Tätare stammar i Sverige…För att inte nämna alla vilda djur som björnar och vargar och sånt.
Tätare stammar i Sverige…För att inte nämna alla vilda djur som björnar och vargar och sånt.
Att Grönland kommit upp på agendan är inte att närma sg putte, eller puh. Tänk en stund på varför Trump (väst..) vill ha god kontroll på den landmassanJag gissar att Trump kommer närma sig Putler framöver.
Och att vi kommer se en ökad "positivism" för Ryssland och Putler från håll som innan Ukraina varit pro Ryssland men som tonat ner retoriken i några år.
"Greenland contains some of the largest deposits of rare earth elements (REE) on Earth, such as yttrium, scandium, neodymium and dysprosium."Att Grönland kommit upp på agendan är inte att närma sg putte, eller puh. Tänk en stund på varför Trump (väst..) vill ha god kontroll på den landmassan
Bingo."Greenland contains some of the largest deposits of rare earth elements (REE) on Earth, such as yttrium, scandium, neodymium and dysprosium."
Det är liksom ett ”Grattis Danmark, ni sitter på ett kassavalv med viktiga delar för framtiden. Försäkringen gick därmed upp”. För nog ingen i väst , oavsett hur det käbblas, kommer vilja överlämna det till ryssarna
Indirekt blir det ju också effekten av Trumps Europafientliga politik. Han ger ju i princip Europa valet mellan attJa, men om Trump börjar skramla med vapen allt för mycket skulle jag börja överväga att som sista utväg skänka Grönland till Kina ifall jag vore Dansk.
De anfaller åkandes på sparkcyklar. Jag skämtar inteSer ju ut som träning, det är ju inte säkert att man använder samma material när det är skarpt.
Fiddys har väl sina poänger då dom är små och lätta att lasta på bil och väldigt billiga, så dom blir ju disposable. Men jag skulle iofs vilja ha nåt tillförlitligare när kulorna viner över huvudet.
De anfaller åkandes på sparkcyklar. Jag skämtar inte
Det finns videos på det.
Så en fiddy är ju snäppet bättre
Utmärkt
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!