mig! Ett par steg närmre att vara med. Hojen startar och verkar må ganska bra, dock så måste jag fixa koppling och bromsar vilket jag inte är expert på... :hihi
Gasrullegummi måste fixas också, inte så roligt att sitta och rulla plasten 25 mil och även mina bakblinkersar som av nån outgrundlig anledning inte funkar, scheisse. Men jag har ju faktiskt en vecka på mig, det borde jag fixa... Jag är med från Kävlinge i så fall...

kUL, KUL....Hoppas vi blir ännu fler :banana

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...