Sverige har på sin höjd gnällt, sannolikt mest knutit näven i fickan.Jag har inte gnällt, har du?
Det är väl bara att kasta ut dem, hej då, löst på en halvtimme. Släng dem från bron, vem bryr sig.
Sverige har på sin höjd gnällt, sannolikt mest knutit näven i fickan.Jag har inte gnällt, har du?
Man får inte invadera Ukraina heller, så vad man får är fullständigt irrelevantMan får inte stänga av vattnet, men man kan strypa det till tre liter i minuten för hela huset.
Alla som har bott i en husvagn/hubil med en klen peristalpump vet hur frustrerande det är...
Man får inte invadera Ukraina heller, så vad man får är fullständigt irrelevant
Agree to disagreeTvå fel gör inte ett rätt osv...
Men visst hade vi kunnat agera, om vi verkligen ville, men det har ju sina fördelar med att ha dom samlade där också...
Föll den i smaken?Nu testar vi denna i alla fall.
Bra så försök bara...
Den var väldigt bra, win win bistånd, finns i standardsortiment på systemet, rekommenderar! Kostar ca 5kr mer än den smakade kanske men då kan man alltid ta en till för "the cause". ?Föll den i smaken?
Den var väldigt bra, win win bistånd, finns i standardsortiment på systemet, rekommenderar! Kostar ca 5kr mer än den smakade kanske men då kan man alltid ta en till för "the cause". ?
Ryssland kan omöjligen inta Polen, du har helt rätt.Bra så försök bara...
(han säger detta bara för intern propaganda i Ryssland, han vet det är omöjligt)
Den stod på hyllan på mitt hemmasystem men det skiljer sig ju lite mellan dem också.Å fan, finns den i det reguljära sortimentet nu, när jag frågade var det beställningsvara.
Å fan, finns den i det reguljära sortimentet nu, när jag frågade var det beställningsvara.
Den stod på hyllan på mitt hemmasystem men det skiljer sig ju lite mellan dem också.
Ryssland kan omöjligen inta Polen, du har helt rätt.
Min bild av Polen är att de skulle bli glada av ett invasionsförsök. Som ett Finland 1939 på steroider.
"Det rör sig om investeringar för hundratals miljarder kronor när armén utökas och nya vapensystem köps in."
Polen skapar EU:s största armé
Kriget i Ukraina har fått Polen att göra mycket stora satsningar på försvaret. Armén ska växa från 150 000 man till det dubbla och försvarsutgifterna ökar nu snabbt. – Vi känner väl det ryska imperalistiska ansiktet från vår historia och vi vill aldrig se det nära igen, sa Polens president...www.svt.se
Polen bygger jättearmé: ”Ryssarna utan chans”
Polen bygger jättearmé: ”Ryssarna utan chans” | SvD
Stridsvagnar från Sydkorea, amerikanska F-35, raketartillerisystem och tiotusentals nya rekryter. ”Vi förbereder oss på det värsta”, säger bataljonschef Tomasz Dadura som ansvarar för Polens nya stridsvagnar – sex mil från ryska gränsen.www.svd.se
Polen är sannolikt en av våra sista utposter, gör vad ni kan för att stödja dem. ??
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|