Det var egentligen för många komponenter för att bemöta, stulet val hit och dit.Reagan och Trump i samma mening? Det var inte illa.
Trump har framstått som om han försökt lösa medlemskort i mer eller mindre varje tillgänlig diktators fan club. Det enda som möjligen Putin et.al skulle sett som svårhanterat med Trump var väl hans något svårförutsägbara beteende, á la bortskämt, trotsigt barn.
Och så förstås hans förundran över varför man nu om man har dem inte använder sina kärnvapen. Det finns fler källor för den som googlar lite grann.
Ett USA med Trump som president hade sannolikt tittat på med en beundrande Trump längst fram på första parkett, medans ryssarna med början i Ukraina försökt återskapa Sovjetgränserna. Trump hade efter det börjat snegla på först Canada och sedan Mexico, fast där är ju de där som muren skall skydda en ifrån! Kan Putin så kan jag! Så det så!
Reagan rustade mer eller mindre ihjäl Sovjetunionen om minnet inte sviker helt. Trump med sin tydligt isolationistiska inställning, skulle i alla fall som den offentliga retoriken lät, tittat på medans hans bästa kompisar diktatorerna gjorde som de ville i sina självdeklarerade intressesfärer. Men det fick vi ju inte se...i stället så tjatar han och han sykofanter, fortfarande ad nauseam om det "stulna valet" utan att komma med minsta uns av trovärdiga bevis för och om det påstådda fusket och manipuleringen.
Så här sade Trump om Ryssland och Tyskland, du kan välja att förneka det men det gör ingen skillnad.
Jag tycker det var helt korrekt och att fler borde lyssnat på Orange man. Du är fri att tycka annorlunda för att du har negativa känslor om Orange man. Du har samma känslor som herrarna från Tyskland i filmen gissar jag.