Okej då, jag kan inte hålla mig längre. Det hela var planerat, lite spratt måste finnas med på turen vissel vissel Innan jag somnade igår tänkte jag ut det hela...och jag lyckades få med mina medåkare på det hela Jag lovar, det är sant.
PGH skrev:2106454Okej då, jag kan inte hålla mig längre. Det hela var planerat, lite spratt måste finnas med på turen vissel vissel Innan jag somnade igår tänkte jag ut det hela...och jag lyckades få med mina medåkare på det hela Jag lovar, det är sant.
JKay skrev:2106317
Som avrundning vill jag tacka _basse_, holm och Sniper för att ni hjälpte mig att reka rundan och öva MIG på att vara reisleiter. Tack!
/J
_basse_ skrev:2106497Det var ju en jävla tur att jag var med och rekade! Jag var ju inte med pga motorhaveri...
Ni hade aif en trevlig tur med fint väder och stor uppslutning
xyx skrev:2106526Åter igen JKay, eftersom du var reisleiter i "min" grupp: Det gjorde du utmärkt! Särskilt med tanke på att det var första gången.
PGH skrev:2106454Okej då, jag kan inte hålla mig längre. Det hela var planerat, lite spratt måste finnas med på turen vissel vissel Innan jag somnade igår tänkte jag ut det hela...och jag lyckades få med mina medåkare på det hela Jag lovar, det är sant.
Maverick_ou812 skrev:2106209Gött att höra att du är hemma! Starkt jobbat att orka den turen. Lite tapperhetsmedalj ska du allt ha.
JagLjunghusen skrev:2106672Vilka va det som skulle till Knudan imorn? Tänkte upp och plåta lite.. hojta till så skjuter jag några extra bilder på er
Maverick_ou812 skrev:2106682Jag
VFR:en, tyvärr. Skulle varit kul att testa SL:en på banan imorgon men men. Teknikens under...Ljunghusen skrev:2106691Alright Kör du ducce eller vfr?
jkay lust att haka på? Eller har du nån kamera nu för tiden?
Solid snake skrev:2105640Tack för en trevlig runda!
Läckande packbox? Det är ju precis som på Mavves ducce!
Det svaret kan du få nu.RäZZR skrev:2106795Det är tydligen bara att beklaga att man inte kunde haka på idag
Men vad kan det vara jämfört med en gårdsfest på dagis?
Förmodligen alldeles underbart!
Därför kommer den självklara frågan:
När blir det nästa gång?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|