Skånevåren-turen 22 april

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
Måste tyvärr hoppa av rundan, hur mycket jag än vill köra. Har ingen hoj från idag. Hoppas ni kör för mig också och får det jäkligt roligt.

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
TouchMan65 skrev:
2085253 Måste tyvärr hoppa av rundan, hur mycket jag än vill köra. Har ingen hoj från idag. Hoppas ni kör för mig också och får det jäkligt roligt.

Tradet värre, jag lider med dig. Hade inte du skaffat den ganska så nyligen?! Iofs inte min business... ja ja full empati iaf.

Solid snake

Guest
imaster skrev:
2085156 För tusan i mig! Ett par steg närmre att vara med. Hojen startar och verkar må ganska bra, dock så måste jag fixa koppling och bromsar vilket jag inte är expert på... :hihi
Gasrullegummi måste fixas också, inte så roligt att sitta och rulla plasten 25 mil och även mina bakblinkersar som av nån outgrundlig anledning inte funkar, scheisse. Men jag har ju faktiskt en vecka på mig, det borde jag fixa... Jag är med från Kävlinge i så fall...
Har du tid den 19e så kan jag komma förbi och se om jag fattar mig på hydraulisk koppling, bromsarna kan jag fixa till dig iaf!

HbgQ

Guest
TouchMan65 skrev:
2085253 Måste tyvärr hoppa av rundan, hur mycket jag än vill köra. Har ingen hoj från idag. Hoppas ni kör för mig också och får det jäkligt roligt.

Men du hade ju nyss skaffat den??

Tråkigt... Du får låna en av mig om inte JKay ska ha den??

FallenAngel skrev:
2082416 Jag hakar på å önska alla en glad påsk...synd man e för gammal för att va påskkärring å tigga godis :huvet

När blir man för gammal för att tigga godis som påskkärring??

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
HbgQ skrev:
2086277......om inte JKay ska ha den??

Som det ser ut nu så kör jag med min egen...men kan ha det i beredskap om ngt strular?
Faan, nu ger du mig beslutsångest!
GSXR eller RFR...GSXR eller RFR...GSXR eller RFR...GSXR eller RFR...GAAAHH!!! :3freak :argpådato

...men det är nog inte så svårt ändå, eller hur? :gnissla

RF...GSXR!!
...eller RFR?

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
:fatta!

Sicken förnedring....snorungar! :hihi

Men om man bortser från OVAN häcklande så får jag tacka Sniper, _basse_ och Holm för en trevlig runda och för att ni ställde upp som övningsmaterial till mig. Det blir nog bra med denna rundan till den 22:a!
Men....fyyy faaaaaan va ont i :arsele jag har nu och ringande i öronen TROTS proppar i! 6½ timmes körning, varav sträckan från K-stad kördes ensam på roliga sträckor med *host* kurvelikurv.....och rullgrus. Njaa, lite grann grus bara på vissa småställen.

Jag kommer definitivt ta låååångsamma gruppen (vilket jag bevisade idag, tackar för uteblivet häcklande... :hihi ) och säjer bara....TRANSFORMERKURVAN (Tack AzzAzzin för tipset!) och sträckan mellan Huaröd och Svensköp....WOHOOO!!! :banana

Valinsky

Där makt finnes, finnes ingen frihet!
Gick med
22 Feb 2006
Hoj
Yamaha FZX 750
Jag var ute å övade själver idag - Vellinge-Häckeberga-Vetebröd-Harlösa-Lund-Staffanstorp å tbx. Gick som det skulle.

-Bra sås reder sig själv; som kocken sa. :)

Oxå taxam för en långsammare grupp. Tick tack!

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Valinsky skrev:
2087521 Jag var ute å övade själver idag - Vellinge-Häckeberga-Vetebröd-Harlösa-Lund-Staffanstorp å tbx. Gick som det skulle.

-Bra sås reder sig själv; som kocken sa. :)

Oxå taxam för en långsammare grupp. Tick tack!

Då är du välkommen i min grupp!

_basse_

ailirpA
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
Aprilia RSV Mille
JKay skrev:
2087511

Men om man bortser från OVAN häcklande så får jag tacka Sniper, _basse_ och Holm för en trevlig runda och för att ni ställde upp som övningsmaterial till mig. Det blir nog bra med denna rundan till den 22:a!

Tack själv!! Det var jävligt trevlig, fastän det var gott om rullgrus på vissa ställen!

Även om vi var lite osäkra så hittade vi hem från Röke. Jävligt fina vägar mellan Röke och Tyringe, dock alldeles för korta.

Ses den 22:a :tummenupp

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
är det bara Jkay som e i den lååååångsamma gruppen och hur pass sakta kör ni gubbar? Menar 20+ på 70 väg och bli omkörd av epatraktorer och rullstolsbundna 90 åriga gubbar som e ute och tar en sväng med rullstolen låter inte lockade :hihi tror jkay får en egen grupp..

(lovar jag får köra 10 km bakom alla nu i bara kalsonger)

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Edvardsson skrev:
2087646 är det bara Jkay som e i den lååååångsamma gruppen och hur pass sakta kör ni gubbar? Menar 20+ på 70 väg och bli omkörd av epatraktorer och rullstolsbundna 90 åriga gubbar som e ute och tar en sväng med rullstolen låter inte lockade :hihi tror jkay får en egen grupp..

(lovar jag får köra 10 km bakom alla nu i bara kalsonger)

App app app!! :mattias
Du blir förpassad till avgrundsgruppen LÅÅÅNGT under asfalten!! :hihi

_basse_ skrev:
2087630 Tack själv!! Det var jävligt trevlig, fastän det var gott om rullgrus på vissa ställen!

Även om vi var lite osäkra så hittade vi hem från Röke. Jävligt fina vägar mellan Röke och Tyringe, dock alldeles för korta.

Ses den 22:a :tummenupp

:tummenupp

TouchMan65

Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
PGH skrev:
2085627 Tradet värre, jag lider med dig. Hade inte du skaffat den ganska så nyligen?! Iofs inte min business... ja ja full empati iaf.

Stämmer bra det. Men måste dessvärre prioritera. Då visste jag inte att jag skulle bli husägare. Måste därmed prioritera bort hojen och omfördela det ekonomiska till att installera en mysig och skön kamin. Blir ju lit epengar som flyger. :huvet :huvet

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Solid snake skrev:
2086085 Har du tid den 19e så kan jag komma förbi och se om jag fattar mig på hydraulisk koppling, bromsarna kan jag fixa till dig iaf!

Jag ska ner och ta mig en titt på det imorrn om jag får tag på bromsvätska på Statoil samt en liten slang. En har ju Haynes-manual till hojen med fina, pedagogiska bilder... :hihi
Meddelar resultat senare, kan vara så att jag behöver litta hjälp, nu jobbar jag eftermiddag i veckan så då är jag ledig fram till 14.00 ungefär.

TouchMan65

Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
HbgQ skrev:
2086277 Men du hade ju nyss skaffat den??

Stämmmer bra de. Läs ovan.
Hade varit guld! Men jag vet ju inte hur en Suzuki funkar? ;) :pannkyss
Man blir väl aldrig för gammal för godis öht?? :D

Willow

vinterhatare
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Kawa - äntligen hemma igen
HbgQ skrev:
2086277 Men du hade ju nyss skaffat den??

*fnissar* När ens egna ungar vägrar följa med längre. jag få försöka klara av påsken med liiiite värdighet. :banana

Faaen, jag har inget godis hemma :huvet :huvet :huvet

Jag bakar kakor istället och förpassar därmed min vinterbleka kropp till allvädersstället den 22.e...shit, alltså

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
FallenAngel skrev:
2087824 *fnissar* När ens egna ungar vägrar följa med längre. jag få försöka klara av påsken med liiiite värdighet. :banana

Faaen, jag har inget godis hemma :huvet :huvet :huvet

Jag bakar kakor istället och förpassar därmed min vinterbleka kropp till allvädersstället den 22.e...shit, alltså

Tja..jag sitter själv...*visslar*

Willow

vinterhatare
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Kawa - äntligen hemma igen
JKay skrev:
2087962 Tja..jag sitter själv...*visslar*

*visslar tebax* vafan vaddå själv?? jag trodde att jag var den enda som evakuerat hemmet för en LUUUUgn och tråååååkig påskhelg

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin