TouchMan65
Supersporttourer / MV-COACH™
Måste tyvärr hoppa av rundan, hur mycket jag än vill köra. Har ingen hoj från idag. Hoppas ni kör för mig också och får det jäkligt roligt.
TouchMan65 skrev:2085253Måste tyvärr hoppa av rundan, hur mycket jag än vill köra. Har ingen hoj från idag. Hoppas ni kör för mig också och får det jäkligt roligt.
Har du tid den 19e så kan jag komma förbi och se om jag fattar mig på hydraulisk koppling, bromsarna kan jag fixa till dig iaf!imaster skrev:2085156För tusan i mig! Ett par steg närmre att vara med. Hojen startar och verkar må ganska bra, dock så måste jag fixa koppling och bromsar vilket jag inte är expert på...
Gasrullegummi måste fixas också, inte så roligt att sitta och rulla plasten 25 mil och även mina bakblinkersar som av nån outgrundlig anledning inte funkar, scheisse. Men jag har ju faktiskt en vecka på mig, det borde jag fixa... Jag är med från Kävlinge i så fall...
TouchMan65 skrev:2085253Måste tyvärr hoppa av rundan, hur mycket jag än vill köra. Har ingen hoj från idag. Hoppas ni kör för mig också och får det jäkligt roligt.
FallenAngel skrev:2082416Jag hakar på å önska alla en glad påsk...synd man e för gammal för att va påskkärring å tigga godis
HbgQ skrev:2086277......om inte JKay ska ha den??
JKay skrev:2086412Faan, nu ger du mig beslutsångest!
GSXR eller ...GSXR eller ...GSXR eller...GSXR
...men det är nog inte så svårt ändå
GSXR!!
Slappa skrev:2086653Valet är sunnyclear jeffla GUBBE
Slappa skrev:2086653Valet är sunnyclear jeffla GUBBE
Valinsky skrev:2087521Jag var ute å övade själver idag - Vellinge-Häckeberga-Vetebröd-Harlösa-Lund-Staffanstorp å tbx. Gick som det skulle.
-Bra sås reder sig själv; som kocken sa.
Oxå taxam för en långsammare grupp. Tick tack!
JKay skrev:2087511
Men om man bortser från OVAN häcklande så får jag tacka Sniper, _basse_ och Holm för en trevlig runda och för att ni ställde upp som övningsmaterial till mig. Det blir nog bra med denna rundan till den 22:a!
Edvardsson skrev:2087646är det bara Jkay som e i den lååååångsamma gruppen och hur pass sakta kör ni gubbar? Menar 20+ på 70 väg och bli omkörd av epatraktorer och rullstolsbundna 90 åriga gubbar som e ute och tar en sväng med rullstolen låter inte lockade tror jkay får en egen grupp..
(lovar jag får köra 10 km bakom alla nu i bara kalsonger)
_basse_ skrev:2087630Tack själv!! Det var jävligt trevlig, fastän det var gott om rullgrus på vissa ställen!
Även om vi var lite osäkra så hittade vi hem från Röke. Jävligt fina vägar mellan Röke och Tyringe, dock alldeles för korta.
Ses den 22:a
PGH skrev:2085627Tradet värre, jag lider med dig. Hade inte du skaffat den ganska så nyligen?! Iofs inte min business... ja ja full empati iaf.
Solid snake skrev:2086085Har du tid den 19e så kan jag komma förbi och se om jag fattar mig på hydraulisk koppling, bromsarna kan jag fixa till dig iaf!
HbgQ skrev:2086277Men du hade ju nyss skaffat den??
Tråkigt... Du får låna en av mig om inte JKay ska ha den??
När blir man för gammal för att tigga godis som påskkärring??
HbgQ skrev:2086277Men du hade ju nyss skaffat den??
Tråkigt... Du får låna en av mig om inte JKay ska ha den??
När blir man för gammal för att tigga godis som påskkärring??
FallenAngel skrev:2087824*fnissar* När ens egna ungar vägrar följa med längre. jag få försöka klara av påsken med liiiite värdighet.
Faaen, jag har inget godis hemma
Jag bakar kakor istället och förpassar därmed min vinterbleka kropp till allvädersstället den 22.e...shit, alltså
JKay skrev:2087962Tja..jag sitter själv...*visslar*
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |