Har du läst dessa 118 sidor?
Samt håller du med författaren Leuren i alla hennes verk?
Här är en intervju med henne:
Leuren Moret US Space shuttle covert mission was chemtrails in space for HAARP
Hon ser ju ut att vara en verkligen påläst och verklighetsnära källa
Suemori Akira är en fotograf som skrivit någon enstaka frilansartikel utan vetenskapligt värde.
Hans artikel innehåller inge fakta som säger att påståendet är sant.
Men att Ryssland använder dessa mot Ukrainskt pansar är helt ok?
Att ryssar tar sig förbi statliga spärrar med vpn är väl knappast kontroversiellt. Ryssland är the hacker capital of the world.
Kan du länka?Ser man på NOR Corp och deras hackerkarta så stämmer det inte. USA och, konstigt nog, Holland sticker ut ur mängden.
jag länkade till videon där Leuren själv pratar om Chemtrails....Åter igen, källa på det?
jag länkade till videon där Leuren själv pratar om Chemtrails....
Du kan ju kolla på den själv kanske innan du frågar efter källor.
Samt jag läste vad Suemori själv skrivit i sin artikel.
Du kanske skall läsa den innan du postar den länken själv och frågar efter källor.
Vad det gäller Rysslands användande av 3BM59 Svinets-1 och 3BM60 Svinets-2 ammunition i sina T-80BV stridsvagnar så ingår det i ammunitionssortimentet samt T-14 Armata har det som standard ammunition. Samt att det har dykt upp bilder på dylik ammunition från Ukraina i pro-ryska telegramkanaler som befinner sig på ockuperad mark vid fronten.
View attachment 483280
Uppenbarligen gjorde jag mera källkoll än du gjorde när du svarade mig.
Dina ryska källor dock kanske kan bekräfta?
Kan du länka?
Din trovärdiga källa, som du länkar till, pratar om rymdfarkoster och chemtrails...Ska vi prata chemtrails nu också?
Dumheter, det har han inte skrivit.Han tycker ju att väst/NATO/USA gör noll fel och det stämmer ju inte.
Hittar inget som stöder tesen att USA och Holland ligger bakom flest hackerattacker. Där torde Ryssland ta täten, följt av Kina.Amerikanskt IT-företag. Norse Corp. Stora.
Ryssarna använder också den typen av ammunition så jag förstår inte riktigt diskussionen.Det beror helt på vilken definition man använder. Urarmat uran i en bomb eller en missil. Rent jävelskap som gjort att antalet cancerfall skjutit i höjden överallt där NATO och USA använt dessa vapen. Bra grej? Nä. Skitdåligt. Fy faan helt enkelt. Och ingen pratar om det. Inte i väst åtminstone för vi vill inte erkänna vår skit som vi gör. I Serbien, Irak etc pratas det. Men dom lyssnar vi inte på…..
Ryssarna använder också den typen av ammunition så jag förstår inte riktigt diskussionen.
Edit: Inser nu att vi har att göra med ett proryskt troll. Meningslöst att ge sig in i detta.
Hittar inget som stöder tesen att USA och Holland ligger bakom flest hackerattacker. Där torde Ryssland ta täten, följt av Kina.
Nej han är inte psykopat, men med hyfsat starka narcissistiska drag och har en *något* förvrängd världsbild och självbild.Donald Trump?
Källa på det?Det stämmer inte sett till mängden av attacker och folkmängd.
Källa på det?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |