NisseHt
Yamaha samlare
Men bättre sent än aldrig om de nu skulle komma till den insikten. Jag är inte så säker på det dockDet har gått mer än 200 dagar nu
Men bättre sent än aldrig om de nu skulle komma till den insikten. Jag är inte så säker på det dockDet har gått mer än 200 dagar nu
Det ryktas utomlands att Kinas Jin ping är avsatt, vad kan hända så tro om detta skulle vara sant. Kinas ekonomi är ju i fritt fall minst sagt.
Det kan ta lång tid för sånt att hända.Det borde inte ta många dagar innan ryssarna inser att de har bättre odds att bekämpa Putin än att försöka bekämpa Ukraina och västvärlden...
Bra. Klipp dem helt.Både nortstreeam 1 o 2 är punkterade i natt på 3 ställen.
Ja nästa person som föreslår europeiskt gasberoende av Ryssland, oavsett hur demokratiskt det verkar för tillfället, kommer att bli rejält utskrattad.
Jag är hyfsat säker på att Putin nog hade sett till att Europa fryser oavsett. Och jag funderade också på att han själv hade petat hål på dem. I vilket fall, det är bra om de inte fungerar för då finns det inte något förhandlingsläge och Europa kan äntligen börja jobba för energioberoende, efter en karg vinter som visar varför vi ska ha det.Jag är inte säker på att det är bra, det kan vara Putin själv som vill få Europa att börja frysa och ge upp Ukraina. Fast då borde han iofs nöjt sig med att vrida av kranen om han inte vill att någon annan ska få skulden.
Jag är inte säker på att det är bra, det kan vara Putin själv som vill få Europa att börja frysa och ge upp Ukraina. Fast då borde han iofs nöjt sig med att vrida av kranen om han inte vill att någon annan ska få skulden.
Jag skulle inte sätta emot. Det är någons militär i alla fall som varit framme - det krävs en del resurser och kunskap för att utföra sådana dyk.Det är ju redan länge sedan han vred av kranen för att Europa skulle få frysa, den har väl varit helt stäng i månader?
Nu löste ju Tyskland det där ändå, och har lyckats fylla sina gasflaskor till 95% innan vintern.
Jag är ganska övertygad om att det är Polska attackdykare som har sett till att puttlerfnask aldrig mera ska kunna utpressa Europa
Polacker hatar ryssen innerligt, och hatar tysken för att hen är så mjäkig i sitt stöd till Ukraina.
Polacker hatar med all rätt båda två efter WWII dessutom
Filippinska fiskare har bottentrålat lite för hårt bara ?
Som den där ryska trålaren som råkade klippa datakabel uppe norr för ett tag sen.
Ja, eller för att förenkliga det lite - Folk är dumma i huvudet nå djävulskt.Jag vill påminna er om att ingen tidigare i historien har lärt av historien så att tro att man inte hamnar i händerna på ryssarna snart igen är alldeles för optimistiskt.
Vältajmat haveri. Det var väl bara i dagarna som Baltic pipe mellan Norge och Polen driftsattes?
Nåväl, undrar på hur många andra ställen på nord stream sprängladdningar sitter apterade och väntar.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|