Om uppgifterna kommer från medias expertkommentator Zelensky så avstår vi från att kommentera.
Här kommer uppgifterna om kidnappade barn direkt från källan:
Jag förutsätter att du läser ryska utan svårighet.
Om uppgifterna kommer från medias expertkommentator Zelensky så avstår vi från att kommentera.
Bildbevis tack. Eller förresten, Photoshop o d kan väl vränga till det mesta. Skulle Putin lida av detta finns ju vuxenblöjor att ta till. Däremot verkar Joe Biden som ett vandrande lik, mer robotaktig för varje framträdande. Stel, onaturligt och regisserad. Ska denna mannen leda världens mäktigaste nation..?Nej, jag tänkte mera på att han påstås ha skitit ner sig när han ramlade i en trappa.
Om det inte var så att han sket på sig innan och halkade i det...
Eftersom dom förnekar det är det förmodligen helt sant:
Russia denies claim Putin fell down the stairs and soiled himself
Vladimir Putin was alleged to have fallen down the stairs at his Moscow home last week, bruised his tail-bone and - because of the effects of colon cancer - 'involuntarily defecated', a Telegram channel said.www.dailymail.co.uk
Jag läser bara inläggen, länkarna kan duga som referens och bevis. Folk som inte själva argumenterar för sin sak orkar jag inte befatta mig med.Här kommer uppgifterna om kidnappade barn direkt från källan:
Jag förutsätter att du läser ryska utan svårighet.
Ska vi börja tippa på om Putin kommer att ställas till svars i Haag?
Jag är just nu 50/50 på att han faktiskt kommer att stå i den åtalades bås där inom 5-10 år. Den andra 50% är att han ramlar i trappen ut genom ett fönster samtidigt som han råkar svälja något giftigt i fallet.
Det beror nog på att bilden börjar skifta om vem som egentligen är trollet. Är det gänget som med en dåres envishet hävdar att USA alltid har rätt och Ryssland alltid har fel? Eller är det "trollet" som kanske inser att världen är mer komplicerad än så? Kan det vara så att även Ryssland har rätt att skydda sitt närområde, eller gäller detta bara USA? Vad gör amerikanska bombplan i Finska viken? Amerikanske drönare vid Krim?Att ni orkar hålla på att mata trollet hela tiden
Jag har väldigt svårt att se det.Ska vi börja tippa på om Putin kommer att ställas till svars i Haag?
Jag är just nu 50/50 på att han faktiskt kommer att stå i den åtalades bås där inom 5-10 år. Den andra 50% är att han ramlar i trappen ut genom ett fönster samtidigt som han råkar svälja något giftigt i fallet.
Högst troligt att han kommer i kontakt med något radioaktivt i nedslagsögonblicket....Ska vi börja tippa på om Putin kommer att ställas till svars i Haag?
Har Putte utvidgat lagen som kan ge upp till 15 års fängelse för kritik och enligt diktatorns bedömning som "fake news" att även omfatta uttalanden om Wagnergruppen.
Det är faktiskt jättejättekonstigt.Att ni orkar hålla på att mata trollet hela tiden
Det är faktiskt jättejättekonstigt.
Ett troligt scenario är att det är GuW är WG som skapat ett trollkonto baserat på den mest efterblivna profilen på Flashback, här gemensam inloggning, matar sig själva. Allt som en del ett skattefinansierat konstprojekt som kommer komma ut i bokform 2024.
Det är faktiskt jättejättekonstigt.
Ett troligt scenario är att det är GuW är WG som skapat ett trollkonto baserat på den mest efterblivna profilen på Flashback, här gemensam inloggning, matar sig själva. Allt som en del ett skattefinansierat konstprojekt som kommer komma ut i bokform 2024.
Inte en chans. Antingen dör han en naturlig död, eller så så dör han en "naturlig" död. Eller så blir han bara skjuten. Ingen vill ha honom levande.Ska vi börja tippa på om Putin kommer att ställas till svars i Haag?
Nä, folk på konstfack letar inte enstånkor, eller känner ens till dess existens.Det var det jävligaste, anklagar du mig för att lyfta kulturbidrag...
I övrigt tror jag att Tammer kan vara en "installation" av någon på Konstfack.
Nä, folk på konstfack letar inte enstånkor, eller känner ens till dess existens.
Jag tror att de hade helikoptern på kornet. Det är ju inte så jävla svårt att veta att Putin åker helikopter och att lokalisera denne. Precis i sista stund ångrade sig soldaten med fingret på avtryckaren eftersom han inte ville vara elak.nu sägs det att HR Putin har varit ute o flyga helikopter i dom okuperade områden.
varför sköt dom inte ner fanskapet, det kan väl inte vara så jävla svårt.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|