Skånevåren-turen 22 april

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
FallenAngel skrev:
2087969 *visslar tebax* vafan vaddå själv?? jag trodde att jag var den enda som evakuerat hemmet för en LUUUUgn och tråååååkig påskhelg

:7peta såså...hetsa inte upp dig. :D
Jag har inte evakuerat för ATT sitta själv...det har bara blivit så.

Men skit i det! SKÅL!! :D :yoparty

Willow

vinterhatare
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Kawa - äntligen hemma igen
JKay skrev:
2087985 :7peta såså...hetsa inte upp dig. :D
Jag har inte evakuerat för ATT sitta själv...det har bara blivit så.

Men skit i det! SKÅL!! :D :yoparty

Skål, för f-n. Oops, nu e kakorna nästan slut :mad:

_basse_

ailirpA
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
Aprilia RSV Mille
Lite bilder från dagens rekrunda inför den 22:a, JKay, Sniper och Holm

Bifogat

• 1.JPG
    1.JPG
    90.4 KB · Visningar: 67
  • 2.JPG
    2.JPG
    73.6 KB · Visningar: 76

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
_basse_ skrev:
2088466 Lite bilder från dagens rekrunda inför den 22:a, JKay, Sniper och Holm

Ser najs ut, men vad e det för röd moppe först i ledet på bilden till vänster :tungan :va

_basse_

ailirpA
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
Aprilia RSV Mille
PGH skrev:
2088474 Ser najs ut, men vad e det för röd moppe först i ledet på bilden till vänster :tungan :va

Hmmm, jag vet inte vem det va?? Han bara dök upp utan att säga ett dyft, sen blev vi inte av med honom :D

Tror han hette GayKay, men jag är inte säker....... :rolleyes:

Vi har ju en bit kvar till 1500 inlägg innan den 22:a, därför lägger jag in en bild på en framtida Skånevåren-turen deltagare.
Min son som precis fyllt 4år kör med sin kina-cross

Bifogat

• 1.JPG
    1.JPG
    81.5 KB · Visningar: 66

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
_basse_ skrev:
2088485 Hmmm, jag vet inte vem det va?? Han bara dök upp utan att säga ett dyft, sen blev vi inte av med honom :D

Tror han hette GayKay, men jag är inte säker....... :rolleyes:

Vi har ju en bit kvar till 1500 inlägg innan den 22:a, därför lägger jag in en bild på en framtida Skånevåren-turen deltagare.
Min son som precis fyllt 4år kör med sin kina-cross

Ser grym ut, blir han varm i kläderna tills den 22 :confused: :yoparty

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Jag bara VÄGRAR kommentera detta......

MEN

Aktion kräver automatiskt REAKTION :fatta!

_basse_

ailirpA
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
Aprilia RSV Mille
JKay skrev:
2088541 Jag bara VÄGRAR kommentera detta......

MEN

Aktion kräver automatiskt REAKTION :fatta!

AJ, aj......du slår inte på mig väl?

God natt, nu kallar sängen (har två små barn, vet aldrig när man behöver gå upp imorgon)

Ha de

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Goooooooooooood morning Vietxxxxx SKåne. Kolla nu på väderbilden va. Ser bättre ut nu. Mitt offerlam emottogs postivt . Av med regndäcken på med slicksen :yoparty

Bifogat

• byvejr.png
    byvejr.png
    10.2 KB · Visningar: 38

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
PGH skrev:
2088965 Goooooooooooood morning Vietxxxxx SKåne. Kolla nu på väderbilden va. Ser bättre ut nu. Mitt offerlam emottogs postivt . Av med regndäcken på med slicksen :yoparty

Mja.. Om jag fattar det där mysko diagrammet rätt så är det ju i princip lika stor chans för sol, som för regn... Alltså, 50/50.. :S (haha jag vet, nu är jag lite negativ... :tungan )

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
JKay skrev:
2087511Men om man bortser från OVAN häcklande så får jag tacka Sniper, _basse_ och Holm för en trevlig runda och för att ni ställde upp som övningsmaterial till mig. Det blir nog bra med denna rundan till den 22:a!
Men....fyyy faaaaaan va ont i :arsele jag har nu och ringande i öronen TROTS proppar i! 6½ timmes körning, varav sträckan från K-stad kördes ensam på roliga sträckor med *host* kurvelikurv.....och rullgrus. Njaa, lite grann grus bara på vissa småställen.

Jag kommer definitivt ta låååångsamma gruppen (vilket jag bevisade idag, tackar för uteblivet häcklande... :hihi ) och säjer bara....TRANSFORMERKURVAN (Tack AzzAzzin för tipset!) och sträckan mellan Huaröd och Svensköp....WOHOOO!!! :banana
Men vaffffaaaaaaaaaaaaaan?!?
Har ni varit ute o övat!?! Vilken dålig stil, då faller ju hela MCK Vilse konceptet. :hihi
Gött o höra GayKay! :tummenupp Inga förändringar hoppas jag? Tänkte reka delar av rundan idag och lite imorgon. PGH och du får höra av er med senaste rutten.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
gah... bah.... blö.... neeej.... sugigt att sitta och vänta på uppkörning ju....

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Maverick_ou812 skrev:
2089383 Men vaffffaaaaaaaaaaaaaan?!?
Har ni varit ute o övat!?! Vilken dålig stil, då faller ju hela MCK Vilse konceptet. :hihi
Gött o höra GayKay! :tummenupp Inga förändringar hoppas jag? Tänkte reka delar av rundan idag och lite imorgon. PGH och du får höra av er med senaste rutten.

Klart vi har rekat!!
Tro mig jag kommer att köra vilse ändå! Kanske.....

Va faaan...va e det för jävla sammangaddning?? :fatta! Du lever farligt nu.... :mad: Mitt nick e JKay...inget annat. You damn smuck! :hihi

Ja, jag ska plotta ner senaste revisionen av rundan....

Men du...Skånekartor (pappersformat) kan du ordna fler såna?? Jag hittar fan inga ute i affärerna! Inte såna som jag fick av dig.

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
JKay skrev:
2089418 Klart vi har rekat!!
Tro mig jag kommer att köra vilse ändå! Kanske.....

Va faaan...va e det för jävla sammangaddning?? :fatta! Du lever farligt nu.... :mad: Mitt nick e JKay...inget annat. You damn smuck! :hihi

Ja, jag ska plotta ner senaste revisionen av rundan....

Men du...Skånekartor (pappersformat) kan du ordna fler såna?? Jag hittar fan inga ute i affärerna! Inte såna som jag fick av dig.
Jag ska se vad jag kan göra Lost Boy. Skicka över "Skånevårenturen, version 3.11" ASAP. Jag kör en del av rundan idag som sagt. :)

Edit: Jag vill ha FRUKOST, är redan hungrig! :4skrika

Last edited:

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Jkay köp en cbr.. 50 mil och röven känns som ny

p.s stor chans till KANONVÄDER nästa helg enligt aftonbladet

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
PGH skrev:
2088965 Goooooooooooood morning Vietxxxxx SKåne. Kolla nu på väderbilden va. Ser bättre ut nu. Mitt offerlam emottogs postivt . Av med regndäcken på med slicksen :yoparty

Ser kanon ut, men Helsingör ser värre ut.. (weird?), aja ser ut att bli bättre och bättre i.a.f..

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Ja, o kollar man på Köpehamn så kommer det regna där. Vädret är ett gissel. På tisdag kommer jag köra rutten igen. Bara det blir fint väder då, sen hur det blir på lördag bryr jag mig inte :tungan Okej då, det behöver iaf inte spöregna :pannkyss Jag har fixat 75 puddingar som kommer finnas på Preem i K-linge för att hålla alla paraplyer a la GP, och förser oss raceputtar med skugga och svalkande dricka, bra va! Rapport kommer på tisdag om rundan.

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Rapport om en del av rundan kan lämnas redan nu...
"Klev in" i Skånevårenturen i slutet och började med att hamna på en grusväg! :fatta! JKay.... sen fortsatte det med att nästa vägavsnitt var avstängt :va Då börjde jag fundera på om detta verkligen är en bra idé...

Fortsatte på kända vägavsnitt och kan konstatera att det finns ställen som vi får ta det VÄLDIGT lungt på. Strängar av grus i varenda kurva, inte kul på såna kanonvägar men vad ska man göra åt det. Sen finns det vägar som inte finns på kartor som är väldigt roliga :tungan märkligt men sant!

Jag ska försöka hinna med att reka resten imorgon men varför u håvete ska vi så långt norrut?!??!? Blir ju 15 mil T o R bara för att komma in på slingan :gnissla Nu har jag ont i arselet och tror knappast det blir Duccen som blir tjänstefordon den 22:e

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Maverick_ou812 skrev:
2090007 Rapport om en del av rundan kan lämnas redan nu...
"Klev in" i Skånevårenturen i slutet och började med att hamna på en grusväg! :fatta! JKay.... sen fortsatte det med att nästa vägavsnitt var avstängt :va Då börjde jag fundera på om detta verkligen är en bra idé...

Fortsatte på kända vägavsnitt och kan konstatera att det finns ställen som vi får ta det VÄLDIGT lungt på. Strängar av grus i varenda kurva, inte kul på såna kanonvägar men vad ska man göra åt det. Sen finns det vägar som inte finns på kartor som är väldigt roliga :tungan märkligt men sant!

Jag ska försöka hinna med att reka resten imorgon men varför u håvete ska vi så långt norrut?!??!? Blir ju 15 mil T o R bara för att komma in på slingan :gnissla Nu har jag ont i arselet och tror knappast det blir Duccen som blir tjänstefordon den 22:e

Det var ju ett himla gnäll på gubben idag :tungan Svårt att komma ifrån gruset på vägarna om man inte väljer E22... Ja ja, alla tips emottages med öppen famn. Skall ut på tisdag o kolla, vi fär slå våra kolla huen ihop :)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept